Dan blijf je gezellig hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben moe maar heb geen zin om naar bed te gaan.
quote:
Het is ook best een knappe DJ.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef FranticDJ het volgende:
ik had vroeger een beetje een crush op die blonde
Wat denk je.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
luisteren jullie die nummers ook of is het gewoon zo rap mogelijk youtube recommends posten?
het lijkt wel alsof je punten kan scoren daarmeequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
luisteren jullie die nummers ook of is het gewoon zo rap mogelijk youtube recommends posten?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof je punten kan scoren daarmee
als je dan zo'n scrippie zou laten draaien die de punten teltquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het nieuwe DTS is YTS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waande me al bijna in een muziek topicquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
solide steen! long time no seequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waande me al bijna in een muziek topic
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waande me al bijna in een muziek topic
Alles flex? Onlangs nog pizza gegeten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
solide steen! long time no see
eeehm afgelopen woensdag was het pozza dagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alles flex? Onlangs nog pizza gegeten?
pozza, jongemanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alles flex? Onlangs nog pizza gegeten?
Ben wel aantal keren buiten geweest. Wel steeds beetje opletten dat er niet plots een boom of tak op me valtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
jij bent vast niet weggewaait vandaag
owja dat is wel een dingetje inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben wel aantal keren buiten geweest. Wel steeds beetje opletten dat er niet plots een boom of tak op me valt
Iemand vroeg me onlangs wat ik met alles flex bedoel. Fijn dat ik het jou niet hoef uit te leggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
en ja hier flext alles nog uitstekend!
Zeg hallo je loopt ongeveer 3 yt achter op B00ster. Beetje voortmaken.quote:
dat je eigenaar bent van een uitzendbureauquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Iemand vroeg me onlangs wat ik met alles flex bedoel. Fijn dat ik het jou niet hoef uit te leggen
Jij nog buiten geweest vandaag?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
owja dat is wel een dingetje inderdaad
niet meer dan nodig!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij nog buiten geweest vandaag?
Bitches die geen uitzendbureau runnen om de belk te brongenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je eigenaar bent van een uitzendbureau
Volgens mij verstond ik dit wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bitches die geen uitzendbureau runnen om de belk te brongen
Ik heb nog twee superenthousiaste krachten die klaar staan om op elk moment de belk te brongen:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij verstond ik dit wel.
booster en foshizzle zker?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog twee superenthousiaste krachten die klaar staan om op elk moment de belk te brongen:
![]()
Bolke&Bolke (quote:
1 maart mogen ze starten. Kunnen ze 24/7?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog twee superenthousiaste krachten die klaar staan om op elk moment de belk te brongen:
![]()
foei!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je nagaan, 2 weken geen DTS en ik weet dit niet eens meer.
Rooster maar in, ze willen wel hun eigen pauzes bepalen. En kwaliteitsgras-noten kunnen eten voor de lunch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
1 maart mogen ze starten. Kunnen ze 24/7?
Dat komt in orde, als ze maar goed zijn in de belk brongen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rooster maar in, ze willen wel hun eigen pauzes bepalen. En kwaliteitsgras-noten kunnen eten voor de lunch.
Ga je trouwens nog een gedicht maken voor de winnaar van Feb 2022? Als ik me niet vergis staat DJMO nog steeds op 1.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rooster maar in, ze willen wel hun eigen pauzes bepalen. En kwaliteitsgras-noten kunnen eten voor de lunch.
Dat komt allemaal met the grand re-opening.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog een gedicht maken voor de winnaar van Feb 2022? Als ik me niet vergis staat DJMO nog steeds op 1.
Jij beheerst zijn taal ook, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat komt in orde, als ze maar goed zijn in de belk brongen.
Ze brongen belk alsof ze er voor geboren zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat komt in orde, als ze maar goed zijn in de belk brongen.
De 1e winnaar ooit van de 3 daagse (zoiets was het toch?) DTSquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt allemaal met the grand re-opening.
Ik maak de contracten in orde.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze brongen belk alsof ze er voor geboren zijn.
Hebben we eerst die Oostenrijker, dan die Fries en nou de Belk taal. Ik blijf maar bijscholen hier.quote:
houd je scherp makkerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hebben we eerst die Oostenrijker, dan die Fries en nou de Belk taal. Ik blijf maar bijscholen hier.
En voelt dat goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ben intussen behoorlijk afgekickt
Nou heeft ie een andere verslaving: pozza eten.quote:
Lekker flex tochquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bitches die geen uitzendbureau runnen om de belk te brongen
pozza-puntenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou heeft ie een andere verslaving: pozza eten.
@Dotteke is de eerst ever die 10 titels heeft gewonnen. Dus dat wordt bij de re-opening VUURWERK!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De 1e winnaar ooit van de 3 daagse (zoiets was het toch?) DTS
Ik weet, ik maakte me wel wat zorgen om je. Niemand zou pizza ontzegt moeten worden, niemand.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had heel januari geen pozza gegeten hoor
soms is het goed even je patroon te doorbrekenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet, ik maakte me wel wat zorgen om je. Niemand zou pizza ontzegt moeten worden, niemand.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Dotteke is de eerst ever die 10 titels heeft gewonnen. Dus dat wordt bij de re-opening VUURWERK!
Met knallen van Bolkequote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Dotteke is de eerst ever die 10 titels heeft gewonnen. Dus dat wordt bij de re-opening VUURWERK!
Niet alleen bij de opening denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb m'n koptelefoon echt veel te hard staan
Zuster, we gaan belk brongen op een manier dat er nog nooit belk gebrongd is!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet alleen bij de opening denk ik.
Fronnie Lexquote:
Dit lukt je overdag vast niet omdat FOK dan traag is en te moeilijk in te schatten is hoeveel seconden vertraging er is voor het posten?quote:
ligt eraan. soms wel soms niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit lukt je overdag vast niet omdat FOK dan traag is en te moeilijk in te schatten is hoeveel seconden vertraging er is voor het posten?
Stel je wilt om 01:35:00 dan moet je bijv die time.is checken tot ie op 01:34:58 is (ik gok 2 seconden vertraging bij het versturen/plaatsen)?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:30 schreef Schakeltopia het volgende:
inprincipe loopt het gewoon gelijk met time.is dus het timen opzich zelf is niet zo ingewikkeld
als FOK! je post niet wil verwerken, ja dan wil je er wel is naast zitten
Zelfs Nootjes kan niet op de seconde posten, zie haar eerdere faal deze avond.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit vindt @:borrelnootje00 leuk
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs Nootjes kan niet op de seconde posten, zie haar eerdere faal deze avond.
Nofi Nootjes.
Slekker lapen toch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:37 schreef Schakeltopia het volgende:
oke boys & gurls. ik ga doen alsof ik naar bed ga.
anders zit ik over een uur nog achter de pc.
joee
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:37 schreef Schakeltopia het volgende:
oke boys & gurls. ik ga doen alsof ik naar bed ga.
anders zit ik over een uur nog achter de pc.
joee
Agossie.......quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:02 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT was vannacht zo bang voor de storm dat-ie echt flink heeft zitten overgeven.
Ja de afgelopen dagen was hij al behoorlijk bang voor de wind, maar gisteren en vannacht was het heel erg.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit de laatste tijd veel naar auto-tekenfilmpjes te kijken en in eentje had een kraanwagen een laken over zich heen voor Halloween en waren de andere auto's bang voor een spook.
Sindsdien is het mannetje bang voor spoken.
Op een gegeven moment wilde hij brandweer-filmpjes zien en in 1 filmpje moest de brandweer komen omdat er een taart aanbrandde in een oven. De oven ging open: "Oh nee, de TAART!!!"
En sinds dien is Mini-ToT bang voor taarten.
Als de brievenbus hier kleppert in de wind: "OH NEE! EEN TAART! EN TAAAAAART!!!!"
Als hij naar buiten kijkt ziet hij ook allemaal spoken en taarten.
In het begin grappig en schattig, maar ik probeer hem natuurlijk wel gerust te stellen.
Gisteren was hij weer hartstikke bang voor de wind buiten, maar we moesten zijn mama ophalen. Eenmaal buiten vond hij de wind helemaal geweldig, maar binnen was hij er weer bang voor.
Zo erg zelfs dat hij vannacht echt FLINK heeft over zitten geven.
Aaah .... hebben jullie wel lekker gegeten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:02 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT was vannacht zo bang voor de storm dat-ie echt flink heeft zitten overgeven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef maily het volgende:
[..]
Aaah .... hebben jullie wel lekker gegeten?
Ging ook wel behoorlijk tekeerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de afgelopen dagen was hij al behoorlijk bang voor de wind, maar gisteren en vannacht was het heel erg.
Sow, echt wel! De voorspellingen eergisteren waren heel anders!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ging ook wel behoorlijk tekeer
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ga iets rustgevends met hem doen, kleuren, bouwen, met zijn rug naar het raam.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]Hij zit nu steeds een ballon op te blazen!
Oeps, maar de brievenbus klepperde weer even en meteen was het weer: "Oh nee!"quote:
Hij kan ook wind makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeps, maar de brievenbus klepperde weer even en meteen was het weer: "Oh nee!"
Ik: "Niets aan de hand..."
En hij zit weer vrolijk de ballon op te blazen die vervolgens wegschiet, waarna hij er achteraan rent om hem weer op te blazen.
strak blauw hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:42 schreef maily het volgende:
[..]
Van wat ik door de ramen heen kan zien is het vies weer ....
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ja de lucht is prachtig! Maar mijn ramen zitten vol zand
Het is iig niet zonnig in mijn hoofd.quote:
Het weinige zonnige gevoel wat ik nog in mijn maag had is nu dus ook weg.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het weinige zonnige gevoel wat ik nog in mijn maag had is nu dus ook weg.![]()
Als je op een campingstoeltje voor je woning zit met een Schultenbrau in je handen terwijl je kut naar de buurvrouw roept....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Tja nooit begrepen wat er zo goed aan H6 zou zijn....
Ik zie dat de tram hier iig wel rijdt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
Centrum is hier nog steeds afgesloten
mja staan twee torenkranen op instortenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie dat de tram hier iig wel rijdt.
Gelukkig niet bij mij in de buurt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja staan twee torenkranen op instorten
De eftelingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het zonnetje is heerlijk, maar stiekem is het buiten tyfuskoud![]()
Groetjes uit de efteling![]()
U gaat de Piranha in?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het zonnetje is heerlijk, maar stiekem is het buiten tyfuskoud![]()
Groetjes uit de efteling![]()
Spreukjesbos.quote:
Maar wel geniaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet leuk genoeg met deze temperaturen!
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, zit nog steeds veilig tussen mn 4 muren
maandag naar buiten als t aan mij ligtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en al zicht op ontsnapping uit je gouden kooi?
lekker!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maandag naar buiten als t aan mij ligt
zo ziet 't er wel naar uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker!
misschien krijgen we dan nog een stormpje
iddquote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit vindt @:borrelnootje00 leuk
haters gonna hatequote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs Nootjes kan niet op de seconde posten, zie haar eerdere faal deze avond.
Nofi Nootjes.
Nootjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ff lekker lunchen
broodje brie zit in de oven en stokbroodje tosti achtig![]()
![]()
![]()
Ja dat blijkt maar weer. Valt tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
trek hij je postings skills nu in twijfel??
oehhh lekker weekendsnackjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb een lekkerbekje achter de kiezen
Alles goed chick?quote:
Kan slechter, kan beter.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja zeker rustig.. met jou ook?
Hallo mevrouwquote:
ik denk dat je je verbaast over waar er dit soort zaken plaats vindtquote:
is al een verbetering met vorige keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan slechter, kan beter.
[..]
Hallo mevrouw
iddquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat je je verbaast over waar er dit soort zaken plaats vindt
Iets ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is al een verbetering met vorige keer.
Je zet mij nu voor het blok en ik wil niet onaardig zijn maar moet toch nee zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets ja.
Zou nog beter gaan als jij eens ja zegt voor een date
Weet ik tochquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je zet mij nu voor het blok en ik wil niet onaardig zijn maar moet toch nee zeggen.
je hebt wel doorzettingsvermogen dat moet ik je nagevenquote:
misschien kun je dubbeldaten met een mod die ook altijd op zoek is naar een datequote:
Eetze en geniet zequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ff lekker eten
laters allen en fijne zonnige dag gewenst
Kan ook een touw om m'n nek binden en van een brug springen. Denk dat ik daar meer plezier uit haalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kun je dubbeldaten met een mod die ook altijd op zoek is naar een date
hij van wie wij de naam hier niet noemen
das wel weer heel drastischquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook een touw om m'n nek binden en van een brug springen. Denk dat ik daar meer plezier uit haal
Dat brengt het ongenoegen niet genoeg overquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
das wel weer heel drastisch
je kunt ook gewoon zeggen nee dank je
Met een pol lepel op een pot gaan slaan op het binnenhof en daarna je pot in de gracht gooien een optie?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat brengt het ongenoegen niet genoeg over
Neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een pol lepel op een pot gaan slaan op het binnenhof en daarna je pot in de gracht gooien een optie?
Ijs is wel lekkerquote:
Kun je dan ook meteen een bak voor mij meenemenquote:
ik ook graagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je dan ook meteen een bak voor mij meenemen
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je dan ook meteen een bak voor mij meenemen
Jij komt het maar van me af etenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook graag
choco
of iets met nootjes en caramel
@Superbadeendje richting dud0r met de eendelijke garde om hem een toontje lager te laten kwaken!quote:
Even mijn killerparkiet haar harnas aantrekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:superbadeendje richting dud0r met de eendelijke garde om hem een toontje lager te laten kwaken!![]()
Nu heb ik zin in zelf gemaakte appeltaartquote:
Het is helaas niet zelf gemaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in zelf gemaakte appeltaart
wel opvallend jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)etroffen-in-cel.html
voer voor de complotgekkies
The topic didn't kill itself!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
topickill
![]()
naar gevoel of het is toevallig
O wat vervelendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier is nog steeds echt van slag. Blijft ook overgeven.
Hij heeft zichzelf de afgelopen dagen flink zitten opnaaien met de wind, en met wat dingen die hij in tekenfilmpjes heeft gezien en dat is hem vannacht allemaal echt te veel geworden (overgeven) toen de storm hem te angstig maakte, en ook vandaag blijft hij maar spugen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O wat vervelendis ie ziek? Beterschap!
Ow jeetje... dat heeft zijn weerslag wel.. klote zegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de afgelopen dagen flink zitten opnaaien met de wind, en met wat dingen die hij in tekenfilmpjes heeft gezien en dat is hem vannacht allemaal echt te veel geworden (overgeven) toen de storm hem te angstig maakte, en ook vandaag blijft hij maar spugen.
Ik kom er nu aanquote:
Daar is ze weerquote:
Beterschap voor miniquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de afgelopen dagen flink zitten opnaaien met de wind, en met wat dingen die hij in tekenfilmpjes heeft gezien en dat is hem vannacht allemaal echt te veel geworden (overgeven) toen de storm hem te angstig maakte, en ook vandaag blijft hij maar spugen.
Toevalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
topickill
![]()
naar gevoel of het is toevallig
Ik ben het met je eens. Doet een discussie vaker meer kwaad dan goed om iemand zo weg te zetten en vooral als het niet terecht is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toeval
Ben het volledig met je eens
En complotgekkie of wappie is een woord dat een discussie vermijd
Sowieso iemand wegzetten als gek of domquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Doet een discussie vaker meer kwaad dan goed om iemand zo weg te zetten en vooral als het niet terecht is.
Klopt en vaak ook onnodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso iemand wegzetten als gek of dom
Niet aardig
We zijn het zo eensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt en vaak ook onnodig.
Je had een quest en die is voltooid. Ja sorry dat je blijkbaar anti-sociaal was maar je kan niet altijd overal rekening mee houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
Net ff gauw paracetamol voor Mini-ToT gehaald.
Iemand in een dikke Audi wilde blijkbaar dezelfde parkeerplaats hebben als ik (midden voor de ingang), maar ik was NÉT iets sneller en wilde gewoon naar binnen rennen, paracetamol kopen en weer terug naar de auto rennen terwijl ik Mini-ToT daar in zou laten (ik WIST dat hij zou overgeven als ik hem er uit zou halen), dus kon die Audirijer ongezien de tyfus krijgen.
Ik heb hem niet aangekeken, maar gezien de reacties van de omstanders was die vent echt ziedend!
Sorry hoor, maar ik was er gewoon eerder, hij was nog een paar meter van me vandaan toen ik die parkeerplaats op reed. Jammer joh!En ik was idd echt binnen 2 minuten weer buiten.
Viesdikquote:
mijn smaak is nog niet 100% terug om echt lekker voedselgenot te maken..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een lekker ossenhaasje zo
volgens mij komt suger honey er niet eens in voor, maar het nr GEWELDIGquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hele dag al dit liedje in mijn hoofd, niet erg want ik geniet ervan
vaak als ik nummers echt nice vind doe ik ook een repeatje (een keer of 10 achter elkaar)
en vooral dat sugar..... honeyyyyy. dat blijft terugkomen
heb je cojona gehad? Minder joh.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn smaak is nog niet 100% terug om echt lekker voedselgenot te maken..
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je cojona gehad? Minder joh.
Ja ach, mensen met dure auto's hebben niet altijd overal voorrang; hij kwam van de andere kant en was duidelijk nog wat verder weg. Hij reed trager, ik iets sneller.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je had een quest en die is voltooid. Ja sorry dat je blijkbaar anti-sociaal was maar je kan niet altijd overal rekening mee houden
Ja beetje machogedragquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, mensen met dure auto's hebben niet altijd overal voorrang; hij kwam van de andere kant en was duidelijk nog wat verder weg. Hij reed trager, ik iets sneller.
Maar het ging me feitelijk puur om Mini-ToT deze keer.
Precies.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja beetje machogedragen jij was gewoon eerst! Zo simpel is het. Je kan niet altijd gunnen.
Ieder zijn ding he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Was zo'n auto met zo'n zwart gespoten logo. Patser!
Precies.quote:
Hopelijk slaapt hij vanavond beter. Hij zal wel moe zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ah well....eenmaal thuis heeft het mannetje weer lekker van zich af lopen kotsen en nu zit hij op een stoel Nijntje te kijken terwijl hij met een speelgoedbrandweerwagentje zit te spelen.
Hij is niet de enigequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hopelijk slaapt hij vanavond beter. Hij zal wel moe zijn.
Volgens de voorspellingen gaat het wel wat waaien, maar bij lange na niet zo erg als afgelopen nacht, dus dat zal wel goed zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hopelijk slaapt hij vanavond beter. Hij zal wel moe zijn.
Ja precies..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen gaat het wel wat waaien, maar bij lange na niet zo erg als afgelopen nacht, dus dat zal wel goed zitten.
Ik ben ook moe jaquote:
Zie bovenstaandquote:
Te veel milfjes bij het zwembad geneukt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook moe ja
[..]
Zie bovenstaand
Zwemles ging niet door woensdagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel milfjes bij het zwembad geneukt?
Ja dankzij de kotsende koter hier hebben wij hier ook een minder ideale nacht gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zwemles ging niet door woensdag![]()
Weer een uur wakker gelegen vannacht
Probeer 's avonds zo min mogelijk shizzle te doen wat je hersens te veel activeert.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
Hopelijk vannacht beter. Maar ik betwijfel het. Moet vanavond ook nog even aan de slag met wat documenten dus echt tot rust komen zal ik dan ook niet voor het slapen gaan
Ik doe dat ook en dat werkt voor mij, en ook van tevoren (Zeker een uur, soms 2 uur van te voren tijd inplannen om rustig te chillen en dan pas lekker te gaan slapen).quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer 's avonds zo min mogelijk shizzle te doen wat je hersens te veel activeert.
Mevrouw ToT en ik merken het zelfs al met tv kijken; kijken we een spannende film of serie, dan blijft het nog een tijdje nawerken als je wil gaan slapen.
Nadeel is dat dit iets is waar ik wel echt wat mee moet doen en afgelopen week geen tijd voor heb gehad of m'n hoofd stond er totaal niet naar omdat het nog vol zat met werkzaken. Dus ik zal wel moeten helaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer 's avonds zo min mogelijk shizzle te doen wat je hersens te veel activeert.
Mevrouw ToT en ik merken het zelfs al met tv kijken; kijken we een spannende film of serie, dan blijft het nog een tijdje nawerken als je wil gaan slapen.
O je piekert over de dingen die je nog moet doen. En het is echt zo omdat je al slechter slaapt verwerk je de dag minder en dat neem je mee naar de volgende dag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nadeel is dat dit iets is waar ik wel echt wat mee moet doen en afgelopen week geen tijd voor heb gehad of m'n hoofd stond er totaal niet naar omdat het nog vol zat met werkzaken. Dus ik zal wel moeten helaas.
Merk wel dat als ik de meditatie app aangooi voor het slapen dat ik dan vaak wel dieper slaap. Slaap nog steeds niet door maar heb wel iets meer diepe slaap.
Mwah het is niet alleen dat. Er speelt veel meer en daar is wel een hele harde oplossing voor maar die wil ik niet doorvoeren. Dat vind ik niet de juiste optie.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O je piekert over de dingen die je nog moet doen. En het is echt zo omdat je al slechter slaapt verwerk je de dag minder en dat neem je mee naar de volgende dag.
Hmm ja dat dacht ik wel (dat er meer speelde). Sterkte ermee iig en weetje misschien voelt het nu niet zo dat het goed komt maar geloof erin dat sommige dingen echt wel goed kunnen komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah het is niet alleen dat. Er speelt veel meer en daar is wel een hele harde oplossing voor maar die wil ik niet doorvoeren. Dat vind ik niet de juiste optie.
Ik weet ook wel dat het goed komt. Het heeft alleen een paar maanden nodig. En sommige dingen zullen dan vanzelf wegvallen en andere misschien niet. Dat zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hmm ja dat dacht ik wel (dat er meer speelde). Sterkte ermee iig en weetje misschien voelt het nu niet zo dat het goed komt maar geloof erin dat sommige dingen echt wel goed kunnen komen.
Nope. En zeker niet op de nachten dat m'n kind hier is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:02 schreef suzi1 het volgende:
je hebt daar pilletjes voor, dudor. maar dat wil je zeker liever niet?
Maar je komt soms enorm depressief over dat is wel iets waarvan ik denk gaat het goed met je? Snap je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het goed komt. Het heeft alleen een paar maanden nodig. En sommige dingen zullen dan vanzelf wegvallen en andere misschien niet. Dat zie ik dan wel weer.
[..]
Nope. En zeker niet op de nachten dat m'n kind hier is.
ja mocht er wat zijn midden in de nacht dan wil ik gewoon makkelijk wakker kunnen worden en niet dat hij moeite moet doen om me wakker te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:11 schreef suzi1 het volgende:
ah ja snap ik, dan wil je wel alert blijven
Ja je bent juist hyperalert daarop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja mocht er wat zijn midden in de nacht dan wil ik gewoon makkelijk wakker kunnen worden en niet dat hij moeite moet doen om me wakker te maken
oh dat is niet de bedoeling hoor. ik ben niet depressief. heb een paar jaar terug tegen depressie aan gezeten en dat is nu niet het geval. Dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar je komt soms enorm depressief over dat is wel iets waarvan ik denk gaat het goed met je? Snap je?
Ja als dat niet zo is geloof ik je. Ja just checking of het goed met je gaat want dat is belangrijk. Vroeg ik me af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is niet de bedoeling hoor. ik ben niet depressief. heb een paar jaar terug tegen depressie aan gezeten en dat is nu niet het geval. Dat herken ik wel.
Maar wel lief dat je je een beetje soort van zorgen erover maakt
Zolang het nog kan slechter kan beter is dan gaat het nog goed genoegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja als dat niet zo is geloof ik je. Ja just checking of het goed met je gaat want dat is belangrijk. Vroeg ik me af.
dikzakquote:
Is er niet iemand die af en toe kan oppassen zodat jij een beetje zou kunnen opladen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het nog kan slechter kan beter is dan gaat het nog goed genoeg
Als het alleen maar kan beter zijn of het antwoord is: kut. Dan zit ik (even) in een dipje.
Het helpt niet mee als ik moe ben. Vanmiddag in een speeltuin en kinderboerderij geweest met die kleine.
Beetje rondrennen, beetje klimmen, maar daarna was ik wel gewoon moe.
Heb ook te weinig tijd voor training gehad de afgelopen week en dat merk ik gelijk.
Maar het komt allemaal goed nootje
oke dan mag hetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
met groente hoor, heel verantwoord
oh dat zou wel kunnen en op zich heb ik doordeweeks in de avond genoeg tijd, maar ik heb echt buiten trainen nodig om m'n hoofd goed leeg te maken. En dat is een heel stuk makkelijker en lekkerder als het geen pleurisweer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is er niet iemand die af en toe kan oppassen zodat jij een beetje zou kunnen opladen?
Beter weer komt eraan. Maar dat zou een optie kunnen zijn. Kan jij een paar uurtjes je ding doen en dat zou helpen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat zou wel kunnen en op zich heb ik doordeweeks in de avond genoeg tijd, maar ik heb echt buiten trainen nodig om m'n hoofd goed leeg te maken. En dat is een heel stuk makkelijker en lekkerder als het geen pleurisweer is.
bami. niet besteld, maar aangeboden. dus ik zeg kom maar op!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh lekker
wat word het?
heb je ook pozza gebeld?
oh wat fijn! lekker hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bami. niet besteld, maar aangeboden. dus ik zeg kom maar op!
Ja zelf gebruik ik soms wietdruppels, maar ik moet altijd rekening houden met of ik de volgende ochtend er vroeg uit moet om Mini-ToT naar de opvang te brengen, en of mevrouw ToT ochtend- of avonddienst heeft en al dan niet mee kan helpen als het mannetje 's nachts wakker is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:10 schreef dud0r het volgende:
Nope. En zeker niet op de nachten dat m'n kind hier is.
Ik heb gelukkig flexibele werktijden dus ik kan overdag vaak nog wel trainen. Dus dat scheelt. Ligt er ook een beetje aan hoe druk het met werk is. Zitten nu in een wat drukkere periode dus dat maakt het iets lastiger. En met pleurisweer duik ik de sportschool nog wel in maar dat heeft helaas niet helemaal hetzelfde effect als buiten trainen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter weer komt eraan. Maar dat zou een optie kunnen zijn. Kan jij een paar uurtjes je ding doen en dat zou helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |