Daar heb ik geen storm voor nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Jullie ook raar geslapen vannacht door de storm?
Heb je ook die pillen die Jobi slikt ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen storm voor nodig.
Hey Dotquote:
Ah jij hebt elke avond/nacht slaapproblemen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen storm voor nodig.
Vannacht nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook die pillen die Jobi slikt ?
Ik slaap bijna elke nacht raar, maar juist vannacht viel het wel meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Jullie ook raar geslapen vannacht door de storm?
Oh dat is dan wel weer fijn, dat goed geslapen hebt.. Heb dan toch liever regen dat is voor mij dan rustgevendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap bijna elke nacht raar, maar juist vannacht viel het wel meeWat dat betreft mag het vaker stormen
Dan liever niet zoals gisterenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap bijna elke nacht raar, maar juist vannacht viel het wel meeWat dat betreft mag het vaker stormen
Regen is wel fijn jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer fijn, dat goed geslapen hebt.. Heb dan toch liever regen dat is voor mij dan rustgevend
Doe mij maar -10quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer fijn, dat goed geslapen hebt.. Heb dan toch liever regen dat is voor mij dan rustgevend
Dat is wel koud, doe dat maar lekker in december met sneeuwquote:
Lijkt ook niet fijn, heb daar gelukkig geen last van. Ik lig in bed en ben vertrokkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel vroeg al
Heb later wel redelijk geslapen, maar is gewoon vervelend dat niet in slaap kan vallen..
Heb dat heel soms moet ik moe zijn, misschien komt ook wel omdat nog op mijn telefoon zit als ik in bed lig?!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt ook niet fijn, heb daar gelukkig geen last van. Ik lig in bed en ben vertrokken
Midden in de nacht lig ik vaak wakker, en dan ga ik lezen of zo. Daarna slaap ik verder.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah jij hebt elke avond/nacht slaapproblemen?
Zou kunnen, maar ik doe dat ook, ga even in ebd zitten tv kijken en ondertussen op mijn tel nog het laatste nieuws lezen. Maar zodra ik hem weg leg, mijn bed laat zakken en ik op het kussen ga liggen ben ik wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb dat heel soms moet ik moe zijn, misschien komt ook wel omdat nog op mijn telefoon zit als ik in bed lig?!
Hoe lang ben je dan wakker, maar wel fijn dat dat niet als een probleem zitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Midden in de nacht lig ik vaak wakker, en dan ga ik lezen of zo. Daarna slaap ik verder.
Ik ervaar dat zelf niet echt als een probleem.
Een uur of zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan wakker, maar wel fijn dat dat niet als een probleem zit
Oh zondequote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Bij mijn ouders in de straat is een grote oude linde omgewaaid en op een auto gevallen.
In die boom?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zondeNiet met iemand erin hoop ik?
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zondeNiet met iemand erin hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |