SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie vogels als blaadjes met enorme snelheden van links naar rechts en van boven naar beneden gegooid wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke woei hier en twee ganzen staan kalmpjes te eten
Kleine vogeltjes zie ik nu ook niet. Maar deze twee blijven onverstoorbaar dooreten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie vogels als blaadjes met enorme snelheden van links naar rechts en van boven naar beneden gegooid worden
Secretarieel werk. Dus agenda's, deadlines bijhouden, van vergaderingen actiepuntenlijsten maken en opvolgen en verder wat er nog meer voor komt. Ik heb gezegd dat ik 32 uur wil werken en ja, het is denk ik 5-7 minuten fietsen (moet er even achter zien te komen waar ik de fiets kwijt kanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Blues het volgende:
@:Kaatje1, dat gaat helemaal goed komen met die baan!
Was het ook in de buurt, ja toch?
En hoeveel uur en wat ga je dan precies doen? Heb niet goed opgelet geloof ik
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik lees jullie stormschade, nu al.. en we moeten nog een paar uurBoom houdt het hopelijk.. is wel wat gewend.. maar je weet het nooit.
Hier zit een schuttingdeel bij de deur los (oudste deel), en de halve rechter schutting.
Buurman en wij met touw in de weer en 2 zware volle groenbakken ertegen aan.. als storm over is maar goed laten repareren weer.. wie weet gaat ie helemaal tegen de grond.
Die touwtjesZo stond die bij ons ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hebben jullie meer geluken jullie zijn natuurlijk al meer wind gewend.
Hier kwam net de buurtkat rustig langs terwijl wij de schutting aan het vasthouden waren. Hopelijk is die nu naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke woei hier en twee ganzen staan kalmpjes te eten
Deze kat had het slechterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier kwam net de buurtkat rustig langs terwijl wij de schutting aan het vasthouden waren. Hopelijk is die nu naar huis gegaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik lees jullie stormschade, nu al.. en we moeten nog een paar uurBoom houdt het hopelijk.. is wel wat gewend.. maar je weet het nooit.
Hier zit een schuttingdeel bij de deur los (oudste deel), en de halve rechter schutting.
Buurman en wij met touw in de weer en 2 zware volle groenbakken ertegen aan.. als storm over is maar goed laten repareren weer.. wie weet gaat ie helemaal tegen de grond.
Die touwtjesJa dat touw gaat het wel houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Echt? Wat een lef heeft die piloot (en jij)quote:
Ik reed hele stukken (niet dat ik zo'n afstand van het werk naar huis) met een verbruik van 1:47quote:
Weer een catsit in huis voor je kitten?quote:
Die gaan als het echt niet kan niet de lucht in en als het onverantwoord is, landen ze ook wel ergens anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt? Wat een lef heeft die piloot (en jij)
Nope, iemand die 2 keer per dag langskomt en even Netflix uit gaat spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weer een catsit in huis voor je kitten?
Ik zal verslag doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die gaan als het echt niet kan niet de lucht in en als het onverantwoord is, landen ze ook wel ergens anders.
Lijkt mij echt gaaf eens zo'n vlucht mee te maken. Het alleen nog maar saaie turbulentieloze vluchten meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |