Gekkenhuis op de tribune niemand die ons stoppen kanquote:
Oh ijkt me weer echt tof om een wedstrijd te kunnen bezoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gekkenhuis op de tribune niemand die ons stoppen kan
Dit is een sc, dus waarom zou het niet besproken mogen worden? Dat sommigen het liever niet hebben is een ander verhaal, maar ik kan daar niet op modereren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens @:deisyy mag het gewoon hier besproken worden. Snap ik ook niks van.
Het ging net zo lekker, nieuw topic en zulksquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
Is er nog iemand anders die een probleem heeft met wat ik waar post? Het mag gewoon publiekelijk besproken worden in dit topic.
Zeker.quote:
gewoon doorlullenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ging net zo lekker, nieuw topic en zulks
Ook best een beetje tofquote:
Zo is datquote:
Benoem dan iig waar je post en waar je in de toekomst wil gaan posten.vraag dat dan in 3-voud aan en dan krijg je binnen 3 maanden antwoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
Is er nog iemand anders die een probleem heeft met wat ik waar post? Het mag gewoon publiekelijk besproken worden in dit topic.
Ja en dat schijt BB ook. Weg ermee.quote:
Al mijn roeiers in Utrecht beginnen Utrecht roeipakjes te dragenquote:
Je mag het ook anders interpreteren natuurlijkquote:
Goeieroeiershebjij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Al mijn roeiers in Utrecht beginnen Utrecht roeipakjes te dragen
Die zijn best grappig zo met dat schuine wit/rood
We gaan kaartjes proberen te scoren voor Ajax - Benfica. Hopen dat het lukt. Lijkt me allemachtig mooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ijkt me weer echt tof om een wedstrijd te kunnen bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |