SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners worden dus nog even in de waan gelaten
iets bonding achtigsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Geraldine heeft ook weer iets raars aan
Twist weekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef King_Merc het volgende:
Moet denk ik een twist zijn.. , 2 exit is wel vreemd..
Peter zei in de promo dat er 2 bewoners "voorgoed" het huis moeten verlaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
dan komt er dus een afkoop in de witte kamer
dat zullen we nog zienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter zei in de promo dat er 2 bewoners "voorgoed" het huis moeten verlaten.
zal wel pintjes aan het drinken zijn op de voetbalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Ireth het volgende:
Is dimi gesignaleerd in Amsterdam? Of zit ie net als vorige week gewoon thuis??
Nou echt vermoeiend dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
pffff ze kunnen beter stoppen met die dagelijkse uitzendingen en gewoon 1 uitzending op zaterdag je mist niks
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef Mjelleke het volgende:
Hoop echt dat Leroy en Nawel gaan. Julio en nouch kunnen dan volledig met de anderen blenden kan dan volgende week
Ja, met de rode knop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Is verrassingsweek al geweest?
Een verrassing hoeft natuurlijk niet altijd leuk te zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het echt een parfummeisje....zie haar zo staan tussen de lekkere luchtjes.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind het zo stom van BB om er nu al twee bewoners eruit te gooien. Wat een rare zooi weer. Ik denk dat ik niet meer ga kijken. Hanne en Julio die er dan nog inzitten…👎🏻✔Wat een nepzooi is die Bigbrother toch zeg we worden ook genaaid onze stemmen zeggen niets!
Ja erg spijtig. Had ook Hanne en/of Julio het liefst zien vertrekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind het zo stom van BB om er nu al twee bewoners eruit te gooien. Wat een rare zooi weer. Ik denk dat ik niet meer ga kijken. Hanne en Julio die er dan nog inzitten…👎🏻✔Wat een nepzooi is die Bigbrother toch zeg we worden ook genaaid onze stemmen zeggen niets!
weet ik niet 2 in 1 keer is wel shockingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
De stemming zit er in het huis nog lekker in.
Zal we snel omslaan naar een grafstemming
en weer terug als ze horen dat er een feestje komt
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja erg spijtig. Had ook Hanne en/of Julio het liefst zien vertrekken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Achtbaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
De stemming zit er in het huis nog lekker in.
Zal we snel omslaan naar een grafstemming
en weer terug als ze horen dat er een feestje komt
thuis en hij komt niet naar amsterdam als vera eruit komt gaat hij naar vlissingen want blijkt dat mama vera had gezegd dat vera niet in het hotel gaat slapen maar een taxi naar huis neemtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Ireth het volgende:
Is dimi gesignaleerd in Amsterdam? Of zit ie net als vorige week gewoon thuis??
Lopen toch nooit gelijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
Steam 2 en de live lopen niet gelijk. Bijzonder weer.
kachingggggggquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
thuis en hij komt niet naar amsterdam als vera eruit komt gaat hij naar vlissingen want blijkt dat mama vera had gezegd dat vera niet in het hotel gaat slapen maar een taxi naar huis neemt
Is altijd, livestream loopt altijd 2-3 minuten achterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is standaard... streams lopen altijd 3 minuten achter.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
Nou niet eens een beetje nuquote:
Oh. valt me nu pas opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is standaard... streams lopen altijd 3 minuten achter.
Dat is altijd, in de stream zit delayquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
met de liveshow lopen ze nooit gelijkquote:
Gaat redelijk gelijk opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie staat voor op de polls vera of nawel?
das fijnquote:
Ja, aangezien nu 20 mensen dit hebben gezegd wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de liveshow lopen ze nooit gelijk
maar dat was al wel duidelijk denk ik
Ja, dat inderdaad... ik reken maar op niks, kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grote kans op Nawel exit![]()
![]()
Maar zoals alle andere keren zal het weer tegenslaan en vera gaat er uit
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
das fijn![]()
meeste in beeld gaat
over het algemeen
neeee Leroy gaat er hoe dan ook uit ( opsodemieteren )quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
Als ze Leroy ook nog in een keus gaan geven op de knop te drukken wordt het wel heel sneu
wat mij betreft ook hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neeee Leroy gaat er hoe dan ook uit ( opsodemieteren )
Live loopt altijd paar minuten achter.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vrees ook voor Vera.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grote kans op Nawel exit![]()
![]()
Maar zoals alle andere keren zal het weer tegenslaan en vera gaat er uit
er is ook nog een BB regiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor Vera.
Op een of andere manier weet die Nawel kliek haar altijd te redden.
Vaak helpt een incognito window daar wel voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
waar kan ik in godsnaam uitloggen bij rtl pfffff
Op mn macbook: op de site, rechtsboven in de hoek klikken op mijn gegevens, dan naar onder scrollen op het pull down menu en uitloggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
waar kan ik in godsnaam uitloggen bij rtl pfffff
heel eerlijk heb de streams niet aanquote:
uh de watte? ik wil uitloggen zodat ik kan inloggen met ander account om te stemmenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vaak helpt een incognito window daar wel voor.
juistquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Stream 2 wordt vast klaargezet voor het datacenter
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Op mn macbook: op de site van rtl , rechtsboven in de hoek klikken op mijn gegevens, dan naar onder scrollen op het pull down menu en uitloggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh de watte? ik wil uitloggen zodat ik kan inloggen met ander account om te stemmen
Ja vreemd tochquote:
Denk het ook niet, maar ben hem als bewoner ook wel zat dus misschien wel goed 🥵quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio zal dit nooit overleven, dat straks heel misschien en ik zeg dan ook heel misschien Nawel en Leroy naar huis gaan
dan zoek je hem zelf even opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:20 schreef Sofia35 het volgende:
Zou iemand alsjeblieft de huidige stand van de Facebook poll hier kunnen posten ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Ow God, die kop van Julio als blijkt dat zowel nawel als leroy er uit zullen moeten! Dat zal goud waard zijn!!
dan doe ik een dansje hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Ow God, die kop van Julio als blijkt dat zowel nawel als leroy er uit zullen moeten! Dat zal goud waard zijn!!
Dan liegen ze.....er gaan twee naar huis werd er gezegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Wat verstoppen ze daar?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef Hendrik83 het volgende:
Genomineerden zijn er niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze hebben 0 contact?Ze hebben meer contact met de buitenwereld gehad dan ik de afgelopen week
Nee toch? Als er vanavond maar 1 zou uitgaan klopt het precies mits het gaat zoals vorig jaar in de laatste week.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zat net te tellen maar kan inderdaad nu 2 zijn omdat er 4 moeten overblijven de laatste week. Zijn hierna nog 5 zaterdagen tot laatste uitzending
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze hebben 0 contact?Ze hebben meer contact met de buitenwereld gehad dan ik de afgelopen week
Echt he. Ik wil dat best doen, maar dan wil ik ook betaald worden.quote:
nee degene die het meest in beeld is gaat er meestal uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:21 schreef Angelflush het volgende:
Wel heel veel Nawel en Leroy in beeld op tv, en Julio die maar zegt dat die 2 er niet uit zouden mogen.
Niks van Vera...
Zou dit betekenen dat Vera eruit gaat?
Alleen hebben we er nu al 10 .. dus vandaag blijven er 8 over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee toch? Als er vanavond maar 1 zou uitgaan klopt het precies mits het gaat zoals vorig jaar in de laatste week.
19-2: 10 bewoners
26-2: 9 bewoners
5-3: 8 bewoners
12-3: 7 bewoners
19-3: 6 bewoners
26-3: 5 bewoners
2-4: 4 bewoners
9-3: finale met 3 bewoners (nog een exit halverwege de laatste week ala Michel)
Oke hou ik je aan hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee degene die het meest in beeld is gaat er meestal uit
dus leroy en Nawel
ja krijg hetzelfde idd loop vast op de mijn gegevens paginaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Op mn macbook: op de site van rtl , rechtsboven in de hoek klikken op mijn gegevens, dan naar onder scrollen op het pull down menu en uitloggen.
Denk dat het op een gewone pc hetzelfde gaat.. Op de gsm niet gekeken.
met BB weet je het nooit hequote:
aan de arm van Leroyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop het echtkomaan laat aub die duivelse nawel eruit gaan
hoopvolquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Andere groep, meer leden, eerder aangemaakte poll.
[ afbeelding ]
Ah jammer dat het niet zo gaat als bij mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja krijg hetzelfde idd loop vast op de mijn gegevens pagina
ik ga nu opzoek naar de pulldown menu, dank je wel
Jammer. Zou leuk zijn om de botjes van Nawel te brekenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoopvol
die van @:Tourniquet heeft meer leden
maar daar heb ik een Nawel botjes idee bij
kan hij niks aan doen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
*Reclame over vaginale schimmel*
Mijn dochter van 7: ''Oh mam, dat heb ik nodig.
Mijn dochter van 7: ''Oh mam, dat heb ik nodig.''
Je weet dat Big Brother 12+ is; (toch de livestream )quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
finale was toch met 4 vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen hebben we er nu al 10 .. dus vandaag blijven er 8 over.
Zendertechniek wordt vast gedaan door stagiaire.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zender van Nawel is defect .. er ligt een nieuwe in de voorraadkamer. Handig dat ze er nu al achter komen, want dat ding stoort al zeker 2 dagen
De livestream kijkt/ziet ze niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet dat Big Brother 12+ is; (toch de livestream )
Oh noes! Een ouder die zich niet stikt aan de regels van de kijkpolitie houd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet dat Big Brother 12+ is; (toch de livestream )
stikken doen we niet, strikken welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh noes! Een ouder die zich niet stikt aan de regels van de kijkpolitie houd!
Je weet dat ouders prima in staat zijn zelf te bepalen wat hun kinderen kunnen hebben
* Dimitri has joined the chatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stikken doen we niet, strikken wel
Ach ja, de kijkpolitie kan zich beter bezighouden met de reclame overdag op de radio. Over willy.nl secondlove en andere dingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh noes! Een ouder die zich niet stikt aan de regels van de kijkpolitie houd!
Je weet dat ouders prima in staat zijn zelf te bepalen wat hun kinderen kunnen hebben
Och. Ik heb meer moeite met geweld en wapens enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach ja, de kijkpolitie kan zich beter bezighouden met de reclame overdag op de radio. Over willy.nl secondlove en andere dingen.
Die vragen die ik soms krijg in de auto, over de reclame... dat vind ik erger.
Ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Och. Ik heb meer moeite met geweld en wapens enzo.
Nou, spannender niet oneerlijk wel!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze nominatie is plots een heel stuk spannender dan voorzien
zijn ze nu mee bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu nog even die briefjes van thuis
Oke Calimeroquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou, spannender niet oneerlijk wel!
Ik zie nu dat het inderdaad niet klopt, ik heb het aantal bewoners geteld vóór de exit maar moet natuurlijk tellen ná de exit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er vanavond maar 1 zou uitgaan
Mijn experiment, mijn huis, mijn regels!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou, spannender niet oneerlijk wel!
Is geheim he...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
ehhh die geheime opdracht???
heeft iemand die gehad?????????
Vroeger had je die Fa reklames met naakte vrouwen. Mijn moeder had tegen ons verteld dat papa die erg leuk vond.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vroeger had je die Fa reklames met naakte vrouwen. Mijn moeder had tegen ons verteld dat papa die erg leuk vond.
Dus als er een Fa reklame op TV was, renden wij door het huis op zoek naar pa.
"Papaaaaaaa FA REKLAME SNEL! KOM KIJKENNNN!!!!! PAPAAAAAAA!"
Pa:
maar die kan dan samen in de data centre met een exit bewonerquote:
lol, is niet mijn groep hè, had gewoon gekeken welke poll op FB de meeste stemmen had.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoopvol
die van @:Tourniquet heeft meer leden
maar daar heb ik een Nawel botjes idee bij
kan hij niks aan doen
Ik denk dat Leroy stiekem al thuis is.quote:
nee weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lol, is niet mijn groep hè, had gewoon gekeken welke poll op FB de meeste stemmen had.
Ja NIKS. Is gewoon jouw groep.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lol, is niet mijn groep hè, had gewoon gekeken welke poll op FB de meeste stemmen had.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja NIKS. Is gewoon jouw groep.
Tourniquet heeft een Faceboek groep!
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja NIKS. Is gewoon jouw groep.
Ergens zou ik het hilarisch vinden. Wel jammer van Vera. Maar als je liggend het halve huis wegwerkt... Vind ik knapquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Denk toch dat Nawel blijft.
Zijn teveel NLers.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eerder al op goplay.be gestemd nu op RTL
Ik denk dat vera ieder stem kan gebruiken. wie dit nog niet gedaan heeft. doen onmiddelijk!
Dit. Ik wil Nawel d'r kunstgebit uit d'r gezicht zien jankenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Ik wil Nawel d'r kunstgebit uit d'r gezicht zien janken
Ja lief!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:35 schreef jorietje het volgende:
Ach lieve Kristof heeft geen ex vriendin meer maar een vriendin
En BB baby's makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
We zijn voor elkaar bestemd...eh nou wilt die met haar trouwen, daaaahag.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Ik wil Nawel d'r kunstgebit uit d'r gezicht zien janken
Keertje tankenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Grace, wat ga jij met die 36k doen?
Nou BB, met de huidige inflatie denk ik dat ze d'r net een fiets van kan kopen
quote:
Ze houden rekening met de volgende botox-sessiequote:
Ik gun het haar!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een leuk verjaardag cadeautje voor nawelje familie zien na 50 dagen
Sow die is wel duidelijk ja.quote:
Egoïstisch ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy wil die pot pindakaas dus echt meenemen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig om dan te stoppen met kijken.
Quote maar
[..]
Quote maar
ja, heel vreemdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef jorietje het volgende:
Waarom zou je die pindakaas meenemen als ze al zo weinig hebben? Wat een egoïst!
Hij moet in het datacenter ook wat te eten hebben he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben al zo lekker veel neem jij dan ook nog een pot pindakaas mee
Ik vond het een maniakale lach.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef Kinga het volgende:
Die gespannen hoofdjes net
Leroy keek bijna blij? Die heeft natuurlijk al geaccepteerd dat ie naar huis gaat, en is blij dat ie iemand meeneemt.
Ik zou die hele DBK meenemen. Leuk voor thuis. Je eigen dagboek kamer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef jorietje het volgende:
Waarom zou je die pindakaas meenemen als ze al zo weinig hebben? Wat een egoïst!
[..]
Quote maar
Stop hou opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Leroy mag blijven
Vanmiddag kom hij nog vertellen hoe je kunt besparen op de aanschaf van een auto.. weet hij niet dat je een pot pindakaas voor minder dan ¤1 kunt kopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ja, heel vreemd
denkt hij dat er buiten het huis geen pindakaas meer bestaat of zo
neee nee nee. het is: "hoe op met me!"quote:
hoe op met me!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
neee nee nee. het is: "hoe op met me!"
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe? okequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
slimme tactiek van Leroy. Nu gaan mensen medelijden hebben omdat ze geen pindakaas meer hebben. Dus ze gaan massaal op leroy stemmen zodat de bewoners nog pindakaas hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeker niet, die pindakaas gaat er uit
Je komt nooit boven die nepnawelfans uit....stuk voor stuk pepermuntlachers.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen die vera leuk vind en nog niet heeft gestemd. Aub, doe het voor me
laten we hopen dat die het goed heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
De buik van Nawel zegt dat ze nu wel naar huis gaat.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Benny het volgende:
Stelling: De pot pindakaas heeft meer inhoud dan Leroy
Fijn om te zien dat ook neppe mensen fans hebben!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Toch nog maar een paar keer op Leroy en Nawel gestemd
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Benny het volgende:
Stelling: De pot pindakaas heeft meer inhoud dan Leroy
Nouja zegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je komt nooit boven die nepnawelfans uit....stuk voor stuk pepermuntlachers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |