ohhh dacht 015quote:
Ja nou het gaat een uurtje waaien toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef PoesInDoos het volgende:
Gebouwen waaien niet snel om nee, maar dat volk moet ook nog veilig thuis kunnen komen hè
Jij bent ook oranje, niet rooodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef SQ het volgende:
Oh nee het gaat iets langer waaien zie ik nu.
Ik zit in 040, hier valt t allemaal wel mee,
Dan heb ik nog wel ff de tijd om mn vergeten boodschapjes te doen danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef SQ het volgende:
Oh nee het gaat iets langer waaien zie ik nu.
Ik zit in 040, hier valt t allemaal wel mee,
Wij tussen 16 en 18uquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij gaan om 16.00 naar roze/paars..
Oei succes..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles staat vast denk.ik.
Nu ikke nog. Ik moet naar de tandarts.
Oh, dat zou ik ook wel spannend vinden denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef Malteser het volgende:
Ik ben getrouwd met de zoon van een molenaarsfamilie dus wij hebben een molen naast ons huis. Geeft ook altijd een tikkeltje spanning met storm op komst.
Maar goed, de kop staat in de wind, de kleppen handmatig open, de rem erop en fiks aan de ketting. Fingers crossed!
Wij ook. Tot middernacht zo te zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij gaan om 16.00 naar roze/paars..
Ze zijn hier net geleegd. Er zullen straks wel wat containers voorbij komen drijven in het water.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
De containers vastzetten is ook wel een idee. Vorige keer met een spanband gedaan, werkte best goed.
We zijn de papiercontainer vergeten kwam ik net achter ....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn hier net geleegd. Er zullen straks wel wat containers voorbij komen drijven in het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |