Hij vroeg niet gewoon iets, hij stuurde ergens op aan en er was maar 1 uitkomst mogelijk. En nogmaals, er is geen enkele valide reden dit publiekelijk ten koste van anderen hier te bespreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag die vraag van Engine niet als ruzie zoeken, naar mijn idee vroeg hij gewoon iets en niemand heeft jou gezegd waar je wel of niet mag posten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prima. Gewoon niet meer posten daar want je hebt er niks te zoeken.
Die post heb ik over het hoofd gezien, maar niemand hoeft jou te vertellen waar je wel en niet mag posten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij vroeg niet gewoon iets, hij stuurde ergens op aan en er was maar 1 uitkomst mogelijk. En nogmaals, er is geen enkele valide reden dit publiekelijk ten koste van anderen hier te bespreken.
En hij vertelt mij WEL waar ik wel of niet mag posten
[..]
Maar dat bepaal jij toch niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef engine het volgende:
Wat een onzin man. Je hebt daar inderdaad niks te zoeken dus gewoon wegblijven
Maar hij wel?quote:
Eh ja, jij bepaalt toch ook zelf waar je wel en niet post?quote:
Alleen vraag ik niet dat anderen dat niet meer mogen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh ja, jij bepaalt toch ook zelf waar je wel en niet post?
Weet je wat onzin is? Dat je dit niet gewoon in DM gevraagd hebt. Dan was dit heel anders verlopen. Iedereen heeft nu je vrij sneue kant gezien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef engine het volgende:
Wat een onzin man. Je hebt daar inderdaad niks te zoeken dus gewoon wegblijven
Hoiquote:
Ik snap niet wat je bedoelt hoor, maar over wat inhoudelijk in die FB besproken wordt gaan we hier zeker niet discussieren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen vraag ik niet dat anderen dat niet meer mogen.
Ik heb even gekeken of ik kan vinden wat en waar gepost wordt en waar dan commentaar op is maar kan het niet vinden. Ik ben altijd nieuwsgierig naar het hoe en wat en waarom..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
Is er nog iemand anders die een probleem heeft met wat ik waar post? Het mag gewoon publiekelijk besproken worden in dit topic.
Nu pas zeg je dit? Dit had je meteen al in vorige topic mogen zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt hoor, maar over wat inhoudelijk in die FB besproken wordt gaan we hier zeker niet discussieren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar fijne avond nog, ik ben er weg van
Jij ook een hele fijne avond gewenst.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar fijne avond nog, ik ben er weg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |