ohhh dacht 015quote:
Ja nou het gaat een uurtje waaien toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef PoesInDoos het volgende:
Gebouwen waaien niet snel om nee, maar dat volk moet ook nog veilig thuis kunnen komen hè
Jij bent ook oranje, niet rooodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef SQ het volgende:
Oh nee het gaat iets langer waaien zie ik nu.
Ik zit in 040, hier valt t allemaal wel mee,
Dan heb ik nog wel ff de tijd om mn vergeten boodschapjes te doen danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef SQ het volgende:
Oh nee het gaat iets langer waaien zie ik nu.
Ik zit in 040, hier valt t allemaal wel mee,
Wij tussen 16 en 18uquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij gaan om 16.00 naar roze/paars..
Oei succes..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles staat vast denk.ik.
Nu ikke nog. Ik moet naar de tandarts.
Oh, dat zou ik ook wel spannend vinden denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef Malteser het volgende:
Ik ben getrouwd met de zoon van een molenaarsfamilie dus wij hebben een molen naast ons huis. Geeft ook altijd een tikkeltje spanning met storm op komst.
Maar goed, de kop staat in de wind, de kleppen handmatig open, de rem erop en fiks aan de ketting. Fingers crossed!
Wij ook. Tot middernacht zo te zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij gaan om 16.00 naar roze/paars..
Ze zijn hier net geleegd. Er zullen straks wel wat containers voorbij komen drijven in het water.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
De containers vastzetten is ook wel een idee. Vorige keer met een spanband gedaan, werkte best goed.
We zijn de papiercontainer vergeten kwam ik net achter ....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn hier net geleegd. Er zullen straks wel wat containers voorbij komen drijven in het water.
Hier ook zonnetje maar het gaat hier echt te keerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Donna het volgende:
Kinderen moesten eerder opgehaald worden, maar het zonnetje schijnt hier nu. Stilte voor de storm?
Begint hier nu ook aan te trekken met de zon er nog bij idd. Ik weet niet of onze coniferen dit wel gaan overleven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier ook zonnetje maar het gaat hier echt te keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Leandra op 18-02-2022 15:25:14 ]
Ik mag toch hopen dat die van ons nog wel blijven staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Vicky het volgende:
We hebben hier een wedstrijdje bij de buren.. welke schutting gaat het eerste.
Ik heb ook wappers! Van die hele goedkope paneeltjes, die zitten tegen het stevigere (maar lelijke!) stuk schutting van de buurman.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn schutting wappert
Zit nu nhnieuws te kijken, hoe vliegtuigen landen, of niet landen op Schiphol
Die van ons zijn 2x2 meter, wat hoger dan normaal. De palen staan wel in beton maar man was te lui om die er volledig in te rammen, vond het makkelijker om ze af te zagenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik heb ook wappers! Van die hele goedkope paneeltjes, die zitten tegen het stevigere (maar lelijke!) stuk schutting van de buurman.
Mijn normale palen/planken deel houdt het prima.
Jeetje! Hier is tot nog toe één dakpan van de schuur afgegaan en ik zag onze boot door de tuin vliegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Vicky het volgende:
Dakbedekking bij ons oude huis is weggewaaid..[ afbeelding ]
Het bovenste balkon..
Oh jee!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jeetje! Hier is tot nog toe één dakpan van de schuur afgegaan en ik zag onze boot door de tuin vliegen.De buren van onze buren hebben net hun hele dak laten vernieuwen en daar liggen al veel dakpannen vanaf.
Waar zijn jullie geweest? Wij moeten eigenlijk ook al zo'n 4-5 jaar, maar zijn nog moed aan het verzamelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:25 schreef PKM het volgende:
Ohja drieluik, wij zijn eigenlijk helemaal rond voor de keuken. Helemaal naar wens en prijs is ook goed.
Damnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Vicky het volgende:
Het bovenste balkon..
OMGquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef BE het volgende:
Hier vloog bij het rijtje huizen haaks op de onze eerst de hele dakgoot eruit en vervolgens donderde het bovenste randje pannen van het dak af. Zeker 10 auto's in de straat daar beschadigd als het er al niet meer zijn.
En er wappert dus nu nog op het dak een enorm stuk loden dakgoot.![]()
Bij de achterburen gaan ook de pannen van het dak af...
Filmpje: https://i.imgur.com/5x6F1ZL.mp4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Vicky het volgende:
Het bovenste balkon..
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef BE het volgende:
Hier vloog bij het rijtje huizen haaks op de onze eerst de hele dakgoot eruit en vervolgens donderde het bovenste randje pannen van het dak af. Zeker 10 auto's in de straat daar beschadigd als het er al niet meer zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn!! Hopelijk niet op jullie autoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, wij staan gelukkig niet daar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
Damn!! Hopelijk niet op jullie auto
Ja, spannend is dat he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Hier nu ook dakpannen bij onze buren eraf. En dat is al héél lang niet voorgekomen zeiden ze. (Ik zit 'em vooral te knijpen vanwege onze zonnepanelen.)
Ze zitten wel goed vast en blijven zo te zien zitten, maar ik ben vooral bang voor schade door de dakpannen die eraf gaan. Op je filmpje zie ik volgens mij ook wat beschadigde panelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, spannend is dat he.
Die van ons zijn er van de week nog deels afgweest voor een reparatie dus we gaan er maar even vanuit dat ze weer goed vastgezet zijn.
Er ligt voornamelijk troep uit de dakgoot op, maar goed, wie weet dat er wel beschadigingen zijn die ik vanaf hier niet kan zien .quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zitten wel goed vast en blijven zo te zien zitten, maar ik ben vooral bang voor schade door de dakpannen die eraf gaan. Op je filmpje zie ik volgens mij ook wat beschadigde panelen.
Nog even gekeken - het lijken in je filmpje brokstukken van pannen te zijn.
Hopelijk valt het dan mee! Je kunt ook niet veel meer doen dan binnen blijven en afwachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:04 schreef BE het volgende:
[..]
Er ligt voornamelijk troep uit de dakgoot op, maar goed, wie weet dat er wel beschadigingen zijn die ik vanaf hier niet kan zien .
Toen ik daarstraks voor de was op zolder was schrok ik ook van een geluid, wat volgens N de wind onder de zonnepanelen was..... okay danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Hier nu ook dakpannen bij onze buren eraf. En dat is al héél lang niet voorgekomen zeiden ze. (Ik zit 'em vooral te knijpen vanwege onze zonnepanelen.)
Fijn!quote:
Ik had ook niet verwacht dat onze boot de lucht in zou gaan. Gelukkig kwam-ie aan de andere kant van de tuin terecht en niet in de kas of in onze pui.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks voor de was op zolder was schrok ik ook van een geluid, wat volgens N de wind onder de zonnepanelen was..... okay dan
Fijn!quote:
Ja bizarquote:
Iddquote:
Fijn dat de buurvrouw thuisgebleven is!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat onze boot de lucht in zou gaan. Gelukkig kwam-ie aan de andere kant van de tuin terecht en niet in de kas of in onze pui.
De buurvrouw wilde net nog op pad gaan... hopelijk hebben we dat uit d'r hoofd gepraat.
Nou! En dit filmpje.quote:
Die krijg ik net ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou! En dit filmpje.![]()
[ twitter ]
Eeek!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is bij ons ook, dat geluid....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks voor de was op zolder was schrok ik ook van een geluid, wat volgens N de wind onder de zonnepanelen was..... okay dan
Zo! Die kwam goed weg zeg!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waaibomendag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef arvensis het volgende:
Optimistische peuterlogica
“Mama, de bomen zijn aan het dansen!”
Ado had ook wel met vuur gespeeld begin van de middag.... die hebben ze verwijderd in de loop van de middagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef exode het volgende:
Ik denk dat ik mijn werkmail niet open de komende dagen....er zal wel wat om zijn gegaan her en der (zoals op het Ado station, daar hangen wij ook op het dak).
De overbuurman wilde net het dak op vanwege de dakpannen dat hebben we zijn hoofd uit kunnen praten.
Die van mij hebben net ook buiten gespeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef Leandra het volgende:
Hier waren de buurkinderen net nog buiten op de trampoline.... nou ja, als de schutting om gaat dan is dat onze kant op, en niet op hun trampoline.
Ik weet niet hoor, maar ik had het niet goed gevonden als mijn kind buiten wilde gaan spelen.
auto van Ellemieke Vermolen, zie haar instagramquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ twitter ]
En weer terug. Stevige woei uiteraard, maar was goed te doen. Zag alleen afgebroken takken overal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim is nog bij mijn ouders. Ze komt lopend terug, is normaal een kleine 10 minuten lopen.
Ik ga haar toch maar tegemoet lopen of ophalen. Voelt toch beter.
Ookal gaat het hier nog niet zo tekeer als in de rest van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |