SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jij maakt echt vrienden.quote:
Ernstige kwalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht gewoon niet al teveel met mijn gezondheid
al jaren niet meerquote:
Gewoon met 60 met pensioen johquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou persoonlijk hoop ik wel ouder dan ergens tussen de 70-80 te worden. Maar dan wel met een niet al te krakkemikkerig lijf en een heldere geest.
Ik wil nog te veel dingen doen dus krijg het na mijn 67e nog druk
ernstig nog niet echt, maar wel kwalen waar je een goed krakkemikig lijf van kan overhouden later...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ernstige kwalen?
Vooralsnog heb ik gelukkig de luxe te denken dat ik een relatief gezond lijf heb.
MIjn huidige levensstijl maakt dat nog niet echt mogelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon met 60 met pensioen joh
Dat is de knipoog toch?quote:
zijn er verboden emojis?quote:
Ik stop er mee zodra het financieel kan.. dan ga ik alleen maar nog leukere dingen doen..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MIjn huidige levensstijl maakt dat nog niet echt mogelijk![]()
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Maar die knipoog trek ik ook echt niet. Zo enorm denigrerendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee… deze —>vind ik echt een ultra smerige emoji
Dat geldt toch alleen als iemand die als standaard PI gebruikt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee… deze —>vind ik echt een ultra smerige emoji
Ik las serieus aangereden en ik zag al een beeld voor van een Dimmy die naar je halsslagaders springt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij heb ik ik Dimmy’s kat bij mijn aangeraden vrienden op facebook, ene Chloé Jacqueline.
@:datismijnmening zit je poes weer op de tablet?
Wat is er nou weer denigrerend aan een knipoog? Of tien knipogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Maar die knipoog trek ik ook echt niet. Zo enorm denigrerend
Ja, dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik stop er mee zodra het financieel kan.. dan ga ik alleen maar nog leukere dingen doen..
Hey! Hoiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er nou weer denigrerend aan een knipoog? Of tien knipogen.
Hoest?
Dimmy komt niet zo bloeddorstig over, toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las serieus aangereden en ik zag al een beeld voor van een Dimmy die naar je halsslagaders springt.
Leuke auto heb je gekochtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk auto heb je gekocht![]()
Leuke auto heb je gekocht![]()
Leuke auto heb je gekocht
Gewoon tot je dood doorwerken, dan blijven mensen het meest gezond en fitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook welMaar wanneer ‘kan het financieel’.
Straks wordt ik 98 en kan ik niet meer partyen omdat ik niet bedacht had dat ik 98 zou worden. Ik ga er namelijk een beetje vanuit dat pensioen e.d. rond die tijd ook niet meer een vanzelfsprekendheid is.
Ligt een beetje aan de context, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey! Hoi![]()
Ja, sorry.. Maar zo voelt het gewoon.
Winnaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dit klinkt meer als:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Fijn! Daar hoopte ik op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de context, maar ik snap wat je bedoelt
Standaard PI’s zijn dan ook walgelijk….quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen als iemand die als standaard PI gebruikt?
Het is maar zelden dat ik me beledigd voel door zo'n geel poppetje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey! Hoi![]()
Ja, sorry.. Maar zo voelt het gewoon.
Haar grootste droom is een eigen Beretta.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dimmy komt niet zo bloeddorstig over, toch?
Moet je hem dan voederen ?quote:
Moet kunnen, vrij land enzquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar grootste droom is een eigen Beretta.
helpen met braken toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je hem dan voederen ?
quote:
Geen Diamatti? 3 round burst is heavenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar grootste droom is een eigen Beretta.
En welke is dan de boosdoener?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar zelden dat ik me beledigd voel door zo'n geel poppetje.
Ik zie nu voor me dat je de schone was uit een cavia trekt en dat je de wasmachine komkommer aan het voeren bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je hem dan voederen ?
Dus toch welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar zelden dat ik me beledigd voel door zo'n geel poppetje.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je de schone was uit een cavia trekt en dat je de wasmachine komkommer aan het voeren bent.
Stel je hebt heel erg veel gelijk in een discussie en daar ben je van overtuigd en iemand stuurt alleen maar dit --------->quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En welke is dan de boosdoener?
Ja, oké. Dat snap ik helemaal!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hebt heel erg veel gelijk in een discussie en daar ben je van overtuigd en iemand stuurt alleen maar dit --------->
Sorry, maar dit betekend gewoon vanaf dat moment alle contact verbreken… voor altijd en eeuwigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hebt heel erg veel gelijk in een discussie en daar ben je van overtuigd en iemand stuurt alleen maar dit --------->
huh, hoe dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam allemaal door de ''quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
jeetje hebben we nu weer jeuk aan een smiley?
Ik hecht daar absoluut waarde aan. Tekst is ook maar plat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
huh, hoe dan?
waarde hechten aan een plaatje
Godverdomme waardeloze kutgianniquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kwam allemaal door de '''' van Gianni.
quote:Vanavond in het (zuid)westen kans op zware windstoten. Ook op zondag veel wind
Geef maar toe, je vindt me toch wel een beetje liefquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kwam allemaal door de '''' van Gianni.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen de schutting weer rechtop?
[..]
Dat ontken ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geef maar toe, je vindt me toch wel een beetje lief
Weet ik veel kerelquote:
Ja true, goeie afweging die je moet makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook welMaar wanneer ‘kan het financieel’.
Straks wordt ik 98 en kan ik niet meer partyen omdat ik niet bedacht had dat ik 98 zou worden. Ik ga er namelijk een beetje vanuit dat pensioen e.d. rond die tijd ook niet meer een vanzelfsprekendheid is.
Maandag ook weer kans op code weet ik veelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen de schutting weer rechtop?
[..]
enige wat ik kan bedenken is dat de boel niet lekker gecentreeert lijkt te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel kerelLiesje kan er ook niet tegen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
jeetje hebben we nu weer jeuk aan een smiley?
koffiegodin ook genomen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neem nog een bakkie![]()
en een gevulde koek
Deze is fokking gemeen. Smalend, zo van.. whatever, ik hoor je en ik doe eigenlijk heel vriendelijk maar eigenlijk ben ik het er niet mee eens/ vind ik je een kut/ praat jij maar lekker door.quote:
Loop je straks te flierefluiten over een lege vlakte in plaats van het bos, overal huilende vogeltjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maandag ook weer kans op code weet ik veel
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze is fokking gemeen. Smalend, zo van.. whatever, ik hoor je en ik doe eigenlijk heel vriendelijk maar eigenlijk ben ik het er niet mee eens/ vind ik je een kut/ praat jij maar lekker door.
Dat gevoel doet ie.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je straks te flierefluiten over een lege vlakte in plaats van het bos, overal huilende vogeltjes.
Ik kijk er nu ook ineens heel anders tegenaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze is fokking gemeen. Smalend, zo van.. whatever, ik hoor je en ik doe eigenlijk heel vriendelijk maar eigenlijk ben ik het er niet mee eens/ vind ik je een kut/ praat jij maar lekker door.
Dat gevoel doet ie.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je straks te flierefluiten over een lege vlakte in plaats van het bos, overal huilende vogeltjes.
dat kan hij doen ja.. in de juiste context.. totaal niet die associatie meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat gevoel doet ie.
Sorry…. Het is niet andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk er nu ook ineens heel anders tegenaan.
Bij First Dates jaquote:
Oh ik gebruik hem vaak ook als een vriendelijke lach ofzo. 'Heb je een fijne dag gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat gevoel doet ie.
Ik vind hem op Whatsapp ook anders overkomen dan hier. Geen idee waar dat nu vandaan komtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik gebruik hem vaak ook als een vriendelijke lach ofzo. 'Heb je een fijne dag gehad?'
Daar gebruik ik hem nooit, maar op FOK! wel regelmatig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind hem op Whatsapp ook anders overkomen dan hier. Geen idee waar dat nu vandaan komt
Soort warme gummiberensoep?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij First Dates ja![]()
Ik had ooit pastinaaksoep gemaakt, teringzoet en mr. Wattenschijfje maar smullen
Dat bestaat ook echtquote:
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel mensen die hem gebruiken, maar daar weet ik van hoe ze het bedoelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar gebruik ik hem nooit, maar op FOK! wel regelmatig.
Op WhatsApp/Telegram heb je nu de huillach smiley, dat is mijn nieuwe favo emoji als ik beetje sarcastisch wil lachen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel mensen die hem gebruiken, maar daar weet ik van hoe ze het bedoelen
Ja ik wou hem leeg gooien in de kliko maar nu wil dat turbinehuis niet meer omlaag. Zit ergens een stukje plastic dwars denk ik.quote:
Dat je hele maag en slokdarm plakt en dicht zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bestaat ook echt![]()
Zou niet aanraden tho
🥲quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Op WhatsApp/Telegram heb je nu de huillach smiley, dat is mijn nieuwe favo emoji als ik beetje sarcastisch wil lachen.
Sowieso is de huillach ondenkbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Op WhatsApp/Telegram heb je nu de huillach smiley, dat is mijn nieuwe favo emoji als ik beetje sarcastisch wil lachen.
Duurde nog best lang tot die er was.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is de huillach ondenkbaar
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KWIWIIIIIIIIIIIIIIIIIII
heeft het in de bergen gewoeid?
Op whatsapp weet ik dat de ander hem gewoon als een lachende emoji bedoeld. Op fok…… tja…..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel mensen die hem gebruiken, maar daar weet ik van hoe ze het bedoelen
Klinkt als iets wat te fiksen valt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ergens een stukje plastic dwars denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
kindjes heten die, heb ik gehoordquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
Net minihotdogs in bladerdeeg gemaakt in de airfryer.
Ik gebruik deze heel vaak 😬 als ik iets ‘op het randje’ zeg. Deze 🤡 is ook mijn favoriete ‘ik hang de idioot’ uit emoji.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek even achterom, maar MoerasKitten zit nog veilig op de bank.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kindjes heten die, heb ik gehoord
is al gelukt ook. Blijkt dat je redelijk veel uit elkaar kunt halen aan zo'n dysonquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat te fiksen valt.
Ik liet tijdje terug stofzuiger vallen, meteen van alles afgebroken.
Ja, en volgens mij ook niet sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Duurde nog best lang tot die er was.
Die gebruik ik beide niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gebruik deze heel vaak 😬 als ik iets ‘op het randje’ zeg. Deze 🤡 is ook mijn favoriete ‘ik hang de idioot’ uit emoji.
Ja, die interpretatie is dan wat moeilijkerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op whatsapp weet ik dat de ander hem gewoon als een lachende emoji bedoeld. Op fok…… tja…..
Hoe oud is ze nu? tien of elf?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik keek even achterom, maar MoerasKitten zit nog veilig op de bank.
Rustig aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu? tien of elf?
Ja naja zo gebruik ik hem wel. Deze bedoel ik he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook niet sarcastisch bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja zo gebruik ik hem wel. Deze bedoel ik he.Die gebruik ik als fml-smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja daar gebruik ik hem ook voor. Sowieso 1 van mijn meest gebruikte haha.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gebruik ik als fml-smiley
Deze zijn allebei wel herkenbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gebruik deze heel vaak 😬 als ik iets ‘op het randje’ zeg. Deze 🤡 is ook mijn favoriete ‘ik hang de idioot’ uit emoji.
Uitstraling is op jacht naar huwbaar vlees.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja zo gebruik ik hem wel. Deze bedoel ik he.Ik gebruik die inderdaad voor situaties die zowel om te lachen als om te huilen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ze is al diverse keren uitgehuwelijkt. Dus dan zal hij de concurrentie eerst moeten uitroeien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling is op jacht naar huwbaar vlees.
Zojuist kwam mijn koffie omhoog.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling is op jacht naar huwbaar vlees.
Een hond in het bos achterlaten is al krankjorum, maar dat ook nog doen op een dag dat er weinig mensen wandelen is helemaal achterlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/lo(...)E2zAMq-jcwmARFJrL-Ok
Zo fijn dat ie toch is gevonden
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat kruipt de tijd langzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Gelukkig wel ja.
Wat let je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
In dat weer, met omvallende bomen en vallende takken. Hoe bang dat beestje wel niet is geweest. In de kou.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Een hond in het bos achterlaten is al krankjorum, maar dat ook nog doen op een dag dat er weinig mensen wandelen is helemaal achterlijk.
Oh dat lijkt me geen puntquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is al diverse keren uitgehuwelijkt. Dus dan zal hij de concurrentie eerst moeten uitroeien.
Ik vind het ook leuk om er soort van mee te spelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:03 schreef Ama het volgende:
Emoji's zijn stiekem best leuk naja niet allemaal maar veel wel.
Ohquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is die ook
het is echt de meest onoprechte smiley die er is
Boks!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is die ook
Ik ben enorm carrière aan het maken en werk op leuke projecten. Dus het komt nu even niet uit.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dat weer, met omvallende bomen en vallende takken. Hoe bang dat beestje wel niet is geweest. In de kou.
MSN was een mooie tijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was die al in de tijd van msn messenger
Lekker buzzerenquote:
En 5x offline/online gaan. Ik was echt een aandachtshoer op MSN.quote:
En aan en af meldenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je status constant veranderen om iemands aandacht te trekken
Hoop dat alles goed gaat met flory. lang niet gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet![]()
@:Flory
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
En 5x offline/online gaan. Ik was echt een aandachtshoer op MSN.
quote:
Ja duurt wel lang nu.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat alles goed gaat met flory. lang niet gezien
Was?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
En 5x offline/online gaan. Ik was echt een aandachtshoer op MSN.
Elke week of dag een nieuwe naam, bij voorkeur een songtekst.quote:
Aardig doenquote:
En Er WaS EeN TiJdE dAt DiT hIp WaS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke week of dag een nieuwe naam, bij voorkeur een songtekst.
Mensen met die hangende roosjes in hun naam en zielige songteksten.quote:
Was dat niet deze: 🌮 ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet![]()
@:Flory
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie deze opmerking zou gaan maken.
Ama kan dat hebben van mij.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen met die hangende roosjes in hun naam en zielige songteksten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iew nee, die had ik niet in mijn lijst hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal op zoek naar beige piemel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En Er WaS EeN TiJdE dAt DiT hIp WaS.
En tig andere emoticonsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jequote:
Ik ken dat nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trillian…. Voor al je sjit in 1
‘Oud lijk’
Ja! Dat was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trillian…. Voor al je sjit in 1
‘Oud lijk’
Die heb ik heel lang als whats app geluid gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
ICQ was ook leuk, met dat irritante geluidje.
Nou is die hele warme chocolademelk nutteloosquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, slagroom vergeten te kopen, voor de warme chocomel.
Ja man…. En maar klierenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef dud0r het volgende:
Gebruikte jullie geen multiplayer notepad(IRC)
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Takkie forever in my Hart"
Ja, huil0nquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is die hele warme chocolademelk nutteloos
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is die ook
Ik heb slagroomquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, slagroom vergeten te kopen, voor de warme chocomel.
Ik heb chocolademelkquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik heel lang als whats app geluid gehad.
Tegenwoordig alles op stilalways
Jammer van je scooter johquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Vind het zo kut voor je dat je dak is weggewaaid
context is key..quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
maar dat is met deze ook als PI
[..]
Oh oohhhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]Als ik dat geluidje random ergens had gehoord, had ik wel even raar gekeken.
Ik heb alles heel zacht staan, waardoor ik het de helft van de tijd niet hoor.
Ik kan het wel maken. Maar denk dat ik het straks bestel bij de grote speeltuinquote:
Niet mee eens! Die is gewoon serieus soms.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is je scooter niet meer te repareren nu?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zo handig en ik blijf lekker binnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan het wel maken. Maar denk dat ik het straks bestel bij de grote speeltuin
ja ligt er aan wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet mee eens! Die is gewoon serieus soms.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je scooter niet meer te repareren nu? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammer van je scooterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Vind het zo kut voor je dat je dak is weggewaaid
Die gebruik ik nooit als ik het niet zo zou bedoelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh fuck weet je wat ik vannacht gedroomd hebquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo handig en ik blijf lekker binnen.
Het valt erg tegen qua warmte buiten
hopelijk pas na thailandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:20 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Good news everyone!![]()
Zo'n raket is in een paar minuten van Belarus/Kaliningrad in Nederland. Het westen heeft dit soort raketten nog niet.
Een soort fohn- stormquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh fuck weet je wat ik vannacht gedroomd heb![]()
We hadden storm zelfde soort als echt, maar dan met ineens een hele warme wind. Konden we allemaal naar buiten in een t-shirt
Denk dat ze eerder op Den Haag of Rotterdam mikken dan op Den Bosch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:20 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Good news everyone!![]()
Zo'n raket is in een paar minuten van Belarus/Kaliningrad in Nederland. Het westen heeft dit soort raketten nog niet.
Lijkt me oprecht lekker, net zoals warme regen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hadden storm zelfde soort als echt, maar dan met ineens een hele warme wind. Konden we allemaal naar buiten in een t-shirt
Ik vind dit een mooie mental imagequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder op Den Haag of Rotterdam mikken dan op Den Bosch.
Nah, raar! Ik gebruik 'm vaak echt als iets me verbaast.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ligt er aan wat je zegt.
maar als je zegt met iemand mee te leven ofzo dan moet je die smiley niet gebruiken
Petrichor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht lekker, net zoals warme regen.
je krijgt rode wangetjes als iets je verbaast?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, raar! Ik gebruik 'm vaak echt als iets me verbaast.
Brabant laten ze heel zodat ze daar met carnaval binnen kunnen vallen als "vriendelijke groene mannetjes".quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder op Den Haag of Rotterdam mikken dan op Den Bosch.
Ja is toch logisch, daar hebben ze een wereldhaven en een regering, hier alleen maar moeras, bier, gezelligheid en dansmariekes.quote:
Oh woop-tee-dooquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:20 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Good news everyone!![]()
ja oke als je het zo zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is toch logisch, daar hebben ze een wereldhaven en een regering, hier alleen maar moeras, bier, gezelligheid en dansmariekes.
Nou, zo wordt-ie door de meeste niet bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je krijgt rode wangetjes als iets je verbaast?![]()
Ik zie het meer als een schuldbewuste smiley als je iets verkeerds/onaardigs zegt en dat weet
wat je kan niet verbaasd zijn (wat die smiley is) en meeleven met iemand?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ligt er aan wat je zegt.
maar als je zegt met iemand mee te leven ofzo dan moet je die smiley niet gebruiken
Van 50 met een kort pittig kapsel.quote:
Poetin heeft pas een tweeling bij een lekkere jonge Russische turnster, die wil zelf nog wel even genieten van het leven.quote:
ik vind niet met die smileyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wat je kan niet verbaasd zijn (wat die smiley is) en meeleven met iemand?
Ok, kom maar op met die bommen Vladimir.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 50 met een kort pittig kapsel.
Nee, dank je wel.
Ze morgen toch wel oefenen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:20 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Good news everyone!![]()
jij bedoelt misschien deze:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je krijgt rode wangetjes als iets je verbaast?![]()
Ik zie het meer als een schuldbewuste smiley als je iets verkeerds/onaardigs zegt en dat weet
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, kom maar op met die bommen Vladimir.
Oh je hebt het toch uitgegoogledquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin heeft pas een tweeling bij een lekkere jonge Russische turnster, die wil zelf nog wel even genieten van het leven.
vreemde kijk op smileys hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind niet met die smiley
Deze is verbaast:en deze is schuldbewust [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind niet met die smiley
Deze is verbaast:en deze is schuldbewust [ afbeelding ]
Ja maar is nog vrij lastig te vinden, hij is verrekte zuinig op zijn privéleventje maar met een hoop gezond verstand kom je daar wel op uit ja, dat meisje is ook een dikke twee jaar spoorloos geweest.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh je hebt het toch uitgegoogled
dus is er geen schuldbewust PIquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die kan je als geen abbo hebt niet als PI doen
Misschien kunnen ze die torens beter er even afschroeven en er na de storm (na maandag) er weer op zetten, want vandaag en maandag gaat het weer waaien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
33 MINUTEN GELEDEN
Elandkerk wordt gerepareerd, omwonenden nog niet naar huis
Vanwege de wankele kerktorens van de Elandkerk in Den Haag blijven ook vandaag twintig omliggende woningen ontruimd. Na inspectie is duidelijk geworden dat de torens gerepareerd moeten worden, meldt Omroep West.
Gisteren schommelde een van de kerktorens dusdanig vanwege de storm dat de straat werd afgesloten en omliggende woningen werden ontruimd. Nadat experts hadden geconcludeerd dat er geen gevaar was, werden de woningen vrijgegeven.
Later op de dag werden opnieuw meerdere huizen in de omgeving van de kerk ontruimd. De brandweer zei toen dat de kerk toch instabiel kan worden, omdat er door de storm diverse leien van het dak zijn gevallen.
Het reparatiewerk gebeurt in overleg tussen de gemeente en het kerkbestuur. De bewoners van de ontruimde woningen worden tot die tijd opgevangen. Wanneer zij terug naar huis kunnen is niet bekend.
Bedankt voor deze informatiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
33 MINUTEN GELEDEN
Elandkerk wordt gerepareerd, omwonenden nog niet naar huis
Vanwege de wankele kerktorens van de Elandkerk in Den Haag blijven ook vandaag twintig omliggende woningen ontruimd. Na inspectie is duidelijk geworden dat de torens gerepareerd moeten worden, meldt Omroep West.
Gisteren schommelde een van de kerktorens dusdanig vanwege de storm dat de straat werd afgesloten en omliggende woningen werden ontruimd. Nadat experts hadden geconcludeerd dat er geen gevaar was, werden de woningen vrijgegeven.
Later op de dag werden opnieuw meerdere huizen in de omgeving van de kerk ontruimd. De brandweer zei toen dat de kerk toch instabiel kan worden, omdat er door de storm diverse leien van het dak zijn gevallen.
Het reparatiewerk gebeurt in overleg tussen de gemeente en het kerkbestuur. De bewoners van de ontruimde woningen worden tot die tijd opgevangen. Wanneer zij terug naar huis kunnen is niet bekend.
Trek je dát aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
vind je niet dat je een beetje dik bent in die jurk?
Welkom, welkom.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, met de budabolide naar Braboland. De treinen rijden nog niet.
wat ga je doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, met de budabolide naar Braboland. De treinen rijden nog niet.
"Is squash geen leuke sport voor je?"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
vind je niet dat je een beetje dik bent in die jurk?
aaarg die kutsmileyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is squash geen leuke sport voor je?"
Bossche bollen eten bij USquote:
dan ga ik meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bossche bollen eten bij US
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ookquote:
Nee, die wonen in de buurt van LTquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die ook in rotterdam woonde
Geefquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, US.. geef bossche bollenquote:
* smelt alvast de chocolade.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
het is burgerjufvrouwquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kek hier, de nieuwe burgemeesteres van Brabant
Ik kán niet wachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* smelt alvast de chocolade.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
en dan met mijn chocolade vingers overal aanzitten
quote:
En slagroomquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar moet ook brood hebben, dus twee vliegen in een klap
of ondeugend?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet verbaast maar zo'n klein beetje in shockverbazing.
Maar die lepel je toch niet in je chocolademelk. Dat is zondequote:
Gaan ze nu kumbaya zingen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:cherrylips @:4everblackeyed
Zo'n bol zit genoeg slagroom in om drie weken lang misselijk te zijn en zure boertjes te laten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar die lepel je toch niet in je chocolademelk. Dat is zonde
Heb jij zo'n zwak maagje? Dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bol zit genoeg slagroom in om drie weken lang misselijk te zijn en zure boertjes te laten.
Van titanium maar heb wat slechte seksuele ervaringen met die troep.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb jij zo'n zwak maagje? Dat had ik niet verwacht.
Dat is spijtig. Ik heb juist hele positive seksuele ervaringen met dat spul.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van titanium maar heb wat slechte seksuele ervaringen met die troep.
Plastic zak over de bank of het bed?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is spijtig. Ik heb juist hele positive seksuele ervaringen met dat spul.
Niet eensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic zak over de bank of het bed?
Heeft er iemand gezegd dat dat niet mag dan? Ze moeten alleen niet doen alsof ze bedreigd worden door de NATO, terwijl ze zelf met allerlei nieuwe wapens langs de grens aan het oefenen zijn.quote:
Wat deed de nato dan al maanden lang?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft er iemand gezegd dat dat niet mag dan? Ze moeten alleen niet doen alsof ze bedreigd worden door de NATO, terwijl ze zelf met allerlei nieuwe wapens langs de grens aan het oefenen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |