Ja goed dat is ook wel zo. Waardeloze vraag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met de eerste opdracht: Wie moeten de bewoners schilderen? Heb ik er al geen fiducie in.....Kinderachtig.
Ik verwacht helemaal niets meer van deze BB, wat een deceptie en zonde van m'n geldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef engine het volgende:
Viewers week![]()
Ik verwacht hier veel van eigenlijk.
Dit is nu niet echt typisch een gamechanger. Leuk voor even tussendoor, zoals vaker tijdens de andere weken, maar als dit het niveau gaat zijn, laat dan maar. Verzin zelf maar wat BB.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja goed dat is ook wel zo. Waardeloze vraag.
Ik haat hannequote:
Prinsesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wil Queen Nawel inlijsten
Drank , suiker, warm water = kotsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Taart in de hotub, al dat eten in dat bad
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oftwel, de familie van Nawel beslist, Viewers week , wat een soap.
Zit toch een filter in?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Taart in de hotub, al dat eten in dat bad
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Drank , suiker, warm water = kotsen
Neem van mij aan dat je beter in de jacuzzi dan in bed kunt eten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja en chloor maar toch, heb ik ook met eten in bed.
Ik ook niet. Feestje okee maar verder gaat dat niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geloof nooit dat de familie zoveel neer gaat leggen om te beinvloeden wat bb doet of wat mag
Vooral geen crackers of beschuitquote:Op zondag 20 februari 2022 00:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je beter in de jacuzzi dan in bed kunt eten.
Zou geen hap wegkrijgen in dat warme waterquote:Op zondag 20 februari 2022 00:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je beter in de jacuzzi dan in bed kunt eten.
Zelfs dat feestje geloof ik nietquote:Op zondag 20 februari 2022 00:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Feestje okee maar verder gaat dat niet.
Als dat in beeld is geweest, zijn of de berichtjes goedgekeurd door bbquote:Op zondag 20 februari 2022 00:03 schreef sarah8106 het volgende:
er hangen daar slingers waar berichtjes op staan voor nawel en niemand heeft dat al gezien...![]()
tis ook wel een beetje te veel dat geschreeuw damnnnnquote:Op zondag 20 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die zit zich verplicht te 'amuseren'
Dat dus .....quote:Op zondag 20 februari 2022 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hoezo heel die familie aanwezig terwijl we tot vrij laat konden stemmen en er voor Vera niemand was?
Taart met colaquote:
Daar zullen vast wel afspraken over gemaakt zijn bij exit feestje in een andere zaal met dezelfde spullenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hoezo heel die familie aanwezig terwijl we tot vrij laat konden stemmen en er voor Vera niemand was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |