Amanuel moet werken.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wensdenken met Ronnie Treksel.
Hij mag zijn racistische smoel houden.quote:
Mollema heeft immers 11 jaar geleden de puntentrui in de Vuelta gewonnen.quote:
Jan is goed bezigquote:Op zondag 20 februari 2022 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer lekker soepel naar de reclame geschakeld.
Net zoals de Franse ploegen die de punten nodig hebben.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Lotto-locomotief dendert voort.
Ging wel heel abrupt weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pinot heeft zich laten lossen in de afdaling, flopshow.
Wat doet die UAE onderin dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:54 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Milan is een totaalidioot.
Zeker als renners van baan wisselen.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Die paaltjes op de weg zijn echt link.
Ook IRL zou ik daar niet graag rijden.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker als renners van baan wisselen.
quote:Crash by 2 riders in group 1
RIESEBEEK Oscar (Alpecin-Fenix)
PIDCOCK Thomas (INEOS Grenadiers)
Total heeft hetzelfde ontdekt als de andere Franse en Belgische ploegen.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Vuillermoz heeft ook weer eens niet te verklaren benen gevonden.
Vuillermoz had de afgelopen seizoenen heel veel blessures. Alexis Kelderman zo'n beetje.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Vuillermoz heeft ook weer eens niet te verklaren benen gevonden.
Ik vind Wim Willaert niet echt een typisch Colombiaanse naam.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:37 schreef showtimer het volgende:
HNB heeft ook weer een pareltje
[ afbeelding ]
Welke leegte heeft @Koffieplanter op te vullen?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:37 schreef showtimer het volgende:
HNB heeft ook weer een pareltje
[ afbeelding ]
Weten we zeker dat dit Gert-Jan Theunisse niet is?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:12 schreef Mykonos het volgende:
Goeie bekkentrekker wel, die Staune-Mittet.
Strijkijzer Remco?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk moet Evenepoel dit eenvoudig afmaken
Vanwege die Haare?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dit Gert-Jan Theunisse niet is?
Klimmer Swift de tweede.quote:
#FreeAmanuelquote:"Het is waar dat het voor mij een goede seizoensstart is. Ik ben heel blij met mijn gevoel en de resultaten, maar het belangrijkste is echt om mijn leiders zo goed mogelijk te helpen" , vatte hij in een paar woorden samen met van DirectVelo , zondagmiddag in de straten van Blausasc. En op de vraag of hij de afgelopen dagen de beste benen had bij Trek-Segafredo, trapt de 27-jarige klimmer het liefst in contact. “Ik was daar om voor Bauke te werken, dat is alles. Ik heb echt alles gegeven wat ik voor hem had zonder echt mijn persoonlijke kaart te spelen. Het was niet het idee" .
Amanuel Ghebreigzabhier is zich er echter terdege van bewust dat zijn huidige toestand hem misschien in staat zou kunnen stellen om eindelijk deze eerste professionele overwinning te behalen waar hij al jaren op wacht. Omdat de lucht van niets, hier is het wat nu regelmatig deel uitmaakt van het beste zodra de weg stijgt. “Ik weet dat ik mijn kans zal krijgen in de komende races. Het idee is niet per se om generaal te spelen of teamleider te zijn, maar om te proberen voor een ritzege te spelen door in een ontsnapping te starten”, zegt hij, verwijzend naar evenementen als de Ronde van Catalonië of de Ronde van Baskenland. Zijn kalender zal ook een heel Spaans accent hebben aangezien het al gepland is dat hij in het laatste deel van het seizoen voor de derde keer in zijn carrière zal deelnemen aan de Ronde van Spanje.
MIJN Jonathan Milan, mogelijk tegen MIJN Paul Lapieraquote:
Omdat ie er niks van kan, wat dacht jij dan?quote:
Bennett stopte met sprinten want opgesloten door teammaat Domme Dannie, Greenways zat te ver geplaatst en Eljero weet ik niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Bennett, Greenways, Eljero?
Ach, sukkelaars.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bennett stopte met sprinten want opgesloten door teammaat Domme Dannie, Greenways zat te ver geplaatst en Eljero weet ik niet.
Vorig jaar nog wel, maar DSM hequote:Op maandag 21 februari 2022 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dainese kan er ook geen kut van he?
Tis niet alsof ie daar de vorige 2 jaar niet reed natuurlijk, maar die zijn wel meester in kapotmaken van renners jaquote:Op maandag 21 februari 2022 14:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel, maar DSM he
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben geen fan van Koen de Kort.
Cavgod.
Is Adrie ook fan van Bobbie Traksel toevallig? Want dan bel ik de politie.quote:
quote:In de Ronde van Vlaanderen krijgen de vrouwen voortaan evenveel prijzengeld als de mannen. Dat maakte Flanders Classic, dat de Vlaamse voorjaarsklassiekers organiseert, bekend. Dit jaar geldt dat alleen voor de Ronde van Vlaanderen, volgend jaar voor alle koersen die onder Flanders Classics vallen.
"Volgend jaar willen we het prijzengeld van al onze koersen gelijk stellen. Maar aangezien er het budget voor is, doen we dat voor de Ronde van Vlaanderen nu al", zei Tomas Van Den Spiegel, directeur van Flanders Classic.
Annemiek van Vleuten won vorig jaar de Belgische klassieker en ontving daar naar verluidt 1.365 euro voor. De winnaar bij de mannen, Kasper Asgreen, kreeg een premie van 20.000 euro. Dit jaar zal de prijzenpot bij zowel de mannen als de vrouwen in totaal 50.000 euro bevatten.
De Amstel Gold Race besloot in 2019 al het prijzengeld voor de vrouwen te verdubbelen, waardoor de winnares sindsdien 2.500 euro ontvangt. Bij de Limburgse klassieker verdienen de mannen echter nog altijd meer dan de vrouwen. De winnaar van de manneneditie krijgt namelijk 16.000 euro.
Ook parcoursen gelijktrekken
Van Den Spiegel wil dat er verder gekeken wordt dan alleen het prijzengeld. Hij vindt bijvoorbeeld dat de parcoursen voor mannen en vrouwen nagenoeg gelijk moeten worden. Nu is de route bij de mannen vaak aanzienlijk langer. "Als je de Ronde van Vlaanderen wint, wil je over de Koppenberg gereden hebben, of je nu man of vrouw bent."
Flanders Classics organiseert Omloop Het Nieuwsblad, Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen, de Scheldeprijs, Brabantse Pijl en op zondag 3 april de Ronde van Vlaanderen.
Ook pas in de Vuelta toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel, maar DSM he
Mocht heel het voorjaar sprints voor Cees aantrekken.quote:
Met andere woorden, de vrouwen krijgen hetzelfde geld terwijl ze minder hoeven te fietsen?quote:
Ik zou een formule maken op basis van aantal kijkers en de sponsorinkomsten. Naar de mannen kijken twee keer zoveel kijkers, dus zou het logisch vinden als die meer prijzengeld krijgen. Sponsorinkomsten zullen voor de mannen ook wel een stuk hoger zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met andere woorden, de vrouwen krijgen hetzelfde geld terwijl ze minder hoeven te fietsen?
Laat ze dan naar rato uitbetaald krijgen, dus ca 2/3 van het geld dat de mannen krijgen.
Waar moet klasbak Bol dan heen?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt echt tijd dat DSM na dit seizoen wordt opgedoekt voordat ze nog meer jonge carrieres kapot maken.
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Aguero het volgende:
Mooie sur place van het gehele peloton
Denk dat je niet veel meer mag verwachten van Dumoulin op dit parcours en zo vroeg in het seizoen.quote:
Het is wel een korte tijdrit natuurlijk en het is ook niet zo dat hij er heel dicht op zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
Philipsen rijdt top 10 in een tijdrit
Je mag ook niet veel meer van Mani verwachten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk dat je niet veel meer mag verwachten van Dumoulin op dit parcours en zo vroeg in het seizoen.
Demare was bijv ook 'maar' 5 seconden trager dan Philipsenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel een korte tijdrit natuurlijk en het is ook niet zo dat hij er heel dicht op zit.
Hoe kan iemand zoveel onzin uitkramen?quote:
Die hebben natuurlijk ook wel alles gestuurd wat ze konden vinden om deze ronde zo ruim mogelijk te winnen.quote:
En toen Gaviria niet kon starten, werd Ackermann nog even ingevlogen.. die willen indruk maken in hun eigen rondje inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk ook wel alles gestuurd wat ze konden vinden om deze ronde zo ruim mogelijk te winnen.
Zeg maar: er zijn teams die geen renner aan de start hebben met het aantal top 10 klasseringen in week rondjes van Sjors en Majkal en die zijn derde en vierde in de pikorde.
Prima toch. Liever dit dan dat helemaal niemand een fuck geeft om dit rondje. Al is het voor sprinters wel een lekkere opwarmer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toen Gaviria niet kon starten, werd Ackermann nog even ingevlogen.. die willen indruk maken in hun eigen rondje inderdaad
En Marijn van den Berg eindigt hier ook ‘gewoon’ 15e op 4 sec van Philipsen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Demare was bijv ook 'maar' 5 seconden trager dan Philipsen
Of gewoon beter qua aerodynamica. Stond een flinke wind ook.quote:
quote:Geen Eddy Planckaert meer aan tafel bij de koers
Wanneer het wielerseizoen straks van start gaat, neemt Maarten Vangramberen (43) de plek van Karl Vannieuwkerke (51) aan de interview- en analysetafel in. Het is niet de enige verandering: Eddy Planckaert (63), de afgelopen jaren een vaste waarde naast Vannieuwkerke, keert niet terug als tafelgast.
“Ik heb zelf gevraagd om een pauze in te lassen”, vertelt de ex-wielrenner. “Een beetje plaats maken voor de jeugd. Elk zijn beurt is niet te veel, nietwaar?” Vangramberen kan straks rekenen op journaliste Marijn de Vries (43) en wielrenner Bert De Backer (37) als vaste analisten.
Er blijft echter genoeg plaats op televisie voor Eddy Planckaert. Zo ging vorige week het nieuwste seizoen van de succesvolle realityreeks Château Planckaert nog van start.
Karl Vannieuwkerke vervangt Michel Wuyts als commentator tijdens de grote eendagswedstrijden en zal daarom niet meer te zien zijn aan de interviewtafel.
Dit is een drama.quote:
Knechten voor Harper.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We zetten alles op Gesink en Kruijswijk
Wordt het Plappers ja? Of The Plapster, Plappy? Hij heeft z'n naam niet echt mee.quote:
Pidders en Plappers.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:35 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wordt het Plappers ja? Of The Plapster, Plappy? Hij heeft z'n naam niet echt mee.
En wie was dat van Bike Exchange?quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:38 schreef TheArt het volgende:
Is dat nou Berwick die er ook nog bij is?
Poga is ook een veel lievere jongen dan het merk R.Ev.quote:
Dumoulin moest eerder lossen dan STEEF.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:42 schreef Momo het volgende:
Ik schakelde later in, TomDum wel gelost?
Had ik wel iets meer van verwacht na die Colombia stage....quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dumoulin moest eerder lossen dan STEEF.
Dit is echt een hele vermoeiende act van Vaughters. Neem jezelf niet zo godsgruwelijk serieus man.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hoe heeft EF het dit keer in het ploegenklassement gedaan??
Bloedzakken van Tom en Hirt zijn verwisseld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Had ik wel iets meer van verwacht na die Colombia stage....
Vohters is ook wel razend irritant in zijn reacties.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hoe heeft EF het dit keer in het ploegenklassement gedaan??
Dat is gewoon van Spazio / Cyclingpro, hè.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Eens met een juichtweet van Conde, goede ticker dit https://ograncamino.gal/live-race
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is gewoon van Spazio / Cyclingpro, hè.
Zo'n ticker die niet meldt waar de caravan staat neem ik niet serieusquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is gewoon van Spazio / Cyclingpro, hè.
Ja, mooi. Was net niet 'te laat' ook.quote:
Net nu ik 'm een keer niet heb in de FPCLquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Malucelli ook eindelijk goed dit jaar.
Die is ook 1 jaar goed geweestquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:54 schreef franklop het volgende:
Ackermann sprint ook achteruit he.
2018-2020 zou ik zeggen. Vorig jaar geen grote overwinningen gepakt en dit jaar nog slechter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook 1 jaar goed geweest
Het illustere duo König en Kennaughquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Het is sowieso wel bijzonder hoe een hoop Bora renners in 2018/2019 ineens als een komeet omhoog gingen.
Cavendish viel gisteren behoorlijk hard, was nog de vraag of hij zou starten vandaag.. Zo te zien heeft hij ook geen poging gewaagd om te sprinten. En Groenewegen ook geen top-10 inderdaad, maar die heeft altijd wel sprints gehad waar hij niet lekker uitkwam en nooit meedeed voor de zege. In z'n toptijd kon hij dat alsnog recht zetten en een goede uitslag rijden, maar dat niveau heeft hij (nog) nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef Mykonos het volgende:
Philipsen wel netjes hoor, twee keer winst en in die andere sprintrit tweede. Knap van Alpecin om zo consistent te zijn. Cav en Dylan zijn vandaag bv. nergens te zien.
Ben benieuwd wanneer renners geen loon meer gaan krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Manuela Fundacion in de aanval, ja!
@boriszquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar blijft dat Openingsweekend topic?
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Gazprom-RusVelo voorlopig maar weren uit alle wedstrijden.
Die eerste 250 meter van die kant zijn smerig steil inderdaad. En met de afdaling in oostelijke richting is de afstand naar de Kruisberg een stuk korter. Biedt wel mogelijkheden om de finale weer iets eerder te laten beginnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zat vandaag de site van de Amstel Gold Race te kijken.
Ondanks det het officiële parcours nog gepubliceerd moet worden zie je op die site een klein kaartje van het parcours van 2022.
[ afbeelding ]
Het kaartje kan ik vrijwel dromen, daarom viel me een wijziging direct op.
de Gulperberg:
De aanloop naar de Finale begint traditioneel met het trio: Kruisberg/Eyserbos/Fromberg.
Daarvoor is er echter een leuke wijziging.
Voorheen had men na de 27e klim (2e beklimming Loorberg) een lange afdaling van de Schweiberg. Via Mechelen reed men naar Partij om vervolgens de oostzijde van de Gulperberg te beklimmen vanaf de oostzijde.
Max (15%)
Dit jaar draait men bovenop de Loorberg linksaf, via wat landweggetje draait men dan de Koning van Spanje af. Onderaan draait men dan de westkant van de Gulperberg op. Een stukje steiler (19%)
Leuke toevoeging.
Nadeel, ik kan de renners weer 2x minder zien passeren
Oei, daar gaat mijn standaardplekquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zat vandaag de site van de Amstel Gold Race te kijken.
Ondanks det het officiële parcours nog gepubliceerd moet worden zie je op die site een klein kaartje van het parcours van 2022.
[ afbeelding ]
Het kaartje kan ik vrijwel dromen, daarom viel me een wijziging direct op.
de Gulperberg:
De aanloop naar de Finale begint traditioneel met het trio: Kruisberg/Eyserbos/Fromberg.
Daarvoor is er echter een leuke wijziging.
Voorheen had men na de 27e klim (2e beklimming Loorberg) een lange afdaling van de Schweiberg. Via Mechelen reed men naar Partij om vervolgens de oostzijde van de Gulperberg te beklimmen vanaf de oostzijde.
Max (15%)
Dit jaar draait men bovenop de Loorberg linksaf, via wat landweggetje draait men dan de Koning van Spanje af. Onderaan draait men dan de westkant van de Gulperberg op. Een stukje steiler (19%)
Leuke toevoeging.
Nadeel, ik kan de renners weer 2x minder zien passeren
Die foto's zijn altijd leuk om te zien, maar je moet vooral doen waar je zelf het meeste plezier uit haalt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kreeg gisteravond laat een appje of ik weer mee wil helpen met de tijdwaarneming met de Volta Limburg Classic en de Amstel Gold Race.
Ben bij die laatste aan het twijfelen of ik niet liever met de motor ga afsteken om foto's te maken voor een leuk verslag hier
Saoudi en Oman waren leuker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:18 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een kutkoers is die UAE Tour ook zeg. Doet me terugdenken aan die eerste Tourweken begin jaren '90.
We hopen dat Rusland net zo goed gepieker heeft als Strakhov.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:39 schreef Beregd het volgende:
[..]
Saoudi en Oman waren leuker.
Rusland weer in de aanval.
Ze hadden op zijn minst de Hatta Dam erin kunnen stoppen voor de variatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:18 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een kutkoers is die UAE Tour ook zeg. Doet me terugdenken aan die eerste Tourweken begin jaren '90.
Misschien als ze 65 per uur gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan ze wel op tijd komen? Oh oh oh!
Dit is gespeeld ja.quote:
Minder leuk als fokking Gazprom gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:19 schreef Faraday01 het volgende:
Altijd leuk als ze niet op tijd komen
Wat nou als ze een anti-oorlog statement maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sukkelaars.
Hopelijk wint Gazprom niet.
Wist je al dat die vandaag jarig is?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Lapiera gaat winnen
Nee, maar nu wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je al dat die vandaag jarig is?
Toch wel een leuke ploeg om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef Mykonos het volgende:
Gazprom in de UAE, wanstaltiger gaat het niet worden.
Zonde van mijn Paul, zo even terugkijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Lapiera gaat winnen
Dat was ongeveer 3 maanden lang?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Er waren tijden dat Strakhov dit soort sprintjes met 3 vingers in zijn neus won.
Ongeveer ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was ongeveer 3 maanden lang?
Neves 8ste!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Schrikbarende haarlijn van Woods.
quote:“Nu plast iedereen vanop de fiets. Ik vraag dan: Is dat normaal? Ik begrijp het als je de finale rijdt van pakweg de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix. Maar op een dood moment in de koers? Je verliest niks door even te stoppen. En ze nemen nog niet eens de moeite om naar de rand van de weg te gaan. Geen namen, maar ze pissen gewoon in het midden van het peloton. Iedereen plast op iedereen. Disgusting. En als je er iets van zegt, ben je zogezegd arrogant, want jij mag niet bepalen wat een ander moet doen.”
Hij heeft het snel in de vingers gekregen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:28 schreef wimderon het volgende:
Koentje bevalt me niet slecht als co-commentator.
Op Karsten na beter dan de rest in ieder geval.
In Saudi-Arabië liep hij twee Salmonella infecties op, allicht nog last van die calamiteit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:17 schreef The_Undertone het volgende:
Cian Uijtebroeks op het laatste moment van de startlijst van de Faun-Ardèche gehaald. Die heeft het toch lastig (niet onverwacht).
Fingerspitzengefühlquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft het snel in de vingers gekregen?
Eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:28 schreef wimderon het volgende:
Koentje bevalt me niet slecht als co-commentator.
Op Karsten na beter dan de rest in ieder geval.
Weer teruggebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |