SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Eerst even een dutjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Is het gezicht inkleuren voor gevorderden nog niet begonnen?
Denk eerder dat dit komt omdat massaal werd gestemd op Nawel, Kristof & Lego.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:01 schreef odie22 het volgende:
ik vind het nog steeds onbegrijpelijk waarom goelio niet in de top 5 slechts gewaarde spelers staat, is echt doorgestoken kaart dit
Niet mee gekregenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
Had er iemand dat mini-gesprekje in het oog waar Grace in de hottub zei dat het zo jammer zou zijn voor Leroy indien hij er straks uitvliegt. Was dat eigenlijk geen doorn in het oog van Vera die daar dacht ik bij zat ?
Kan zijn dat ik me vergis hoor...
grace is zich bij iedereen aan het indekken...ze heeft zo vaak bb gekeken dat ze weet wat te doen. ze heeft het nu voor elkaar dat niemand op haar stemtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
Had er iemand dat mini-gesprekje in het oog waar Grace in de hottub zei dat het zo jammer zou zijn voor Leroy indien hij er straks uitvliegt. Was dat eigenlijk geen doorn in het oog van Vera die daar dacht ik bij zat ?
Kan zijn dat ik me vergis hoor...
Klopt die is heel geslepenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
grace is zich bij iedereen aan het indekken...ze heeft zo vaak bb gekeken dat ze weet wat te doen. ze heeft het nu voor elkaar dat niemand op haar stemt
Inzet wil ik niet ontkennen, maar is ook niet super te noemen (bij niemand daar eigenlijk)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Ik vindt dat Vera wel een sterke speler en vrouw daar in huis is wat sommigen ook denken alle mentale dingen
die Vera al naar haar hoofd heeft gekregen met haar Opa verlies Dimi weg ook die Rankings
die duidelijk niet klopten
dat ze het ondanks alles super doet en wel wat meer waardering ook van BB mag hebben en beloont moet worden
door haar inzet
Ik vind haar veranderd de laatste paar weken, Ze heeft een hele berekenende uitdrukking als ze even haar masker van "jolige jonge meid" laat vallen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Tobias daadwerkelijk iets met haar zou willen, na BB.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vermoeiend
Haal dat beetje maar weg. Het is doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vermoeiend
Als ze in het echte leven ook zo aanwezig zou zijn, dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar veranderd de laatste paar weken, Ze heeft een hele berekenende uitdrukking als ze even haar masker van "jolige jonge meid" laat vallen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Tobias daadwerkelijk iets met haar zou willen, na BB.
Heb met beiden geen moeite als ze vertrekken .. maar het lijkt me vrij onmogelijk dat Nawel vertrekt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:19 schreef freaky40 het volgende:
Je zou toch bijna hopen dat niet Leroy maar Nawel vertrekt vanavond. Ligt de godganse dag in bed, voert geen flikker uit en wordt nog beloond hier voor ook. Terwijl Leroy open lijkt te breken...
Ja, schande. Wat mij betreft dubbele exit vanavond...gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb met beiden geen moeite als ze vertrekken .. maar het lijkt me vrij onmogelijk dat Nawel vertrekt.
Nee, maar veel anders kunnen ze ook niet.quote:
Ik zou het nog geen halve dag naast haar uithouden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze in het echte leven ook zo aanwezig zou zijn, dan wist ik het wel.
Zijn laatste douche in het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zou hij nu ook staan gluren die viespeuk
Julio zou een beste flaske onder hebben hangen dus beter doet hij dat niet. Heeft hij nog een teleurstelling te verwerken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
mp4 in gif veranderen zou het moeten doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:26 schreef danilel het volgende:
kanuddezooi, op een of andere manier maakt mijn gyazo geen gifs meer maar videos, vandaar dat ik er mee stoei
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mp4 in gif veranderen zou het moeten doen.
Voor alle zekerheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:29 schreef danilel het volgende:
[..]helaas niet, hij slaat ze al op als gif
zou een leuke van Bridget zijn geweest aan de desk, en Legoy , heb je even over het randje gekeken bij goelioquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:26 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Julio zou een beste flaske onder hebben hangen dus beter doet hij dat niet. Heeft hij nog een teleurstelling te verwerken.
heb ik gedaan maar werkt nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid.
Je kunt hier mp4 veranderen gif bij de link
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:36 schreef Verida het volgende:
Ik probeer nu een tijdje het gesprek tussen tobi en grace te volgen, maar wat is dat een geouwehoer zeg, doorspekt met spaanse woorden en als tobias ook maar iets zegt, dan komt dat stomme gegiechel van Grace, alsof hij de meest leuke mop vertelt.
Ik ga maar weer wat anders doen.
Ja en na het stemmen zit ze tot aan d'r elleboog in de hol van degene op wie ze gestemd heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
grace is zich bij iedereen aan het indekken...ze heeft zo vaak bb gekeken dat ze weet wat te doen. ze heeft het nu voor elkaar dat niemand op haar stemt
Voel je je nu buitengesloten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:36 schreef Verida het volgende:
Ik probeer nu een tijdje het gesprek tussen tobi en grace te volgen, maar wat is dat een geouwehoer zeg, doorspekt met spaanse woorden en als tobias ook maar iets zegt, dan komt dat stomme gegiechel van Grace, alsof hij de meest leuke mop vertelt.
nee, ik word er alleen maar heel ballorig van, het gaat gewoon helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voel je je nu buitengesloten ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Omschrijving van Nawel:
De 26-jarige Nawel uit Eeklo omschrijft zichzelf als ‘een spontane, sociale en blije kip.’ Deze goedlachse vrouw met Tunesisch - Marokkaanse roots zit geen moment stil. Gewapend met haar iPhone verovert ze - als ze niet meedoet aan ‘Big Brother’ tenminste - het TikTok universum. Nawel is iemand die graag gek doet, en een enorme vrolijkheid bezit. Ze gooit zichzelf graag in het diepe en denkt nooit lang na als ze een beslissing moet nemen. Nawel gaat dan ook voor veel energie, plezier en gezelligheid in het huis.
nou klopt geen hol van![]()
ik snap er niks van , het werkt hier prima, gaat alleen soms mis als ik de verkeerde link kopieerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:35 schreef danilel het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar werkt nog steeds niet
Die moeten ze nog gebruiken voor de Lego loper vanavond.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden de Lego blokjes al zijn ingepakt voor onze militair ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nee niks diepgaandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, ik word er alleen maar heel ballorig van, het gaat gewoon helemaal nergens over.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemiddag zo 4 uurtjes gebuffeld ben kapot nu op bank hangen met biertje half solidair met de bewoners die hebben geen bier hahaha ,bijgelezen er gebeurt dus geen moer
zal daar warmer zijn dan hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Staat die kachel daar op 40 graden binnen? Het is redelijk koud, maar daar lijkt het wel zomer binnen.
ja zat gisteren dus te denken, ik snap niet dat hij zo heeft lopen janken en miepen daarover hij heeft zijn knieën en elle bogen getatoeëerd dat doet hartstikke zeer zijn de ergste plekken hoe heeft die die laten zetten dan ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden de Lego blokjes al zijn ingepakt voor onze militair ?
Doen ze al, met het gefrituurde brood in de ochtend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
en weer warm weten![]()
![]()
![]()
nog even en ze eten 3 x per dag warm
pijnstillersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zat gisteren dus te denken, ik snap niet dat hij zo heeft lopen janken en miepen daarover hij heeft zijn knieën en elle bogen getatoeëerd dat doet hartstikke zeer zijn de ergste plekken hoe heeft die die laten zetten dan ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doen ze al, met het gefrituurde brood in de ochtend.
ja tis de hele dag , weetjuh, weetjuhwelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
en weer warm weten![]()
![]()
![]()
Ik volg je natuurlijk. Maar jij, ik, Koos en nog verschillende anderen zijn Vera-aanhangers, en dat maakt het verschil in deze Cos.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Ik vindt dat Vera wel een sterke speler en vrouw daar in huis is wat sommigen ook denken alle mentale dingen
die Vera al naar haar hoofd heeft gekregen met haar Opa verlies Dimi weg ook die Rankings
die duidelijk niet klopten
dat ze het ondanks alles super doet en wel wat meer waardering ook van BB mag hebben en beloont moet worden
door haar inzet
ja comateus ofzoquote:
Klopt inderdaad geen hol van !quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Omschrijving van Nawel:
De 26-jarige Nawel uit Eeklo omschrijft zichzelf als ‘een spontane, sociale en blije kip.’ Deze goedlachse vrouw met Tunesisch - Marokkaanse roots zit geen moment stil. Gewapend met haar iPhone verovert ze - als ze niet meedoet aan ‘Big Brother’ tenminste - het TikTok universum. Nawel is iemand die graag gek doet, en een enorme vrolijkheid bezit. Ze gooit zichzelf graag in het diepe en denkt nooit lang na als ze een beslissing moet nemen. Nawel gaat dan ook voor veel energie, plezier en gezelligheid in het huis.
nou klopt geen hol van![]()
Couscousquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
![]()
goed voor nu ook maar warm eten maken
Voor mij ook liefst 3 keer per dag warm. Momenteel 2 keer per dag warm.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
en weer warm weten![]()
![]()
![]()
Het is een lieve aardige meid en in het echte leven vast fijn om in je buurt te hebben maar in BB blijft ze op de achtergrond. Ze is te saai.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik volg je natuurlijk. Maar jij, ik, Koos en nog verschillende anderen zijn Vera-aanhangers, en dat maakt het verschil in deze Cos.
Engels en verder niksquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:49 schreef Angelique61 het volgende:
Tobias even vertellen hoeveeel talen ie spreekt...
Nederlands, hollands, schevenings, euh... big brothers, euh...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:49 schreef Angelique61 het volgende:
Tobias even vertellen hoeveeel talen ie spreekt...
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nederlands, hollands, schevenings, euh... big brothers, euh...
En ik ben hier de enige die wat doet in huis, continu de afwas alleen, moet opboksen tegen vals spelen van bewoners, big brother en de kijkers, breng plezier in huis, denk aan de kijker dan nog om sexueel plezier te brengen ipv saaiheid, veroorzaak tweedracht binnen de groep, hang de eikel uit; maar goed ik zal wel afwassen; want niemand niemand doet hier geen ruk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja tis de hele dag , weetjuh, weetjuhwel
Daar kan ik het alleen maar 100% mee eens zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
speciaal voor @:Pearlbitch
Lief snuitjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jij blijft hoor schatje, en ze knikt ja
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar 100% mee eens zijn.
Zoveel woorden achterelkaar lukt Leroy niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En ik ben hier de enige die wat doet in huis, continu de afwas alleen, moet opboksen tegen vals spelen van bewoners, big brother en de kijkers, breng plezier in huis, denk aan de kijker dan nog om sexueel plezier te brengen ipv saaiheid, veroorzaak tweedracht binnen de groep, hang de eikel uit; maar goed ik zal wel afwassen; want niemand niemand doet hier geen ruk.
Is wel handiger eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef Angelique61 het volgende:
Doen ze die frietjes nou voorkoken zag ik dat laatst, doe ik nooit eigenlijk
Bewoners : En wat eten we vanavond ?quote:
Zeker.quote:
Dit heb ik weer gemist.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Bewoners : En wat eten we vanavond ?
Leroy & Gullio : Zijn jullie ons aan het belachelijk maken of zo ? Is toch altijd hetzelfde.
Hanna : OK, ik kom wel af wanneer het klaar is.
Leroy : Gatver, zeikkutwijf; ik kap haar zodadelijk het hek over.
Normaal is het frietjes voorbakken in olie op 150 graden, dan ze laten afkoelen, en definitief goudgeel bakken op 190 graden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef Angelique61 het volgende:
Doen ze die frietjes nou voorkoken zag ik dat laatst, doe ik nooit eigenlijk
Zo doe ik het ook, hun koken voor en dan afbakken volgens mij..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal is het frietjes voorbakken in olie op 150 graden, dan ze laten afkoelen, en definitief goudgeel bakken op 190 graden.
patat uit de vriezer halen, in de pan gooien, bakken en klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal is het frietjes voorbakken in olie op 150 graden, dan ze laten afkoelen, en definitief goudgeel bakken op 190 graden.
Jij bent geen belg dan ;-)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
patat uit de vriezer halen, in de pan gooien, bakken en klaar
Niet zozeer een gesproken uiting vandaag; maar eerder een denkpiste van Lego & G..quote:
zelf snijden en bakken is veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
patat uit de vriezer halen, in de pan gooien, bakken en klaar
ik kan me dat niet voorstellenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:09 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
zelf snijden en bakken is veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder..
Denk dat ook, maar zeggen uit respect niets hierover tegen hem denk ik (of uit schrik voor nominatie)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vraag me af, die inwoners moeten toch ook zien dat julio zich over krabt, ze neus lees eet en peutert en dan aan het eten begint voordat hij ze handen wast. Ik weet zeker dat ik als ik het had gezien daar ik hem even apart had genomen en het tegen hem had gezegd.
of ze krijgen een preek van 3,5 uur van hemquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat ook, maar zeggen uit respect niets hierover tegen hem denk ik (of uit schrik voor nominatie)
Een bloemlezing over jeukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
of ze krijgen een preek van 3,5 uur van hem
Ode aan schilfertjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
met als rode draad , jeuk is ergen dan pijn
Nopequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef Ptr67 het volgende:
Greysie, ben jij een stiekeme fan Squid Game ?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef greysbones het volgende:
Het schilfertje
Soms vast
Soms los
Het kriebelt op je huid
Schreeuwt luid
Krab me nu toch eens weg
Houd die jeuk nooit op
Het doet zeer aan mijn kop
Mocht Nouch willenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:23 schreef Ptr67 het volgende:
[ afbeelding ]
Familie van Nouchine ? Blazen maar dan
Kwarksausquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zijn ze nu weer aan het roeren.
Onsmakelijk ziet het eruit.quote:
Maar is hij echt stuk of is hij gewoon oververhit?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
De irritaties over de keuken lopen op. Maar ik vind wel dat ze gelijk hebben. Zeker indien het in week 3 al stuk was.
Kwam dat ook niet door er op te zitten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
De irritaties over de keuken lopen op. Maar ik vind wel dat ze gelijk hebben. Zeker indien het in week 3 al stuk was.
Sextalk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:36 schreef Verida het volgende:
Dat zitten was vorig jaar toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet door er op te zitten ?
Ik herinner me trouwens plots die lava-game van vorige editie
Dat ding geeft elke dag problemen. Dus ook al is hij oververhit, dan is hij toch gewoon kapot?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar is hij echt stuk of is hij gewoon oververhit?
Ikea kwaliteit
Idd, voorbakken is het lekkerst.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Beelddenkerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee leroy is niet in het bad geweest
Klopt, viel mij ook al op. Leroy ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zie nu dat Vera wat dikker geworden is, nog slank hoor maar wat voller
Je kunt het wel ongeveer schatten, door een stukje brood erin te gooien. als de olie goed heet is om te frituren, is het stukje brood in ong 30 tellen goudbruin. Zo deed mijn moeder het vroeger als er patat gebakken moest worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Idd, voorbakken is het lekkerst.
Maar ja, temperatuur kunnen ze daar niet meten.
Nope, een broek kopen is spannender iddquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:39 schreef Ireth het volgende:
Hele dag met de puber op stap geweest (winkel in, winkel uit om na de 20e toch weer terug te komen bij de 1e om vervolgens thuis te komen met 1 broek...) maar zo te zien heb ik geen moer gemist op de streams
Oooo vreselijk ik haat winkelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:39 schreef Ireth het volgende:
Hele dag met de puber op stap geweest (winkel in, winkel uit om na de 20e toch weer terug te komen bij de 1e om vervolgens thuis te komen met 1 broek...) maar zo te zien heb ik geen moer gemist op de streams
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:36 schreef C.A.I het volgende:
Ja leroy kijk maar goed daar ligt iets op het bord en niets zeggen Loser
Andere stream wellicht ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Prima, die kan nog gerust 10 kilo extra aankomen. Kan ze wel hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef Angelique61 het volgende:
Haha, hij zegt wel vaker nonsens op een heel stellige, overtuigende manier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:44 schreef Japio666 het volgende:
De Poema’s was met de Dijk volgens Julio🤔🤔🤔 Dat jullie het maar even weten
Wat kinderachtig ben jij toch, hij kan er niks aan doen. Waarom zo reageren? Niveautje hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef greysbones het volgende:
Het schilfertje
Soms vast
Soms los
Het kriebelt op je huid
Schreeuwt luid
Krab me nu toch eens weg
Houd die jeuk nooit op
Het doet zeer aan mijn kop
hij kan er wel iets aan doen. Niet meer uit zijn neus eten of de hele dag wrijven over zijn hoofd. En voor eczeem zijn gewoon hele goede zalfjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat kinderachtig ben jij toch, hij kan er niks aan doen. Waarom zo reageren? Niveautje hoor
Ik vond het een zeer luchtig grappig rijmpje. Naar mijn persoonlijke mening maken dit soort reacties het juist zwaar beladen...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat kinderachtig ben jij toch, hij kan er niks aan doen. Waarom zo reageren? Niveautje hoor
Ach Dokter Koos...Dat uit zijn neus eten is idd smerig. Wie zegt dat het eczeem is?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij kan er wel iets aan doen. Niet meer uit zijn neus eten of de hele dag wrijven over zijn hoofd. En voor eczeem zijn gewoon hele goede zalfjes.
Das mijn truc als ik oliebollen ga bakken iddquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt het wel ongeveer schatten, door een stukje brood erin te gooien. als de olie goed heet is om te frituren, is het stukje brood in ong 30 tellen goudbruin. Zo deed mijn moeder het vroeger als er patat gebakken moest worden.
Té veel olie er in, voor groente sws niet nodig, zag net de pan in beeld brrquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:45 schreef Verida het volgende:
ze gebruiken die grillpannen toch helemaal verkeerd?
Ja, inderdaad, voor oliebollen ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das mijn truc als ik oliebollen ga bakken idd
Ah ok, bedankt voor de tip Veridaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt het wel ongeveer schatten, door een stukje brood erin te gooien. als de olie goed heet is om te frituren, is het stukje brood in ong 30 tellen goudbruin. Zo deed mijn moeder het vroeger als er patat gebakken moest worden.
het is toch veel beter als je de plakken insmeert met wat olie. Dan krijg je die mooie bruine streepjes erop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Té veel olie er in, voor groente sws niet nodig, zag net de pan in beeld brr
Misschien kan je dit even mail naar big brother kan de stem dat even door gevenquote:
Indd, doe je ook met satévlees wat gaat grillen in de pan bijv of visquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het is toch veel beter als je de plakken insmeert met wat olie. Dan krijg je die mooie bruine streepjes erop.
Alsof die helpen!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij kan er wel iets aan doen. Niet meer uit zijn neus eten of de hele dag wrijven over zijn hoofd. En voor eczeem zijn gewoon hele goede zalfjes.
Vindt Salar ook hoor, zelfs in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook al op. Leroy ook.
Ja dat adviseert Julio, dan loopt de sap uit de worsten, hebben we meer jus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:07 schreef Verida het volgende:
Vooral ook dat deksel op de pan doen bij die worsten, dan spettert het straks lekker nog veel erger...
Jus bij de frietjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja dat adviseert Julio, dan loopt de sap uit de worsten, hebben we meer jus.
zijn gewoon nog bleke worsten, niet echt aangebakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
wat een onzin, dat doet het toch ook als je het deksel eraf laat ? Nu krijg je alleen maar condensdruppels die vervolgens weer in het vet gaat spetteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
.. en uitgedroogde worstenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of die jus gaat weer door de bechamelsaus die bovenop de courgette gaan?quote:
Julio heeft zelf al een uitgedroogde worstquote:
Terwijl ze erover aan het klagen zijn hequote:
en lekkerderquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julio heeft zelf al een uitgedroogde worst
Fijn voor je. Maar wie zegt dat Julio hetzelfde heeft?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik heb ook eczeem (nummelair) en heb Dermovate zalf en die helpt echt wel tegen de jeuk
Van de week was dat ja, van een flinke worsten naar kleine zo te zien uitgedroogde taaie worsten.quote:
Doe mij maar een frisjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl ze erover aan het klagen zijn he
En wie zegt dat julio eczeem heeft. Ik denk dat hij gewoon een tik heeft met dat in zijn gezicht en op zijn hoofd wrijven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Fijn voor je. Maar wie zegt dat Julio hetzelfde heeft?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
hij is ook zo gezellig hoop dat die gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Bewoners : En wat eten we vanavond ?
Leroy & Gullio : Zijn jullie ons aan het belachelijk maken of zo ? Is toch altijd hetzelfde.
Hanna : OK, ik kom wel af wanneer het klaar is.
Leroy : Gatver, zeikkutwijf; ik kap haar zodadelijk het hek over.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik idem dito, doet bij mij niks meer bij dagelijks gebruikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik heb ook eczeem (nummelair) en heb Dermovate zalf en die helpt echt wel tegen de jeuk
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij deed het de eerste weken totaal niet, denk ook dat het een gewoonte is. soms kan hij op de bank zitten en doet het helemaal niet. Maar als hij bezig is of in gesprek dan doet hij het wel. Of het komt door de droge lucht daar ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wie zegt dat julio eczeem heeft. Ik denk dat hij gewoon een tik heeft met dat in zijn gezicht en op zijn hoofd wrijven.
in zijn ogen meer sausquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin, dat doet het toch ook als je het deksel eraf laat ? Nu krijg je alleen maar condensdruppels die vervolgens weer in het vet gaat spetteren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of die jus gaat weer door de bechamelsaus die bovenop de courgette gaan?![]()
Frieten, courgette en worsten.
En goed blijven roeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:24 schreef Krambo het volgende:
Ik zou er nog meer friet ingooien zijn ze om 8 uur nog niet aan het eten
Dat van die droge lucht sowieso, want iedereen heeft daar last van. Ze lopen allemaal te smeren en te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik denk dat Julio last heeft van litteken weefsel gecombineerd met een droge lucht
Nee, want hij is ook al op zijn rug bezig gisteravond....daar heeft hij volgens mij geen littekens....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik denk dat Julio last heeft van litteken weefsel gecombineerd met een droge lucht
Gelukkig bij mij nog wel en klote dat bij jou niet meer helpt sterker is er dacht ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik idem dito, doet bij mij niks meer bij dagelijks gebruik
Heel vervelend voor hem natuurlijk maar hij zit ook veel met zijn vingersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
En dan de verwarming op standje crematorium want ze hebben het koudquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:26 schreef zodeju het volgende:
OMG. nous ook al truitje in bh gestopt.....wat is dat toch die blote buiken en zogenaamd naveltruitjes.....afschuwelijk
Klopt helemaal, maar van de schilfers kan hij niks aan doen. Iemand daarom uitlachen is not done.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:29 schreef humpty het volgende:
[..]
Heel vervelend voor hem natuurlijk maar hij zit ook veel met zijn vingers
in zijn neus eet het op ....hand in de broek er aan ruiken vervolgens weer
in de neus...zijn veel gifjes van.. gewoon te goor
Het is geen kinderprogramma, dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:29 schreef Ptr67 het volgende:
Boeiende TV nu, hoop dat kinderen al zijn gaan slapen nu
Huh? Echt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Shit. Gaan er 2 uit vanavond.
Niet verwacht! Zou er 1 terugkomen later?
Hoe kom je hierbij? Staat dat ergens?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
hoezo 2? je doet en grapje?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe weet je dat er twee uitgaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
hij kan wel meer zijn handen wassen als hij met het eten bezig is, vind het echt zo smerig,quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar van de schilfers kan hij niks aan doen. Iemand daarom uitlachen is not done.
Ja madam de prices kwam net al op hoge poten vragen of deur dicht mocht wan zo kan ze haar jurk niet aan doen is te koudquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan de verwarming op standje crematorium want ze hebben het koud
Extra blij dat ik Vera heb gestemd en niet tactisch Leroy. (Wil Navel naar huis)quote:
Precies ...gisteren ook weer dat gekrab om vervolgens met zijn handen kaasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:33 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
hij kan wel meer zijn handen wassen als hij met het eten bezig is, vind het echt zo smerig,
Heerlijk toch, ovenschotel met kleine stukjes Julioquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:34 schreef humpty het volgende:
[..]
Precies ...gisteren ook weer dat gekrab om vervolgens met zijn handen kaas
over het eten strooien
Ja dat wordt een mooi momentquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:36 schreef Rhosyn het volgende:
Twee naar huis? En de bewoners weten dat nog niet?
Dat zal een shock zijn dan straks.
Ik denk aan Angela zoals in Australië misschien?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:34 schreef engine het volgende:
Of niemand gaat daadwerkelijk naar huis en twee richting datacenter
Dat weten we niet. Nawel krijgt ook veel stemmen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is kut van bb
en ik ben niet thuis
maar vera is geloof ik 1
Maar Leroy en Vera zou helemaal niet zo gek zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk aan Angela zoals in Australië misschien?
Nawel zat al in het datacentrum.
Lijkt ook vreemd 2x.
Fanatieke mensen, die echt fan zijn, hebben al gestemd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:38 schreef Ireth het volgende:
Dit is de enige manier om van nawel af te komen! Nu moet iedereen op Vera gaan stemmen als een idioot! Leroy is niet meer te redden, die staat al min of meer buiten!
peter en geraldine zeggen het toch in het filmpje, hoe officieel wil je het hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Lijkt me niet het officiële kanaal?
Dat filmpje werd 25 seconden gepost voor mijn reactie, die had ik dus nog niet gezien he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
peter en geraldine zeggen het toch in het filmpje, hoe officieel wil je het hebben
voor degene die het nog steeds niet offidieel genoeg vinden, luister hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waar op officiële kanalen staat dat er twee weg gaan dan?
Laat maar
Maar dan zouden ze denk ik niet zeggen dat er 2 van de 3 naar huis moeten. Nouja, even afwachten maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:34 schreef engine het volgende:
Of niemand gaat daadwerkelijk naar huis en twee richting datacenter
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanneer hebben peter en geraldine dat gezegd dan
Half uur geleden tijdens een reclameblok op RTL5. Ik heb teruggespoeld en het is echt.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:45 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm... ik zie op de instagram van BB niks staan???
Hou op hoorquote:
Volgens mij niet de officiële BB insta, zit net te te kijken op de stories en zie nergens dit staan en de _2022 ook niet in de naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |