SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Mag van mij ook koeienmest zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nawel kom naar de tuin en ga op de witte stip staan.....
[ afbeelding ]
....Gefeliciteerd namens Big Brother!
Ik denk dat Nawel er zeker nog wel 3 weken isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Nawel weet gewoon dat ze nergens heen gaat. Als Leroy niet voor haar stond had ze er uit gevlogen, maar zij zit er gegarandeerd nog een week.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wilde het eerst "Nawels kinder disco" noemen
Volgende week weer een Belg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel er zeker nog wel 3 weken is
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag van mij ook koeienmest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
En dat zonder haakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE pleasequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel er zeker nog wel 3 weken is
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat zonder haakje
Nee joh, gewoon een weerhaak eraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes terug en een knuffel en ze gebruikt nog steeds de foto die jij toen prachtig bewerkt hebt op haar telefoonBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Truste @Kodiak100quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, COS nachtbrakers veel COS plezier, ik ga mijn bed opzoeken
Slaap lekker kerelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Fijn, irritatie level bij jou 100 procent slaap lekker hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Elkaar lekker het bord voor de kop blijven houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat domme bedankriedeltje elke nacht van die groene kamer
Van mij ook, die oefensessies in dat keetje/kantoortje voorafgaande aan dat optreden waren zo mooi ...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mijn favoriet persoon van alle rls....
Dat zijn er voor mij vier. Ruud BB1, Huub DGK, Erik DGK en Billy Utopia.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik kijk niet, maar vanmiddag waren Leroy en Julio Nawel bijna tot de grond toe aan het afbranden. En nu zeker weer de hemel inprijzen?quote:
precies, dat bedoel ik dus, hypocriet gelulquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar vanmiddag waren Leroy en Julio Nawel bijna tot de grond toe aan het afbranden. En nu zeker weer de hemel inprijzen?
Ksssst dit is BBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Voor mij ook. Beetje Jaapquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er voor mij vier. Ruud BB1, Huub DGK, Erik DGK en Billy Utopia.
Ze heeft een kindje gekregen en is rustig op social media. Ik weet niet alles dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van mij ook, die oefensessies in dat keetje/kantoortje voorafgaande aan dat optreden waren zo mooi ...![]()
Weet iemand hoe het tegenwoordig met haar gaat ?
Lol, alle extraverte typetjes dus. Huub was absoluut leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er voor mij vier. Ruud BB1, Huub DGK, Erik DGK en Billy Utopia.
Theo, zo zondequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jaap was ook geniaal natuurlijk.
Ja dat was hij zeker, ik heb nog eens een biertje met hem gedronken op een terras een paar jaar geleden ...quote:
Haha leuk toch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja dat was hij zeker, ik heb nog eens een biertje met hem gedronken op een terras een paar jaar geleden ...
Zeker. Wat leuk is als je 24/7 opnames maakt en opslaat, dat vaak oud-bewoners vragen om bepaalde fragmenten die ze graag terug willen zien. Kan ze niet altijd helpen, maar als het wel kan levert het altijd wel een leuk momentje op achteraf.quote:
Ze heeft een zoontje en af en toe is ze live op FBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van mij ook, die oefensessies in dat keetje/kantoortje voorafgaande aan dat optreden waren zo mooi ...![]()
Weet iemand hoe het tegenwoordig met haar gaat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Dat zijn niet alle stemmingen die wij zien, je hebt ook nog de tv kijkers en andere forums en FBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 06:13 schreef mario390 het volgende:
nee zij zit op 1 van de 3
en ik werd niet thuis zijn
Denk je dat Leroy gaat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gaan we vanavond tranen zien?![]()
[ afbeelding ]
Na deze ronde zal het spannender gaan worden, maar ik denk dat Leroy van werkelijk niemand kan winnen.quote:
Morguh Engine,quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:13 schreef engine het volgende:
Sowieso dat Leroy gaat. Zonde maar het is niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet Nawel staat er ook al voor de 4de keer op he, het kan maar zo zijn dat zijn gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O is dat zo, ik lees eigenlijk niet elders dus heb geen ideequote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Na deze ronde zal het spannender gaan worden, maar ik denk dat Leroy van werkelijk niemand kan winnen.
Je moet echt je best doen om een positief bericht over hem te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Vooral een hoop smoesjes dat het allemaal niet eerlijk verlopen was.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gaan we vanavond tranen zien?![]()
[ afbeelding ]
LIgt er aan wie er uitgaat denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vooral een hoop smoesjes dat het allemaal niet eerlijk verlopen was.
En dat hij over lego moest lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vooral een hoop smoesjes dat het allemaal niet eerlijk verlopen was.
Dat lego moeten ze hem meegeven voor z'n kindje.quote:
Dat dus en dat zijn stroom stoten veel erger waren en dat Peter vals speelde met steen papier schaar en dat hij wel 50 x draaide voor warm water en niemand heeft hem daarvoor de hemel in geprezen en dat het de schuld is van de kijkers dat ze hem niet op een hogere plaats hebben gezet.quote:
Denk dat zijn Russische vriendinnen voor gaan, die gaat hij eerst allemaal af want tja 'n maandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:28 schreef spapaars het volgende:
Leroy gaat, hij heeft zichzelf gisteren op tv een zetje naar de uitgang gegeven door te vertellen dat het hem niet veel uitmaakt, en eigenlijk best graag weer bij zijn kindje wil zijn.
O dat i jammer, maar er komt vast een filmpje van. Je kan ook terug kijken gelukkigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan helaas de exit van Leroy niet live zien vanavond. Moet werken tot 21:00 uur.
Jawelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze hebben nog niet eerder tot bijna 9 uur mogen slapen. Toch?
Hij krabbelt ook vak op zijn rug. Laat hij daar ook haar groeien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:01 schreef Donna1000 het volgende:
Dat gebrab op zijn hoofd van Julio, komt doordat hij zijn haar laat groeien. Gisteren zei hij dat hij het nog even vol wil houden maar hij wordt gek van de jeuk
Ja en leroy weer zeggen stelletje kleutersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Dat feestje gisteravond begon in de slaapkamer waar bewoners tikten en klapten en Julio zong in zijn moedertaal.
Dat vond ik wel mooi om te zien en horen.
Later ging Tobias een pan en pollepel halen, Grace ging ook zingen en dansen en Kristof ging iets halen wat op percussie leek en dat leidde uiteindelijk tot het feestje in de woonkamer.
Dat deden ze best wel leuk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zal het verjaardag cadeautje worden voor Het Lieverdje van Febo? Ik gok op TV van thuis, kindje van haar zussie zien en meer emo geleuter op de TV in de huiskamer
Echt? Misschien later in de woonkamer?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en leroy weer zeggen stelletje kleuters
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij krabbelt ook vak op zijn rug. Laat hij daar ook haar groeien.
Op moment dat ze van slaapkamer naar woonkamer liepenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt? Misschien later in de woonkamer?
Toen ze in de slaapkamer zaten deed hij mee door te slaan met een klerenhanger op zijn koffer.
Later in de woonkamer werden ze weer luidruchtig toen heb ik niet meer gekeken.
okee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Op moment dat ze van slaapkamer naar woonkamer liepen
ook in zijn neus zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:01 schreef Donna1000 het volgende:
Dat gebrab op zijn hoofd van Julio, komt doordat hij zijn haar laat groeien. Gisteren zei hij dat hij het nog even vol wil houden maar hij wordt gek van de jeuk
Hier is het inderdaad niet leuk meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
Tyfusherrie, niet echt leuk meer, de wanhoop en verveling wordt duidelijk merkbaar
[ afbeelding ]
Liever dit dan weerwolven of puzzelen. Ze zijn een stuk actiever en inventiever dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
Tyfusherrie, niet echt leuk meer, de wanhoop en verveling wordt duidelijk merkbaar
[ afbeelding ]
Hier haakt ik al afquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad niet leuk meer.
Maar toen het begon met zingen van Julio in een onduidelijke taal (Crioulo, Portugees?) en de bewoners met handen en voeten mee deden was het bijna ontroerend. Ook voor hun.
Ik snap ze welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hier haakt ik al af![]()
[ afbeelding ]
Morguh. Volgens mij welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze hebben nog niet eerder tot bijna 9 uur mogen slapen. Toch?
En als grootste cadeau mag ze blijven en krijgt ze een feestjuhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zal het verjaardag cadeautje worden voor Het Lieverdje van Febo? Ik gok op TV van thuis, kindje van haar zussie zien en meer emo geleuter op de TV in de huiskamer
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als grootste cadeau mag ze blijven en krijgt ze een feestjuh
In het Twitter bericht stond wel dat je de streams kan volgen voor het feestje (nu zegt dat ook weer niets)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop echt dat dat feestje gewoon in het huis is vanavond. Met 9 in die gameroom lijkt me ook niet echt gezellig. Geen zin in weer urenlange SL's.
Wat je gaat zien is dat ze naar de gameroom rennen en ooo aaaa roepen en dan gaat de deur voor onze neus dicht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In het Twitter bericht stond wel dat je de streams kan volgen voor het feestje (nu zegt dat ook weer niets)
Maar hoop doet leven
Dat is de inleiding.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag de stagiaire weer aan de knopjes zitten?
Hij zei dit tijdens vertrek naar de woonkamer. Hij was al uit beeld, liep in de gang. Rest van de bewoners al in woonkamer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt? Misschien later in de woonkamer?
Toen ze in de slaapkamer zaten deed hij mee door te slaan met een klerenhanger op zijn koffer.
Later in de woonkamer werden ze weer luidruchtig toen heb ik niet meer gekeken.
Was de URL wel van RTL?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kon weer stemmen.Op facebook kwam een link voorbij en ik klikte er op. (doe ik soms, heel stom eigenlijk)
En na het inloggen (ging automatisch) kon ik weer stemmen.
Maar dat had ik woensdag al gedaan.
Dus nu heb ik 2x op Nawel gestemd.
Ik heb zo het vermoeden dat ze blijft.quote:
Een luxe ontbijt met taart en ranja voor Nawel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Moeten in de slaapkamer blijven lijkt het.
Wat zou de verassing zijn?
Dat weet je bij BB nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef Fikkert2 het volgende:
Zow, week geen streams gezien en meteen SL, waar was dat goed voor?
En een rietjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een luxe ontbijt met taart en ranja voor Nawel.
En een feestmutsjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een luxe ontbijt met taart en ranja voor Nawel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
Straks allemaal koekhappen, aardappelpoepen en zaklopen.
Of mogen deze dingen in de huidige maatschappij ook niet meer?
Heel het huis vol met fopcadeautjes en in één fopcadeautje zit een Pin.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
En veel cadeautjes die ze mag uitpakken.
Heel fijn, wordt echter geregistreerd als 1 stem.... nogmaals niet op aantal zillion emailadressen of pogingen... maar op IP-adres.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kon weer stemmen.Op facebook kwam een link voorbij en ik klikte er op. (doe ik soms, heel stom eigenlijk)
En na het inloggen (ging automatisch) kon ik weer stemmen.
Maar dat had ik woensdag al gedaan.
Dus nu heb ik 2x op Nawel gestemd.
Hoe doen ze dat met meerdere mensen op 1 IP-adres dan? Of is dat een heel stomme vraagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:59 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Heel fijn, wordt echter geregistreerd als 1 stem.... nogmaals niet op aantal zillion emailadressen of pogingen... maar op IP-adres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Yep, om eventuele beelden te kunnen vermijden waarop weer een heisa op sociale media kunnen ontstaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
Vervolg feestje:
.... en na een uur gaat de gameroom open en komen ze een beetje tipsy met armen vol bakjes chips en noten en wat halfvolle wijn en bier flessen te voorschijn.
Kunnen we luisteren naar hoe leuk het feestje was. En dat ze de chips en nootjes moeten bewaren tot morgen. Dan hebben ze nog wat om het feestje herdenken.
.
Schadeherstelbedrijf is er misschien? Halve dak weg?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Moeten in de slaapkamer blijven lijkt het.
Wat zou de verassing zijn?
Er was net even beeld in de huiskamer, niets geks gezien, ook niet in de tuin. Voor zover je het kon zien natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schadeherstelbedrijf is er misschien? Halve dak weg?
Nee joh.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schadeherstelbedrijf is er misschien? Halve dak weg?
In meeste Games bv heb je pech... mag maar 1 inlog zijn omwille van 1 IP. Op de meeste website's die niet zo echt van belang zijn qua portefeuille mag je met zoveel inloggen als je wilt. Maar inzake BB waardoor de nadruk toch werd gelegd ivm een deurwaarder om te zien of alles vlekkeloos verloopt zal er inderdaad maar 1 inlog zijn door 1 IP. Dit om frauduleuze zaken te voorkomen. Maar zoals zovele faals van BB, zal men dat niet melden zodat iedereen de indruk krijgt dat je massaal kan blijven stemmen; wat in werkelijkheid niet zo is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met meerdere mensen op 1 IP-adres dan? Of is dat een heel stomme vraag
Buiten het feit dat ze inderdaad wel veel friemelt... maar als je meer als een uur in bed ligt (omdat ze misschien daar moeten blijven).. wat ga jij dan voor activiteiten doen om de tijd te doden ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:07 schreef Flow3r het volgende:
altijd friemelen en naar beneden kijken om zich een houding te geven
[ afbeelding ]
Ah okey, maar dat is eigenlijk wel zuur indien je met een gezin BB kijkt en je hebt een andere mening.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
In meeste Games bv heb je pech... mag maar 1 inlog zijn omwille van 1 IP. Op de meeste website's die niet zo echt van belang zijn qua portefeuille mag je met zoveel inloggen als je wilt. Maar inzake BB waardoor de nadruk toch werd gelegd ivm een deurwaarder om te zien of alles vlekkeloos verloopt zal er inderdaad maar 1 inlog zijn door 1 IP. Dit om frauduleuze zaken te voorkomen. Maar zoals zovele faals van BB, zal men dat niet melden zodat iedereen de indruk krijgt dat je massaal kan blijven stemmen; wat in werkelijkheid niet zo is.
Diverse voorbeelden hiervan... moeten mailen om te registreren, en een deurwaarder ging dan 1 iemand er uit loten die een prijs kreeg. 3 miljoen mails binnenkrijgen terwijl er amper 800.000 inwoners in een stad hebt lol
Lessenpakket gratis aanbieden als je je registreerde voor de eerstvolgende les. Wij hadden toen 17 personen die zich over de 10x aangeboden hadden... Dus om lege klaslokalen te vermijden, enkel en alleen op IP registratie ontvangen... en nog echt talloze voorbeelden.
Er zijn manieren om dat te omzeilen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah okey, maar dat is eigenlijk wel zuur indien je met een gezin BB kijkt en je hebt een andere mening.![]()
Ik ben te lui om meerdere accounts aan te maken eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Krijgt ze zometeen na van Big Brother van mama.
Gun ik haar ook wel.quote:
Lill Kleine komt hem brengen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Krijgt ze zometeen van Big Brother
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lill Kleine Pauperkabouter komt hem brengen.
Ja, daar ben ik wel van op de hoogte. Maar goed, dat kost nóg meer moeite.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Er zijn manieren om dat te omzeilen hoorMaar gaat dit het nut niet voorbij ?
En duwt haar even met de kop tussen de DBK deur....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lill Kleine komt hem brengen.
Ja die is goed in uitdelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lill Kleine komt hem brengen.
Tobias heeft zelfs zijn capuchon op.quote:
En die wat koud heeft loopt in een shirt..hij zou de kachel kunnen aanstekken of een trui aan doen, lijkt simpel maar,,,tja het is diegene die simpel is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft zelfs zijn capuchon op.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:31 schreef Ptr67 het volgende:
Sommige bewoners mogen wel eens een grote bril opzetten en naar zichzelf kijken en zeer goed reflecteren.
Sportchallenge : Niet eerlijk, ben ik niet goed in
Denkchallenge: Niet eerlijk, ben ik niet goed in
Doechallenge: Niet eerlijk, ben ik niet goed in
Geurchallenge: Niet eerlijk, ben ik niet goed in
Uithoudingchallenge: Niet eerlijk, ben ik niet goed in
En dan wel blijven hangen op bank, liggen in bed, Sauna's a volonte
WTF !!! Jullie hebben de kans om minstens 50K in je zak te stoppen door een kleine beetje moeite te moeten doen, en je zit daar in je cosy bedje lekker vakantie te vieren, maar ook te klagen dat het allemaal oneerlijk is.
Er zijn mensen die daar zeker jaren voor moeten blijven werken en hard zwoegen, met de nodige medische klachten die daar aan vasthangen.
Gatver... krijg er echt soms de stuipen van die luiaarden... en ja... dat zijn ze allemaal. Niet 1 iemand steekt er bovenuit ! Wat een slag in het gezicht van héél véél mensen die het financieel moeilijk hebben.
Moet wel zeggen dat ze erg lang in niet luxe leven...broodrooster is toch het minste of tosti ijzer.quote:
Kan toch ook in de oven?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ze erg lang in niet luxe leven...broodrooster is toch het minste of tosti ijzer.
Oven, grill..zou moeten lukken, wie heeft dat koffieapp eigenlijk uitgezocht? gebruiken ze niet, er is niemand creatief meer.Vragen steeds om pizza, hebben een mooie oven buiten staan, maar te veel werk denk ik..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ze erg lang in niet luxe leven...broodrooster is toch het minste of tosti ijzer.
Leroy heeft het apparaat uitgezocht. Vind het wonderlijk dat hij daar nog niet over gezeurd heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Oven, grill..zou moeten lukken, wie heeft dat koffieapp eigenlijk uitgezocht? gebruiken ze niet, er is niemand creatief meer.Vragen steeds om pizza, hebben een mooie oven buiten staan, maar te veel werk denk ik..
Leroy wilde toch dat koffieapparaat hebben?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Oven, grill..zou moeten lukken, wie heeft dat koffieapp eigenlijk uitgezocht? gebruiken ze niet, er is niemand creatief meer.Vragen steeds om pizza, hebben een mooie oven buiten staan, maar te veel werk denk ik..
Airfrayer zou daar lekker zijn.....kan zowat alles in zelfs eitjes koken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
[..]
moet zeggen, ik doe thuis alles in een Af..ben zelfs lid van de af recepten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Airfrayer zou daar lekker zijn.....kan zowat alles in zelfs eitjes koken.
Airfryerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Airfrayer zou daar lekker zijn.....kan zowat alles in zelfs eitjes koken.
Je hoeft de airfryer niet voor te verwarmen. Zet hem op 120 graden Celsius en plaats de eieren direct in het koude mandje. Stel de tijd in op 10-12 minuten voor het perfect gekookte zachte eitje en op 12-15 minuten voor het perfecte hardgekookte ei.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
Eitjes koken heb ik nog niet geprobeerd
Ik ook. Scheelt ook veel ruimte joh!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:44 schreef Silves het volgende:
[..]
moet zeggen, ik doe thuis alles in een Af..ben zelfs lid van de af recepten.
Ja, je totale ontbijtje . afbakbroodje gewoon brood om te roosteren en eitje....in een keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
Eitjes koken heb ik nog niet geprobeerd
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Scheelt ook veel ruimte joh!
Vlees -> Airfryer
Groente -> Airfryer
Fríet -> Airfryer
Oud papier -> Airfryer
Gourmetstel -> Airfryer
Campeertent -> Airfryer
ALLES in de airfryer!
Ik was net blij dat dat geadem van Leroy niet meer te horen was, en daarmee ook direct dat neusfluiten van hemquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vlees -> Airfryer
Groente -> Airfryer
Fríet -> Airfryer
Oud papier -> Airfryer
Gourmetstel -> Airfryer
Campeertent -> Airfryer
ALLES in de airfryer!
Dat bedelen is dit jaar wel extreem.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:51 schreef Silves het volgende:
zaterdag=psycholoog=bedelen om nog meer te willen
Ik dacht net op die rek carnavals slingers liggen..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:50 schreef zodeju het volgende:
Staat er nu een ontbijtje in de voorraadkamer.?
Zijn gewoon niet gewend om niks te hebben, stelletje verwende nesten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedelen is dit jaar wel extreem.
Al lang aan het nadenken om zoiets aan te schaffen... is het nou echt beter voor de gezondheid (minder vettig) ? en wat is nu echt een goeie koop hier in ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vlees -> Airfryer
Groente -> Airfryer
Fríet -> Airfryer
Oud papier -> Airfryer
Gourmetstel -> Airfryer
Campeertent -> Airfryer
ALLES in de airfryer!
Vanavond feestjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias, ik denk dat er nog wel iets gaat komen, ze gaan je verjaardag niet zo voorbij laten gaan.
BB harder en spannender dan ooit
Je voegt bijna nooit olie oid toe dus dat is een plus, vaak zit er wel iets meer olie in het product om het krokant te laten worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Al lang aan het nadenken om zoiets aan te schaffen... is het nou echt beter voor de gezondheid (minder vettig) ? en wat is nu echt een goeie koop hier in ?
Zeg dat wel..in het begin zijn ze allemaal zo tam, en dan begint het vragen , BB we zijn zo zielig , en we zijn beroemd, hoe durf je ons niet dit te geven..strontverwend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedelen is dit jaar wel extreem.
Zou ze het juist niet geven als ze er om bedelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Zeg dat wel..in het begin zijn ze allemaal zo tam, en dan begint het vragen , BB we zijn zo zielig , en we zijn beroemd, hoe durf je ons niet dit te geven..strontverwend.
gewoon een echte challenge, bloed, zweet en tranen..voor een witbrood.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou ze het juist niet geven als ze er om bedelen.
Ja, hij krijgt zijn zin niet, hij wil beleg, hij wil ontbijtje kant en klaar, hij diegene die van soberheid houdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias is weer boos ergens over?
Kwaaie kop
retehandig,hadden ze echt eerder moeten uitvinden,makkelijk schoonmaken ook,ik heb r 1 op vakantieveilingen gekocht,helemaal geweldigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Al lang aan het nadenken om zoiets aan te schaffen... is het nou echt beter voor de gezondheid (minder vettig) ? en wat is nu echt een goeie koop hier in ?
Ja idd nog erger, de energie rekening die abnormaal hoog was..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:02 schreef zodeju het volgende:
Misschien ben ik het een beetje vergeten maar volgens mij was het veel luxer verleden jaar.
De ijsjes De drank en chips. Afwasmachine Onbeperkt warm water. En meer keus in beleg en eten. Of was dat ook pas op het laatst.?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:20 schreef Whuzz het volgende:
Hiep hiep hoeraaaaaaaaa! Nawel is jarig!
Van harte gefeliciteerd Queen Nawel! Dat er maar vele mooie jaren mogen volgen!
misschien mag ze de jackpot meenemen als kado,weg ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk sommigen echt oprecht blij zijn als ze terug naar huis mogen. Lekker lui in bedje blijven onder de goede zorg van hun mama die je ontbijt op bed brengt, je sloefjes klaarlegt om naar je gevulde bad te gaan. Je kleertjes die proper gewassen en gestreken zijn aan te doen, om vervolgens los te gaan op sociale media met al hun plezierige bezigheden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Zeg dat wel..in het begin zijn ze allemaal zo tam, en dan begint het vragen , BB we zijn zo zielig , en we zijn beroemd, hoe durf je ons niet dit te geven..strontverwend.
De voordelen (zoals ik ze ervaar)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja, ze hadden ook een droger.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja idd nog erger, de energie rekening die abnormaal hoog was..
Nope. Van het begin af aan.En feestjes met muziek en drank. Gewoon in de woonkamer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:02 schreef zodeju het volgende:
Misschien ben ik het een beetje vergeten maar volgens mij was het veel luxer verleden jaar.
De ijsjes De drank en chips. Afwasmachine Onbeperkt warm water. En meer keus in beleg en eten. Of was dat ook pas op het laatst.?
En dat bij die deur bedelen..please BB ik wil vegaworst en vega melk, die werd op haar wenken bediend,die belg wist wel hoe ze alles kreeg..quote:
wordt in 4 delen gedaan..ochtend, middag, avond, en de liveshow..take 8quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze al gezongen en hiep hiep hiep hoera geroepen voor Nawel?
Gisterenavondquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze al gezongen en hiep hiep hiep hoera geroepen voor Nawel?
Volgende week staat ze er weer op met Julioquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het leuke is dat ze gingen nawel besparen van een 4e nominatie maar het publiek daar anders besliste
Qua eten: vorig jaar kregen ze één keer per week kratten met een basisvoorraad voor het eten. De maaltijden die ze daarmee konden maken waren wel wat afwisselender dan nu. Luxe dingen zaten daar alleen niet bij, die konden soms wel extra gekocht worden met geld van het boodschappenspel, of verdiend worden met een opdracht (een keer voor de favoriete snack bijvoorbeeld). Vrijwel elke donderdagavond was er na de liveshow een feestje met bier en wijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:02 schreef zodeju het volgende:
en niet te vergeten der kroontjuhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:09 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
en r witte kinderjurkje met witte sokjes
En haar sjerp.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en niet te vergeten der kroontjuh
Niet echt fan maar ik kan haar beter hebben dan Grace, Vera en Hanne.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Weinig fans van Nawel hier, merk ik
Ze werden allemaal op hun wenken bediend... zowel "de Belg" zoals jij dat uitdrukt, maar evengoed de Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat bij die deur bedelen..please BB ik wil vegaworst en vega melk, die werd op haar wenken bediend,die belg wist wel hoe ze alles kreeg..
snaptuhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en niet te vergeten der kroontjuh
Ook geen fan, maar ik vind Nawel ook leuker dan Vera en Hanne.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet echt fan maar ik kan haar beter hebben dan Grace, Vera en Hanne.
Bovendien.
Als je fan bent van Leroy of Nawel is hier posten hetzelfde als met een Ajaxshirt tussen Feijenoord fans gaan zitten.
![]()
Hoop het niet, dat gezangquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vera: Misschien is er vanavond wel een karaokefeest?
Hoop doet leven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vera: Misschien is er vanavond wel een karaokefeest?
Zou ook niet mogen... iedereen zou zich moeten kunnen uitdrukken zonder repercusies; maar als jij bv iemand specifiek viseert die je niet mag, moet daar ook wel waarheid in zitten.. en ook accepteren dat als iemand anders jouw favoriet afkraakt omdat in hun ogen juist geen bal uitvoeren of sneaky doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bovendien.
Als je fan bent van Leroy of Nawel is hier posten hetzelfde als met een Ajaxshirt tussen Feijenoord fans gaan zitten.
![]()
Lieve Kristofquote:
BB : Ik heb goed nieuws... welja..goed nieuws voor de buitenwereld, en slecht nieuws voor jullie wellicht. Jullie gaan nu een 72u activiteit doen voor een goed doel. De eerste zeurder of niet participerende bewoner krijgt sowieso 2 weken achter elkaar een nominatie aan zijn/haar been.quote:
Ja, Vera hoopt ook dat de afwasdienst met Hanne morgen doorgaat, Hanne zegt: dan gaan we van het afwassen een feestje maken.quote:
Fan van leroy?, dat is wel heel erg kansloosquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bovendien.
![]()
Voor mij is Kristof de enige mannelijke Belg die van mij mag winnen. Als 2e Nouch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
Kristoff zou voor mij een terechte winnaar zijn
Of mensen die denken en leven op dezelfde golflengte als dat hij doet. En ik denk dat die mensen echt bestaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Fan van leroy?, dat is wel heel erg kansloos, kan alleen maar familie zijn.
Nawee is geweldigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Weinig fans van Nawel hier, merk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🤣
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nawee is geweldigDie hoop kun je wel opgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🤣![]()
Maar ik hoop wel dat als volgende week Nawel en Kristof op het bord komen, dat Kristof mag blijven. Maar ik vrees het ergste.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oke, maar die komen niet op FOK, toch ???quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of mensen die denken en leven op dezelfde golflengte als dat hij doet. En ik denk dat die mensen echt bestaan.
Maar ik ben in elk geval geen fan van die kerel.
Nawel-fan groep.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:41 schreef Kinga het volgende:
Ik snap nog steeds die ranking niet. Wat hebben mensen tegen Kristof? Ik vind het een hartstikke sympathieke gast, wat ook nog grappig is, en die leidersmentaliteit, tsja.. iemand moet het doen he. En ik stoor me er niet aan ofzo..
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die hoop kun je wel opgeven![]()
Maar ik hoop wel dat als volgende week Nawel en Kristof op het bord komen, dat Kristof mag blijven. Maar ik vrees het ergste.
Altijd blijven hopen🤣quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die hoop kun je wel opgeven![]()
Die komen wel op Fok hoor. Maar dat zijn lurkers.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Oke, maar die komen niet op FOK, toch ???
Mensen die hebben een hekel aan hem omdat hij bepaalde grappen heeft gemaakt. Ook kennen een hele hoop mensen ( van een andere generatie denk ik ). '' Sjon, stop je hand in m'n reet '' niet. En dachten dat Kristof dat zelf had bedacht. Daarnaast zou hij nog wat andere dingen gezegd hebben zoals ''Sommige vrouwen houden ervan om nagefloten te worden en andere vrouwen niet. ( Wat hier mis mee is, snap ik niet). Daarnaast zou hij hebben gezegd dat huilen voor janetten is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:41 schreef Kinga het volgende:
Ik snap nog steeds die ranking niet. Wat hebben mensen tegen Kristof? Ik vind het een hartstikke sympathieke gast, wat ook nog grappig is, en die leidersmentaliteit, tsja.. iemand moet het doen he. En ik stoor me er niet aan ofzo..
Je weet je het héél zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Oke, maar die komen niet op FOK, toch ???
Yep en zelfs ik geef dat toe.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:45 schreef Kinga het volgende:
Ja dat is wel zo... hoe vaker je Nawel op die bank gooit, hoe groter die fan base wordt.. zeker nu ze zich ietwat herpakt heeft de laatste week en ze ook heeft laten zien dat ze leuk kan zijn. Daar zijn we nog heeeeel lang niet van af.
Ik heb deze week ook best wel moeten lachen om haar en Nouch, toen ze s'avonds op bed gingen dansen en zingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:45 schreef Kinga het volgende:
Ja dat is wel zo... hoe vaker je Nawel op die bank gooit, hoe groter die fan base wordt.. zeker nu ze zich ietwat herpakt heeft de laatste week en ze ook heeft laten zien dat ze leuk kan zijn. Daar zijn we nog heeeeel lang niet van af.
Toen Leroy, Julio en Nawel niet mee mochten eten, was zij ook positief en bleef ze vrolijk. Terwijl Leroy enorm zat te zeuren en te zeiken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Yep en zelfs ik geef dat toe.
De grote luiaardeshow buiten beschouwing gelaten moet ik grif toegeven dat zelfs een Nawel de laatste weken zich meer en meer herpakt heeft. Positiever in beeld, veel minder in bed dan in het begin, zoekt de babbel op ook naar gouden kamer; meer en meer mengt.
Pff dat was moeilijk om dat te typen; maar moest het doen, terwijl ik totaal geen fan van haar ben.
Dat heb ik ook. Je hoeft ze niet te mogen maar Nawel en Leroy hebben wel een rol en inbreng in het spel. Kijk ik liever naar dan de grijze muizen Vera, Tobias, Hanne en Julio.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook geen fan, maar ik vind Nawel ook leuker dan Vera en Hanne.
Voor mij hoeft ze er dus ook nog even niet uit.
Eerst de hottub.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:50 schreef jooba het volgende:
Nawelleke de koningin van de luiheid is jarig vandaag. Wat gaat ze vandaag allemaal aandoen op haar prachtig lijf?
En vooral haar haartjes en opmaken. Heeft ze wel tijd voor een feestje?
Precies. Dan wordt de stream helemaal saaiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Je hoeft ze niet te mogen maar Nawel en Leroy hebben wel een rol en inbreng in het spel. Kijk ik liever naar dan de grijze muizen Vera, Tobias, Hanne en Julio.
Ik denk dat werkelijk ook... we kunnen het alleen maar hopen en toejuichen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen Leroy, Julio en Nawel niet mee mochten eten, was zij ook positief en bleef ze vrolijk. Terwijl Leroy enorm zat te zeuren en te zeiken.
Ik denk dat Nawel heel erg snel wordt meegesleept in andermans chagrijnigheid. Eerst Kitty, toen Amy, Evelien en nu Leroy.
Ik hoop daarom dat ze aankomende week gewoon wat leuker gaat worden. Want er zit wel iets tofs in haar. Alleen kan zij slecht communiceren. Dat zag je al met Peter toen. Ze kan gewoon niet luisteren naar wat andere zeggen waardoor er steeds conflicten ontstaan. En dat is jammer ( of leuk, als je drama wilt in het huis)
Waarom doet men dit ? Ter versteviging of door complexen ? Geen uitlach-vraag; maar gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:
Zodat je de tepels er niet doorheen ziet (prikken)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:56 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom doet men dit ? Ter versteviging of door complexen ? Geen uitlach-vraag; maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
Leroy is iets op z'n vingers aan het uitrekenen, en kijkt daar vervolgens super kwaad bij.
Zou hij thuis per ongeluk de kraan hebben laten openstaan en nu aan het uitrekenen zijn hoeveel hem dat gaat kosten?
Ik denk om de tepels te verbergen of zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:56 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom doet men dit ? Ter versteviging of door complexen ? Geen uitlach-vraag; maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik denk juist dat de groep dan meer los komt, dat zag je ook met het vertrek van Dimi, en die wandelende roze huispak Kitty. Er komt dan weer een heel andere dynamiekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Dan wordt de stream helemaal saai
Die emoticon zegt genoeg lol... maar geen oordeel over jouw stemquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:51 schreef Kinga het volgende:
Confession: Ik heb deze week zelfs op Nawel gestemd om te blijvenIk heb gewoon helemaal niks met Vera, sorry.
Klopt, maar die gangmakers heb je wel nodig. Denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de groep dan meer los komt, dat zag je ook met het vertrek van Dimi, en die wandelende roze huispak Kitty. Er komt dan weer een heel andere dynamiek
Maar Sallar Grace en Nouchine kunnen de boel ook aardig op stelten zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar die gangmakers heb je wel nodig. Denk ik.
Ik zie nou niet echt een gangmaker in Julio, Vera of Hanne
Zeker weten!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar Sallar Grace en Nouchine kunnen de boel ook aardig op stelten zetten
Kristoff wel, omdat hij met zijn fitnesslessen wat toevoegd aan de groep, maar als Nawee weer blijft, dan zal ze automatisch weer in haar oude patronen vervangen, deze feestbeest act houd ze niet volquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker weten!
Maar ik zou het toch wel leuk vinden als Kristof daar dan nog bij is. En/of Nawel.
Ik vind die 2 dan gezelliger dan Hanne of Julio.
We gaan het zienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kristoff wel, omdat hij met zijn fitnesslessen wat toevoegd aan de groep, maar als Nawee weer blijft, dan zal ze automatisch weer in haar oude patronen vervangen, deze feestbeest act houd ze niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |