Moet jij wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef diginoob2 het volgende:
Code oranje. Weg opgaan met autoot(tje) of niet?
Ik raad toch echt de fiets aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef diginoob2 het volgende:
Waarom zou je? Of hou je er van om risico's te nemen? Het is windkracht 11 op zee en dat moet nog hierheen komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef diginoob2 het volgende:
Oosterschelde windkracht 10quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Water in de Oosterschelde staat bizar hoog.
Ben net nog ff een stukje wezen rijden. Was lekker rustig op de snelweg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef diginoob2 het volgende:
Oosterscheldekering is nog wel steeds open toch? itt bij Corrie een paar weken geledenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Water in de Oosterschelde staat bizar hoog.
Klopt. Maar goed ook want het gaat hier behoorlijk tekeer momenteel. Is tijdens een rukwind een pan van het dak gewaaid en hopelijk blijft het daarbij. Wind was even weg maar trekt nu weer aan in het hoge noorden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij bent stevig vastgebonden waait in elk geval niet weg...
Pak de cabriolet zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef diginoob2 het volgende:
Blijf het apart vinden dat ze niet doorheeft dat een boom aan het omvallen is en gewoon door blijft rijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:40 schreef Ed1234 het volgende:
Die mini waarop die boom viel was kennelijk van Ellemieke Vermolen.
Wel een mooie voor wanneer je van je partner af zou willen op een hele subtiele manier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef diginoob2 het volgende:
Mijn mans baas wilde dat mijn man gewoon maar naar kantoor moest komen rijden want dat stormpje werd vast toch enorm opgeblazen, ondanks de vele waarschuwingen dat je niet de weg op moet, en met een functie die prima vanuot huis kan. Sommige mensen zijn echt koekoekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel een mooie voor wanneer je van je partner af zou willen op een hele subtiele manier.
Dan moet je man een andere werkgever gaan zoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn mans baas wilde dat mijn man gewoon maar naar kantoor moest komen rijden want dat stormpje werd vast toch enorm opgeblazen, ondanks de vele waarschuwingen dat je niet de weg op moet, en met een functie die prima vanuot huis kan. Sommige mensen zijn echt koekoek
Die zat gewoon op d'r telefoon te kijken ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:28 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
In die Mini zat Ellemieke Vermolen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-dood-tijdens-storm
Dat dit soort dingen ook allemaal gewoon precies worden gefilmdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:55 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Nog een die aan de dood ontsnapt:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100023112_8bf6ac88
Ja iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat dit soort dingen ook allemaal gewoon precies worden gefilmd
Nog zo iemand die blijkbaar geen ogen heeft. Je ziet dit toch al lang aankomenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:55 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Nog een die aan de dood ontsnapt:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100023112_8bf6ac88
Wat doet zo iemand eigenlijk nog buiten op de fiets? Hoeveel waarschuwingen heeft een mens nodig zegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog zo iemand die blijkbaar geen ogen heeft. Je ziet dit toch al lang aankomenMaar nee lekker doorfietsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |