Dat besef kwam hier ook even aan ja, er werd hiernaast een voorzichtig traantje weggepinktquote:
Begrijpbaar, je zou voor minderquote:Op zondag 20 februari 2022 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat besef kwam hier ook even aan ja, er werd hiernaast een voorzichtig traantje weggepinkt
Italianen kunnen dit wel beter ja qua sfeer.quote:
Bang zijn voor een griepje.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Jutta zonder muilkorf. Die zit niet op KLM vlucht morgen.
De sport van Ragne Wiklund maar dan op langlaufski'squote:Op zondag 20 februari 2022 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is ski alpinisme?
Soort extreme afdaling oid?
Ik zag toch Nederlanders bij het shorttrack.quote:
Ja heel kortquote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag toch Nederlanders bij het shorttrack.
Dat is toch ski-oriëntatie? Ski-Alpinisme is toch zelf de op berg zien te komen zonder lift e.d. En dan naar beneden?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De sport van Ragne Wiklund maar dan op langlaufski's
Vertrekken met een kaart en kompas en dan checkpoints vinden enzo, volgens mij. Werkelijk onmenselijk kut te volgen op TV, niet te doen.
Klopt wel, maar dat geldt voor de meeste sporten op de OWS.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De sport van Ragne Wiklund maar dan op langlaufski's
Vertrekken met een kaart en kompas en dan checkpoints vinden enzo, volgens mij. Werkelijk onmenselijk kut te volgen op TV, niet te doen.
Oh ja, ik dacht dat dat olympisch was, maar het is alpinisme inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch ski-oriëntatie? Ski-Alpinisme is toch zelf de op berg zien te komen zonder lift e.d. En dan naar beneden?
Ik zag ook schaatsen en de Nederlandse bobsleequote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag toch Nederlanders bij het shorttrack.
Behoorlijk positief toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, PyeongChang was inderdaad geen succes voor Johaug nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |