SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Eerst even een dutjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Is het gezicht inkleuren voor gevorderden nog niet begonnen?
Denk eerder dat dit komt omdat massaal werd gestemd op Nawel, Kristof & Lego.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:01 schreef odie22 het volgende:
ik vind het nog steeds onbegrijpelijk waarom goelio niet in de top 5 slechts gewaarde spelers staat, is echt doorgestoken kaart dit
Niet mee gekregenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
Had er iemand dat mini-gesprekje in het oog waar Grace in de hottub zei dat het zo jammer zou zijn voor Leroy indien hij er straks uitvliegt. Was dat eigenlijk geen doorn in het oog van Vera die daar dacht ik bij zat ?
Kan zijn dat ik me vergis hoor...
grace is zich bij iedereen aan het indekken...ze heeft zo vaak bb gekeken dat ze weet wat te doen. ze heeft het nu voor elkaar dat niemand op haar stemtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
Had er iemand dat mini-gesprekje in het oog waar Grace in de hottub zei dat het zo jammer zou zijn voor Leroy indien hij er straks uitvliegt. Was dat eigenlijk geen doorn in het oog van Vera die daar dacht ik bij zat ?
Kan zijn dat ik me vergis hoor...
Klopt die is heel geslepenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
grace is zich bij iedereen aan het indekken...ze heeft zo vaak bb gekeken dat ze weet wat te doen. ze heeft het nu voor elkaar dat niemand op haar stemt
Inzet wil ik niet ontkennen, maar is ook niet super te noemen (bij niemand daar eigenlijk)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Ik vindt dat Vera wel een sterke speler en vrouw daar in huis is wat sommigen ook denken alle mentale dingen
die Vera al naar haar hoofd heeft gekregen met haar Opa verlies Dimi weg ook die Rankings
die duidelijk niet klopten
dat ze het ondanks alles super doet en wel wat meer waardering ook van BB mag hebben en beloont moet worden
door haar inzet
Ik vind haar veranderd de laatste paar weken, Ze heeft een hele berekenende uitdrukking als ze even haar masker van "jolige jonge meid" laat vallen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Tobias daadwerkelijk iets met haar zou willen, na BB.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vermoeiend
Haal dat beetje maar weg. Het is doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vermoeiend
Als ze in het echte leven ook zo aanwezig zou zijn, dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar veranderd de laatste paar weken, Ze heeft een hele berekenende uitdrukking als ze even haar masker van "jolige jonge meid" laat vallen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Tobias daadwerkelijk iets met haar zou willen, na BB.
Heb met beiden geen moeite als ze vertrekken .. maar het lijkt me vrij onmogelijk dat Nawel vertrekt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:19 schreef freaky40 het volgende:
Je zou toch bijna hopen dat niet Leroy maar Nawel vertrekt vanavond. Ligt de godganse dag in bed, voert geen flikker uit en wordt nog beloond hier voor ook. Terwijl Leroy open lijkt te breken...
Ja, schande. Wat mij betreft dubbele exit vanavond...gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb met beiden geen moeite als ze vertrekken .. maar het lijkt me vrij onmogelijk dat Nawel vertrekt.
Nee, maar veel anders kunnen ze ook niet.quote:
Ik zou het nog geen halve dag naast haar uithouden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze in het echte leven ook zo aanwezig zou zijn, dan wist ik het wel.
Zijn laatste douche in het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zou hij nu ook staan gluren die viespeuk
Julio zou een beste flaske onder hebben hangen dus beter doet hij dat niet. Heeft hij nog een teleurstelling te verwerken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zou hij nu ook staan gluren die viespeuk
mp4 in gif veranderen zou het moeten doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:26 schreef danilel het volgende:
kanuddezooi, op een of andere manier maakt mijn gyazo geen gifs meer maar videos, vandaar dat ik er mee stoei
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mp4 in gif veranderen zou het moeten doen.
Voor alle zekerheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:29 schreef danilel het volgende:
[..]helaas niet, hij slaat ze al op als gif
zou een leuke van Bridget zijn geweest aan de desk, en Legoy , heb je even over het randje gekeken bij goelioquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:26 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Julio zou een beste flaske onder hebben hangen dus beter doet hij dat niet. Heeft hij nog een teleurstelling te verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |