SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Geen slechte score, maar valt me toch tegen daar rond, wat is het, Doorn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef DemonRage het volgende:
Storm Eunice heeft toch goed d'r best gedaan:
[ afbeelding ]
Toch bijna heel Nederland paars.
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef DemonRage het volgende:
Storm Eunice heeft toch al goed d'r best gedaan:
[ afbeelding ]
Toch eens even gehakt kopen morgen of zo. Geen idee wat hier mis gaat.quote:
Dan ben je gewoon heel dom.quote:
Ja die Franklin komt er maandag nog achteraan begreep ik?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef DemonRage het volgende:
Storm Eunice heeft toch al goed d'r best gedaan:
[ afbeelding ]
Dat kan bijna niet kloppen. Er is hier meer kapot gegaan dan ooit en heb het zelden zo erg meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Maximaal gemeten windstoot hier in Den Helder is 114 en die staat op plek 24 qua gemeten windstoten ooit hier. Toch matig, afgelopen 10 jaar waren er in feb. 2020, nov. 2016, dec. 2013 en okt. 2013 hardere windstoten. Hoogste uurgemiddelde windsnelheid zit nog buiten de top 150.
Maar wie weet komt er nog wat.
Er is helemaal geen code paars afgegeven door het KNMI! Faal!!11!!!11!!!!11EINZ!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan nog wat paarser!!
Wat is die vlek met 145 toch de hele tijd die bij Moordrecht (bij grens provincie Utrecht-Zuid Holland) lijkt te hangen? Iemand daar een vloek uit gesproken of zo? Ik zie al hele tijd daar hoogste wind snelheden gemeten worden maar je zou zeggen dat dat punt naar het oosten zou moeten gaan verplaatsen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan nog wat paarser!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |