quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
Het is de droom van menig voetballer: een hattrick maken. Het lukte de Nieuw-Zeelandse Meikayla Moore, maar blij was ze daar niet mee. Het waren namelijk drie eigen doelpunten.
In een interland tegen de Verenigde Staten passeerde ze drie keer haar eigen keepster.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er wel eens ee moeder geneukt ?
Waait hardquote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik in rotterdam was
Kan me haast ni voorstellen hoe het nu is op de erasmusbrug
zelfs die van m'n eigen kinderenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er wel eens ee moeder geneukt ?
Prima. Met azijnpissers niet. Het wordt echt VIVA of Libelle forum. Ik ga lekker idd. Lang geleden.quote:
Ok ik tel tot tien en verderquote:
Op basis van deze review heb ik opgezocht wat het was. Ik ga deze documentaire NIET kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:48 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix.
Hating Peter Tatchell.
10/10
Homo's zijn sowieso de bom
Erg jammer, homofobe keuze.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van deze review heb ik opgezocht wat het was. Ik ga deze documentaire NIET kijken.
Ik blijf bij mijn klassieke films.
Heat staat op de planning. Graag jullie mening over deze film. @:maxi-mus @:oriente @:caland @:scrummie
8,5/10.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van deze review heb ik opgezocht wat het was. Ik ga deze documentaire NIET kijken.
Heat staat op de planning. Graag jullie mening over deze film. @:maxi-mus @:oriente @:caland @:scrummie
Erg goed. Net als Goodfellas. Nog bedankt voor de suggesties.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8,5/10.
Hoe vond je The Departed?
Kijk eerst maar eens la confidential, mag je dan meepraten met de grote jongens.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
Als je The Departed en Goodfellas niet kende snap je er niks van.
Ik had ze uiteraard al gezien. Maar wel erg lang geleden.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
Als je The Departed en Goodfellas niet kende snap je er niks van.
Ik 32.quote:
Niet gezien.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mimimimimimiquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik 32.
Laatste maandje cor heeft het flink verhoogd omdat een zeker figuur alles aan het snitchen was
Ik gedroeg mij ook gewoonquote:Op maandag 21 februari 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mimimimimimi
Gedraag je gewoon. Vlegel.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Schijnbaar gedroeg je je niet, anders had je geen notes gekregen!quote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gedroeg mij ook gewoon
Das dan ook wel weer zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen. Schijnbaar gedroeg je je niet, anders had je geen notes gekregen!
Notes zijn toch eigenlijk een soort compliment? Zo van: lekker het randje opgezocht en niet gebanned! Goed bezig!quote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen. Schijnbaar gedroeg je je niet, anders had je geen notes gekregen!
Nee, zo werkt het niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Notes zijn toch eigenlijk een soort compliment? Zo van: lekker het randje opgezocht en niet gebanned! Goed bezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |