En toch kijk je?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Evertjan het volgende:
het is toch eigenlijk te beschamend dat de NOS deze propaganda uitzend
Volgens mij zijn ze al begonnen in Baselga als Wiki kloptquote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het plan was om in Baselga (op hoogte) een nieuw stadion te bouwen, al is Milaan ook nog een optie.
quote:The facility will host the XXV Winter Olympics of Milan-Cortina d'Ampezzo 2026. To this end, the oval will be subject to a radical redevelopment that will lead to the construction of a total coverage of the oval, with capacity to accommodate up to 5,000 spectators (3,000 people on the permanent stands and 2,000 people on the grandstands temponranee). The works, which will start in June 2021 and will end in October 2024, have an estimated cost of about 36.000.000 USD. Located on the Piné plateau at an altitude of 1030 m above sea level, it will be the highest oval in Europe, giving Olympic athletes the opportunity to conquer new records of speed on ice.
Stottert Erben ook in zijn columns?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens de column van Erben Wennemars had Ireen Wüst een vlucht van 25 uur om terug te komen. Dan kon ze beter wachten op de rechtstreekse vlucht in deze nanacht.
Dan had ze ook Hein Otterspeer kunnen supporteren, zoals hij wel deed voor Ireen
Het lijkt er nu op dat Ireen bij voorbaat geen rekening gehouden heeft een op-drie plaats op de 1000 meter, want dan had ze de volgende dag naar de medaille-uitreiking gemoeten.
Moest Wüst niet sowieso nog even blijven ivm de atletencommissie? Dat is bijvoorbeeld wel waarom Jaqueline Mourão uit Brazilië er nog is.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens de column van Erben Wennemars had Ireen Wüst een vlucht van 25 uur om terug te komen. Dan kon ze beter wachten op de rechtstreekse vlucht in deze nanacht.
Dan had ze ook Hein Otterspeer kunnen supporteren, zoals hij wel deed voor Ireen
Het lijkt er nu op dat Ireen bij voorbaat geen rekening gehouden heeft een op-drie plaats op de 1000 meter, want dan had ze de volgende dag naar de medaille-uitreiking gemoeten.
Ze wist toch al dat ze niet gekozen was?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moest Wüst niet sowieso nog even blijven ivm de atletencommissie? Dat is bijvoorbeeld wel waarom Jaqueline Mourão uit Brazilië er nog is.
Dat lijkt me ook ja, misschien dat de vlucht vervroegen voor Nederland toch makkelijker wasquote:Op zondag 20 februari 2022 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wist toch al dat ze niet gekozen was?
Zou mooi zijn, laatste bericht dat ik er over kon vinden was van begin vorig jaar en toen dachten ze er nog over na om het eventueel in Milaan te doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al begonnen in Baselga als Wiki klopt
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |