Tieten in games?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kittenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Of gewoon een console.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Niets mis mee, zeker op dit moment niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kitten
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweest.
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoor
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, dat mag jij prima aanbiedenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!
Gotta catch 'm all.quote:
Tijdens een presentatie?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij prima aanbieden.
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.
[..]
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.
Als ik hem aan je presenteer zeker jaquote:
Daar heb je wel een power point.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik hem aan je presenteer zeker ja.
Nou ja, of het power is weet ik nog zo net niet als jij het bentquote:
Oh cool!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.
Idd, toen was deze hele ellende al bezig.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh cool!
Maar goed, halverwege 2020 dus die laptop gekocht, dus de kans dat er toch geen kaart te krijgen was, is flink aanwezig.
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt hebquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Als we jou toch niet hadden...quote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt heb.
Niet door mijquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |