SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Die van mij ook nietquote:
Niet huilen. Jij als extraverte paradijsvogel kan je hiertussen toch wel wat staande houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje geleden spraken we nog over armoede, onrecht en oorlog de wereld uit helpen, moet je nu zien.
Zij mag best tikkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoel, hier 's je tikke
[ afbeelding ]
Ik kon het eerdere plaatje al niet helemaal plaatsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoel, hier 's je tikke
[ afbeelding ]
jij gaat hard op tikkies?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word daar lichtelijk opgewonden van
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon het eerdere plaatje al niet helemaal plaatsen
Komt iequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet huilen. Jij als extraverte paradijsvogel kan je hiertussen toch wel wat staande houden
ik dacht wat weinig fantasiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wat? Ik lees van alles op het moment, er gebeurt zoveel omgquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word daar lichtelijk opgewonden van
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaire TT bah
WALGELIJK
Gerapporteerd en gemeld.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eens wel eigenlijkquote:
Ik weet het niet meer :$quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van wat? Ik lees van alles op het moment, er gebeurt zoveel omg
Wie ben jij eigenlijkquote:
Uhu, als je tegen die vrouw zegt "je moet steeksleuteltje zes hebben in plaats van vijf" dan rukt ze je ballen af en vreet ze die op met een dotje sambal terwijl ze haar moeder belt.quote:
WAAROM ZIJN WIJ HIER OP AARDE ?quote:
T ligt gewoon aan FOK!, dat hele "Ihavenoideawhatsgoingon-vibeje"quote:
Echt niet, zo tam als een lammetje, zo een.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, als je tegen die vrouw zegt "je moet steeksleuteltje zes hebben in plaats van vijf" dan rukt ze je ballen af en vreet ze die op met een dotje sambal terwijl ze haar moeder belt.
Lolquequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van wat? Ik lees van alles op het moment, er gebeurt zoveel omg
Daar doet @GGMM niks mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinaire TT bah
WALGELIJK
Gerapporteerd en gemeld.
Oke MiVerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt niet, zo tam als een lammetje, zo een.
Daarom wel eens
Brie cammenbert emmenthaler feta manchego gouda roquefort gorgonzola mozarella parmezan stilton appenzellerquote:
JA ZEG DANquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN WIJ HIER OP AARDE ?
Enorm verwarrend weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
T ligt gewoon aan FOK!, dat hele "Ihavenoideawhatsgoingon-vibeje"
Moeraskatquote:
Iets met PHquote:
Geen type voor den corrigerende betweterige man in ieder geval. toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt niet, zo tam als een lammetje, zo een.
Daarom wel eens
Ik trek dit niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brie cammenbert emmenthaler feta manchego gouda roquefort gorgonzola mozarella parmezan stilton appenzeller
oh ik ga jou zeker krijgen.......quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brie cammenbert emmenthaler feta manchego gouda roquefort gorgonzola mozarella parmezan stilton appenzeller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Om te eten?quote:
Wel opletten, ik had hem allang gezien en vond hem leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:36 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips ik zou de nieuwe wrong turn overslaan.
Komt niet in de buurt van het origineel
Ok die kleine grijze muis is nu aan het kotsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He? :$quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen type voor den corrigerende betweterige man in ieder geval. toch?
Over ongeveer een half uurtje wanneer liefie hier is ahahahhaquote:
Wij hebben weekend. Dat is levenquote:
quote:
quote:
quote:
Ik ga jou weggevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ik ga jou zeker krijgen.......
oh etto gaat cohabiterenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over ongeveer een half uurtje wanneer liefie hier is ahahahha
(en hihihi)
Ik heb gorgonzola gekocht voor in een recept maar het is nogal veel. Waar kan ik het nog meer voor gebruiken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga je neuken zeker haha.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over ongeveer een half uurtje wanneer liefie hier is ahahahha
(en hihihi)
Oeh, is er een prijsvraag?quote:
Etuhhh is levuuhhhhquote:
Etto boos krijgen of wegjagenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gorgonzola gekocht voor in een recept maar het is nogal veel. Waar kan ik het nog meer voor gebruiken?
Dan uit de achterbak gegrist?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Etuhhh is levuuhhhh
Liever te dik in de kist etc etc
quote:
Is Kwiwi kaasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Appenzeller ken ik helemaal niet.
in kroegen en pubsquote:
De engel gaat van etto z'n sterretje een aureooltje makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja we weten allemaal wat er gaat gebeuren. Geeft niet hoor.
Sowquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De engel gaat van etto z'n sterretje een aureooltje maken
Denk om je bloeddruk schatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Pfff even lafjes er tegenaan hangen en dan braaf naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh etto gaat cohabiteren
ordinair hoor etto
morgen zal het wel weer 0 zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit topic gaat ook van 0 naar 100 he
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En aaienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff even lafjes er tegenaan hangen en dan braaf naar bed.
ik weet welke tips ik deelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FranticDJ die hack met die pistachenootjes gaat als een tierelier
Niks mis met slapen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff even lafjes er tegenaan hangen en dan braaf naar bed.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
in kroegen en pubs
Met de hele bups
Ohhhh we doen de rups
Stroompjes eropquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ligt ie straks vastgebonden met galeriedraad
En dan met je handen de rups doenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, breng mij die pistachenootjes eens ff danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FranticDJ die hack met die pistachenootjes gaat als een tierelier
Ja oke is goed, ben er over 5 uurquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, breng mij die pistachenootjes eens ff dan
Ik zet de wekker welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke is goed, ben er over 5 uur
Is ze geen beest in bed dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
STRELEN... aaien doe je met een beest
De liefde bedrijven?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, zo ordinair dat woord... smeerlap
Jij had toch een schoothondje?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
STRELEN... aaien doe je met een beest
Lekker ordinairquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |