quote:
Kleine Domni klom graag in bomenquote:
Ja idd...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Maar zonde van die mooie boom
Gelukkig dat het met je kas dan nog wel meevalt! Zou toch zonde zijn als die helemaal was vernieldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
Hier valt de schade enorm mee: alleen 1 dakpan los en het dak van mijn kas is losgewaaid. Zit nog wel vast in elk geval.
En ik heb geslapen tot 10:00 uur
Ik heb gister nog snel wat vastgezet met een haak, maar de schroef was vanmorgen doormidden gebrokenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
Hier valt de schade enorm mee: alleen 1 dakpan los en het dak van mijn kas is losgewaaid. Zit nog wel vast in elk geval.
Ja en nu zal je nooit meer weten hoe het is om daar in te klimmenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kleine Domni klom graag in bomenMaar niet de boom die nu omligt.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
Gemiste kansquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en nu zal je nooit meer weten hoe het is om daar in te klimmen
Wat een geluk dat het dak nog aan de kas zitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
daar heeft flinke spanning opgezeten, dat het zo doormidden breektquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb gister nog snel wat vastgezet met een haak, maar de schroef was vanmorgen doormidden gebroken
Er zijn veel mensen die het heel druk hebben vandaag jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:20 schreef Prisha het volgende:
schademelding blijft hangen. Site lijkt wel overbelast. Goh
Ik hoef me ook niet te vervelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die het heel druk hebben vandaag ja
Moet je puin ruimen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoef me ook niet te vervelen
Denk dat ie iets minder heftig wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen al weer klaar voor de volgende storm?
Ik heb al een opdracht om scheefgewaaide bomen vast te zetten. Er zullen nog wel meer komen.quote:
Dan heb je inderdaad genoeg te doen, pittige klus. Succes!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb al een opdracht om scheefgewaaide bomen vast te zetten. Er zullen nog wel meer komen.
Ik vermoedde al wat klussen voor je.. Maar zet je de bomen ook eerst weer recht?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb al een opdracht om scheefgewaaide bomen vast te zetten. Er zullen nog wel meer komen.
Ja, stukje wel. Alleen jammer dat dat morgen al weer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie iets minder heftig wordt
Heeft dat nut?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier nergens schade gezien nogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, stukje wel. Alleen jammer dat dat morgen al weer is.
Ik ook niet, wel aan de overkant de buurman op het dak gezien om zijn zonnepanelen te checken. Ik loop zo naar het centrum, daar zal wel het nodige aan schade zijn aan die oude huizen.quote:
Ja. Indien nodig graaf ik ze deels uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al wat klussen voor je.. Maar zet je de bomen ook eerst weer recht?
Ja. Een scheve boom heeft minder kans om te overleven.quote:
Niet gelijk de motorzaag erin?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Best wel ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar heeft flinke spanning opgezeten, dat het zo doormidden breekt
Dat doe ik niet. Daar moeten ze een ander voor bellen.quote:
Hier redelijk wat dakschade in de omgeving. Bomen of takken die liggen.quote:
Dat ziet er ernstig uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Telt dit ook al dakschade?
[ afbeelding ]
Wat een schattig huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Telt dit ook al dakschade?
[ afbeelding ]
Jammer... Omgeving ziet er ook wel mooi uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet echt bewoonbaar meer ben ik bang
Maar ideaal voor een weekje kamperen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet echt bewoonbaar meer ben ik bang
Ergens op een Wiese en door de bergen wandelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:57 schreef chufi het volgende:
Weten we al waar het is en wat er verder te doen valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |