Ah dat weet je niet. Je beschuldigd Rusland van False flag operations. Maar je hebt eigenlijk helemaal geen motief of aanleiding om dat te denken. Je gaat er maar gewoon vanuit?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat is niet relevant in relatie tot je oorspronkelijke vraag.
Goh? Heb je geen inhoudelijke reactie meer? Jij bent toch veel briljanter dan ons met je “Putin is een geweldige leider, de Russen aanbidden hem” bullshit? Jij weet toch zo goed dat het heel logisch is dat Oekrane na jaren van relatieve rust juist nu de donbass aanvalt? Want Oekrane wil volgens jou toch graag binnengevallen worden door Rusland? Dat is toch jouw onovertroffen logica?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:50 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dit is denk ik meer iets voor BNW.
Alleen de Russische mensen in Oekraine zijn broeders en zusters en de Oekraense mensen niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:51 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Deze broeders en zuster in Oekrane hebben ook hulp nodig, sterker nog ze vragen er om. (Op minuut 10)
Arme mensen.
Ok. Dan ga ik wel mee in je theorie. Wat geeft jou aanleiding om te denken dat het om een vergelijkbare false flag operation gaat? Uitgevoerd door de Russen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Goh? Heb je geen inhoudelijke reactie meer? Jij bent toch veel briljanter dan ons met je “Putin is een geweldige leider, de Russen aanbidden hem” bullshit? Jij weet toch zo goed dat het heel logisch is dat Oekrane na jaren van relatieve rust juist nu de donbass aanvalt? Want Oekrane wil volgens jou toch graag binnengevallen worden door Rusland? Dat is toch jouw onovertroffen logica?
Oh ja en MH17 natuurlijk. Helemaal niet gebeurd toch? Gewoon motorpech
Nee, het zijn allemaal broeders en zusters.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen de Russische mensen in Oekraine zijn broeders en zusters en de Oekraense mensen niet?
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:51 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Deze broeders en zuster in Oekrane hebben ook hulp nodig, sterker nog ze vragen er om. (Op minuut 10)
Arme mensen.
In Rusland neemt de censuur toe. Onwelgevallige journalisten worden door de staat als 'buitenlandse agenten' bestempeld en moeten zich bij elk nieuwsbericht kenbaar maken als buitenlands agent.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dikgedrukte stukje herken ik inderdaad goed.
Een alternatief is er inderdaad niet echt, maar ik denk dat een persoon als Poetin ook niet snel een goede opvolger zou kunnen krijgen.
Dat stukje met journalisten is natuurlijk een terecht punt. Zelf heb ik er nooit echt onderzoek naar gedaan, wellicht ga ik dat nog even uitpluizen. Heb je wellicht nog interessante zaken hier over?
Putin wil graag penetreren maar de VS hebben tot nu nog niet de datum van ongewenste penetratie goed voorspeld. Zoiets?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:49 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zeker waar, wij worden al wekenlang verteld dat Rusland Oekrane binnen gaat vallen. Begin van de Olympische spelen? Tijdens de ceremonie? Nee toch de 16de. Ohnee, de 20ste. Morgen gaan ze echt binnenvallen hoor!
Je verzint nu voor mij standpunten die ik nooit heb ingenomen, om die vervolgens te weerleggen. Je komt een beetje schizofreen over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ah dat weet je niet. Je beschuldigd Rusland van False flag operations. Maar je hebt eigenlijk helemaal geen motief of aanleiding om dat te denken. Je gaat er maar gewoon vanuit?
Dit is natuurlijk het hele probleem. Zodra Rusland deze mensen gaat helpen, dan heeft dat zoveel geo-politieke gevolgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Maar daadwerkelijke militaire hulp zou een wereldoorlog kunnen ontketenen.
Allemaal erg fijn voor Poetin. Hij heeft zijn leger mooi mogen laten oefenen in Syri. Door een andere dictator, die er ook geen probleem mee heeft om z'n eigen mensen af te slachten, te hulp te schieten.
En 'het westen' was na al z'n eigen 'successen' het vechten inmiddels moe.
Ik mag hopen dat VS, Europa, Australi echt alle economische banden met Rusland doorsnijden. Of het helpt, is de vraag. Maar ik ben al zo'n 15 jaar doodmoe van die Poetin. In de VS verdwijnen Grote Zakken doorgaans na een jaar of 8. Deze 'democratisch' gekozen machtswellusteling kan maar onbeperkt doorzieken.
Ben je echt zo naef? Zie je echt niet dat dit klassiek “ik ga mijn arme broeders en zusters die zo laf door Oekrane zijn aangevallen helpen”quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:56 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik wel mee in je theorie. Wat geeft jou aanleiding om te denken dat het om een vergelijkbare false flag operation gaat? Uitgevoerd door de Russen?
Je tweede stuk kolder laat ik ff achterwege. Dat is vooral gebaseerd op aannames.
Mooi h. Anderen persoonlijk aanvallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Je verzint nu voor mij standpunten die ik nooit heb ingenomen, om die vervolgens te weerleggen. Je komt een beetje schizofreen over.
Jouw vraag was of een false flag operatie nog steeds een false flag operatie zou zijn als Rusland Oekrane niet zou binnenvallen.
Mijn antwoord op jouw vraag was: ja, een aanval zogenaamd onder de vlag van een ander land is nog steeds een false flag operatie, ongeacht wat daaromheen verder nog allemaal speelt. De definitie zelf zegt het ondubbelzinnig.
Vraag ik mij af waarom je je zo dom en schizofreen voordoet.
Hoe graag je het ook wilt geloven, van Poetin hebben deze mensen niets te verwachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het hele probleem. Zodra Rusland deze mensen gaat helpen, dan heeft dat zoveel geo-politieke gevolgen.
Wat bedoel je met klapvee?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook wilt geloven, van Poetin hebben deze mensen niets te verwachten.
Worden gewoon toegevoegd aan het klapvee. Wil je dat niet, dan heb je een probleem.
Ja maar Putin is geweldig volgen harlekijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook wilt geloven, van Poetin hebben deze mensen niets te verwachten.
Worden gewoon toegevoegd aan het klapvee. Wil je dat niet, dan heb je een probleem.
Heh?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ben je echt zo naef? Zie je echt niet dat dit klassiek “ik ga mijn arme broeders en zusters die zo laf door Oekrane zijn aangevallen helpen”
Jij beschuldigd anderen van dom zijn, maar komt zelf met hele domme reacties.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Laat maar, je bent gewoon of echt dom of een trol
Geef me n quote waarin ik dit zegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja maar Putin is geweldig volgen harlekijn
Ik val je niet persoonlijk aan, ik zeg dat je nogal dom en schizofreen overkomt. Daarmee zeg ik niets over jou als persoon, maar over hoe je op mij overkomt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:01 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Mooi h. Anderen persoonlijk aanvallen.
Stel, na al deze explosies en 'aanvallen' en Rusland valt Oekrane niet binnen. Waren het achteraf dan nog steeds false flag operations?
Hier gaf jij het volgende antwoord op: "Ja natuurlijk"
Wil je dat even toelichten?
Hij is er al.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef crystal_meth het volgende:
Zelensky zou op weg naar Mnchen zijn. Lijkt me vrij riskant, op dit moment het land verlaten...
Stel, na al deze explosies en 'aanvallen' en Rusland valt Oekrane niet binnen. Waren het achteraf dan nog steeds false flag operations?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Stel, na al deze explosies en 'aanvallen' en Rusland valt Oekrane niet binnen. Waren het achteraf dan nog steeds false flag operations?
Hier gaf jij het volgende antwoord op: "Ja natuurlijk"
Wil je dat even toelichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |