SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nah dat hoeft voor mij niet persequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
John Legend onder andere.
[ afbeelding ]
Die hebben we al gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nah dat hoeft voor mij niet perse
Jullie zijn wel asociaal hoor. Gewoon twee huizen hebben in deze tijd van woningcrisisquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zijn wel asociaal hoor. Gewoon twee huizen hebben in deze tijd van woningcrisis
Dat hoop ik inderdaad…quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen schade bij jullie huis?
[ afbeelding ]
Ja, en dan ook gewoon niet geisoleerd, geen dubbel glas en geen zonnepanelen op het dak…quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie zijn wel asociaal hoor. Gewoon twee huizen hebben in deze tijd van woningcrisis
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:46 schreef livelink het volgende:
Boyfriend of girlfriend. Non binair
Een huis is een huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en dan ook gewoon niet geisoleerd, geen dubbel glas en geen zonnepanelen op het dak…
Ow wacht…
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Desondanks zijn we voor de helft dakloos
Die zouden gisteren zijn weggewaaidquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kindjes in Afrika zouden er blij mee zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zouden gisteren zijn weggewaaid
En ik hoef me morgen om 13.00 pas weer te melden bij de gevangenis te meldenquote:
Ze was een half uur later pas vrij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Willeke Alberti vanavond om kwart voor ze ben ik weer vrij
Sodeknetter, lekkere titel wel
Je vergeet zelfs een deel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Willeke Alberti vanavond om kwart voor ze ben ik weer vrij
Sodeknetter, lekkere titel wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik hoef me morgen om 13.00 pas weer te melden bij de gevangenis te melden
Je hebt toch gewoon ramen in je woning?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zonder ramen met windkracht 11 er doorheen gaat dat hard
Gewoon plat op de grond gaan liggen. Overlevingsskills, ik heb ze!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat had ik nooit van je verwacht.quote:
Ik verwachtte gisteren dat Radio 2 - begonnen aan de 8-daagse van de 80s - wel even Nadieh met Windforce 11 zou draaien. En ja hoor, een poosje later was het bingo. Later op de dag nog een keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En het was niet eens windkracht 11, toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verwachtte gisteren dat Radio 2 - begonnen aan de 8-daagse van de 80s - wel even Nadieh met Windforce 11 zou draaien. En ja hoor, een poosje later was het bingo. Later op de dag nog een keer.
Ik ben gewoon een slachtoffer van het systeem.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik nooit van je verwacht.
Wat heb je gedaan dan?
In de noordkop plaatselijk zeker welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En het was niet eens windkracht 11, toch?
Dat geloof ik dan weer meteen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een slachtoffer van het systeem.
Je verwacht het niet hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verwachtte gisteren dat Radio 2 - begonnen aan de 8-daagse van de 80s - wel even Nadieh met Windforce 11 zou draaien. En ja hoor, een poosje later was het bingo. Later op de dag nog een keer.
Ik ken dat nummer niet eens. Ik heb op 3fm the zero's als themaweek geluisterd. Was eigenlijk wel verrassend leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, niet langdurig, maar bij vlagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En het was niet eens windkracht 11, toch?
Een nichtje van mij heet Nadieh. Ik denk dat zij naar die zangeres is vernoemd. Wel een fijn liedje inderdaad. Helaas is de zangeres al heel jong overleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he![]()
Wel een toffe plaat
Windvlagen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, niet langdurig, maar bij vlagen.
De 00s vormen het grootste gat in mijn muziekkennis en -beleving. Vooral de periode tussen 2004 en pakweg 2010. Daarna trok het geleidelijk weer aan, om te belanden op het extreme niveau (quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet eens. Ik heb op 3fm the zero's als themaweek geluisterd. Was eigenlijk wel verrassend leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |