SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
klaar!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook nog lullen over het aantal insta volgers![]()
Dit kan inderdaad niet nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Dit is dan weer iets wat niet kan natuurlijk.
Ze krijgen deze week allemaal hun smartphone terugquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:07 schreef Benny het volgende:
Zin in Contact met de buitenwereld week
Belgisch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker in de eigentaal door de deur heen dingen verklappen
Wat een dikke faal van BB zeg. Ik denk er echt aan om te kappen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:07 schreef Ireth het volgende:
Hoppa, allemaal info, zoveel volgers op instagram...
Vlaams. Maar nee die taal bedoelde ik niet.quote:
3 maart Hanne, Nouchine is ook in maart jarig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
7 maart was dacht ik tobias jarig dus we zullen het gaan zien
Harder dan ooitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:09 schreef IkFok het volgende:
1000 volgers op insta . Mawel helemaal blij..
En ook nog praten met de familie via de deur van de gameroom
Dat BB dit toestaat
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef zodeju het volgende:
Ben ik wakker? ben ik wakker? ik hou van u Big Brother.......
ja dit is zo een fail van BB ik kan er gewoon niet over uit. Hoe opzichtig het ook allemaal is gegaan van de week. Eerst met die nominaties al dat ze kristof van de bank af wilde hebben en nu met ineens 2 eruit. En dan ook nog dit allemaal geregeld met die hele familie van nawel. We worden gewoon keihard belazerd met dat hele BBquote:
Alles voor ons prinsesje.....op de erwt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind dit ook wel erg te ver gaan dit overtreft echt wel de regel geen contact met buitenwereld
Morgen iedereen de hele dag op bedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:12 schreef Rhosyn het volgende:
Als de drank en de hapjes hapjes op zijn, de familie is vertrokken en de slingers en ballonnen op de grond slingeren.
Komen vanzelf de gedachten.
Dit is niet eerlijk.
Waarom krijgt 1 bewoner zoveel aandacht.
Hoop het, maar denk van niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:12 schreef Rhosyn het volgende:
Als de drank en de hapjes hapjes op zijn, de familie is vertrokken en de slingers en ballonnen op de grond slingeren.
Komen vanzelf de gedachten.
Dit is niet eerlijk.
Waarom krijgt 1 bewoner zoveel aandacht.
Mindfuck voor de anderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja dit is zo een fail van BB ik kan er gewoon niet over uit. Hoe opzichtig het ook allemaal is gegaan van de week. Eerst met die nominaties al dat ze kristof van de bank af wilde hebben en nu met ineens 2 eruit. En dan ook nog dit allemaal geregeld met die hele familie van nawel. We worden gewoon keihard belazerd met dat hele BB
Welkom bij RLS tvquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja dit is zo een fail van BB ik kan er gewoon niet over uit. Hoe opzichtig het ook allemaal is gegaan van de week. Eerst met die nominaties al dat ze kristof van de bank af wilde hebben en nu met ineens 2 eruit. En dan ook nog dit allemaal geregeld met die hele familie van nawel. We worden gewoon keihard belazerd met dat hele BB
Nou die krijgen natuurlijk ook familie want anders krijg je te horen ja zij wel en wij nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
3 maart Hanne, Nouchine is ook in maart jarig.
Jaa suzi....links rechtsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
vanavond mogen we los! van links naar rechts![]()
En haar hoofdpijn is ook ineens over.quote:
Ja dat kan niet, bewoners voortrekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou die krijgen natuurlijk ook familie want anders krijg je te horen ja zij wel en wij niet
Geen feest mits ze 4x een nominatie hebben overleefd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
3 maart Hanne, Nouchine is ook in maart jarig.
tuurlijk snap ik dat maar ze moeten niet gaan zeggen dat wij moeten nomineren en dan als het niet uitkomt en kristof als laatste staat ineens 5 mensen op de lijst zetten en kristof laten saven door salar. Het aantal stemmen kan nooit en te nimmer gelijk zijn geweest. Daar begin het gewoon al met manipuleren en de kijker bezode mieterenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Welkom bij RLS tv
De kijker bepaald niks
De programmamakers bepalen alles
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En haar hoofdpijn is ook ineens over.
Moest ie hem nog ff elders afdoppen?quote:
Daar heb je gelijk in. En nadat je al gestemd hebt een plottwist aankondigenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tuurlijk snap ik dat maar ze moeten niet gaan zeggen dat wij moeten nomineren en dan als het niet uitkomt en kristof als laatste staat ineens 5 mensen op de lijst zetten en kristof laten saven door salar. Het aantal stemmen kan nooit en te nimmer gelijk zijn geweest. Daar begin het gewoon al met manipuleren en de kijker bezode mieteren
TV is net als theater een illusiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tuurlijk snap ik dat maar ze moeten niet gaan zeggen dat wij moeten nomineren en dan als het niet uitkomt en kristof als laatste staat ineens 5 mensen op de lijst zetten en kristof laten saven door salar. Het aantal stemmen kan nooit en te nimmer gelijk zijn geweest. Daar begin het gewoon al met manipuleren en de kijker bezode mieteren
Maar Koos er is nooit gezegd dat de stemmen gelijk waren, Salar mocht random iemand savenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Veranderd in een lawaaipapegaaiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is dat lieve stemmetje gebleven van Nawel die ze altijd opzet.
En toch blijven we kijken.😉😛quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
TV is net als theater een illusie
Als je de achterkant kent is er geen hol meer aan.
daarom ben ik zo verontwaardigd. Dat er gestuurd wordt en mensen dingen laat doen en zeggen is al jaren bekend. Daar heb ik ook geen probleem mee, maar ze moeten niet gaan beginnen met de kijkers te belazeren en de stemming die wij hebben gedaan gaan manipuleren omdat het niet uitkomt qua tv maken. Gaat mij niet om kristof vind ik een leuke vent. Maar die had er gewoon op moeten staan als er 3 op de bank moesten en niet vera.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. En nadat je al gestemd hebt een plottwist aankondigen
Er zijn zat mensen die deze uitkomst toejuichen. Die voelen zich niet besodemieterd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij nouchine stonden er 5 op en 3 zelfde aantal stemmen daarom mocht ze er 1 vanaf halen. Dat was dan eerlijker. Nu kan het nooit gelijk aantal zijn geweest dus ook geen noodzaak om kristof te saven behalve voor tvquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Maar Koos er is nooit gezegd dat de stemmen gelijk waren, Salar mocht random iemand saven
over anderhalf uur een verkrachtingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoelang zal het duren, voordat Grace om de nek van Tobias hangt
Ook dit is van alle tijden. Behalve de eerste BB houd ik m8jzelf voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
daarom ben ik zo verontwaardigd. Dat er gestuurd wordt en mensen dingen laat doen en zeggen is al jaren bekend. Daar heb ik ook geen probleem mee, maar ze moeten niet gaan beginnen met de kijkers te belazeren en de stemming die wij hebben gedaan gaan manipuleren omdat het niet uitkomt qua tv maken. Gaat mij niet om kristof vind ik een leuke vent. Maar die had er gewoon op moeten staan als er 3 op de bank moesten en niet vera.
Irriteer je niet, verbaas je slechtsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef juul. het volgende:
Ik irriteer me dood aan die aandachtgeile trien
Ja dat klopt wel Koos maar waarom zou BB bezig zijn om Vera eruit te werken? Zo slecht lag ze niet en dan van deze drie gaat ze het gewoon niet van Nawel winnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
daarom ben ik zo verontwaardigd. Dat er gestuurd wordt en mensen dingen laat doen en zeggen is al jaren bekend. Daar heb ik ook geen probleem mee, maar ze moeten niet gaan beginnen met de kijkers te belazeren en de stemming die wij hebben gedaan gaan manipuleren omdat het niet uitkomt qua tv maken. Gaat mij niet om kristof vind ik een leuke vent. Maar die had er gewoon op moeten staan als er 3 op de bank moesten en niet vera.
Snap je punt, naar mijn mening hadden de laatste 3 er ook op moeten staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal niet lang gaan duren. Die ruikt nu sperma euh bloedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
over anderhalf uur een verkrachting
Halleluja, meegenieten is het eenvoudigst en het leukst, mi.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die deze uitkomst toejuichen. Die voelen zich niet besodemieterd.
Helaas werkt het zo.
Winnaars juichen.
Verliezers huilen.
ik voel me geen verliezer ik voel me gewoon in de maling genomen door de bb regie. Is morgen weer over en het scheelt, ga vast minder kijken nu.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die deze uitkomst toejuichen. Die voelen zich niet besodemieterd.
Helaas werkt het zo.
Winnaars juichen.
Verliezers huilen.
Wie zegt dat dat "ineens"was?? Misschien was dat al het plan bij voorbaat en mocht little brother van de laatste 5 er 2 saven voor de nominaties. Nu was ie er zelf al 1 van. Je kan nooit weten of dat "ineens" zo was of de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De rede weet ik niet, en maakt me ook niet uit dat vera eruit is. Gaat me niet om haar gaat me om hoe BB bezig is hiermee. Hou ik niet van. Maar is morgen wel weer over haha en ga gewoon minder maar kijken. Kan ik me ook niet boos makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel Koos maar waarom zou BB bezig zijn om Vera eruit te werken? Zo slecht lag ze niet en dan van deze drie gaat ze het gewoon niet van Nawel winnen.
Gelukkig heeft ze morgen weer "keelontsteking"en is ze zo moe dat ze heel de dag hees in bed rond kan commanderenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef humpty het volgende:
hoe vaak heeft Nouchine al gezegd leuk echt leuk
en de schreeuwlelijk blijft maar door gillen
mama mama mama mama love you
Kappen BB
Zal wel iets met de corona maatregelen te maken hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Was vorig jaar toch ook een groot verschil tussen verjaardag Nick en Thomas. Thomas kreeg toen zijn Pikachu knuffel. Nick bericht van rapper Sjors, dat bepaalde energie drankje en nog meer volgens mij.
Ik ben ook heel blij dat kristof er in zit. Vind ik een prettige deelnemer,quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat "ineens"was?? Misschien was dat al het plan bij voorbaat en mocht little brother van de laatste 5 er 2 saven voor de nominaties. Nu was ie er zelf al 1 van. Je kan nooit weten of dat "ineens" zo was of de bedoeling.
En ik blij dat Kristof er nog in zit
Klopt , als het aan de kijker lag was Vera al in week 2 naar huis gegaan en Leroy heeft zichzelf de das om gedaan met zijn gedragquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Helaas werkt het zo.
Winnaars juichen.
Verliezers huilen.
Ze hebben drank en taart en chips en slechte muziek. Ze dansen en zijn ff blij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:23 schreef BB-King het volgende:
Wat hebben de andere bewoners aan dit Nawel feestje in de gameroom?
Gaat echt helemaal nergens over.![]()
Waardeloze TV.
En toch wordt hij gehaat op twitter. Vreemdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat kristof er in zit. Vind ik een prettige deelnemer,
Ja dat snap ik ook echt niet, soms maakt hij grove grappen. Ik kan dat hebben maar denk de gevoelige nawel twitter aanhang niet zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch wordt hij gehaat op twitter. Vreemd
Op je hoofd.quote:
En dan zeker weer achter een SLquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
over anderhalf uur een verkrachting
Mijn idee.👍quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:25 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Nawel best schattig nu, en ik hoop echt dat ze TObias en Grace verslaat. Kristof en Salar for the win natuurlijk
Dan moeten ze iets beter naar die tekortkomende vriendin(Nouchine) van haar gaan luisteren of een Grace.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook echt niet, soms maakt hij grove grappen. Ik kan dat hebben maar denk de gevoelige nawel twitter aanhang niet zo.
Broek af tetten bloot hollandse hoerenquote:
Natuurlijk. Dit is gewoon doorgestoken kaart. BB is fanboy van Nawel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar al die vrienden en familie van Nawel waren vandaag naar Amsterdam gekomen omdat ze wisten
dat ze een feestje zouden krijgen, dat lijkt mij behoorlijk van te voren gepland. Genomineerd, nee hoor ....
Volgens Nawel niet.quote:
altijd fijn dat even mede te delenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even terug een abo nemen om wat mensen te blocken .
Goeie tv danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben zelf geen muziek. Ze horen de muziek uit de gameroom via het scherm.
![]()
you opeennnn the doooorrrrquote:
*haakt inquote:
Dat mag je niet zeggen. We hebben lurkers die daar boos om wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Do the krabdans![]()
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat die familie dit feestje in de studio hadden gehouden als Nawel er uit had gemoeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar al die vrienden en familie van Nawel waren vandaag naar Amsterdam gekomen omdat ze wisten
dat ze een feestje zouden krijgen, dat lijkt mij behoorlijk van te voren gepland. Genomineerd, nee hoor ....
Het is ONZE week, dus ik hoop van niet. Maar ik hoop nog meer dat Grace kei hard afgewezen wordtquote:
Whereeveerrr you arreeequote:
so funnyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Do the krabdans![]()
[ afbeelding ]
Zei het van de week nog, na die briefjes van Dimi was zij uitgespeeld qua content 🤙🏻quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel Koos maar waarom zou BB bezig zijn om Vera eruit te werken? Zo slecht lag ze niet en dan van deze drie gaat ze het gewoon niet van Nawel winnen.
Lees ze kerel en hopelijk slaap je goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
ik ga wat nuttigs doen. Even een boek lezen en kijken of ik in slaap kan vallen vannacht. Groetjes allemaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
ik ga wat nuttigs doen. Even een boek lezen en kijken of ik in slaap kan vallen vannacht. Groetjes allemaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Do the krabdans![]()
[ afbeelding ]
Het beste, welterusten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
Dan komen er geen 10+ vrienden mee denk ik ...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk echt dat die familie dit feestje in de studio hadden gehouden als Nawel er uit had gemoeten.![]()
Die hebben alles mee genomen.
Welnee dan hadden ze thuis een feestje gehoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die familie dit feestje in de studio hadden gehouden als Nawel er uit had gemoeten.![]()
Die hebben alles mee genomen.
True that.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dan komen er geen 10+ vrienden mee denk ik ...
Die laten alleen de beelden zien uit de woonkamer met een eigen muziekje er onder.quote:
welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jill kreeg niet eens ballonen en slingers voor thomasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:24 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Zal wel iets met de corona maatregelen te maken hebben
Tja mario, vera was het soort muurbloemje.. mooie meid maar geen uitgesproken karakter of figuurquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
oh mijn god mijn post 1 min geleden
en al zoveel reacties
[ afbeelding ]
Nawel is leuk vanavond! En Vera ligt te neuken, dus iedereen gelukkig!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
oh mijn god mijn post 1 min geleden
en al zoveel reacties
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:33 schreef Silves het volgende:
Oke,,ff alles terug gezien , ziet eruit dat mevr de pijper zelf de pijper is...
maar dat luie kreng mocht blijven de de hele dag slaapt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tja mario, vera was het soort muurbloemje.. mooie meid maar geen uitgesproken karakter of figuur
Kinderfeestje met jarige die bier en wijn in haar hand heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:35 schreef Krambo het volgende:
Best wel een leuk kinderfeestje. Straks allemaal een zakje snoep mee naar huis zeker?
Mijntje houd je inquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nawel is leuk vanavond! En Vera ligt te neuken, dus iedereen gelukkig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
geloof je echt alles wat jemand hiet plaatst?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar ze maakt wel tv , ziet niet de hele dag te friemelen en naar beneden te kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat luie kreng mocht blijven de de hele dag slaapt?
en selfs bij het slapen zegt zij is moe
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nou zeg, meidquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:37 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop nog altijd vurig op een metoo-zaak rondom Guus Meeuwis. Horen we die meuk ook niet meer.
Dan ben je blijven hangen bij 4 nominaties terugquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nope. Die ging versieren met wc papier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jill kreeg niet eens ballonen en slingers voor thomas
Zou een goede zijn voor beter bed......quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ze maakt wel tv , ziet niet de hele dag te friemelen en naar beneden te kijken
Maakt TV? Daar versta ik toch heel wat anders onder...ze laat het haar wel bekomen hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ze maakt wel tv , ziet niet de hele dag te friemelen en naar beneden te kijken
Hoezo? ze roddelt, ze jankt, is evil en lui, zoveel meer dan Vera wasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt TV? Daar versta ik toch heel wat anders onder...ze laat het haar wel bekomen hè.
Erbij gestaan bedoel je en af en toe haar eigen speciale halal dingetje gemaakt. oh ja en geroerd in een pan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan ben je blijven hangen bij 4 nominaties terug
Want ze doet nu overal aan mee, sterker nog ze heeft de hele week gekook
ze kookt alleen voor zichzelf, als ze al kookt. Ze kookt absoluut niet voor de hele groep,quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan ben je blijven hangen bij 4 nominaties terug
Want ze doet nu overal aan mee, sterker nog ze heeft de hele week gekook
Ja graag!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
vera is als hanna
dus die mag volgende week weg
Ik vind dat geen TV maken. Punt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo? ze roddelt, ze jankt, is evil en lui, zoveel meer dan Vera was![]()
Dan heb ik andere streams dan uquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erbij gestaan bedoel je en af en toe haar eigen speciale halal dingetje gemaakt. oh ja en geroerd in een pan.
Is dat dan belangrijk ? Wil je elke keer uitzendingen zien met iemand die kookt, afwast of stofzuigt ? Is toch totaal niet belangrijk joh, men wil geroddel, gehuil en gekonkel zien, geen politiek correct saai gelulquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erbij gestaan bedoel je en af en toe haar eigen speciale halal dingetje gemaakt. oh ja en geroerd in een pan.
ook gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:39 schreef Silves het volgende:
Wat mij opviel..= de uitslag met de camera op tobi...niks geen emotie alleen een stiekeme smile, toen hij hoorde dat er 2 weg moesten..iemand een foto ervan?
Instaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? zit je naast zijn auto?
tegelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kookt alleen voor zichzelf, als ze al kookt. Ze kookt absoluut niet voor de hele groep,
die is er niet, ze was aan het raden wat ze op tv zagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:40 schreef suzi1 het volgende:
iemand een pika van de pipivlek in nawels broek
ik zie t niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, gooi al die vrienden en familie maar even in het huis, zijn ze over een week
allemaal besmet en kan dit kut programma stoppen, geen winnaar onbeslist in 2022 ....
gemiste kansquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
die is er niet, ze was aan het raden wat ze op tv zag
Ongetest kom je daar het pand niet binnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, gooi al die vrienden en familie maar even in het huis, zijn ze over een week
allemaal besmet en kan dit kut programma stoppen, geen winnaar onbeslist in 2022 ....
Check Dimi's Instagram, dort sehst du das Antwort..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? zit je naast zijn auto?
Wel op eigen kosten natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ongetest kom je daar het pand niet binnen.
ne hoor maar je hoeft ook niet dingen hier te verzinnen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is dat dan belangrijk ? Wil je elke keer uitzendingen zien met iemand die kookt, afwast of stofzuigt ? Is toch totaal niet belangrijk joh, men wil geroddel, gehuil en gekonkel zien, geen politiek correct saai gelul
DGK_Tegengas in BB / [COS #454] Nawel's birthday party - courtesy of BBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:39 schreef Silves het volgende:
Wat mij opviel..= de uitslag met de camera op tobi...niks geen emotie alleen een stiekeme smile, toen hij hoorde dat er 2 weg moesten..iemand een foto ervan?
Was Tobi aan het flirten met hanna? zijn nieuwe target.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
Grace probeerde zich net al van de groep af te zonderen door op een stoel te gaan zitten, hopende dat Tobi kwam
Dat zal leuke streams gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Was Tobi aan het flirten met hanna? zijn nieuwe target.
hahahahahaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:43 schreef -sabine- het volgende:
Salar zegt ik word steeds verliefd op een ander
De tijden van Anouk in een kraan zijn ook voorbij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:44 schreef freaky40 het volgende:
De muziekkwaliteit zakt per minuut....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |