abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203760293
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
De mogelijkheden tot "openbaar gaan" zijn vrij beperkt vanuit een Franse gevangenis. Telefoongesprekken moeten worden goedgekeurd. Als het klopt wat ik heb kunnen vinden, zijn gespreksmogelijkheden met je advocaat zeer beperkt en onder toeziend oog van bewaking.

Hoe wil je openbaar gaan dan? Via je advocaat? Er was nog geen rechtszaak. Als je voorafgaand aan een rechtszaak op die manier al openbaar gaat (als die mogelijkheid er al is), neem ik aan dat je de tegenpartij genoeg gelegenheid geeft om die aantijgingen te ontkrachten wanneer het daadwerkelijk tot een rechtszaak komt.

Ik zou dus wel een jaar wachten inderdaad. Direct 'zelfmoord' zou (mijns inziens) te verdacht zijn, nu kun je het gooien op mentale gesteldheid na meer dan een jaar in de gevangenis zonder proces. Dossier gesloten, geen rechtszaak, geen getuige, en het zelfmoordmotief lijkt veel aannemelijker.
Ik zou bij voorbaat documenten bij een notaris(sen) vastleggen, zeker na de dood van mijn boy Epstein. Dus vastleggen dat als ik onder verdachten omstandigheden overlijdt de documenten openbaar gemaakt worden. Ik moet wel want de informatie die ik zou hebben kan mij mijn leven kosten maar het is ook meteen net mijn levensader.

Of het is gewoon zelfmoord
  zondag 20 februari 2022 @ 22:35:14 #52
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203761209
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ik zou bij voorbaat documenten bij een notaris(sen) vastleggen, zeker na de dood van mijn boy Epstein. Dus vastleggen dat als ik onder verdachten omstandigheden overlijdt de documenten openbaar gemaakt worden. Ik moet wel want de informatie die ik zou hebben kan mij mijn leven kosten maar het is ook meteen net mijn levensader.

Het kan inderdaad ook gewoon zelfmoord zijn en wordt er teveel een Hollywood-scenario van gemaakt. Het is echter op zijn minst opmerkelijk dat twee sleutelfiguren in een zaak waarin vermeend veel personen uit de absolute elite van de wereld zijn betrokken, kort na elkaar zelfmoord plegen in de gevangenis.

Wellicht heeft hij dit ook vast laten leggen bij een notaris en wordt er nog iets naar buiten gebracht. Aan de andere kant: zou je dat als notaris nu nog doen, na zowel Epstein als Brunel?
pi_203766886
quote:

[..]

Types als Epstein en Brunel verkrachten nog eerder je hont dan dat ze zelfmoord plegen. Geloof er niks van.
afspraak tandarts verzetten
pi_203767235
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Types als Epstein en Brunel verkrachten nog eerder je hont dan dat ze zelfmoord plegen. Geloof er niks van.
Nou van miljoenen tot miljarden op de bank en de wereld aan de voeten naar een koude cel ter grote van de bezemkast met slechte koffie en een vieze celgenoot voor de rest van de leven met maximaal vier uurtjes zonlicht per dag.

Wellicht hadden beide deze ambitie want anders is het wel iets wat je moet kunnen verwerken
pi_203767965
quote:

De zelfmoord van Epstein was in ieder geval bijzonder. Bij een gewone zelfmoord in de gevangenis zijn er opvallend minder onregelmatigheden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 21 februari 2022 @ 16:02:36 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203767980
Nog niet helemaal bevestigd gezien, dus pin me er niet op vast, ik zag alweer een bericht voorbijkomen dat de camera's het hier ook heel toevallig weer niet deden....

We zullen zien...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203768364
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Precies, de echte criminelen plegen geen zelfmoord, hebben namelijk veel teveel lol en pret met elkaar, daar willen zij geen einde aan.
pi_203768925
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De zelfmoord van Epstein was in ieder geval bijzonder. Bij een gewone zelfmoord in de gevangenis zijn er opvallend minder onregelmatigheden.
Zeker, alleen die dubieuze dood betekent niet dat deze Fransoos dus ook vermoord is.
pi_203771964
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Nog niet helemaal bevestigd gezien, dus pin me er niet op vast, ik zag alweer een bericht voorbijkomen dat de camera's het hier ook heel toevallig weer niet deden....

We zullen zien...
In een normale gevangeniscel zitten helemaal geen camera's. In Nederland niet althans.
pi_203774239
quote:
Op maandag 21 februari 2022 20:13 schreef Sodemieters het volgende:

In een normale gevangeniscel zitten helemaal geen camera's. In Nederland niet althans.
Klopt; alleen in de isoleercellen. En die staan ook niet standaard aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')