Dat besef kwam hier ook even aan ja, er werd hiernaast een voorzichtig traantje weggepinktquote:
Begrijpbaar, je zou voor minderquote:Op zondag 20 februari 2022 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat besef kwam hier ook even aan ja, er werd hiernaast een voorzichtig traantje weggepinkt
Italianen kunnen dit wel beter ja qua sfeer.quote:
Bang zijn voor een griepje.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Jutta zonder muilkorf. Die zit niet op KLM vlucht morgen.
De sport van Ragne Wiklund maar dan op langlaufski'squote:Op zondag 20 februari 2022 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is ski alpinisme?
Soort extreme afdaling oid?
Ik zag toch Nederlanders bij het shorttrack.quote:
Ja heel kortquote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag toch Nederlanders bij het shorttrack.
Dat is toch ski-oriėntatie? Ski-Alpinisme is toch zelf de op berg zien te komen zonder lift e.d. En dan naar beneden?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De sport van Ragne Wiklund maar dan op langlaufski's
Vertrekken met een kaart en kompas en dan checkpoints vinden enzo, volgens mij. Werkelijk onmenselijk kut te volgen op TV, niet te doen.
Klopt wel, maar dat geldt voor de meeste sporten op de OWS.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De sport van Ragne Wiklund maar dan op langlaufski's
Vertrekken met een kaart en kompas en dan checkpoints vinden enzo, volgens mij. Werkelijk onmenselijk kut te volgen op TV, niet te doen.
Oh ja, ik dacht dat dat olympisch was, maar het is alpinisme inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch ski-oriėntatie? Ski-Alpinisme is toch zelf de op berg zien te komen zonder lift e.d. En dan naar beneden?
Ik zag ook schaatsen en de Nederlandse bobsleequote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag toch Nederlanders bij het shorttrack.
Behoorlijk positief toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, PyeongChang was inderdaad geen succes voor Johaug nee.
Om maar aan te geven hoe enorm willekeurig de beelden uit zo'n filmpje zijn.quote:
Ook geen last van droge lippen door de lippenbalsem!quote:
Die ging zo traag, was natuurlijk het beste in beeld te brengen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om maar aan te geven hoe enorm willekeurig de beelden uit zo'n filmpje zijn.
Bij de zomer spelen draaiden ze volgens mij Tsjaikovski.quote:
Het plan was om in Baselga (op hoogte) een nieuw stadion te bouwen, al is Milaan ook nog een optie.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Is het ijsstadion in Turijn weer afgebroken? Omdat ze in Milaan nieuw gaan bouwen.
Die gaat in Baselga gebouwd worden, waar nu een niet-overdekte baan is.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Is het ijsstadion in Turijn weer afgebroken? Omdat ze in Milaan nieuw gaan bouwen.
Ja, het enige echt kutte aan Milaan/Cortinaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat in Baselga gebouwd worden, waar nu een niet-overdekte baan is.
Ach hoeven we hopelijk niet meer de oceaan over voor echt snelle tijden!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het enige echt kutte aan Milaan/Cortina
Maar af en toe een buitenbaan is zo mooi, maar dat is er zo nooit meerquote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach hoeven we hopelijk niet meer de oceaan over voor echt snelle tijden!
Al is Inzell op zijn tijd ook snel en Heerenveen ook
Over vier jaar komen we allemaal uit voor de Verenigde Russische Staten.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef Evertjan het volgende:
wanneer mogen de Russische helden weer meedoen aan de OS onder hun eigen vlag?
Dat willen ze denk ik sowieso weinig meer doen. Helaas.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar af en toe een buitenbaan is zo mooi, maar dat is er zo nooit meer
Parijs 2024 weerquote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef Evertjan het volgende:
wanneer mogen de Russische helden weer meedoen aan de OS onder hun eigen vlag?
Volgens de column van Erben Wennemars had Ireen Wüst een vlucht van 25 uur om terug te komen. Dan kon ze beter wachten op de rechtstreekse vlucht in deze nanacht.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Jutta zonder muilkorf. Die zit niet op KLM vlucht morgen.
En toch kijk je?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Evertjan het volgende:
het is toch eigenlijk te beschamend dat de NOS deze propaganda uitzend
Volgens mij zijn ze al begonnen in Baselga als Wiki kloptquote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het plan was om in Baselga (op hoogte) een nieuw stadion te bouwen, al is Milaan ook nog een optie.
quote:The facility will host the XXV Winter Olympics of Milan-Cortina d'Ampezzo 2026. To this end, the oval will be subject to a radical redevelopment that will lead to the construction of a total coverage of the oval, with capacity to accommodate up to 5,000 spectators (3,000 people on the permanent stands and 2,000 people on the grandstands temponranee). The works, which will start in June 2021 and will end in October 2024, have an estimated cost of about 36.000.000 USD. Located on the Piné plateau at an altitude of 1030 m above sea level, it will be the highest oval in Europe, giving Olympic athletes the opportunity to conquer new records of speed on ice.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |