SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
\quote:
Door de regen, veld werd steeds slechter met plassen etc.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, klopt wel. In het begin lag het er bijzonder goed bij. Helemaal na de ravage van 2 weken eerder in dat stadion.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
\
Door de regen, veld werd steeds slechter met plassen etc.
Goed. Matige wedstrijd. Terechte punten voor Ajax. Dit is geen wedstrijd die me bij zal blijven.![]()
In tegenstelling tot andere fases van de competitiequote:Op zondag 20 februari 2022 01:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
in deze fase van de competitie gaat het vooral om punten pakken![]()
in deze fase van je carrière moet je gewoon minuten maken, je wil altijd spelenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere fases van de competitie![]()
Klopt, als je in speelronde 30 al kampioen bent mag je frivool spelen en toch nul punten pakken, niemand ligt daar dan wakker vanquote:Op zondag 20 februari 2022 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere fases van de competitie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Echt enorm zin in die pot woensdag, kan bijna alleen maar tegenvallen.quote:![]()
wat een geldquote:Op maandag 21 februari 2022 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat het is 'opgelost'.![]()
dat is zo 5ton per jaar en dat betaalt Ajax ernaast dus ook nog, ik vind het erg ver gaanquote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De lopende kosten van zijn verzorging zullen ook wel aardig in de papieren lopen denk ik.![]()
Wat is er mis met wekelijks een bloemetje voor op zijn bed tafeltje en een espn abbo?
Ze krijgen dus bijna 8 miljoen en dan moet Ajax nog de verzorging betalen ook?
hardcoholic![]()
Valt mee, 24 uurszorg heb je rond de 400¤ per dag, dus 1,5 ton per jaarquote:Op maandag 21 februari 2022 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is zo 5ton per jaar en dat betaalt Ajax ernaast dus ook nog, ik vind het erg ver gaanhardcoholic![]()
hangt helemaal van de zorg af maar ok maken we het af op 2,5 tonquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Valt mee, 24 uurszorg heb je rond de 400¤ per dag, dus 1,5 ton per jaar![]()
Ik had het hoger verwacht gezien eerdere berichten dus dit valt mee. Blijft een enorm bedrag natuurlijk maar ja ik weet niet hoe aansprakelijkheidsrecht werkt. Het is vooral fijn dat dit hoofdstuk afgesloten kan worden.![]()
Bijna niemand hier kan ik je vertellenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
maar ja ik weet niet hoe aansprakelijkheidsrecht werkt![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bijna niemand hier kan ik je vertellenTold you.quote:![]()
Ze kijken dan naar de arbeidsvermogensschade, oftewel het geld dat hij had kunnen verdienen en nu niet meer verdient. Da's simpel bij een boekhouder die al 25 jaar hetzelfde werk doet, maar bij een voetballer een stuk lastiger.
Maar goed, als club wil je in zo'n situatie niet terecht komen, want je moet dan in feite je eigen speler af gaan zeiken om de arbeidsvermogensschade te drukken. Je moet z'n kwaliteiten dan wat gaan downplayen, mentale weerbaarheid in twijtel trekken, etc en stellen dat het nog maar de vraag was of hij Ajax 1 zou halen, misschien ergens zou eindigen bij Telstar of zo. En de familie roept dan "geweldig talent, zou volgend jaar al bij City tekenen, bla bla".
Bij bv. Danny Hoekman werd de schade vastgesteld op 12 miljoen euro. Waarschijnlijk wel bruto. Om maar even 'n indicatie te geven over wat voor bedragen het kan gaan. Zie: https://www.elfvoetbal.nl(...)alwereld-op-zijn-kop![]()
Over 2 weken al terugverdiend dusquote:Op maandag 21 februari 2022 17:21 schreef RamboDirk het volgende:
Ronde door in de CL en het is al opgelost.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
dat Ajax favoriet is tegen Benfica kan ik nog wel inkomen maar er wordt nu gedaan alsof Benfica niveau Pec Zwolle is![]()
Is Ajax dan dus volledig aansprakelijk voor Nouri? Met andere worden die arts ter plekke heeft het dan volledig verkloot of is Ajax sowieso aansprakelijk als Werkgever zijnde?
Stiekem ook wel bent of Ajax verzekerd is voor zoiets.No bitch to me![]()
Volgens mij heeft Ajax een paar jaar geleden al erkend dat ze aansprakelijk zijn in deze zaak toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:20 schreef TornadoDK het volgende:
Is Ajax dan dus volledig aansprakelijk voor Nouri? Met andere worden die arts ter plekke heeft het dan volledig verkloot of is Ajax sowieso aansprakelijk als Werkgever zijnde?
Stiekem ook wel bent of Ajax verzekerd is voor zoiets.![]()
Ja, staat ook in het artikel trouwens.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax een paar jaar geleden al erkend dat ze aansprakelijk zijn in deze zaak toch?![]()
Luis Campos heeft zich volgens plofkop Mike aangeboden als TD, dat is ook wel een boeiende naam.
(en hij vond de suggestie Huiberts lachwekkond)![]()
Komt dat nog bovenop die 7,8 miljoen ja? Serieus?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is zo 5ton per jaar en dat betaalt Ajax ernaast dus ook nog, ik vind het erg ver gaan
Tot wanneer?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 18:38:31 ]![]()
Hoe lang blijven ze dat betalen? Tot z’n 100e?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is zo 5ton per jaar en dat betaalt Ajax ernaast dus ook nog, ik vind het erg ver gaan![]()
De advocaat heeft het over "levenslange financiële zekerheid" in ieder gevalquote:Op maandag 21 februari 2022 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze dat betalen? Tot z’n 100e?![]()
What the fuck.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De advocaat heeft het over "levenslange financiële zekerheid" in ieder gevalBizar gewoon.
![]()
80/20 volgens studio voetbalquote:Op maandag 21 februari 2022 17:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Over 2 weken al terugverdiend dus(zegt genoeg)
90/10 volgens Pietertje
[ Bericht 25% gewijzigd door RipCity op 21-02-2022 18:53:02 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat a 500k per jaar is wel ‘n bedrag zeg.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De advocaat heeft het over "levenslange financiële zekerheid" in ieder geval![]()
Ja. Het leerstuk inzake werkgeversaansprakelijkheid is erg vergaand. Een werknemer hoeft alleen te stellen dat hij schade heeft oplopen tijdens het uitoefenen van zijn werkzaamheden. Als hij daarin slaagt, is het aan de werkgever om aan te tonen dat diens zorgplicht is nagekomen. Dat is in de praktijk erg lastig. In het geval Nouri is het zelfs evident dat er fouten zijn gemaakt en dan hang je al heel snel als Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:20 schreef TornadoDK het volgende:
Is Ajax dan dus volledig aansprakelijk voor Nouri? Met andere worden die arts ter plekke heeft het dan volledig verkloot of is Ajax sowieso aansprakelijk als Werkgever zijnde?Ben ik ook benieuwd naar, maar doorgaans hebben werkgevers (en dus ook een Ajax) een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten voor dit soort bedrijfsongevallen met letsel als gevolg. Zo'n verzekering is niet verplicht, maar de meeste bedrijven hebben het wel. Je hebt alleen dan wel te maken met de maximale verzekerde som en nog een eventueel eigen risico, dus ik vermoed dat Ajax zelf ook (een deel) heeft moeten dokken. Dit blijft wel gissen, want niemand hier op dit forum kent natuurlijk de eventueel aanwezige contractuele verhouding tussen Ajax en een (aansprakelijkheids)verzekeraar.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:20 schreef TornadoDK het volgende:
Stiekem ook wel bent of Ajax verzekerd is voor zoiets.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 18:55:57 ]![]()
Kan met een Islamitische familie zo 50 jaar duren.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat a 500k per jaar is wel ‘n bedrag zeg.![]()
Lijkt me amper te verzekeren eigenlijk bij voetballers. Zie bv Hoekman die van FCU geld zou krijgen in verband met een overtreding…. Stel dat iemand van je club Mbappe invalide trapt of zo….![]()
Ik vind die permanente verzorgingskosten (die vast alleen maar duurder worden) nog vreemder. Kan echt nog jaren duren.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:59 schreef Halcon het volgende:
Lijkt me amper te verzekeren eigenlijk bij voetballers. Zie bv Hoekman die van FCU geld zou krijgen in verband met een overtreding…. Stel dat iemand van je club Mbappe invalide trapt of zo….![]()
Verzekering betaalt ook nog eens 5 miljoen van dit bedrag maar het is bizar hoog voor een schadevergoeding. Denk dat Ajax niet het gezeik van een rechtzaak wilde hebben ook al was het dan maximaal de helft geworden.En dat heeft Nouri niet eens meer nodig.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Valt mee, 24 uurszorg heb je rond de 400¤ per dag, dus 1,5 ton per jaar![]()
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: