Ik zou daar ook gestoord wordenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:06 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
tis ook wel een beetje te veel dat geschreeuw damnnnn
De smoes was werken. Maar wellicht had die moeder geen zin om mogelijk dat end voor niks te rijden. Dachten misschien zelfs dat Vera wel zou winnen van Nawel.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hoezo heel die familie aanwezig terwijl we tot vrij laat konden stemmen en er voor Vera niemand was?
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef suzi1 het volgende:
ik wil zo graag dat die struik ineens van dr kop vliegt
Enigszins apart toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel afspraken over gemaakt zijn bij exit feestje in een andere zaal met dezelfde spullen
Tis niet alsof ze opeens niet meer jarig zou zijn na exit
Ze komen niet uit de buurt van adam ook de familie dronk alcohol dus iets van hotel kamers zal ook wel geregeld zijn
ik wil zo graag dat ze volgende week naast nawel op de bank zitquote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef suzi1 het volgende:
ik wil zo graag dat die struik ineens van dr kop vliegt
Welkom bij RLS TVquote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef Ptr67 het volgende:
Als men in de studio zegt "mensen het is razend spannend met de stemming, blijf stemmen; jouw stem kan bepalend zijn... zo dicht ligt het bij elkaar".
Om dan tijdje later hele familie daar in BB huis zit te feesten (terwijl dit op eind van live ook misschien per ongeluk werd gezegd door Peter : Feestje met Familie en vrienden in de Gameroom)... weten wij dat het allemaal al lang op voorhand is gefixed.
Dus waarom stemmen wij in godsnaam nog ?
Nu is het viewersweek... yeah so very true =>> de redactie die zich krom lachen achter hun bureau met de gezegde "die stomme kijkers denken echt dat ze iets te zeggen hebben hé"..
En om hiervan het tegendeel te bewijzen gaat Nawel komende week?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef Ptr67 het volgende:
Als men in de studio zegt "mensen het is razend spannend met de stemming, blijf stemmen; jouw stem kan bepalend zijn... zo dicht ligt het bij elkaar".
Om dan tijdje later hele familie daar in BB huis zit te feesten (terwijl dit op eind van live ook misschien per ongeluk werd gezegd door Peter : Feestje met Familie en vrienden in de Gameroom)... weten wij dat het allemaal al lang op voorhand is gefixed.
Nu is het viewersweek... yeah so very true =>> de redactie die zich krom lachen achter hun bureau met de gezegde "die stomme kijkers denken echt dat ze iets te zeggen hebben hé"..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feestje voor Nawel op stream 2 in vier delen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
heb je gelijk,en ik heb nog niee gestemtquote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef Ptr67 het volgende:
met het haar van grace moeten ze een portret schilderen ofzo, ik vind het ook een beetje wazigquote:Op zondag 20 februari 2022 00:15 schreef suzi1 het volgende:
moeten ze de persoon schilderen op doek of het lichaam volschilderen
ik vind de vraag op bb een beetje raar gesteld
Ja Nawel geniet van haar feestjequote:Op zondag 20 februari 2022 00:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ze danste ook heerlijk itt eerder deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |