SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Mag van mij ook koeienmest zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nawel kom naar de tuin en ga op de witte stip staan.....
[ afbeelding ]
....Gefeliciteerd namens Big Brother!
Ik denk dat Nawel er zeker nog wel 3 weken isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Nawel weet gewoon dat ze nergens heen gaat. Als Leroy niet voor haar stond had ze er uit gevlogen, maar zij zit er gegarandeerd nog een week.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wilde het eerst "Nawels kinder disco" noemen
Volgende week weer een Belg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel er zeker nog wel 3 weken is
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag van mij ook koeienmest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
En dat zonder haakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE pleasequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel er zeker nog wel 3 weken is
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat zonder haakje
Nee joh, gewoon een weerhaak eraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes terug en een knuffel en ze gebruikt nog steeds de foto die jij toen prachtig bewerkt hebt op haar telefoonBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Truste @Kodiak100quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, COS nachtbrakers veel COS plezier, ik ga mijn bed opzoeken
Slaap lekker kerelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Fijn, irritatie level bij jou 100 procent slaap lekker hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |