Leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Waar wel een heel leuke opsteker was: de oudste had zijn eerste turnwedstrijd sinds alle covid-gedoe en eindigde op de tweede plek. Dat blije trotse snoetje
![]()
![]()
.
Leuk!quote:Op maandag 28 februari 2022 10:34 schreef Vaiana het volgende:
Lekker even iets heel anders; man heeft afgelopen weekend een koolmees nestkast opgehangen. En vanochtend was er al een paartje vet druk heen en weer aan het vliegen en erin aan het gaan enzo. Zo leuk.
Hopelijk storen we ze niet teveel wanneer we de schuur gebruiken, want hij hangt schuin boven die deur.
Oh nee.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!
Ik heb een papieren zakdoekje meegewassen 😢
Onze zit onder het afdakje van de schuur en daardoor vrijwel nooit in de zon. Is ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Leuk!
Ons kastje hangt verkeerd, teveel in de zon denk ik..
Zou de gemeente bezwaar hebben als ik m aan de gemeenteboom vastmaak?
Oh ook heel leuk.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:43 schreef PKM het volgende:
[..]
Oh nee.![]()
Mooi @:Vaiana ! Wij moeten de nestkasten nog steeds even schoonmaken. Vorig jaar zat er een nestje pimpelmeesjes in.
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:45 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oh ook heel leuk.
Moet je ze tussendoor schoonmaken ja? *noteert voor volgend jaar*
Dat zouden ze zomaar eens prima kunnen vinden, in de strijd tegen de eikenprocessierups.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Leuk!
Ons kastje hangt verkeerd, teveel in de zon denk ik..
Zou de gemeente bezwaar hebben als ik m aan de gemeenteboom vastmaak?
Dank ook voor deze tips! Maiasaurus klinkt interessant, Simon is gek op dino'squote:Op maandag 28 februari 2022 08:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er is ook een heel leuk stoomtreintrjaject. Hebben wij ook gedaan rond die leeftijd! Meer info: https://www.miljoenenlijn.nl/informatie/. Blotevoetenpad is inderdaad ook leuk, mergelgrot in Valkenburg kan je ook met een treintje bezoeken (minder lopen = win op die leeftijd) en fossiele resten van een maiasaurus bekijken.
Deze B&B is trouwens fantastisch: https://www.hoevedeplei.nl/ Wij zijn er 3x geweest, ze zijn heel lief voor de kinderen, er zijn 2 familiekamers en het ontbijt is top. Heel centraal gelegen ook voor alle uitstapjes.
(edit: ik weet niet waar die PI vandaan is gekomen (de facepalm). Was onbedoeld iig!)
Jawel hoor. Je mag gewoon klagen. Ziek zijn is niet fijn.quote:Maar goed, in het licht van het Oekraïne-Rusland verhaal mogen we eigenlijk niet klagen.
I know, maar die deadline is echt heel belangrijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Sterkte Tolstoi! Hopelijk knappen jullie snel op..
Maar naar kantoor gaan klinkt niet als een goed idee eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die blik van mijn man is echt
![]()
![]()
Oh, en verder ben ik aan het struisvogelen wat nieuws betreft![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef Adrian4 het volgende:
Grote mensen carnaval was een groot succes!
Kijk nou![]()
Priceless!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die blik van mijn man is echt
![]()
![]()
Oh, en verder ben ik aan het struisvogelen wat nieuws betreft![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |