SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik denk dat de piek geweest is.95 cent voor je piekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor 50 cent mag je hem hebben.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor 50 cent mag je hem hebben.
Nu we het er over hebben, ik weet nog een leuke (matige) grap voor op de kerstmarkt.
Dit was het wel.quote:
ja vast, maar 342 containers over boord hebben ze daar ok al een kleer gezien dusjahquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was het wel.Boven en ten noorden van de Waddeneilanden is het nog wel heftig zo te zien.
Dat is in de buurt van waar ik woon. Merk sowieso dat we altijd vrij veel/harde wind hebben hier, wellicht omdat het allemaal zover onder NAP ligt ofzo? (Ik gok maar ietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is die vlek met 145 toch de hele tijd die bij Moordrecht (bij grens provincie Utrecht-Zuid Holland) lijkt te hangen? Iemand daar een vloek uit gesproken of zo? Ik zie al hele tijd daar hoogste wind snelheden gemeten worden maar je zou zeggen dat dat punt naar het oosten zou moeten gaan verplaatsen..
Maandag? morgenochtend even haardhout van zagen denk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Net "krak" buiten... de boom voor het huis heeft z'n grootste tak verloren en die lag dwars over de weg.
Kwam net een auto aan die niet door kon rijden, buurman even aangebeld, paar mensen die voorbij kwamen met hun hond en de tak met z'n vijven van de weg gesleept.
Bel maandag de gemeente wel even.
Ben de komende 2 dagen wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag? morgenochtend even haardhout van zagen denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |