abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203874912
1 crisis per keer hoor. Het heeft twee jaar geduurd voordat wij corona kregen. Maar Poffertje klinkt nou als een reutelende zombie. :X

Kan best nog twee jaar duren voordat we hier iets meeken van oorlog ver weg. Hoop ik.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203874989
Lekker even iets heel anders; man heeft afgelopen weekend een koolmees nestkast opgehangen. En vanochtend was er al een paartje vet druk heen en weer aan het vliegen en erin aan het gaan enzo. Zo leuk. O+

Hopelijk storen we ze niet teveel wanneer we de schuur gebruiken, want hij hangt schuin boven die deur.
pi_203875025
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Waar wel een heel leuke opsteker was: de oudste had zijn eerste turnwedstrijd sinds alle covid-gedoe en eindigde op de tweede plek *O*. Dat blije trotse snoetje O+ O+ O+.
Leuk, gefeliciteerd!

Ik heb een papieren zakdoekje meegewassen 😢
pi_203875043
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:34 schreef Vaiana het volgende:
Lekker even iets heel anders; man heeft afgelopen weekend een koolmees nestkast opgehangen. En vanochtend was er al een paartje vet druk heen en weer aan het vliegen en erin aan het gaan enzo. Zo leuk. O+

Hopelijk storen we ze niet teveel wanneer we de schuur gebruiken, want hij hangt schuin boven die deur.
Leuk!
Ons kastje hangt verkeerd, teveel in de zon denk ik..
Zou de gemeente bezwaar hebben als ik m aan de gemeenteboom vastmaak?
pi_203875056
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
Leuk, gefeliciteerd!

Ik heb een papieren zakdoekje meegewassen 😢
Oh nee. :'(

Mooi @Vaiana ! Wij moeten de nestkasten nog steeds even schoonmaken. Vorig jaar zat er een nestje pimpelmeesjes in. O+
pi_203875064
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
Leuk!
Onze zit onder het afdakje van de schuur en daardoor vrijwel nooit in de zon. Is ook meer geluk dan wijsheid. :D
Ik denk niet dat iemand van de gemeente er iets aan gaat doen iig, haha. Alleen bij bomen wel even opletten hoe je hem ophangt. Niet elke boomsoort kan een spijker erin even goed waarderen volgens mij.
pi_203875071
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:43 schreef PKM het volgende:

[..]
Oh nee. :'(

Mooi @:Vaiana ! Wij moeten de nestkasten nog steeds even schoonmaken. Vorig jaar zat er een nestje pimpelmeesjes in. O+
Oh ook heel leuk. O+
Moet je ze tussendoor schoonmaken ja? *noteert voor volgend jaar*
pi_203875091
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:45 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Oh ook heel leuk. O+
Moet je ze tussendoor schoonmaken ja? *noteert voor volgend jaar*
:Y Want die jongen zitten daar natuurlijk gewoon in te viezerikken. En ook vanwege parasieten.
pi_203875129
Wij hebben vorig jaar ook een nestje gehad, heel schattig. Hoewel ik hartstikke bang ben voor vogels, dus ik vind het vooral van een afstand leuk :')

De juf van de opvang zei net: werk ze! En ik zei ‘dankjewel!’ De jongens weten wel dat ik vandaag ‘grotemensencarnaval’ ga vieren. Om 12.11 verzamelen in de stamkroeg en dan kroegentocht vandaag.

Na het nieuws van de inval in Oekraïne voelde het een beetje vreemd om feest te gaan vieren, maar eigenlijk zouden we juist onze vrijheid moeten vieren. Iedere dag in vrijheid is er eentje en daar moeten we gebruik van maken. En ondertussen heel erg hopen dat er ergens een beetje menselijkheid te vinden is in Putin :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_203875936
Hier is de opvang dicht, dus de jongens gaan mee grote mensen carnaval vieren. Ik ben benieuwd
pi_203876091
Hier zit het spul weer op school/zolder te werken. De vakantie alweer voorbij. En ze tellen nu al af naar de volgende :D
  maandag 28 februari 2022 @ 12:34:09 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203876627
De kids op de opvang, ik heb vanochtend een uurtje geschminkt daar en zit nu in een koffietentje keihard te werken. We hebben officieel verplicht vrij, maar door de waterpokkenuitbraak bij ons in huis heb ik afgelopen week veel te weinig uren gemaakt... inhalen dus!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203877564
Qua carnaval heb ik alleen nog maar de kinderen weggebracht en opgehaald van de jeugdcarnaval die hier elke avond is. Ik zie het zelf nog niet helemaal zitten in een volle tent te gaan staan eigenlijk (en vol is het aangezien testen voor toegang niet hoeft en de gemeente niet zou handhaven op max 500 man, heb al verschillende foto’s voorbij zien komen). En eerlijk.. ik begin gewoon oud te worden en het hoeft van mij allemaal niet meer zo die carnaval 😢

Misschien vanmiddag even met de kinders naar de sporthal. Daar kunnen de kinderen in de sporthal lekker spelen met alles wat er klaar staat. Altijd wel een groot succes. Maar dat is afhankelijk wat vrienden doen. Als zij niet gaan ga ik daar ook niet in m’n eentje in de kantine staan. Ben niet zo’n type die dan makkelijk aanspraak maakt bij mensen die ik niet (echt) ken #blue
pi_203877613
Nestkastjes... ik heb er 2 staan in de garage, maar die moeten we dus maar eens op gaan hangen!

Ik volg het nieuws maar heel globaal. Lees af en toe NOS, maar verder niet.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, ergens wil ik mijn kop in het zand steken... ik hoop heel hard dat die mafklapper niet nog meer rare dingen gaat doen dan hij nu al doet.
Fake it till you make it...
pi_203881116
Ik had sinds corona de AD live blog open staan op mijn telefoon. Om elke dag even bij te lezen. Nu zijn ze gestopt. Ik 'mis' nu echt wat in mijn routine :')

Ik lees wat nieuws over Oekraïne en kijk met kind het Jeugdjournaal omdat dat een mooie ingang geeft om er over te praten.

Vogels vinden onze tuin niet zo tof. Of ja, de leibomen wel, maar niet de plekken waar een huisje hangt of je ze zou kunnen zien door het raam. Kan ik me voorstellen met een mooie grote oude eik met een dichte heg eronder aan de overkant van de straat.

Weer een opruim/klus dag zit erop. Weer 2 deuren gedeeltelijk in de grondverf. Ik kom net te kort om het morgen af te maken. Ik denk dat ik aandelen Flexa moet nemen :')
pi_203881489
Ik had vandaag 2 gaaien die kusjes zaten te geven op mijn grasveld. Er werd me verteld dat ze tegenwoordig niet meer Vlaams zijn?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 28 februari 2022 @ 18:47:45 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203881648
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
Leuk!
Dat zouden ze zomaar eens prima kunnen vinden, in de strijd tegen de eikenprocessierups.
Mits je hem met banden vastmaakt, ik denk niet dat ze blij zijn als je in de boom gaat spijkeren of schroeven :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203882069
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 08:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Er is ook een heel leuk stoomtreintrjaject. Hebben wij ook gedaan rond die leeftijd! Meer info: https://www.miljoenenlijn.nl/informatie/. Blotevoetenpad is inderdaad ook leuk, mergelgrot in Valkenburg kan je ook met een treintje bezoeken (minder lopen = win op die leeftijd) en fossiele resten van een maiasaurus bekijken.

Deze B&B is trouwens fantastisch: https://www.hoevedeplei.nl/ Wij zijn er 3x geweest, ze zijn heel lief voor de kinderen, er zijn 2 familiekamers en het ontbijt is top. Heel centraal gelegen ook voor alle uitstapjes.

(edit: ik weet niet waar die PI vandaan is gekomen (de facepalm). Was onbedoeld iig! :D )
Dank ook voor deze tips! Maiasaurus klinkt interessant, Simon is gek op dino's :)
Die B&B ziet er ook leuk uit!
pi_203882381
Manlief volgt het nieuws wel heel erg. Ik probeer het te negeren, word er niet vrolijker van en ik wil Simon ook nog niet met dit soort grote issues confronteren.

Verder heeft Simon nu vakantie, maar leuk is het niet voor hem. Manlief en ik zijn allebei behoorlijk ziek. Manlief heeft dit weekend nog getest, maar negatief. Echt alles doet zeer qua gewrichten, super verkouden, vreselijke hoestbuien, vooral 's nachts waardoor iedereen elkaar wakker houdt. Rode ontstoken ogen, waar allerlei smurrie uitkomt, waardoor je na een uurtje slapen je ogen niet meer open krijgt.

Mijn eerdere posting over de manflu neem ik dan ook terug ;)
Simon is nog wel wat verkouden, maar voelt zich verder wel goed en is energiek. We vinden het zo sneu voor hem, 2 van die zieke vaatdoeken van ouders, die alleen maar op de bank willen hangen.

Vanwege een belangrijke deadline ga ik morgen toch proberen even naar kantoor te gaan, met flink wat pcm. Daarna meteen weer naar huis en verder uitzieken.

Echt balen, 2 weken geleden had ik Corona, daar was ik echt veel minder ziek van. Toen moest ik allerlei werkafspraken afzeggen en het ziet er naar uit, dat mijn deels herplande afspraken weer afgezegd moeten worden.

Maar goed, in het licht van het Oekraïne-Rusland verhaal mogen we eigenlijk niet klagen.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:35:59 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203882464
quote:
Maar goed, in het licht van het Oekraïne-Rusland verhaal mogen we eigenlijk niet klagen.
Jawel hoor. Je mag gewoon klagen. Ziek zijn is niet fijn.
Je hoeft niks tegen elkaar af te zetten
pi_203882576
Sterkte Tolstoi! Hopelijk knappen jullie snel op..
Maar naar kantoor gaan klinkt niet als een goed idee eigenlijk..
pi_203882720
Ik heb geen oren meer. Eraf geluld door dochter van vriendin }:|
En ze probeert mee te lezen... :X

Beterschap Tolstoi!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_203882963
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Sterkte Tolstoi! Hopelijk knappen jullie snel op..
Maar naar kantoor gaan klinkt niet als een goed idee eigenlijk..
I know, maar die deadline is echt heel belangrijk ;( De afspraak is heel vroeg in de ochtend, dus dan ben ik rond 9:30 klaar en dan weer naar huis. Betrokken partijen hebben allemaal akkoord gegeven dat ik kan komen, want geen Corona en ik houd sowieso afstand van iedereen.
pi_203883914
Grote mensen carnaval was een groot succes!
Kijk nou O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die blik van mijn man is echt
O+ O+

Oh, en verder ben ik aan het struisvogelen wat nieuws betreft :@
  maandag 28 februari 2022 @ 20:41:33 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_203884136
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef Adrian4 het volgende:
Grote mensen carnaval was een groot succes!
Kijk nou O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die blik van mijn man is echt
O+ O+

Oh, en verder ben ik aan het struisvogelen wat nieuws betreft :@
Priceless! ^p^ _O- O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')