Lekker slapenquote:
Ik begrijp niet zo goed waarom jij in het BB feedback topic postquote:
En ik niet waarom je dat hier vraagt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom jij in het BB feedback topic postje kijkt niet toch?
Omdat het daar niks te zoeken heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik niet waarom je dat hier vraagt?
Slaap lekker!quote:
En hier wel? Ik heb ook nog een DM? Is er een reden dat je dit publiekelijk wilt bespreken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat het daar niks te zoeken heeft.
Nee niet echt. Vond het gewoon beetje triest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een DM? Is er een reden dat je dit publiekelijk wilt bespreken?
Nogmaals, is er een reden dat je dit zowel hier in dit topic als publiekelijk wilt bespreken engine? We zitten vaak genoeg in DM dus verlegen ben je niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet echt. Vond het gewoon beetje triest.
Waarom zou ik dit in DM moeten besprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nogmaals, is er een reden dat je dit zowel hier in dit topic als publiekelijk wilt bespreken engine? We zitten vaak genoeg in DM dus verlegen ben je niet.
Het is triest hoe jij nu hier doet engine.
En ik vind het heel raar dat dit perse hier besproken moet worden. Het is niet aan jou om mij te vertellen wat ik moet doen en laten en waar ik wel of niet mag posten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit in DM moeten besrpeken![]()
Ik vind het gewoon heel raar dat jij het nodig vindt om je daar met iets te bemoeien waar je geen enkel idee van hebt. Je kijkt niet en post niet mee in de COS. Je mening zou er niet toe moeten doen in dit geval.
Ditquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, get a room you two zou ik zeggen als ik hier iets van zou vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |