quote:Op maandag 21 februari 2022 20:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
quote:"We kunnen gezamenlijk de blik naar voren richten. Dat zal met name gericht zijn op de mooie plannen die wij hebben met de Abdelhak Nouri Foundation. Ook daar willen we samen met Ajax recht doen aan de betekenis die Abdelhak heeft. Over de foundation en de plannen zullen we binnen afzienbare tijd naar buiten treden."
zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Gezien al die baarden vergat je nog een optiequote:Op maandag 21 februari 2022 20:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat bedoel je met deze post?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Het NRC is nog steeds wat mad dat ze hun primeurtje mis zijn gelopen.
Die stuurde zip-files naar medewerksters?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:55 schreef Ronzz het volgende:
Als ik hem zag leek me dat inderdaad wel een viespeukje.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis even je punt. Welke primeur heeft het NRC gemist waar ze nu ziedend over zouden zijn?
Maar wat heeft dat met dit nieuwe artikel te maken? Je vindt dit nieuws van niks?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begin, Hans. Wat ze moesten afraffelen en niet meer volledig konden maken omdat Ajax op zondagavond een persbericht verzond. NRC heeft nog wel een stukje getikt hoe die week ging. Sorry maar dit leek mij toch vrij duidelijk.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ak-overmars-a4088372
Volgens mij was mijn eerste post wat dat betreft duidelijk genoeg.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met dit nieuwe artikel te maken? Je vindt dit nieuws van niks?
Flauw dat een krant onderzoek doet naar dit soort dingen inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste post wat dat betreft duidelijk genoeg.
Als je de meest simplistische posts al niet begrijpt vind ik het prima dat dit je conclusie is. Bespreek het met een ander zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Flauw dat een krant onderzoek doet naar dit soort dingen inderdaad.
Normaal ben je de redelijk zelve daarom wist ik niet of ik ergens in trapte of dat je werkelijk de NRC dit stuk verwijt.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de meest simplistische posts al niet begrijpt vind ik het prima dat dit je conclusie is. Bespreek het met een ander zou ik zeggen.
Als je een dickpic van Winston krijgt moet je extra data bijkopenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die stuurde zip-files naar medewerksters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |