Dan blijf je gezellig hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben moe maar heb geen zin om naar bed te gaan.
quote:
Het is ook best een knappe DJ.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef FranticDJ het volgende:
ik had vroeger een beetje een crush op die blonde
Wat denk je.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
luisteren jullie die nummers ook of is het gewoon zo rap mogelijk youtube recommends posten?
het lijkt wel alsof je punten kan scoren daarmeequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
luisteren jullie die nummers ook of is het gewoon zo rap mogelijk youtube recommends posten?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof je punten kan scoren daarmee
als je dan zo'n scrippie zou laten draaien die de punten teltquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het nieuwe DTS is YTS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waande me al bijna in een muziek topicquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
solide steen! long time no seequote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waande me al bijna in een muziek topic
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waande me al bijna in een muziek topic
Alles flex? Onlangs nog pizza gegeten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
solide steen! long time no see
eeehm afgelopen woensdag was het pozza dagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alles flex? Onlangs nog pizza gegeten?
pozza, jongemanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alles flex? Onlangs nog pizza gegeten?
Ben wel aantal keren buiten geweest. Wel steeds beetje opletten dat er niet plots een boom of tak op me valtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
jij bent vast niet weggewaait vandaag
owja dat is wel een dingetje inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben wel aantal keren buiten geweest. Wel steeds beetje opletten dat er niet plots een boom of tak op me valt
Iemand vroeg me onlangs wat ik met alles flex bedoel. Fijn dat ik het jou niet hoef uit te leggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
en ja hier flext alles nog uitstekend!
Zeg hallo je loopt ongeveer 3 yt achter op B00ster. Beetje voortmaken.quote:
dat je eigenaar bent van een uitzendbureauquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Iemand vroeg me onlangs wat ik met alles flex bedoel. Fijn dat ik het jou niet hoef uit te leggen
Jij nog buiten geweest vandaag?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
owja dat is wel een dingetje inderdaad
niet meer dan nodig!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij nog buiten geweest vandaag?
Bitches die geen uitzendbureau runnen om de belk te brongenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je eigenaar bent van een uitzendbureau
Volgens mij verstond ik dit wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bitches die geen uitzendbureau runnen om de belk te brongen
Ik heb nog twee superenthousiaste krachten die klaar staan om op elk moment de belk te brongen:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij verstond ik dit wel.
booster en foshizzle zker?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog twee superenthousiaste krachten die klaar staan om op elk moment de belk te brongen:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |