Ik zat met twee ajax-fans te kijken en zei gekscherend, in minuut 75, dat er waarschijnlijk wel 9 minuten bij zouden komen. Bleek het bijn nog te kloppen ook, er was echt totaal geen reden voor. Echt bizar.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
Schootsafstand weer.
Het begint mij trouwens wel op te vallen dat Ajax als ze niet voor staan vaak een fikse blessuretijd hebben om het nog te redden. Ook nu weer 7 minuten.
Psv mag dan wel alle topwedstrijden verliezen (op 1 keer AZ na), voor de rest winnen ze bijna alles. Het gaat wel altijd moeizaam en ze spelen optisch altijd kut, maar ze winnen wel bijna altijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:57 schreef Ciscus het volgende:
Ook bizar: twee punten verschil met de koploper. HOE DAN?
Oftewel, het topic is de hele week stil.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:06 schreef Gutanoth het volgende:
Het mooie aan zo'n weekend als dit is dat bepaalde users zich nu een weekje niet in het psv topic zullen vertonen!
Woensdag weer spelen. Kunnen we weer klagen hoe slecht het wel niet was, want veel hoop op een goede pot geeft de wedstrijd van gisteren nietquote:Op maandag 28 februari 2022 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oftewel, het topic is de hele week stil.
PSV doet het qua punten beter dan vorig seizoen met 4 punten meer, Ajax maar 1 punt minderquote:Op maandag 28 februari 2022 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou laten wij het dan maar overnemen. Zal ik beginnen?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan een heel topic vol met lui die denken dat ze verstand hebben van voetbal omdat hun vader ze op hun 5e verjaardag een pyama heeft gegeven met een ajax logo er opquote:Op maandag 28 februari 2022 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is treurig dat je een rode kaart van de tegenstander nodig hebt om het zwakste team uit de Eredivisie te verslaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nou laten wij het dan maar overnemen. Zal ik beginnen?
Ik vond Götze weer matig, daar hadden we toch meer van verwacht he? En dan die gekke Schmidt, ging ie weer staan wisselen met z'n basiself.
Mad.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is treurig dat je een rode kaart van de tegenstander nodig hebt om het zwakste team uit de Eredivisie te verslaan.
Om maar niet te spreken van die smerige uitlokkende vechtpartijtjes in de blessuretijd om de winst over de streep te trekken
Ietwat bozig.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is treurig dat je een rode kaart van de tegenstander nodig hebt om het zwakste team uit de Eredivisie te verslaan.
Om maar niet te spreken van die smerige uitlokkende vechtpartijtjes in de blessuretijd om de winst over de streep te trekken
Op zich kan Sparta de punten goed gebruiken en als dat ten koste kon gaan van verliespunten voor PSV is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:
Zonder die rode kaart had PSV natuurlijk ook gewoon gewonnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
100%!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonder die rode kaart had PSV natuurlijk ook gewoon gewonnen.
Zou dat misschien komen door het feit dat clubs die tegen de koploper voor staan of gelijk staan nogal veel tijdrekken?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
Schootsafstand weer.
Het begint mij trouwens wel op te vallen dat Ajax als ze niet voor staan vaak een fikse blessuretijd hebben om het nog te redden. Ook nu weer 7 minuten.
Zouden ze dat alleen doen tegen de koploper denk je? Of ook tegen de nummers 2 en 3?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou dat misschien komen door het feit dat clubs die tegen de koploper voor staan of gelijk staan nogal veel tijdrekken?
Dat lijk mij wel ja. Hoeveel blessuretijd meer heeft Ajax dit seizoen dan gehad toen ze op achterstand/ gelijk stonden ten opzichte van de nummer 2 en 3?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zouden ze dat alleen doen tegen de koploper denk je? Of ook tegen de nummers 2 en 3?
Een nieuw lapje gras.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
wat zien we hier behalve dat Toon het gras heeft gemaaid?
Ik vermoed de nieuwe grasmat waar om gevraagd is.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Zelfs als we onze oude aan hun hadden gedoneerd zou dat een verbetering zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een nieuw lapje gras.
Zou Sparta ook eens moeten doen.
Hopen dat t niet hard regent komend weekend.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Als jouw eigen club dat laatste doet, dan heet dat professioneel de wedstrijd over de streep trekken, zeker?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |