Schoenen met hele zolen zijn onontbeerlijk deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik had ze al een tijdje niet gedragen, wilde ze gisteren aandoen en zie dat de zool dus doormidden gebroken was. Dus gelijk weggedaan.
X 1.000.000.quote:
quote:
The Sinner is inderdaad ook goed, die heb ik allemaal gegeken.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij vinden alle scandinavische series wel goed. Even wennen aan de taal.
Gomorra, blacklist, The sinner, collateral, dogs of Berlin, Suburra,
quote:
Middelpunt van Nederland.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is me te ruim.
Lengte- en breedtegraad graag…
Vlissingen?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vlssingen elk moment elk moment waneer je wilt
The Blacklist is toch niet Scandinavisch?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij vinden alle scandinavische series wel goed. Even wennen aan de taal.
Gomorra, blacklist, The sinner, collateral, dogs of Berlin, Suburra,
Hunted gezien?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Middelpunt van Nederland.
Google maar ff
Omdat jij daar dan niet bent…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je echt komt ga je daar spijt van krijgen
Fruitvriendquote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The Blacklist is toch niet Scandinavisch?
Heer aloa.quote:
Ah, eerst 'Kom dan!' roepen en dan uiteindelijk dit…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je echt wil vechten stuur maar een dm met locatie tijd en datum
Echt hou opquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, eerst 'Kom dan!' roepen en dan uiteindelijk dit…
De hele dag al.Bij jullie ook zag ik.quote:
Natte boel idd. Niks aan zo.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele dag al.Bij jullie ook zag ik.
Nee, dat staat er ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The Blacklist is toch niet Scandinavisch?
Wij moeten het laatste seizoen nog.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The Sinner is inderdaad ook goed, die heb ik allemaal gegeken.
Dat laatste keer was een supermeetquote:
Dat heb ik ook, maar het kan ook dat ik momenteel weinig leuk vindquote:Op zondag 20 februari 2022 19:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij moeten het laatste seizoen nog.
Er komt weinig uit. Tenminste, wat wij leuk vinden.
Opzouten hier en laat mij met rustquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, eerst 'Kom dan!' roepen en dan uiteindelijk dit…
Euh…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Opzouten hier en laat mij met rust
Das die toren in Amersfoort, niet midden op de Veluwequote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Middelpunt van Nederland.
Google maar ff
Hoi MAd, leuk jou hier ook te zienquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet degene die dat bepaalt…
Ok beter beginnen we opnieuwquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet degene die dat bepaalt…
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld, geloof ik…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi MAd, leuk jou hier ook te zien![]()
Je blijft wel he?
1 mening maakt nog geen zomerquote:Op zondag 20 februari 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld, geloof ik…
1 spijker vangt niet veel windquote:Op zondag 20 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De soep wordt ook niet zo heet gegeten als dat 'ie word klaargemaakt…
Niks aan de hand, laat je niet uit de kast jagen…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok beter beginnen we opnieuw
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
Weet iemand nog een goeie serie om te kijken op Netflix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook nog lekkage nu.![]()
Zo geen zin hier in....
Ik weet hele goede series op Netflixquote:
Ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben zelf een boek aan het schrijven
Vertelquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet hele goede series op Netflix
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:59 schreef aloa het volgende:
EnSterkte daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook nog lekkage nu.![]()
Zo geen zin hier in....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Allemaal?quote:
Een serie is iets anders dan 1 boekquote:Op zondag 20 februari 2022 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben zelf een boek aan het schrijven
Hier ook + dakleer van kajuitquote:
Dak is nogal hoog, maar de woningbouw mag het dak niet op....wat al lang had gekund.quote:
Ok komen een paar:quote:
Ik heb geen woningbouw die ik ff kan bellen en dakdekker kan pas in oktoberquote:Op zondag 20 februari 2022 20:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Dak is nogal hoog, maar de woningbouw mag het dak niet op....wat al lang had gekund.
En nu dus lekkage. Maar dat kunnen ze gaan betalen
Lucifer leek me wel wat....quote:Op zondag 20 februari 2022 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok komen een paar:
The Witcher
Lost in Space
Squid Game
Elves
Money Heist
Lucifer
Breaking Bad
Better Call Saul
Vikings
Queens Gambit
Stranger Things
Altered Carbon
Dark
The Umbrella Academy
The Dark Crystal
The end of the f**king world
Dirk Gently
The good place
Russian doll
Ben misschien nog wat vergeten
Heb je naast netflix ook prime, disney of appletv?quote:
Ik wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen woningbouw die ik ff kan bellen en dakdekker kan pas in oktober
Disney heb ik ookquote:Op zondag 20 februari 2022 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je naast netflix ook prime, disney of appletv?
Ja maarquote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
O ja
Norsemen moet je ook echt zien!
En Black Mirror
Lokiquote:
Dan begin je met de eerste die ik noemdequote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja maarik wil eerst maar eentje zien
LOKIquote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Loki
Mandalorian
Wandavision
My name is Earl
What if
Poldark
Book of Boba Fett
American Horror story
Mijn lijstje was kut? Of die ken je al?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja maarik wil eerst maar eentje zien
Kan niet wacht op meer Lokiquote:
Disneyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
En hoeveel van mijn lijstjes heb je wel gezien?quote:
Geen id.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoeveel van mijn lijstjes heb je wel gezien?
Gewoon bij het begin beginnen danquote:
Money Heist is nog wel Spaansquote:
La Casa de Papelquote:Op zondag 20 februari 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de Engelse titels niet .. ik kijk altijd origineel
Maar dat zei je nietquote:Op zondag 20 februari 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja daar ben ik inmiddels al achter
quote:
Ik dacht dat het klaar was, maar je refereert toch weer aan deze post?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een of andere mod zocht ruzie met mij ik weet ff niet meer wie
quote:
Ow ja jijquote:Op zondag 20 februari 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het klaar was, maar je refereert toch weer aan deze post?
[..]
Maar ik zocht ruzie met jou?quote:
Zit je gewoon te lurken hierquote:Op zondag 20 februari 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het klaar was, maar je refereert toch weer aan deze post?
[..]
Ik lees helemaal niks terug wat dacht je daarvanquote:Op zondag 20 februari 2022 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik zocht ruzie met jou?
Lees even terug en wees iets minder bevoordeeld over je eigen posts…
Ik kom zo nu en dan even langs, zoals ik dat al een jaar of 7 a 8 doe.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zit je gewoon te lurken hier![]()
Dan moet je ook geen valse beschuldigingen doen, zeker niet nadat je eerst zoete broodjes hebt lopen bakken richting mij…quote:Op zondag 20 februari 2022 22:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niks terug wat dacht je daarvan
Ok dan wat mij betreft ben je welkom hierquote:Op zondag 20 februari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom zo nu en dan even langs, zoals ik dat al een jaar of 7 a 8 doe.
In het begin vaker dan nu, maar dat boeit niet.
Topic staat sindsdien in mijn AT…
Dit gaat weer de verkeerde kant opquote:Op zondag 20 februari 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen valse beschuldigingen doen, zeker niet nadat je eerst zoete broodjes hebt lopen bakken richting mij…
Ik zoek zeker weer ruzie…quote:Op zondag 20 februari 2022 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit gaat weer de verkeerde kant op
Nee wat mij betreft is alles okquote:Op zondag 20 februari 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek zeker weer ruzie…![]()
'Jantje lacht, Jantje huilt', kent u die uitdrukking?
quote:
ah de rust is wedergekeerdquote:Op zondag 20 februari 2022 22:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee wat mij betreft is alles ok
hier begint het een beetje af te nemenquote:Op zondag 20 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Het hagelt hier. Eindelijk een beetje storm
Iedereen in diepe ruts zo…quote:Op zondag 20 februari 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen we zometeen rutsig gaan slapen
quote:Op zondag 20 februari 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rutsigquote:Op zondag 20 februari 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lehárquote:
Gelukkig wel ja.quote:
Hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Morgen maar een kijken hoe groot de schade is.
Dakpan(nen) weg en lekkage weet ik al. Niet hoeveel en hoe groot.quote:
Laten we maar hopen dat het meevaltquote:Op zondag 20 februari 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dakpan(nen) weg en lekkage weet ik al. Niet hoeveel en hoe groot.
quote:Op zondag 20 februari 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is flink balen Marc.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel wat rustiger maar echt een kalm windje is ver weg, blijft hele week windkracht 4, 5, pas vanaf weekend rutsigerquote:Op zondag 20 februari 2022 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kan het snel gerepareerd worden met al die regenval nu en de komende dagen. Gelukkig daarna een rustiger weerbeeld met een zonnetje.
Oh die had ik gemistquote:Op zondag 20 februari 2022 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit in een bunker dat heb ik al eerder gezegd
Kan in ieder geval een stapel verhuisdozen weggooien als ik pech hebquote:
Gaan het meemaken.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kan het snel gerepareerd worden met al die regenval nu en de komende dagen. Gelukkig daarna een rustiger weerbeeld met een zonnetje.
Yep, maar goed.quote:
Zo'n oude WO2 nazi bunker?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit in een bunker dat heb ik al eerder gezegd
Incl. inhoud?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Kan in ieder geval een stapel verhuisdozen weggooien als ik pech heb
Had ze er ook al wel een week staan.
Yep, waren er ook maar 30.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verhuisdozen zijn best kotsbaar
moet je er vooral over beginnen ... Alleen is hij hier geen modquote:Op maandag 21 februari 2022 00:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Voor die mod die mij een ban wilt aansmeren pas op vriend
Ik heb goede contacten met een paar forum adminsquote:Op maandag 21 februari 2022 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
moet je er vooral over beginnen ... Alleen is hij hier geen mod
OK dan hoef je je niet druk te makenquote:Op maandag 21 februari 2022 00:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb goede contacten met een paar forum admins
rustig aan maar .. we hebben toch Deesquote:Op maandag 21 februari 2022 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als die gozer hier komt modden ben ik weg
Die kijkt niet al te vriendelijkquote:
Ziet er dan niet veel belovend uit.quote:
Na wat ik gelezen heb over zn stormschade ...quote:Op maandag 21 februari 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er dan niet veel belovend uit.
Yep, en dit is nog de vriendelijke versiequote:
Ja ik las zo iets, niet fijn, hopelijk valt het meequote:Op maandag 21 februari 2022 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Na wat ik gelezen heb over zn stormschade ...
Heb je veel schade Marcb?quote:Op maandag 21 februari 2022 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en dit is nog de vriendelijke versie
Denk dat het meevalt uiteindelijk. Zal er wel van afhangen hoe snel ze het dak kunnen maken. En of ze kunnen vinden waar de lekkage zit.quote:
O vervelend, die rot storm ook, maar gelukkig valt het meequote:Op maandag 21 februari 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat het meevalt uiteindelijk. Zal er wel van afhangen hoe snel ze het dak kunnen maken. En of ze kunnen vinden waar de lekkage zit.
En dat is dan niet eens het irritante deel van de dag
weer van slag?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat het meevalt uiteindelijk. Zal er wel van afhangen hoe snel ze het dak kunnen maken. En of ze kunnen vinden waar de lekkage zit.
En dat is dan niet eens het irritante deel van de dag
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, die rot storm ook, maar gelukkig valt het mee
En is er weer iets op hol geslagen?
Yepquote:
Arme jij, hopelijk van korte duurquote:
Ik vrees ........quote:Op maandag 21 februari 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij, hopelijk van korte duur. Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden?
Ja, dat vertelde je al. Er is vast op internet te vinden welk ziekenhuis goed is in deze operaties.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vrees ........
Nee, geen idee nog. Heb ook nog geen ziekenhuis waar ik het laat doen. Degene waar ik zat ben ik weggegaan, vond het echt niet goed.
Ik vraag het mijn collega's wel. Die moeten het ook wetenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je al. Er is vast op internet te vinden welk ziekenhuis goed is in deze operaties.
Hoop dat je er snel een vindt dit is ook niets. Ik heb het gelukkig niet zo vaak en heftig als jij en ik ben het al zat laat staan jij.
O dat heb je ook nog, dat je wil verhuizen?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag het mijn collega's wel. Die moeten het ook weten
Het hangt ook samen met een mogelijke verhuizing.
En oh, het afvallen gaat ook negatief
Dat wil ik ook, maar met dit gewicht willen ze nietquote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb je ook nog, dat je wil verhuizen?
Maar moet je dan niet te lang wachten?
Ik zou het het liefst gisteren laten doen als ik het zo erg zou hebben als jij.
Lekker dan en afvallen lukt niet?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar met dit gewicht willen ze niet
Misschien een ander kookboek hanteren?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar met dit gewicht willen ze niet
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 21 februari 2022 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een ander kookboek hanteren?
Morguh StevenHydequote:
Denk de weinig van ons hier nu buiten in de regen zitten te FoK!kenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in het oosten is t idd vrij rustig. Maar wel de hele tijd regen. Gelukkig zit ik hier achter t raam te computeren en heb ik er weinig last van
Touchequote:Op maandag 21 februari 2022 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk de weinig van ons hier nu buiten in de regen zitten te FoK!ken
Nee, gaat niet. Moet echt weer anders gaan eten.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan en afvallen lukt niet?
Is soms zo makkelijk zeggen
Of ze juist wel hanteren.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een ander kookboek hanteren?
Gelukkig maar!quote:Op maandag 21 februari 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Moet echt weer anders gaan eten.
[..]
Of ze juist wel hanteren.
MAAR
Hij is wel weer normaal aan het doen
Op zich moet het te doen zijn. Moet gewoon echt beter gaan opletten weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
Wees niet te streng voor jezelf als je een terugval hebt met afvallen. Moet er nog veel af? Is misschien te privé en kan me voorstellen dat je dat je dat niet wil delen.
Kleinere porties kan ook wel wat helpen.
Ik zag daar vrijdag al wat beelden van ... Daar moet je wel ballen voor hebben ....quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Nederlandse jongen van 16 pakt met 34 meter hoogte Europees record.
Stukje vliegen.
Sowieso is met die wind kiten al gekkenwerk als je niet weet waar je mee bezig bent. Maar ik begrijp dat die jongen(s) wel vaker op de plank gestaan heeft.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag daar vrijdag al wat beelden van ... Daar moet je wel ballen voor hebben ....
Beter doet ie dat zelfquote:
O gelukkig fijn te horenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Moet echt weer anders gaan eten.
[..]
Of ze juist wel hanteren.
MAAR
Hij is wel weer normaal aan het doen
Gaat een beetje lastig.quote:
Ja snap ikquote:Op maandag 21 februari 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig.
Ik doe alleen wat me gevraagd wordt.
Heeft ie nu jou gevraagd .. mooi is dat.. de willekeur van Marioquote:Op maandag 21 februari 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig.
Ik doe alleen wat me gevraagd wordt.
Jij was er niet toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nu jou gevraagd .. mooi is dat.. de willekeur van Mario
Gisteren aan het einde van de middag was er hier daadwerkelijk meer wind dan bij Eunicequote:Op maandag 21 februari 2022 14:25 schreef chufi het volgende:
Het woeit hier nu meer dan tijdens de storm ... Zou het de windrichting zijn?
Hij komt nu ook uit het wnw...quote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren aan het einde van de middag was er hier daadwerkelijk meer wind dan bij Eunice
Vrijdag ochtend en zaterdag ochtend. Daarna wat op de roeimachine gezet. Morgen wellichtquote:Op maandag 21 februari 2022 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij komt nu ook uit het wnw...![]()
Heb je nog kunnen trainen met je roeisters?
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
Wel een 40 + puzzeltje
Ik had ze allemaal
[ afbeelding ]
quote:
Makkie.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
Wel een 40 + puzzeltje
Ik had ze allemaal
[ afbeelding ]
als je eenmaal hoe de logica in de vork zit is het niet moeilijkquote:Op maandag 21 februari 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
Wel een 40 + puzzeltje
Ik had ze allemaal
[ afbeelding ]
Die turtles duurden het langst om te raden. Dat was dan ook een saaie serie, keek ik nooitquote:Op maandag 21 februari 2022 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
als je eenmaal hoe de logica in de vork zit is het niet moeilijk
Stond op Sikkom.quote:
Dat kwam toch ook pas ver na onze jeugdquote:Op maandag 21 februari 2022 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die turtles duurden het langst om te raden. Dat was dan ook een saaie serie, keek ik nooit
Ik zag Bert & Ernie als eerste.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die turtles duurden het langst om te raden. Dat was dan ook een saaie serie, keek ik nooit
Ik Idefixquote:Op maandag 21 februari 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag Bert & Ernie als eerste.
Leuke puzzle,ik had in eerste instantie echt zo iets van wat moet ik doen?quote:
Ik herinner me dat jaquote:Op maandag 21 februari 2022 15:32 schreef drakin het volgende:
Zoiets plaatste ik ook vorig jaar, deze is makkelijker
quote:
Level 2quote:
De kleuren van Batman zijn wel een beetje oudquote:
Ik weet ze nog niet allemaal hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 15:37 schreef drakin het volgende:
[..]
De kleuren van Batman zijn wel een beetje oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |