Duh, je gaat natuurlijk niet je eigen filmpje verpestenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat ik net zo zorgelijk vind is iemand die een boom op een kantelpunt ziet, de telefoon pakt en wacht tot er iets gebeurd met een ander ipv die ander te waarschuwen.
Er staat een meetmast van het KNMI in Cabauw:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Cabauw,, die komen we meer tegen. Was vandaag ook de hardste windstoot (145 km). Het zou mij niets verbazen als daar een iets te enthousiaste weeramateur zetelt.
En er ontbreekt er nog een in Kasbergen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:14 schreef freako het volgende:
[..]
Er staat een meetmast van het KNMI in Cabauw:
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/meetmast-cabauw
Je kunt ca maximaal 90 seconden aan je armen blijven hangen. Meer tijd heb je niet om een beslising te nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lol totdat je 30 meter de lucht in gaat.
quote:
Dit klopt wel. Ik zit lekker tv te kijken alsof er helemaal niets aan de hand is. Gewoon zoals altijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind jou het stoerst. Altijd al gevonden hoor
Een beetje grauw en grijs, en af en toe breekt heel even het zonnetje door.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor het weekend eigenlijk?²
mild briesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor het weekend eigenlijk?²
Vroeger vroegen we dan pics van je tetten. Maar ik weet niet zeker of dat nog wel mag... Het zijn onzekere tijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt wel. Ik zit lekker tv te kijken alsof er helemaal niets aan de hand is. Gewoon zoals altijd.
Alleen blote benen tijdens de Elfstedentocht mag nog. Klaagde niemand over.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vroeger vroegen we dan pics van je tetten. Maar ik weet niet zeker of dat nog wel mag... Het zijn onzekere tijden.
party like it is 1910quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen blote benen tijdens de Elfstedentocht mag nog. Klaagde niemand over.
Je bent wel een autist, anders zou je niet alles zo serieus en letterlijk nemenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:39 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik ben geen jongen, en als je dit stoer vindt dan mankeert er iets aan je wereldbeeld. John Wick bestaat trouwens niet, stap ff uit je droomwereldje.
Toen we Indië nog hadden.quote:
Laatste keer was als ik mij niet vergis begin januari. Dus mag wel weer eens hoor. Kan niet vaak genoeg gezegd natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net het NOS journaal gezien. Geen woord gerept over de gezondheidsvoordelen van Manuka honing.
Daar werd wat groots verricht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
De Gordel van Smaragd. Dat waren nog eens tijden.
Niet alle stormen zijn zo krachtig als deze storm, volgens mij moeten we terug naar 1992 of zelfs 1987 voor een vergelijkbaar krachtige storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad wel steviger in mijn schoenen ja. Maar ik denk het er meer mee te maken heeft dat dit voor mij niet iets nieuws is en ik geen kwetsbare millennial ben.
Alles rustig hier, geen schade, wind weg.quote:
Ik vind het niets aan als erom gevraagd wordt, ik doe dat liever als het ongewenst is. Jammerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vroeger vroegen we dan pics van je tetten. Maar ik weet niet zeker of dat nog wel mag... Het zijn onzekere tijden.
Doe anders maar via DM/PM dan houden we dit topic netjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |