SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners worden dus nog even in de waan gelaten
iets bonding achtigsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Geraldine heeft ook weer iets raars aan
Twist weekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef King_Merc het volgende:
Moet denk ik een twist zijn.. , 2 exit is wel vreemd..
Peter zei in de promo dat er 2 bewoners "voorgoed" het huis moeten verlaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
dan komt er dus een afkoop in de witte kamer
dat zullen we nog zienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter zei in de promo dat er 2 bewoners "voorgoed" het huis moeten verlaten.
zal wel pintjes aan het drinken zijn op de voetbalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Ireth het volgende:
Is dimi gesignaleerd in Amsterdam? Of zit ie net als vorige week gewoon thuis??
Nou echt vermoeiend dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
pffff ze kunnen beter stoppen met die dagelijkse uitzendingen en gewoon 1 uitzending op zaterdag je mist niks
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef Mjelleke het volgende:
Hoop echt dat Leroy en Nawel gaan. Julio en nouch kunnen dan volledig met de anderen blenden kan dan volgende week
Ja, met de rode knop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Is verrassingsweek al geweest?
Een verrassing hoeft natuurlijk niet altijd leuk te zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het echt een parfummeisje....zie haar zo staan tussen de lekkere luchtjes.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind het zo stom van BB om er nu al twee bewoners eruit te gooien. Wat een rare zooi weer. Ik denk dat ik niet meer ga kijken. Hanne en Julio die er dan nog inzitten…👎🏻✔Wat een nepzooi is die Bigbrother toch zeg we worden ook genaaid onze stemmen zeggen niets!
Ja erg spijtig. Had ook Hanne en/of Julio het liefst zien vertrekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind het zo stom van BB om er nu al twee bewoners eruit te gooien. Wat een rare zooi weer. Ik denk dat ik niet meer ga kijken. Hanne en Julio die er dan nog inzitten…👎🏻✔Wat een nepzooi is die Bigbrother toch zeg we worden ook genaaid onze stemmen zeggen niets!
weet ik niet 2 in 1 keer is wel shockingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
De stemming zit er in het huis nog lekker in.
Zal we snel omslaan naar een grafstemming
en weer terug als ze horen dat er een feestje komt
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja erg spijtig. Had ook Hanne en/of Julio het liefst zien vertrekken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |