abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203759008
Plaatje is weggewaaid..... Sorry.... ;)
pi_203759016
En @Tuindier beterschap!!! :* klinkt oncomfortabel.
pi_203759152
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld) :9 De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
pi_203759289
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden vegan turkse pizza’s. Ben nog steeds flink verkouden, met hoofdpijn, veel hoesten en geen stem, dus de rest van de dag heb ik op de bank doorgebracht.
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!

Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem :9
Spoilers!
pi_203759320
Die Lekker en Anders Turkse pizza's zijn erg lekker. :9 Echt favoriet om in de vriezer te hebben liggen.
pi_203759483
Met de trein als Duitser naar Utrecht.
Voor de Nederlanders in het Duitse. De verwondering.😎
pi_203759493
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld) :9 De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
We have far more in common than that which devides us..
pi_203759568
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.

Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.

Of gewoon zelf beleggen :9
pi_203759648
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout. :9
pi_203759662
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
Zal misschien ook per stad verschillen, maar hier is New York echt lekkerder dan Domino's.

quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.

Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.

Of gewoon zelf beleggen :9
Ristorante pollo is ook nog steeds favoriet hier.

Zelf maken is natuurlijk lekkerder (zeker van de bbq), maar ook wel meer werk.
pi_203759687
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout. :9
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.

Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
  zondag 20 februari 2022 @ 20:39:07 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203759714
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.

New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
pi_203759750
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.

Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
Ik heb het ook al jaren niet op, maar we aten het vroeger thuis dus het blijft toch een soort nostalgie. :D Net als de Restorante tonno. O+ Heeft weinig te maken met een pizza tonijn, maar is toch superlekker. :9
pi_203759787
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.

New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
De lekkerste pizza’s bezorgen ze niet en tot voor kort kon je ze wel afhalen, maar dan was het al koud voordat ik thuis was. Wel meteen in de hete oven gedaan, maar de bodem was niet meer lekker knapperig
pi_203759891
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 21:06:38 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203760089
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American :N

Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203760091
Ah, nichtje belt net.
Vierde etentje van de dag in tha pocket :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 21:07:45 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203760100
Grieks restaurant was niet zonde van de calorieën trouwens, lekker gegeten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203760216
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Bbrr rij voorzichtig
pi_203760633
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American :N

Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie :Y .

Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carne :D en ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in :9
pi_203760718
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was je al niet lekker of heb je last van wagenziekte? :o
pi_203761039
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!

Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem :9
Kleine week nu ja. Ben er wel klaar mee. Mijn man slaapt in de logeerkamer omdat ik zo hard snurk nu }:| en 's nachts ook regelmatig hoest.

De Turkse pizza was verse van picnic. Per ongeluk hebben ze twee pakjes bezorgd, maar dat komt wel op :9.
pi_203761050
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie :Y .

Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carne :D en ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in :9
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
pi_203761124
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:22 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
Heel eerlijk hebben die Restaurante pizza's ook niet zoveel met pizza te maken :P

Dat vind ik dan weer het nadeel van dit jaar wsl naar Corsica gaan en niet naar Italië ; de pizza's kunnen niet tippen aan die van mijn favo pizzatentje 'Milano' ('t ziet er niet uit, met plastic tuinstoelen enzo buiten op het terras, incusief TL verlichting) vlakbij het Lago d'Idro O+ :9
pi_203761411
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen :P

Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehad :Y) Die was taai en smaakloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')