SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Die van mij ook nietquote:
Niet huilen. Jij als extraverte paradijsvogel kan je hiertussen toch wel wat staande houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje geleden spraken we nog over armoede, onrecht en oorlog de wereld uit helpen, moet je nu zien.
Zij mag best tikkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoel, hier 's je tikke
[ afbeelding ]
Ik kon het eerdere plaatje al niet helemaal plaatsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoel, hier 's je tikke
[ afbeelding ]
jij gaat hard op tikkies?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word daar lichtelijk opgewonden van
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon het eerdere plaatje al niet helemaal plaatsen
Komt iequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet huilen. Jij als extraverte paradijsvogel kan je hiertussen toch wel wat staande houden
ik dacht wat weinig fantasiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wat? Ik lees van alles op het moment, er gebeurt zoveel omgquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word daar lichtelijk opgewonden van
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaire TT bah
WALGELIJK
Gerapporteerd en gemeld.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eens wel eigenlijkquote:
Ik weet het niet meer :$quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van wat? Ik lees van alles op het moment, er gebeurt zoveel omg
Wie ben jij eigenlijkquote:
Uhu, als je tegen die vrouw zegt "je moet steeksleuteltje zes hebben in plaats van vijf" dan rukt ze je ballen af en vreet ze die op met een dotje sambal terwijl ze haar moeder belt.quote:
WAAROM ZIJN WIJ HIER OP AARDE ?quote:
T ligt gewoon aan FOK!, dat hele "Ihavenoideawhatsgoingon-vibeje"quote:
Echt niet, zo tam als een lammetje, zo een.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, als je tegen die vrouw zegt "je moet steeksleuteltje zes hebben in plaats van vijf" dan rukt ze je ballen af en vreet ze die op met een dotje sambal terwijl ze haar moeder belt.
Lolquequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van wat? Ik lees van alles op het moment, er gebeurt zoveel omg
Daar doet @GGMM niks mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaire TT bah
WALGELIJK
Gerapporteerd en gemeld.
Oke MiVerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt niet, zo tam als een lammetje, zo een.
Daarom wel eens
Brie cammenbert emmenthaler feta manchego gouda roquefort gorgonzola mozarella parmezan stilton appenzellerquote:
JA ZEG DANquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN WIJ HIER OP AARDE ?
Enorm verwarrend weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
T ligt gewoon aan FOK!, dat hele "Ihavenoideawhatsgoingon-vibeje"
Moeraskatquote:
Iets met PHquote:
Geen type voor den corrigerende betweterige man in ieder geval. toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt niet, zo tam als een lammetje, zo een.
Daarom wel eens
Ik trek dit niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brie cammenbert emmenthaler feta manchego gouda roquefort gorgonzola mozarella parmezan stilton appenzeller
oh ik ga jou zeker krijgen.......quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brie cammenbert emmenthaler feta manchego gouda roquefort gorgonzola mozarella parmezan stilton appenzeller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Om te eten?quote:
Wel opletten, ik had hem allang gezien en vond hem leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:36 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips ik zou de nieuwe wrong turn overslaan.
Komt niet in de buurt van het origineel
Ok die kleine grijze muis is nu aan het kotsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He? :$quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen type voor den corrigerende betweterige man in ieder geval. toch?
Over ongeveer een half uurtje wanneer liefie hier is ahahahhaquote:
Wij hebben weekend. Dat is levenquote:
quote:
quote:
quote:
Ik ga jou weggevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ik ga jou zeker krijgen.......
oh etto gaat cohabiterenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over ongeveer een half uurtje wanneer liefie hier is ahahahha
(en hihihi)
Ik heb gorgonzola gekocht voor in een recept maar het is nogal veel. Waar kan ik het nog meer voor gebruiken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga je neuken zeker haha.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over ongeveer een half uurtje wanneer liefie hier is ahahahha
(en hihihi)
Oeh, is er een prijsvraag?quote:
Etuhhh is levuuhhhhquote:
Etto boos krijgen of wegjagenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gorgonzola gekocht voor in een recept maar het is nogal veel. Waar kan ik het nog meer voor gebruiken?
Dan uit de achterbak gegrist?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Etuhhh is levuuhhhh
Liever te dik in de kist etc etc
quote:
Is Kwiwi kaasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Appenzeller ken ik helemaal niet.
in kroegen en pubsquote:
De engel gaat van etto z'n sterretje een aureooltje makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja we weten allemaal wat er gaat gebeuren. Geeft niet hoor.
Sowquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De engel gaat van etto z'n sterretje een aureooltje maken
Denk om je bloeddruk schatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Pfff even lafjes er tegenaan hangen en dan braaf naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh etto gaat cohabiteren
ordinair hoor etto
morgen zal het wel weer 0 zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit topic gaat ook van 0 naar 100 he
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En aaienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff even lafjes er tegenaan hangen en dan braaf naar bed.
ik weet welke tips ik deelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FranticDJ die hack met die pistachenootjes gaat als een tierelier
Niks mis met slapen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff even lafjes er tegenaan hangen en dan braaf naar bed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
in kroegen en pubs
Met de hele bups
Ohhhh we doen de rups
Stroompjes eropquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ligt ie straks vastgebonden met galeriedraad
En dan met je handen de rups doenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, breng mij die pistachenootjes eens ff danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FranticDJ die hack met die pistachenootjes gaat als een tierelier
Ja oke is goed, ben er over 5 uurquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, breng mij die pistachenootjes eens ff dan
Ik zet de wekker welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed, ben er over 5 uur
Is ze geen beest in bed dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
STRELEN... aaien doe je met een beest
De liefde bedrijven?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, zo ordinair dat woord... smeerlap
Jij had toch een schoothondje?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker ordinairquote:
Braafquote:
Gewoon vanavond een keer uitproberen als ze vanavond zachtjes welterusten zegt "Gij moet gewoon oewe grote kutbek houwe gore sloer, da mak toch zeker zelf wel uit fnie, megool"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ok *briest*quote:Op zondag 20 februari 2022 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BraafKlopje op de hals geeft
en dan achteraf goed maken door naar de Mac te gaanquote:Op zondag 20 februari 2022 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vanavond een keer uitproberen als ze vanavond zachtjes welterusten zegt "Gij moet gewoon oewe grote kutbek houwe gore sloer, da mak toch zeker zelf wel uit fnie, megool"
Op zijn Helmonds
quote:
Oh dacht dat je het nog niet gezien had.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel opletten, ik had hem allang gezien en vond hem leuk
Had ik maar zo’n manquote:Op zondag 20 februari 2022 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en dan achteraf goed maken door naar de Mac te gaan
"SAY IT, DON"T SPRAY IT"quote:Op zondag 20 februari 2022 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Altijd zo zalig als ze dat in je gezicht doen
Nederig en bang beloven dat je morgen mee naar een nieuw trainingspak gaat kijken.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en dan achteraf goed maken door naar de Mac te gaan
Extra treetje schultenbrau en nieuwe badslippersquote:Op zondag 20 februari 2022 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederig en bang beloven dat je morgen mee naar een nieuw trainingspak gaat kijken.
Nou, genietenquote:
Hey, ik wil nog steeds gewoon tokkie in de voortuin worden he,…. Maar het wil gewoon allemaal nog niet zo lukken.quote:
Ja, daar had mijn basisschoolleraar ook wel een handje vanquote:
Grensoverschrijdend welquote:Op zondag 20 februari 2022 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar had mijn basisschoolleraar ook wel een handje van
Incl. gore koffie-adem in combinatie met ochtendgeur![]()
![]()
![]()
Je mag mijn voortuin wel lenen.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey, ik wil nog steeds gewoon tokkie in de voortuin worden he,…. Maar het wil gewoon allemaal nog niet zo lukken.
Vond ik ook, maar wat doe je er aan als kleine gup ?quote:
<---quote:
Mijne ook, want die heb ik nietquote:
Die heb ik zelf wel. Ik loop alleen wat vast op de witte plastic tuinstoel, uitkering en zwangere pensquote:
Huilenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar wat doe je er aan als kleine gup ?
Ik koop morgen een kratje bier, trek jij je strakste legging aan, gaan we bierflesjes gooien naar saaie mensen en een beetje broekvingeren in de voortuin onder het voetbal.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey, ik wil nog steeds gewoon tokkie in de voortuin worden he,…. Maar het wil gewoon allemaal nog niet zo lukken.
quote:
Oké daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik zelf wel. Ik loop alleen wat vast op de witte plastic tuinstoel, uitkering en zwangere pens
Gatverdammequote:Op zondag 20 februari 2022 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tegenwoordig kun je daar een post op insta aan weiden om meer awareness te creeerenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar wat doe je er aan als kleine gup ?
Ja, dat vond ik weer iets te ver gaanquote:
Wat is een ochtendgeur?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry...quote:Op zondag 20 februari 2022 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gatverdamme
Nu komen herinneringen naar boven sis. Doe me dit niet aan
.....quote:
Kut. Ook niks aan dus. Wie had jou ook alweer binnen gelaten?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké daar kan ik je niet mee helpen.
Het is idd heftig allemaal :$quote:Op zondag 20 februari 2022 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry...
Ben ook nog niet echt mijn sandalen-met-sokken trauma te boven gekomen
Nou soms he..quote:
Heb je weer met m'n vader afgesproken?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry...
Niemand, ik banjer gewoon door naar de dingen waar ik vandaan kwam.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut. Ook niks aan dus. Wie had jou ook alweer binnen gelaten?
Pffff, zoveel moeitequote:Op zondag 20 februari 2022 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je daar een post op insta aan weiden om meer awareness te creeeren
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer met m'n vader afgesproken?
Ik snap nu een beetje waarom je mensen haat.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou soms he..
Heb je dus van die mensen die in de ochtend stinken.
Lijfgeur en muilgeur, omdat ze blijkbaar hun tanden niet gepoetst hebben
Kun je niet een weekje tokkiecamping boeken? Kussen op je buik binden, goedkoop kratje huismerkbier. Beetje roleplaying.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik zelf wel. Ik loop alleen wat vast op de witte plastic tuinstoel, uitkering en zwangere pens
Ik kan mij de ‘ik draag mijn corduroy broek inmiddels toch minsten al 3 weken geur’ mij ook nog wel iets te levendig herinnerenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry...
Nee. Dat dan weer nietquote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Tenzij jouw vader Engelse les gaf, nee.
Eindelijk erkenning en dat van een ultra extravertquote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap nu een beetje waarom je mensen haat.
Mensenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou soms he..
Heb je dus van die mensen die in de ochtend stinken.
Lijfgeur en muilgeur, omdat ze blijkbaar hun tanden niet gepoetst hebben
Seems legitquote:Op zondag 20 februari 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand, ik banjer gewoon door naar de dingen waar ik vandaan kwam.
Some things are better left unknownquote:
Waarom heb je nu een andere UIquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:08 schreef Ygritte het volgende:
Wie had jou ook alweer binnen gelaten?
Sorry, ik zal m weer terugdoenquote:
Hier ruik ik gewoon korzelige belegen mannenkaas bijquote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij de ‘ik draag mijn corduroy broek inmiddels toch minsten al 3 weken geur’ mij ook nog wel iets te levendig herinneren
Oud en vertrouwd -> Dqod.quote:
Tiswa :<quote:
Immer ende altijdquote:
Noem je Doddie nu oud ?!!quote:
Ja, daar kickt ze op.quote:
De geur van biologie leraarquote:Op zondag 20 februari 2022 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ruik ik gewoon korzelige belegen mannenkaas bij
quote:
Huuuuurggggglll Huurrrrrrlquote:Op zondag 20 februari 2022 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij de ‘ik draag mijn corduroy broek inmiddels toch minsten al 3 weken geur’ mij ook nog wel iets te levendig herinneren
Juffrouw Pollè die Frans gaf "wat ben je toch een knap leuk jochie hihi, zal ik je wat extra woordjes Frans leren?"quote:
Wat deed die dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
Of die gymleraar die je net wat te onnodig hielp met trampoline+kastspringen.
Je over de kast ''helpen''quote:
Maar dan onnodigquote:
c'est romantiquequote:Op zondag 20 februari 2022 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frans is echt is echt een smerige rottaal.
Ja oke, maar ik spreek het niet (goed).quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik spreek het niet (goed).
Die behulpzaamheid komt in de vorm van een bilzetjequote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je van een beetje behulpzaamheid al hysterisch kwaken dan?
Je was er niet eens bij. Peukquote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je van een beetje behulpzaamheid al hysterisch kwaken dan?
Cochon d'Indequote:Op zondag 20 februari 2022 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik spreek het niet (goed).
In combinatie van lekker in de lies pakkenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die behulpzaamheid komt in de vorm van een bilzetje
Volgens mij hadden we dezelfdequote:Op zondag 20 februari 2022 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
Of die gymleraar die je net wat te onnodig hielp met trampoline+kastspringen.
Zut, mon sacquote:
Ik voelde al een speciale connectie met je.quote:
Ik ook, misschien zijn alle gymleraren wel hetzelfdequote:
En dan net iets te hoog half onder je borst.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In combinatie van lekker in de lies pakken
Hier liep er ook zo'n gevalquote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, misschien zijn alle gymleraren wel hetzelfde
Ja!quote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan net iets te hoog half onder je borst.
Ja, die ja….
quote:
Ik woon niet meer in Belgie, of zit jij nog steeds in 2010quote:
Nerdjequote:Op zondag 20 februari 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik toch maar een brave saaie baan.
Daar zitten we nu toch in?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moeten jullie een praatgroep beginnen
Fysiotherapeuten…. Ook zo leukquote:Op zondag 20 februari 2022 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, misschien zijn alle gymleraren wel hetzelfde
Ja, hierquote:Op zondag 20 februari 2022 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moeten jullie een praatgroep beginnen
Heb jij ooit in België gewoond? Whutquote:Op zondag 20 februari 2022 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Belgie, of zit jij nog steeds in 2010
Schuif maar doorquote:
Waarom heb jij dit gemistquote:Op zondag 20 februari 2022 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ooit in België gewoond? Whut
Ik had een fysiotherapeut die zichzelf mr. Pijn noemde.quote:
Ik zit in 't oostenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Belgie, of zit jij nog steeds in 2010
En een bitterorgituur eten.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dacht fysiek. In een kring. Dan kun je ook het praat/stress kussen doorgeven.
Mag niet, Coronaquote:Op zondag 20 februari 2022 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dacht fysiek. In een kring. Dan kun je ook het praat/stress kussen doorgeven.
Ja nee okquote:Op zondag 20 februari 2022 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, lach maarquote:
True!quote:
Ik mag uit isolatie maar ik durf nietquote:
De Wijzen enz enz ...quote:
Alweer én nog steedsquote:
Dat is wel heftig én tofquote:
Eerder Onzinquote:
Had me vorige week hier al gemeldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duurt wel lang nu.
@:Flory, kom even zeggen dat alles in orde is?
Ikquote:Op zondag 20 februari 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
wie hebben het hier allemaal op dit moment?
Het kan zijn dat je dit wel verteld had, maar dat ik het niet opgeslagen had.quote:
De eerste die ik ooit heb gehad liet mij ook onnodig ver uitkleden. Volgens mij was ik toen nog minderjarigquote:Op zondag 20 februari 2022 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een fysiotherapeut die zichzelf mr. Pijn noemde.
Hij probeerde altijd een pijn reactie uit te lokken
Lukte hem niet en daar was hij dan verbaast over.
Verder heb ik wel normale fysiotherapeuten gehad en niet de reïncarnatie van Hitler.
Oh. Ik vergeet het je. Ik heb ongeveer 3,5 / 4 jaar in België gewoond.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je dit wel verteld had, maar dat ik het niet opgeslagen had.
"ineens"quote:Op zondag 20 februari 2022 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je daar met nekpijn in je blote kont.
Heel intensquote:
Wel goede frieten gehad daar ?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik vergeet het je. Ik heb ongeveer 3,5 / 4 jaar in België gewoond.
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De eerste die ik ooit heb gehad liet mij ook onnodig ver uitkleden. Volgens mij was ik toen nog minderjarig
Intens is jouw 2e naam toch.quote:
Met tartaarsausquote:Op zondag 20 februari 2022 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goede frieten gehad daar ?
Ik kan alles tegelijkertijd. Alpha en de Omegaquote:
Ik woon er al langerquote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik vergeet het je. Ik heb ongeveer 3,5 / 4 jaar in België gewoond.
als al die #metoo's in dat soort contreien een keer aan het licht komenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De eerste die ik ooit heb gehad liet mij ook onnodig ver uitkleden. Volgens mij was ik toen nog minderjarig
Het is geen wedstrijd, maar oké.quote:
Corona of.. ?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:24 schreef Koen66 het volgende:
wie hebben het hier allemaal op dit moment?
Lekker briesje :$quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoor je zachtjes een paard hinniken achter je.
quote:
Niet?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd, maar oké.
Dat zou ik extreem raar vindenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoor je zachtjes een paard hinniken achter je.
Jij stopte niet meer met zo kijken ->quote:Op zondag 20 februari 2022 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh ja
Ik herinner mij nog die dag in Utrecht.. ook iets met tartaarsaus
Ik heb het (denk ik) niet gehad, want geen symptomen.quote:
Ik geloof niet zo in god en jezusquote:Op zondag 20 februari 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan alles tegelijkertijd. Alpha en de Omega
Ja?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou ik extreem raar vinden
Was dat nog met Warheit erbij?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij stopte niet meer met zo kijken ->![]()
Utrecht was leuk tho :$
ja op zich welquote:
Ja, daar was toch iets mis gegaan bij de FEBO?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat nog met Warheit erbij?
#metoo, 2020 verkouden en negatief getest, 2021 verkouden en niet getestquote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het (denk ik) niet gehad, want geen symptomen.
Wel 1 dag een snotneus gehad, maar dat was het in die twee jaar.
Ja, stiekem toch wel !quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd, maar oké.
Ik heb mij eigenlijk nog nooit getest, omdat ik geen symptomen had noch redenen had om mezelf te hoeven testenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, 2020 verkouden en negatief getest, 2021 verkouden en niet getest
* confetti kanon van stal haaltquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mij eigenlijk nog nooit getest, omdat ik geen symptomen had noch redenen had om mezelf te hoeven testen
Ik heb nu coronaquote:Op zondag 20 februari 2022 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mij eigenlijk nog nooit getest, omdat ik geen symptomen had noch redenen had om mezelf te hoeven testen
Ja maar jij komt 2 mensen in de 12 jaar tegen of zo.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een gavequote:
Ja, volgens mij ook en we zijn toen ook nog naar een tapasrestaurant geweestquote:Op zondag 20 februari 2022 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daar was toch iets mis gegaan bij de FEBO?Met enge mensen?
Dat is raar want ik heb haar in de afgelopen 12 jaar nog gezien, en daar waren anderen ook bij.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij komt 2 mensen in de 12 jaar tegen of zo.
Ja, telkens dezelfde: schoonloeder en Wattenschijfjequote:Op zondag 20 februari 2022 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij komt 2 mensen in de 12 jaar tegen of zo.
Was dat met die jankende kinderenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook en we zijn toen ook nog naar een tapasrestaurant geweest
De abrikoos of zowat een naam ook voor een restaurant
Allemaal een droom.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is raar want ik heb haar in de afgelopen 12 jaar nog gezien, en daar waren anderen ook bij.
![]()
Of was dit allemaal nep
quote:
Dat was vast een dubbelganger.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is raar want ik heb haar in de afgelopen 12 jaar nog gezien, en daar waren anderen ook bij.
![]()
Of was dit allemaal nep
Nou, er zullen altijd wel jankende kinderen op de achtergrond geweest zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat met die jankende kinderen
Einzelgängerquote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vast een dubbelganger.
Ja, zit al vanaf 4 feb thuis. Nog net niet aan't zuurstof.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je ook klachten/ symptomen ?
Ja klopt, ik huurde een actrice in.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Of was dit allemaal nep
Dat was WH wel ja.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zit al vanaf 4 feb thuis. Nog net niet aan't zuurstof.
Ik weet het niet meer zo goedquote:Op zondag 20 februari 2022 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, er zullen altijd wel jankende kinderen op de achtergrond geweest zijn
Maar zo specifiek kon ik mij dat niet herinneren
[..]
Rode draad in het verhaal was gewoon: eten.quote:
[..]
Met twee prikkenquote:
quote:
Nu wil ik wel een bitterorgituurtjequote:
Heb mijn booster ook nog niet gehaald, maar zit ook nog niet aan de 200 zoveel dagen.quote:
*springt opzijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |