SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Doe eens normaal. Je weet wel wat ik wil zeggen. Als je met drie personen genomineerd bent heb je 66% kans . Ben je met 2 heb je 50% kansquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je een grotere bank nodig, want dan zit je idd minder comfortabel. Scherp gezien.
Was hij wat vergeten of zoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef DDuiveltje het volgende:
Hoorde nog net iets roepen van heyyy het is leroy
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef Koos1958 het volgende:
salar over tampon met vodka en dan er in stoppen. Dat hadden ze toch in utopia gedaan in het 1e jaar. Charlotten enzo
Yep!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef Koos1958 het volgende:
salar over tampon met vodka en dan er in stoppen. Dat hadden ze toch in utopia gedaan in het 1e jaar. Charlotten enzo
Ja dat hoorde ik ook duidelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef DDuiveltje het volgende:
Vast voor nwe themaweek. Feestje is vast achter sl. En wij mogen dan 1 minuut meekijken in de uitzendingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef b_engeltje het volgende:
Wilde al zeggen waarom zijn de feestjes achter sl..maar we zijn weer back (voor ff)
Ieuwquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef Koos1958 het volgende:
zeker de pot pindakaas vergetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook duidelijk
Dat komt omdat je ballen moet hebben om ze te voelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Tobias heeft wel dat als hij aan zijn navel zit dat hij dan zijn navel voelt.
Beste grap van Tobias tot nu toe
Ja echt hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Je zag niet eens dat ze naar de gameroom mochten.![]()
Geraldine:
Ze krijgen een feestje dus kijk naar de live.
![]()
Ik denk dat er geen communicatie is tussen de spelleiders/uitvoerders afdeling en de presentatie/live afdeling.
Echt te belachelijk de feestjes zijn de reden om te streamenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vast voor nwe themaweek. Feestje is vast achter sl. En wij mogen dan 1 minuut meekijken in de uitzending
Ging hij niet toeteren? Vast met geweld door de bewaking weggejaagd... vandaar SLquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik kots op haar, en ook lichtelijk op Tobiasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace rand de navel van Tobias aan
Daar begint ze mee....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace rand de navel van Tobias aan
ja idd iets met toeterenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ging hij niet toeteren? Vast met geweld door de bewaking weggejaagd... vandaar SL
uit de minimarktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef Adat231 het volgende:
hoe komen ze aan kauwgom? vieze gesmak van grace en toby
Ja echt wel! Zo jammer dit jaar dat we niet kunnen meefeesten!!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef b_engeltje het volgende:
Echt te belachelijk de feestjes zijn de reden om te streamen
Dan komen de echte karakters naar boven
Ik heb die mensen niet nodig om mij sterk te voelen. Denk je dat ik een Marokkaan ben?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met die mensen die je kontlikken en je posts liken, nu voelen jullie je sterk he
Heb respect voor jouw mening.. maar de gehele cast van BE trekt op geen zier. Misschien dat Nawel nog zal verbazen... nog afwachten. Tenzij ze weer continu haar bed opzoekt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen zijn slecht gecast dit jaar. Enkel Nouchine vind ik nog ok.
De Nederlanders van dit jaar, de Belgen van vorig jaar en je had een top Big Brother
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb die mensen niet nodig om mij sterk te voelen. Denk je dat ik een Marokkaan ben?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die goeie goeie goeie ouwe tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Die was echt lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja ik wacht maar duurt langquote:
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
hebben jullie ook een kutkwaliteit?
Inhoudelijk zeker!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Heeft toch weer een voetballer gescoord, en zit thuis met 2 kids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door je kutpostings, krijg je ook een kutkwaliteit beeld van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een privé vraagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
En waarom juist ? wees wel zo eerlijk en correct genoeg in je reactie... niet omdat je ze lief bent en een slachtoffer vind... want dat is apekool. Het anti-gedrag heeft ze jammerlijk genoeg zelf op de hals gekregen door zichzelf. Maar ben benieuwd over jouw visie. Wat betekent ze voor u ? Wat draagt ze bij ? Wat maakt haar de terechte winnaar ten opzichte van de andere bewoners ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nawel ook niet. Die mag nu wel een pin of 5 krijgen.
Woon je ook in de bergen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan zijn ze gieriger dan vorig jaar. RTL zuiniger om een buffertje te houden voor de (toekomstige) aanrandingsrechtzaken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn gewoon te gierig om voor de muziek rechten te betalen
Niet op de man spelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Komt door je kutpostings, krijg je ook een kutkwaliteit beeld van.
En niet visualiseren hèquote:
Op de man nog wel. Dacht dat je een vrouw wasquote:
Dat gaat ze beslist weer doen. haar moeder vindt dat ze het zo goed doet en grappig is.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Heb respect voor jouw mening.. maar de gehele cast van BE trekt op geen zier. Misschien dat Nawel nog zal verbazen... nog afwachten. Tenzij ze weer continu haar bed opzoekt.
Dat is Capuchon_meisjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op de man nog wel. Dacht dat je een vrouw was
Nawel is Nawelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En waarom juist ? wees wel zo eerlijk en correct genoeg in je reactie... niet omdat je ze lief bent en een slachtoffer vind... want dat is apekool. Het anti-gedrag heeft ze jammerlijk genoeg zelf op de hals gekregen door zichzelf. Maar ben benieuwd over jouw visie. Wat betekent ze voor u ? Wat draagt ze bij ? Wat maakt haar de terechte winnaar ten opzichte van de andere bewoners ?
quote:
[..]Het mooiste meisje van elke rls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die ogen van hanne zijn bijna net zo groot als d'r tieten
Hoeveel zou ze er voor betaald hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
u riep?quote:
Te veelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze er voor betaald hebben.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]niet alle vrouwen spelen op de man
lolquote:
Verrek er bestaat een vrouwelijke versie ervan.quote:
Plexiplaten opzetten duurt blijkbaar héél lang voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag me af waarom dat feestje opstarten zo lang duurt?
Daar hebben ze de hele dag de tijd voor gehad.
Had je feestkleding aan dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:42 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn feestkleding uittrekken en me achter mijn eigen SL verstoppen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
Hele voorraad kamer staat vol met dingen voor nawel haar verjaardag. Pfff goh toevallig dat ze dat allemaal in huis hadden vanavond.
Feestjeeeeequote:
BB Japan zou ze winnen, de manga-kandidate.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die moest er wel in blijven heb ik het idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef humpty het volgende:
Kijk eens aan ...ook nog een feestje voor Nawel maar verder gaat het allemaal wel eerlijk hoor
ja dat ben ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Geef ze wat te vreten en zuipen en ze zijn blij.
Hoe voelt dat nou om als meisje te posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
Nawel met een voorkeursbehandeling
dan is zij de mol dat is nu wel duidelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:44 schreef capuchon_meisje het volgende:
Nawel met een voorkeursbehandeling
Goedkope meuk van de appie. Goeienavond maatquote:
Zal wel van dat hotel komenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goedkope meuk van de appie. Goeienavond maat
Jaa feestje voor the queenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
In BB wordt Koninginnedag gevierd.
Scherpquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef spapaars het volgende:
wat goed dat de banketbakker nog even snel een taart heeft gebakken, want het was natuurlijk nog niet bekend voor 21.00 uur wie uiteindelijk moest vertrekken.
ik ook. Heel raar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef capuchon_meisje het volgende:
Heb op de 1 of andere manier een soort van 450p kwaliteit
ach kost misschien 50 euro dus kunnen ze geregeld hebben, maar heb steeds meer het gevoel dat ze er in moest blijven en dat kristof van de bank gehaald moest worden. Deze ronde is echt bepaald door BBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef spapaars het volgende:
wat goed dat de banketbakker nog even snel een taart heeft gebakken, want het was natuurlijk nog niet bekend voor 21.00 uur wie uiteindelijk moest vertrekken.
Straks gaan ze muffins versierenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef Rhosyn het volgende:
Taart. Bittergarnituur. Ballonnen. Drank. Chips. Kleedjes. Rose. Glitter.
Prinsessenfeest.
Heer utopia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goedkope meuk van de appie. Goeienavond maat
Zit er ook met stomme verbazing naar te kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef zodeju het volgende:
Nawel vlug weer in haar bh want zo moet je je verjaardag vieren.
Echt hoor.![]()
![]()
![]()
Nu snap ik dat tiktok gedoe iets meerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen maar nee hoor is nog een jonkie.
Bij mij waren ze gisteren heel wazig, even refreshen maakte het weer helder!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef capuchon_meisje het volgende:
Heb op de 1 of andere manier een soort van 450p kwaliteit
Dat hebben ze dan snel geregeld. Of was de uitslag van de stemming al bekend?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef Rhosyn het volgende:
Taart. Bittergarnituur. Ballonnen. Drank. Chips. Kleedjes. Rose. Glitter. Slingers.
Prinsessenfeest.
Ja dat is wel fijn inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef odie22 het volgende:
gelukkig dat Nawel er nog is, anders hadden ze al die zooi voor niks gekocht
Quod licet Iovi non licet bovi, ofwel wat Jupiter mag, mag de stier nog niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is binnenkort ook jarig. Ga er van uit dat we dan weer zo'n party krijgen, met familie in de gameroom.
Ziet eruit als een asso feestje. Beschamend dat ze mij vergeten zijn uit te nodigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer utopia.![]()
Summier feestje weer.
Ze ziet er idd ouder uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht 47. Tjee best wel verlept
Ik kies dan voor de compleet incompetente redactie te beschilderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hun lijf beschilderen? Dan kies ik Grace. Die vind dat wel leuk.
Een mooi schilderij dan kies ik Salar.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een asso feestje. Beschamend dat ze mij vergeten zijn uit te nodigen.
Als Nawel weg moest had het feestje in de studio geweest.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan snel geregeld. Of was de uitslag van de stemming al bekend?
Maakt toch niet uit? Die meuk kost geen drol. Hadden ze prima kunnen halen van te voren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef capuchon_meisje het volgende:
Ze moesten die bitterballen enzo nog frituren. vandaar dat het wss zolang duurde.
Maar vraag me af moest nawel naar huis gaan was al die voorbereiding voor niets
Tobi en party gaat niet samenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is binnenkort ook jarig. Ga er van uit dat we dan weer zo'n party krijgen, met familie in de gameroom.
27 ja. Ziet er inderdaad ouder uit maar dat komt ook wel door haar kleding vaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die gefrituurde snacks zijn gewoon een goedkoop pak wat uit de diepvries komt, niet echt FEBO kwaliteitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Ptr67 het volgende:
Ziet er goed uit Bitterballen en andere snacks die een uur in frituurvet hebben gelegen (tja zitten daar ook al lang op te wachten hé)
En denk dat ze ondertussen ook afgeweken zijn van het plan feest in de gameroom met familie en vrienden (werd echt aangekondigd).
Preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als Nawel weg moest had het feestje in de studio geweest.
Zou je toch moeten ruiken in het huis.. of even in de EndeMol kantine gebakken en naar het huis gelopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef capuchon_meisje het volgende:
Ze moesten die bitterballen enzo nog frituren. vandaar dat het wss zolang duurde.
Maar vraag me af moest nawel naar huis gaan was al die voorbereiding voor niets
lekker de butterfly doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
Kreeg link van insta van dimi dat hij onderweg is naar vera. moest nog 1.20 rijden of zo
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
Kreeg link van insta van dimi dat hij onderweg is naar vera. moest nog 1.20 rijden of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat zo schrijnend niet grappig worden. Grote kans dat hij woest is op zijn eigen verjaardagquote:
en dat met alle hulpmiddelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zeiden toch echt nu en feestje in de gameroom e als ze eruit gestemd was in de studioquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
True. Maar ze is wel blijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
Dit is wel het slechtste feestje ooit
Deze moet je even uitleggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:53 schreef Ptr67 het volgende:
Voor diegenen die het kunnen spoel eens terug naar 22u48...
Je hoort daar precies Vera zeggen "Jazekerrrr" terwijl ze aan de feesttafel staan.
echt raar...
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]was dus duidelijk lulkoek dat er werd gezegd dat Dimi niet kon komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een heel wazige exit, moeder niet in de studio, dimi die niet kon komen, heel vreemd
Heel raar...Ze was toen al uit het huis..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:53 schreef Ptr67 het volgende:
Je hoort daar precies Vera zeggen "Jazekerrrr" terwijl ze aan de feesttafel staan.
echt raar...
Dan ligt ie er hopelijk al uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Met familie zeiden ze , en dacht in de gameroom met familie. Misschien werd het telaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:55 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dan ligt ie er hopelijk al uit
Hoe voelt dat nu als jongen om als een meisje te posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef capuchon_meisje het volgende:
En nu voor hun te plagen echte trieste kutmuziek opzetten ofzo
dimi is onderweg naar vlissingen, hij had ook voor niets kunnen komen naar de studio maar is stuk rijden voor hemquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Verida het volgende:
[..]
was dus duidelijk lulkoek dat er werd gezegd dat Dimi niet kon komen.
Het blijft een heel wazige exit, moeder niet in de studio, dimi die niet kon komen, heel vreemd
Stagiaire zeker vergetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:55 schreef engine het volgende:
We mochten stemmen welke muziek gedraaid zou worden maar ik hoor nog niks.
Ze hebben echt aan haar gedacht, alles halal zei ze.......quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:52 schreef viseenoptie het volgende:
Halal bittergarnituur? ehm neehoor
Bij mij staat er geen tijd bij. Heb je een fragment?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:53 schreef Ptr67 het volgende:
echt raar...
Dan ligt ie er hopelijk al uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Ptr67 het volgende:
Ziet er goed uit Bitterballen en andere snacks die een uur in frituurvet hebben gelegen (tja zitten daar ook al lang op te wachten hé)
Die ziet Nawel dadelijk op de tv, spreken haar toe misschien vanuit de gameroom?
En denk dat ze ondertussen ook afgeweken zijn van het plan feest in de gameroom met familie en vrienden (werd echt aangekondigd).
lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu als jongen om als een meisje te posten.
Sorry is 22u47...bewoners hangen slierten omhoogquote:
die bittergarnituur is echt niet halal, is goedkope diepvriesmeuk, 24 stuks in een pak ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben echt aan haar gedacht, alles halal zei ze.......
Schijnbaar allemaal te dure nummers genoemd, paste niet in het budgetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:55 schreef engine het volgende:
We mochten stemmen welke muziek gedraaid zou worden maar ik hoor nog niks.
ik hoorde het ook iddquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:57 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Sorry is 22u47...bewoners hangen slierten omhoog
Tobias staat op een stoel, salar staat links onderaan beeld met roze lint rond hem, naast hem Hanna, Kristof en uiteindelijk Nouchine... daar is het precies of Vera op de achtergrond "Jazekerrr" of zoiets zegt...
Ach zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:57 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Sorry is 22u47...bewoners hangen slierten omhoog
Tobias staat op een stoel, salar staat links onderaan beeld met roze lint rond hem, naast hem Hanna, Kristof en uiteindelijk Nouchine... daar is het precies of Vera op de achtergrond "Jazekerrr" of zoiets zegt...
Gameroomquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
Familie staat buiten? Daarom SL op 2??
* Ireth snuit neus...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind dit toch wel erg aandoenlijk hoor
Hele BB concept naar de filistijnenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
dit klopt toch geen meter, geen contact met de buitenwereld. Doorlopen krijgen ze iets te zien of te horen van familie.
Ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Ik vind dit maar debiel. Flikker eens op met die familie en vrienden.
ik kan daar niks aan doenquote:
En alles voor de prinses en dit was niet voorbereid? Hou toch op, die hele BB is kapot gemaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
dit klopt toch geen meter, geen contact met de buitenwereld. Doorlopen krijgen ze iets te zien of te horen van familie.
Mischien rent ze er wel uit.....zou dat doen als heel mijn familie en vrienden daar zijn....op bed liggen kan ze thuis ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Ik vind dit maar debiel. Flikker eens op met die familie en vrienden.
Valt idd opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
Schokkendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef capuchon_meisje het volgende:
zo nu terug naar capuchon_jongen
Dit is dus gewoon allemaal al gepland geweest. Nawel moest blijven voor deze beelden. Wat een fail deze BB. Als ik een soap wil kijken volg ik wel iets andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En alles voor de prinses en dit was niet voorbereid? Hou toch op, die hele BB is kapot gemaakt
kleine voorkeurs behandelingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef humpty het volgende:
ze wordt goed in de watten gelegd door BB
iets met tv makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:03 schreef Juud79 het volgende:
Waarom zoveel priveleges voor een verjaardag. Lieveling vd show he, dat is wel duidelijk.
Kan meteen meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:03 schreef Ireth het volgende:
En mag ze dan volgende week gewoon oprotten naar huisnou wel klaar met dat gepamper
ja belachelijk gewoon. Het is wel weer duidelijk dat ze de lieveling van bb is. Zum kotsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef humpty het volgende:
ze wordt goed in de watten gelegd door BB
Doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar er word niemand voorgetrokken
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef mario390 het volgende:
h
[..]![]()
bb is toch niet meer geloofwaardig
zallen ze gleich de familie binnen
doen![]()
7 maart was dacht ik tobias jarig dus we zullen het gaan zienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso die Corona testenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat die familie dit geregeld heeft en betaald.
Spannender en strenger dan ooit. Ze zien hun familie vaker dan ik mijn familie zie per weekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoiets zei ze gisteren dus: "Mijn zus betaald alles wel."quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Denk dat we voorlopig niet van haar af zijn..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:03 schreef Ireth het volgende:
En mag ze dan volgende week gewoon oprotten naar huisnou wel klaar met dat gepamper
sponsored by tiktokquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Misschien is hij dan thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
7 maart was dacht ik tobias jarig dus we zullen het gaan zien
Zeker niet hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat we voorlopig niet van haar af zijn..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |