abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:58:13 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_203718780
.
disclaimer
pi_203718798
Gebouwen waaien niet snel om nee, maar dat volk moet ook nog veilig thuis kunnen komen hè ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203718814
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zit in 020 :)
ohhh dacht 015
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:01:17 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_203718830
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef PoesInDoos het volgende:
Gebouwen waaien niet snel om nee, maar dat volk moet ook nog veilig thuis kunnen komen hè ;)
Ja nou het gaat een uurtje waaien toch?
Daar kan ik wel omheen werken 8-)
Mijn reistijd zit wel in het oog van de storrem! :o
disclaimer
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:03:37 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_203718866
Oh nee het gaat iets langer waaien zie ik nu.

Ik zit in 040, hier valt t allemaal wel mee,
disclaimer
pi_203718907
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:00 schreef Vicky het volgende:

[..]
ohhh dacht 015
40 minuten noordelijker ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_203718946
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef SQ het volgende:

Jij bent ook oranje, niet roood :P
If they say
pi_203718958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef SQ het volgende:

Dan heb ik nog wel ff de tijd om mn vergeten boodschapjes te doen dan :P
Handig de updates vanaf jullie kant van 't land.
Hopelijk valt het iig qua schade en ongevallen mee! Begint nu wel harder te regenen hier.
pi_203718988
De kinderen zijn thuis, we hebben lekkere broodjes en donuts, wij hoeven nergens heen voorlopig. :)
Ik zit nog te denken of ik misschien nog snel een rondje ga wandelen... Ze voorspellen om half 3 een flinke bak water, dus zou nog net kunnen ;).
Fake it till you make it...
pi_203718993
Zoon zit te wachten tot de schutting omflikkert. Lijkt hem wel leuk :')
If they say
pi_203719019

Wij gaan om 16.00 naar roze/paars..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_203719047
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij tussen 16 en 18u :o
If they say
pi_203719073
Alles staat vast denk.ik.

Nu ikke nog. Ik moet naar de tandarts.
Werewolf
pi_203719081
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles staat vast denk.ik.

Nu ikke nog. Ik moet naar de tandarts.
Oei succes..
Als het goed is komt de monteur voor de vaatwasser straks..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:15:46 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203719086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef Malteser het volgende:
Ik ben getrouwd met de zoon van een molenaarsfamilie dus wij hebben een molen naast ons huis. Geeft ook altijd een tikkeltje spanning met storm op komst.
Maar goed, de kop staat in de wind, de kleppen handmatig open, de rem erop en fiks aan de ketting. Fingers crossed!
Oh, dat zou ik ook wel spannend vinden denk ik. :Y
pi_203719100
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ook. Tot middernacht zo te zien.
pi_203719188
Mijn man is op de fiets naar kantoor en weigert eerder naar huis te komen. Ik ben benieuwd waar ik hem op moet halen als de wind is gaan liggen. Ik vermoed ergens in het noorden van Duitsland :')
pi_203719636
Ik stap om 16 uur in de auto om vriendje B naar huis te brengen en met B naar de kapper te gaan. Living on the edge.
pi_203719647
Ik vind het met dit weer vooral spannend of er geen bomen rond ons huis omgaan (ze zijn gezond, dus ik verwacht van niet), of de kas het houdt en of ik achter de trampoline aan kan gaan rennen (één keer moeten doen, zucht).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203719666
Mijn collega woont 25km ten westen van me en we hebben afgesproken dat hij vandaag een paar badmintonshuttles naar me toe slaat. Met die wind kan ik ze vast opvangen hier. Zin in!
pi_203719682
De containers vastzetten is ook wel een idee. Vorige keer met een spanband gedaan, werkte best goed.
pi_203719704
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
De containers vastzetten is ook wel een idee. Vorige keer met een spanband gedaan, werkte best goed.
Ze zijn hier net geleegd. Er zullen straks wel wat containers voorbij komen drijven in het water. :+
pi_203719859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze zijn hier net geleegd. Er zullen straks wel wat containers voorbij komen drijven in het water. :+
We zijn de papiercontainer vergeten kwam ik net achter ....
Ik ga maar op zoek naar stenen denk ik. Stond ik net klaar om naar buiten gaan regent het ineens als een gek.
Tyler is iig voor de bui en harde wind veilig thuis gebracht.
Ik had ook alleen maar voor naar buiten gekeken waar alleen witte wolkjes waren.
pi_203720186
Mijn man mag zo ook wel een eind weg waaien. }:|

Ik vroeg vanochtend of hij de mooiste wagens van Banaan even in de garage zou zetten. Zijn nou eenmaal zijn lievings.
Dus man is buiten geweest, zette speelhuis vast, onze auto in de garage, stenen op de container, maar niet dat speelgoed opgeruimd.
Nou moest hij het net alsnog doen maar dan in de stromende regen. >:)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203720236
En ik hoop dat de schutting het houdt maar heel realistisch denk ik gewoon van niet. Hij stond gestut tussen onze plantenbakken en de plantenbakken van de buren, maar zij hebben die bak pas weggehaald. Nou zat wel in de planning om binnenkort die schutting te vervangen maar nog niet zó snel.
pi_203720255
Ohja drieluik, wij zijn eigenlijk helemaal rond voor de keuken. Helemaal naar wens en prijs is ook goed. :Y
pi_203720256
Onze buren hebben 2 half lege containers op de stoep gezet om te zorgen dat er niemand parkeert (ze gaan morgen de voortuin bestraten). Ze zijn nu zelf niet thuis, ik ben aan het bedenken wat voor grap ik uit ga halen met ze.
pi_203720293
Wij hebben echt niets in de tuin wat weg kan waaien. Ja onze kat, maar die is gelukkig slim genoeg om in de schuur te schuilen.

De creativiteit van verloofde is back. We gaan B zijn kamer veranderen en ze heeft allerlei wilde ideen met fietsbanden, plankjes daarin en Hot Wheels op de plankjes.
pi_203720353
Onze kliko staat voor de poort en schutting zodat de pen in de grond niet losgetrokken kan worden door de wind.

Het was vanmiddag mijn beurt om de schoolkinderen te laten oversteken :') Nat tot op de huid. Qua wind viel het nog wel mee nu hier.
pi_203720550
Wifi is eruit gewaaid :')
If they say
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:51:19 #31
382129 crew  Donna
pi_203720631
Kinderen moesten eerder opgehaald worden, maar het zonnetje schijnt hier nu. Stilte voor de storm?
pi_203720802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Donna het volgende:
Kinderen moesten eerder opgehaald worden, maar het zonnetje schijnt hier nu. Stilte voor de storm?
Hier ook zonnetje maar het gaat hier echt te keer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 15:02:39 #33
382129 crew  Donna
pi_203720841
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hier ook zonnetje maar het gaat hier echt te keer
Begint hier nu ook aan te trekken met de zon er nog bij idd. Ik weet niet of onze coniferen dit wel gaan overleven. :?
pi_203720862
Zon maar wind.

Deze keer zingt die geen Lass die Sonne in dein Herz ;)
Werewolf
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:18:14 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203721120
Ineens breekt het zonnetje door.
Maar tegelijk ook een windstoot.
We hebben de tuintafel toch maar in de garage gezet, kruiwagen er half onder, hoes er weer overheen, loungebank er bovenop, tuinstoelen ernaast en de kunststof tuinstoelen op de loungebank, en dat alles op de plek waar de fietsen normaal staan, die staan nu oa naast de auto, maar goed, als ik daar spontaan mee weg moet is er sowieso serious shit going on en dan kan ik prima die 2 fietsen even opzij zetten.
Alleen de parasolvoet staat nog buiten, ik neem aan dat die wel blijft staan.

We hadden de tuintafel en loungebank eerst buiten laten staan, hoes om te tafel en stoelen, spanband er omheen zodat de hoes er niet af kon en het ook één geheel zou blijven, maar toen ik aan het wandelen was zag ik ineens voor me hoe het in de garage kon passen.
Toen was het ook zo voor elkaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Leandra op 18-02-2022 15:25:14 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203721224
We hebben hier een wedstrijdje bij de buren.. welke schutting gaat het eerste.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:33:42 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203721414
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Vicky het volgende:
We hebben hier een wedstrijdje bij de buren.. welke schutting gaat het eerste.
Ik mag toch hopen dat die van ons nog wel blijven staan :o
Aan de ene kant had de buurman de schutting al geplaatst voor ons huis gebouwd werd, aan de andere kant heeft de buurman het deel tussen onze tuinen gedaan toen wij er al woonden, maar hebben we samen betaald en aan de voor en achterkant heb ik ze voor een hoop geld laten plaatsen door het bedrijf waar we ze gekocht hebben.
Maar dat is voor alleen maar schapenhek en achter deels schapenhek en afwisselend een schuttingdeel van hekwerk (3x) en daartussen dichte schuttingdelen (2x) en daar staan betonnen palen tussen, dus als dat niet blijft staan weet ik het niet :X

De trampoline is een inground en komt dus maar net iets boven het gras uit (en ligt vrij dicht achter de schutting van de buren, maar zit dus sowieso met pinnen in de grond vast, geen net er omheen dus ik ga er vanuit dat die goed zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203721468
Onze schuttingen zullen ook wel blijven staan. We hebben van die betonnen onderstukken en betonnen palen.
Bij 1 van de buren ligt er al een golfplaat af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203721495
Mijn ouders hebben ook een betonnen schutting.

De storm is gearriveerd.
Werewolf
pi_203721530
Mijn schutting wappert }:|

Zit nu nhnieuws te kijken, hoe vliegtuigen landen, of niet landen op Schiphol :+
If they say
pi_203721616
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn schutting wappert }:|

Zit nu nhnieuws te kijken, hoe vliegtuigen landen, of niet landen op Schiphol :+
Ik heb ook wappers! Van die hele goedkope paneeltjes, die zitten tegen het stevigere (maar lelijke!) stuk schutting van de buurman.
Mijn normale palen/planken deel houdt het prima.
pi_203721675
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik heb ook wappers! Van die hele goedkope paneeltjes, die zitten tegen het stevigere (maar lelijke!) stuk schutting van de buurman.
Mijn normale palen/planken deel houdt het prima.
Die van ons zijn 2x2 meter, wat hoger dan normaal. De palen staan wel in beton maar man was te lui om die er volledig in te rammen, vond het makkelijker om ze af te zagen o|O

Volgens buienradar nu zw windkracht 10 :o
If they say
pi_203721740
-O-
Ik had een relaxt potje kinderen de deur uit vrijdagmiddagromantiek in gedachten vandaag.
Zijn ze allebei vanmiddag thuis }:| }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203722004
https://fb.watch/bfrKPeckkm/
Bij het stadion van Ado gaat het flink te keer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203722190
Dakbedekking bij ons oude huis is weggewaaid..
Het bovenste balkon..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203722247
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Vicky het volgende:
Dakbedekking bij ons oude huis is weggewaaid..[ afbeelding ]
Het bovenste balkon..
Jeetje! Hier is tot nog toe één dakpan van de schuur afgegaan en ik zag onze boot door de tuin vliegen. :X De buren van onze buren hebben net hun hele dak laten vernieuwen en daar liggen al veel dakpannen vanaf. :{
pi_203722319
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Jeetje! Hier is tot nog toe één dakpan van de schuur afgegaan en ik zag onze boot door de tuin vliegen. :X De buren van onze buren hebben net hun hele dak laten vernieuwen en daar liggen al veel dakpannen vanaf. :{
Oh jee!
Hier tot nu toe alleen plastic zien vliegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203722574
Het begint nu wel aardig hard te waaien. De parasol wappert flink heen en weer, mijn vriend haalt hem nu toch maar weg voor de zekerheid.
Kwartier geleden de hond uitgelaten, flinke zij rukwinden ineens leek wel vanuit het niks te komen. Het waaide amper toen we de deur uit gingen.
Gelukkig hebben we aan de schutting plantenbakken vastgemaakt, dus die blijft wel staan. Aan de andere kant zit onze overkapping aan de overkapping van de buurman vast gemaakt.
pi_203722613
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:25 schreef PKM het volgende:
Ohja drieluik, wij zijn eigenlijk helemaal rond voor de keuken. Helemaal naar wens en prijs is ook goed. :Y
Waar zijn jullie geweest? Wij moeten eigenlijk ook al zo'n 4-5 jaar, maar zijn nog moed aan het verzamelen.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:09 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203722694
Toen ik hier over de trampoline postte dacht ik van "nog even de pinnen extra aanduwen" maar bij de trampoline komend leek het me verstandiger de beschermhoes er maar helemaal af te halen, dat was wel een kutklus, want een deel van die elastieken zaten aan de veren vast :X
Maar goed, hoes er even afgehaald, pinnen waarmee hij vastzit nog even extra aangeduwd (met m'n voet :+ ) toen konden we gelijk onze broeken in de was doen, dus toch die donkere was nog maar verzameld die ik vandaag niet van plan was, toen bleek de droger precies op dat punt te zijn dat het filter wat je maar eens in de zoveel tijd moet schoonmaken schoongemaakt moest worden, dus die klus ook gelijk even gedaan voor ik de was uit de wasmachine erin kon doen en de donkere was in de wasmachine.
Toen ik op de slaapkamer de 60 graden was die net uit de droger was gekomen stond te vouwen zag ik papiertjes door de tuin vliegen (niet van ons), dus toen ik die was weggevouwen had hebben we de kliko's nog maar even binnengezet :')

Enfin, ik zit..... tot de droger met was 2 klaar is, en dan sta ik vanavond dus toch nog was 3 weg te vouwen :(
Maar we zitten binnen, nagenoeg alles is buiten weg dus het zal wel loslopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:38:10 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203722720
quote:
Het bovenste balkon..
Damn :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:38:29 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203722727
Hier vloog bij het rijtje huizen haaks op de onze eerst de hele dakgoot eruit en vervolgens donderde het bovenste randje pannen van het dak af. Zeker 10 auto's in de straat daar beschadigd als het er al niet meer zijn. :o
En er wappert dus nu nog op het dak een enorm stuk loden dakgoot. :X
Bij de achterburen gaan ook de pannen van het dak af... :X

Filmpje: https://i.imgur.com/5x6F1ZL.mp4

[ Bericht 13% gewijzigd door BE op 18-02-2022 16:46:39 ]
pi_203722820
Hier gaat het ook flink te keer (midden van het land). We wonen aan het water en zagen de eerste tuinstoelen van de buren al voorbij drijven.

@Vicky en @BE :o :o :o :o :o Damn, dat ziet er niet goed uit....
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:44:55 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203722892
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef BE het volgende:
Hier vloog bij het rijtje huizen haaks op de onze eerst de hele dakgoot eruit en vervolgens donderde het bovenste randje pannen van het dak af. Zeker 10 auto's in de straat daar beschadigd als het er al niet meer zijn. :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OMG :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:47:14 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203722945
quote:
Het bovenste balkon..
OMG. :o
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:49:55 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203723004
De schutting aan de ene kant (waar de wind vandaan komt) zag ik ook flink wapperen, maar aan de andere kant van die schutting is ook alleen nog maar het huis van de buren en verder alleen maar open gebied, honderden meters, dus daar heeft de wind vrij spel.
Ik zal er vanavond even aan denken de bewegingssensor die ik op die schutting bevestigd heb uit te zetten, anders gaat vannacht iedere keer de buitenverlichting aan :')

Er zijn iig wat buren die en hun PMD los in de kliko gooien en de kliko niet veiliggesteld hebben, er wappert net ook al een stuk plastic langs :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203723014
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef BE het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:o :o

Hier nu ook dakpannen bij onze buren eraf. En dat is al héél lang niet voorgekomen zeiden ze. (Ik zit 'em vooral te knijpen vanwege onze zonnepanelen.)
pi_203723015
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef BE het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Damn!! Hopelijk niet op jullie auto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:51:04 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203723039
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef Vicky het volgende:

[..]
Damn!! Hopelijk niet op jullie auto
Nee, wij staan gelukkig niet daar.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:51:43 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203723058
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hier nu ook dakpannen bij onze buren eraf. En dat is al héél lang niet voorgekomen zeiden ze. (Ik zit 'em vooral te knijpen vanwege onze zonnepanelen.)
Ja, spannend is dat he. :o
Die van ons zijn er van de week nog deels afgweest voor een reparatie dus we gaan er maar even vanuit dat ze weer goed vastgezet zijn. ;)
pi_203723128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, spannend is dat he. :o
Die van ons zijn er van de week nog deels afgweest voor een reparatie dus we gaan er maar even vanuit dat ze weer goed vastgezet zijn. ;)
Ze zitten wel goed vast en blijven zo te zien zitten, maar ik ben vooral bang voor schade door de dakpannen die eraf gaan. Op je filmpje zie ik volgens mij ook wat beschadigde panelen.

Nog even gekeken - het lijken in je filmpje brokstukken van pannen te zijn.
pi_203723260
Ik vind onze panelen ook altijd eng. Die liggen op de schuur en ze zijn wat onorthodox vastgemaakt. Liggen wel praktisch vlak en zijn er al 3 jaar oid niet af gewaaid, maar toch...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203723294
Wij hebben de container voor de verbouwing aan de straat staan.. konden ze niet meer ophalen vandaag.
Net maar even afgezet met een zijl en alle betonbrokstukken en tegels er op. Gaat tot nu toe goed.
Protège moi de mes désirs.
pi_203723380
Ik was net een split second op het strand met de zevenjarige. Het zand zit letterlijk tot in mijn onderbroek. :o
De zevenjarige is nu wel overtuigd dat het geen goed idee is om buiten te spelen vandaag. :')
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:04:22 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203723386
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze zitten wel goed vast en blijven zo te zien zitten, maar ik ben vooral bang voor schade door de dakpannen die eraf gaan. Op je filmpje zie ik volgens mij ook wat beschadigde panelen.

Nog even gekeken - het lijken in je filmpje brokstukken van pannen te zijn.
Er ligt voornamelijk troep uit de dakgoot op, maar goed, wie weet dat er wel beschadigingen zijn die ik vanaf hier niet kan zien .
pi_203723413
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:04 schreef BE het volgende:

[..]
Er ligt voornamelijk troep uit de dakgoot op, maar goed, wie weet dat er wel beschadigingen zijn die ik vanaf hier niet kan zien .
Hopelijk valt het dan mee! Je kunt ook niet veel meer doen dan binnen blijven en afwachten.
pi_203723513
Wauw @BE wat heftig! :o
pi_203723538
Al twee doden gevallen... ;(
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg

https://www.at5.nl/artike(...)om-op-auto-in-diemen

Man moest naar de zaak, heeft de route met de minste bomen genomen.

En krijg net een noodwaarschuwing :o
If they say
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:13:33 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203723609
OMG NL-alert :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203723678
Hier al genoeg schade om ons heen. Bij ons zelf niets, maar bomen om, schuttingen om, dakpannen van het dak etc etc etc.
En net onderweg was het best een hindernisbaan zeg maar. In het park liggen ook meerdere oude bomen volledig om zag ik.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:15:43 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203723702
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Toen ik daarstraks voor de was op zolder was schrok ik ook van een geluid, wat volgens N de wind onder de zonnepanelen was..... okay dan :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203723781
F
quote:

[..]
Fijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203723787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Toen ik daarstraks voor de was op zolder was schrok ik ook van een geluid, wat volgens N de wind onder de zonnepanelen was..... okay dan :{
Ik had ook niet verwacht dat onze boot de lucht in zou gaan. Gelukkig kwam-ie aan de andere kant van de tuin terecht en niet in de kas of in onze pui.

De buurvrouw wilde net nog op pad gaan... hopelijk hebben we dat uit d'r hoofd gepraat.
pi_203723795
Dat Ado stadion.....
pi_203723800
F
quote:

[..]
Fijn!
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Leandra het volgende:
Ja bizar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203723807
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Leandra het volgende:
Idd :o
Ik ben heel blij met de plek waar ik woon in NL. Al had ik nu liever niet de windkant van de tweekapper gehad. Als alles nu op het dak blijft liggen hebben de dakmannen en de zonnepanelenjongens hun werk goed gedaan afgelopen jaar.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:20:12 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203723861
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik had ook niet verwacht dat onze boot de lucht in zou gaan. Gelukkig kwam-ie aan de andere kant van de tuin terecht en niet in de kas of in onze pui.

De buurvrouw wilde net nog op pad gaan... hopelijk hebben we dat uit d'r hoofd gepraat.
Fijn dat de buurvrouw thuisgebleven is!
Ik hoop dat je boot nu blijft waar hij is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203723872
2 deuren verderop ligt de schutting al om en bij onze buren is de loodrand van de schuur afgekomen en onze tuin in gekomen. Die heb ik maar verder van de schuur afgebroken en op de grond gelegd. Buren zijn dus niet thuis. Ik had geen zin dat die door onze ramen zou vliegen.
pi_203723875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef exode het volgende:
Dat Ado stadion.....
Nou! En dit filmpje. :X

twitter
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:22:15 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203723922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja, dan heb je wel een engeltje op de achterbank zitten hoor....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203723962
quote:

[..]

[ twitter ]
Die krijg ik net ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_203723966
Ik denk dat ik mijn werkmail niet open de komende dagen....er zal wel wat om zijn gegaan her en der (zoals op het Ado station, daar hangen wij ook op het dak).

De overbuurman wilde net het dak op vanwege de dakpannen dat hebben we zijn hoofd uit kunnen praten.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:24:55 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203723981
quote:

[..]

[ twitter ]
Eeek! :o
pi_203723985
Pfff, we hebben een dakterras. De buren hebben daar ook tuinmeubels staan, die ze niet verankerd hebben. Die meubels staan dus nu over de kop bij iemand anders op het dakterras. Vreselijk gevaarlijk, want voor hetzelfde geld waaien ze van het dak of gaan ze door een raam op de zolder.

Maak me inmiddels ook wel een beetje zorgen over onze zonnepanelen. Ze liggen al zo'n 25 jaar, maar het klinkt niet best als we op zolder staan.
pi_203724005
Hier in de straat zijn ook al meerdere schuttingen omgewaaid. Die van ons staat nog.
pi_203724013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is bij ons ook, dat geluid....
pi_203724126
Simon is zo bang, dat ie er buikpijn van heeft. Hij heeft de gordijnen van de woonkamer dicht gedaan, zodat ie het niet kan zien.
pi_203724167
quote:

[..]

[ twitter ]
Zo! Die kwam goed weg zeg!

Vond ik het hier wel mee vallen nog, begint het nu wel duidelijk steeds harder te waaien.
Dacht al wat hoor ik toch tikken, waait er een emmer door de tuin die tegen het raam aan waait.
Maar even opgeruimd en het zonnescherm nagekeken want de 'flappen' wapperen zo hard. Maar hij is wel stevig aangedraaid, dus die blijft hopelijk wel zitten.
Tuintafel niet aan gedacht, dus die ging achter me aan de wandel. Maar op de kop gelegd met stoel erop.

NL alert idd bizar.
pi_203724651
Optimistische peuterlogica O+
“Mama, de bomen zijn aan het dansen!”
Protège moi de mes désirs.
pi_203724718
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef arvensis het volgende:
Optimistische peuterlogica O+
“Mama, de bomen zijn aan het dansen!”
Waaibomendag. O+
pi_203724924
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef vencodark het volgende:

[..]
Waaibomendag. O+
Pooh *; *; *;
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:03:26 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203724927
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef exode het volgende:
Ik denk dat ik mijn werkmail niet open de komende dagen....er zal wel wat om zijn gegaan her en der (zoals op het Ado station, daar hangen wij ook op het dak).

De overbuurman wilde net het dak op vanwege de dakpannen dat hebben we zijn hoofd uit kunnen praten.
Ado had ook wel met vuur gespeeld begin van de middag.... die hebben ze verwijderd in de loop van de middag :X

twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:04:55 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203724956
Hier waren de buurkinderen net nog buiten op de trampoline.... nou ja, als de schutting om gaat dan is dat onze kant op, en niet op hun trampoline.
Ik weet niet hoor, maar ik had het niet goed gevonden als mijn kind buiten wilde gaan spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203725221
Kim is nog bij mijn ouders. Ze komt lopend terug, is normaal een kleine 10 minuten lopen.
Ik ga haar toch maar tegemoet lopen of ophalen. Voelt toch beter.
Ookal gaat het hier nog niet zo tekeer als in de rest van Nederland.
pi_203725265
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef Leandra het volgende:
Hier waren de buurkinderen net nog buiten op de trampoline.... nou ja, als de schutting om gaat dan is dat onze kant op, en niet op hun trampoline.
Ik weet niet hoor, maar ik had het niet goed gevonden als mijn kind buiten wilde gaan spelen.
Die van mij hebben net ook buiten gespeeld :@
De tuin ligt wel echt volledig uit de wind, het huis staat er voor. En Kevin tetterde boven de wind :') uit
pi_203725398
quote:

[..]

[ twitter ]
auto van Ellemieke Vermolen, zie haar instagram
pi_203725598
Hier kunnen ze echt niet buiten spelen hoor, niet vanwege de wind zelf maar wat er eventueel de tuin in vliegt. Tenzij je kind een hoofd van staal heeft natuurlijk.
B wilde naar het park om de omgewaaide bomen te bekijken. Mooi niet. Doet ie maar als de wind weg is en het park weer is vrijgegeven.
pi_203725619
Pfoe, het gaat hier nu zó hard tekeer :o Normaal had ik om deze tijd in de auto gezeten, gelukkig is m'n zoon al ruim 2 uur veilig bij z'n vader.
pi_203725717
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim is nog bij mijn ouders. Ze komt lopend terug, is normaal een kleine 10 minuten lopen.
Ik ga haar toch maar tegemoet lopen of ophalen. Voelt toch beter.
Ookal gaat het hier nog niet zo tekeer als in de rest van Nederland.
En weer terug. Stevige woei uiteraard, maar was goed te doen. Zag alleen afgebroken takken overal.
Of het ergste moet hier nog komen, of het is langs ons gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')