En vergeet Therese niet.quote:
Inderdaad, echte mannen zitten op FOK op dat tijdstip!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die amateurschaatsers op de achtergrondWie gaat er nou vrijwillig rondjes rijden om half 9 ‘s morgens
Dan heb je dus echt niets te doen hé
Ik heb vanochtend gewandeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die amateurschaatsers op de achtergrondWie gaat er nou vrijwillig rondjes rijden om half 9 ‘s morgens
Voor de vrouwen hoop ik van niet.quote:
Dan neem ik aan dat de vrouwen aangifte doen van grensoverschrijdend gedrag.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat de vrouwen aangifte doen van grensoverschrijdend gedrag.
Al besproken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer, de tijden van Mart zijn gevlogen. Das war einmal.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gewandeld.
Het is zaterdag.
Lekker een frisse neus, na die woeste storm en regen.
Ria was 18, en ze zei zelf JA.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer, de tijden van Mart zijn gevlogen. Das war einmal.
Die zijn ingehuurd door de NOS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Haha!quote:
Die is wel leuk geweest jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 'al besproken' meme hangt me de keel uit.
Pies of cake?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:39 schreef tong80 het volgende:
Schouten vol gas in de finale. halve finale is a peace of cake.
Ja mij ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 'al besproken' meme hangt me de keel uit.
In deze regio is schaatsen populair, in Zaanstad won de Partij van de IJsbaan een zetel en drukte D66 uit de gemeenteraadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |