SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ja i knowquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hadden chocolademelk en marshmallows gekregen toen die 4 in de woonkamer hebben gekampeerd en de rest in de gameroom zat.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef engine het volgende:
Leroy heeft er geen kijk opJulio nog minder.
hij zou niet misstaan in een verzorgingstehuisquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een zemelaars. Je zou de gehele dag maar die streams aanhebben en luisteren naar Julio. Doodvermoeiende man.
Wat wil jij die oudjes dan aandoenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou niet misstaan in een verzorgingstehuis
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat wil jij die oudjes dan aandoen![]()
lijkt mij normaal als Nawel gaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef MMXMMX het volgende:
Oke ik liep wat achter door Ukrain gedoe.
Maar heb gestemd op wie moet blijven heb 2 stemmen dus dit Nawel en Vera
Lijkt mij normaal als Leroy gaat.
Audreyquote:
Nee joh echt ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt mij normaal als Nawel gaat
Audrey is een vrouw. Audrey is fan van Nawel. Audrey vind Nouchine leuk. Audrey zit op twitter. Audrey is beperkt.quote:
nawel is een zeurquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee joh echt ?
Maar die Leroy heeft een IQ van een muis.
En vertoond seksueel overschrijdend gedrag
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Audrey is een vrouw. Audrey is fan van Nawel. Audrey vind Nouchine leuk. Audrey zit op twitter. Audrey is beperkt.
Audrey dus
joh!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef JDB94 het volgende:
Ik kan inmiddels de antwoorden van Tobias op vragen met ca. 90% kans voorspellen![]()
![]()
100 procentquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef JDB94 het volgende:
Ik kan inmiddels de antwoorden van Tobias op vragen met ca. 90% kans voorspellen![]()
![]()
Leuke vrouw lijkt mequote:
jouquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Tegen wie zemelt Julio aan, wanneer Leroy zijn biezen moet pakken zaterdag? Wie is het volgende slachtoffer.
Maaskantje en goelio..avondvullendquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Godsklere wan gezeik van die kerels, lijken wel een stel wijven![]()
Offtopic, zijn andere topics voorquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ff off-topic; maar dan zie ik dit voorbij komen van BB Australië en realiseer ik mij weer hoe erg BB de plank soms mis slaat en zoveel gemiste kansen heeft… Ze hebben echt geen gigantisch huis en mooi weer nodig om dit soort geweldige acties te kunnen doen.
https://fb.watch/bekf2NqZE8/
Één is een wijf de ander is een half wijfquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Godsklere wan gezeik van die kerels, lijken wel een stel wijven![]()
hoi lieve Audryquote:
Wel eens een autodeur van dichtbij gezienquote:
Ze is weer compleet omgeslagen toen ze hoorde dat ze eigenlijk 6e stondquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias vroeg hoe vera zich voelde. Ze antwoorde ik heb geen zin om hier sjaggie te zijn. Ze was blij dat ze het wist en wilde paar leuke dagen hebben. Salar, tobias en kristof zeiden dat het wel goed kwam
moeten straks nog kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef Stargazing het volgende:
Jaja leroy word mooi neergezet in de uitzending, hij is weg zaterdag
Ik vind hem vooral erg negatief en ik word moe van die man. Hij is alleen maar zichzelf aan het herhalen. Ik heb echt nog nooit met plezier naar hem gekeken. Nog nooit moeten lachen omdat hij grappig is. Dat is voor mij wel de reden dat hij mag vertrekken. En ik vind zijn opmerkingen jegens Hanne niet echt okey. Maar dat zou voor mij niet een reden zijn op dit moment om hem te nomineren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee joh echt ?
Maar die Leroy heeft een IQ van een muis.
En vertoond seksueel overschrijdend gedrag
Hij is een beetje gek op Salar denk ik.....we zullen zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Tegen wie zemelt Julio aan, wanneer Leroy zijn biezen moet pakken zaterdag? Wie is het volgende slachtoffer.
vertelquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel een een autodeur van dichtbij gezien
Vond haar reactie wel meevallen, onzeker natuurlijk omdat ze dacht laatste te staan maar verder herpakte ze zich snelquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is weer compleet omgeslagen toen ze hoorde dat ze eigenlijk 6e stond
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoi lieve Audry
kom je ook op FOK
we hebben een Nawel clubje waar jij voorzitter van mag zijn
om dat je nu een soort van Bn -er bent
misschien kunnen we een keertje een drankje doen
om onze gezamelijke passie voor Nawel te bespreken
liefs Engie
Soort zoekt soort, mag uit de kast worden gehaald.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoi lieve Audry
kom je ook op FOK
we hebben een Nawel clubje waar jij voorzitter van mag zijn
om dat je nu een soort van Bn -er bent
misschien kunnen we een keertje een drankje doen
om onze gezamelijke passie voor Nawel te bespreken
liefs Engie
lief zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, mag uit de kast worden gehaald.
Die ziet hem al aankomen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is een beetje gek op Salar denk ik.....we zullen zien.
Klopt, maar ik zou hem er nog graag in willen omdat ik hem eens wil zien flippen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral erg negatief en ik word moe van die man. Hij is alleen maar zichzelf aan het herhalen. Ik heb echt nog nooit met plezier naar hem gekeken. Nog nooit moeten lachen omdat hij grappig is. Dat is voor mij wel de reden dat hij mag vertrekken. En ik vind zijn opmerkingen jegens Hanne niet echt okey. Maar dat zou voor mij niet een reden zijn op dit moment om hem te nomineren.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
vertel
wanneer kom jij je autodeur laten zien?
Ik val geen mensen lastig op insta dus dat weet ik nietquote:
Ja, okey... daar heb je wel gelijk in. Maar Vera eruit krijgen lukt niet denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef stervis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou hem er nog graag in willen omdat ik hem eens wil zien flippen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik val geen mensen lastig op insta dus dat weet ik niet
somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
stream 1quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke stream is dat? ik heb 2 maar dat zie ik
niet
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oww
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Alles wat hij uitkraamt is vreselijk gemaakt zo praat geen normaal.mensquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Julio praat met zoveel dooddoeners. Totaal niet vanuit zichzelf maar het klinkt als een coach boekje
Daarom vind ik Leroy best prettig om naar te luisteren. Daar is geen woord gemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Alles wat hij uitkraamt is vreselijk gemaakt zo praat geen normaal.mens
Over wie hebben ze het eigenlijk?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Julio praat met zoveel dooddoeners. Totaal niet vanuit zichzelf maar het klinkt als een coach boekje
Ulioquote:
@utopia2.0quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef r0ydr het volgende:
Als utopia terug zou komen zou ik me denk ik wel opgeven
Ja maar de mede bewoners moeten al zijn zinnen zelf afmaken want hij eindigt elke halve zin met WEET JE WELquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom vind ik Leroy best prettig om naar te luisteren. Daar is geen woord gemaakt.
🙄🙄quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom vind ik Leroy best prettig om naar te luisteren. Daar is geen woord gemaakt.
Ik heb dat dus nog nooit gezien. Kun je dat ook 24/7 volgen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef r0ydr het volgende:
Als utopia terug zou komen zou ik me denk ik wel opgeven
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
eigenlijk is het ongelofelijk knap zolang als een leroy over niks kan lullen
Leroy is ondertussen al overcooked, aangebrand, verrot zelfs.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef juul. het volgende:
Leroy; laat mij maar in mijn eigen soep gaar koken
laat hem maar blijvenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Leroy is ondertussen al overcooked, aangebrand, verrot zelfs.
Vind het knap dat je er zolang naar kan luisteren ik was allang in slaap gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
eigenlijk is het ongelofelijk knap zolang als een leroy over niks kan lullen
weet ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
trust me na deze uitzending, No chance.
Waarom kijk je niet op videoland dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
danke maar ik heb schlechte verbinding naar twitch
Bedankt, nu moet ik weer terugdenken aan tienerkampquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef MacDeMarco het volgende:
put the oil in the lamp big brother editie
werkt ook schlecht, maar het kann zijn dat iptv nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet op videoland dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Dat lampje in Leroy's hoofd gaat echt niet aan, al zingen ze dit 3 weken lang.
krijg er jonestown vibes vanquote:
Ah okay iptv ken ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt ook schlecht, maar het kann zijn dat iptv niet
omgeschalten heeft als bb nur 1 stream zeigte
Let her shinequote:
omdat hij een interessant rugzakje meedraagtquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Tobi er zo'n poephoofd bij trekken
als ze leroy maar niet aantikken als moordenaar, ligt er straks echt opeens een lijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
jeuh laten we moordenaar sherif gaan doen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat hij een interessant rugzakje meedraagt
hij is nu helemaal zenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als ze leroy maar niet aantikken als moordenaar, ligt er straks echt opeens een lijk.
Zou direct verliefd worden hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus als ik volgende keer ook mee doe dan worden bepaalde mensen ook verliefd op mij??
heb een hele grote rugzak![]()
aaahquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou direct verliefd worden hoor.
oh, dan wordt ik wel verliefd op jou hoor.....quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus als ik volgende keer ook mee doe dan worden bepaalde mensen ook verliefd op mij??
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dan wordt ik wel verliefd op jou hoor.....
in de COS zijn wel heel liefquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie hier een lekkere moderne driehoeksverhouding ontstaan. Lief
Ff een plot van een film uitleggen of iets soortgelijks, werkt altijdquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
als Grace een verhaal gaat vertellen dan schakel ik nu nog uit
Het voelt ook echt als een warm bad eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de COS zijn wel heel lief![]()
![]()
![]()
soms
pffff die kan echt 3 uur vertellen over een film van 1.5 uurquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ff een plot van een film uitleggen of iets soortgelijks, werkt altijd
je vraagt, je krijgt eerlijk antwoord , en accepteert dat antwoord niet, waarom vraag je danquote:
Is dat die zak tussen je benen ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het voelt ook echt als een warm bad eigenlijk.
ben een meisjequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Is dat die zak tussen je benen ?
Passendquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed zo
meestal is dat ook wel zo
heel soms zijn we ietwat vervelend
Denk dat ze sowieso subsidie krijgen voor Leroy, maar hebben genoeg voor hem binnen geharkt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin me wel af te vragen of ze soms subsidie voor deze groep bewoners hebben gekregen
Soort spek en bonen sociale leerplaatsquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso subsidie krijgen voor Leroy, maar hebben genoeg voor hem binnen geharkt.
Subsidie pot is leegquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso subsidie krijgen voor Leroy, maar hebben genoeg voor hem binnen geharkt.
1 x in de maand ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed zo
meestal is dat ook wel zo
heel soms zijn we ietwat vervelend
is ook nog niet heel bijzonderquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
Leroy zei dat de score van zijn IQ test 114 was.![]()
Nou, dat laatste dus. Ik zie dat echt nog niet terug.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook nog niet heel bijzonder
wel hoog voor Leroy
ik accepteer toch hoor,zeurwijfquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
je vraagt, je krijgt eerlijk antwoord , en accepteert dat antwoord niet, waarom vraag je dan
Een optelsom van 2 testenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
Leroy zei dat de score van zijn IQ test 114 was.![]()
wowow.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik accepteer toch hoor,zeurwijf
nee voor mijn gevoel zou hij onder de 100 moeten zittenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat laatste dus. Ik zie dat echt nog niet terug.
niet doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
Schat, het is geen WIDMquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Kaartje van Grace heeft een iets andere kleur. Addertje![]()
[ afbeelding ]
Kleureninkt was bijna opquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Kaartje van Grace heeft een iets andere kleur. Addertje![]()
[ afbeelding ]
ja, ik pas me met de datum aan , aan mn vrouw, we zijn dan beide sjaggie, eten chocolade, en zeuren overal overquote:
Sluikreclame gok ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom heeft big brother het normale weerwolven eigenlijk verboden? dit spelletje is gewoon een beetje kijken naar elkaar en hopen dat je geen knipoog zal terugkrijgen.
je bent een meelevend typequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, ik pas me met de datum aan , aan mn vrouw, we zijn dan beide sjaggie, eten chocolade, en zeuren overal over
Hadden zeker zin in feestjequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de stagiaires hebben hem leeg gemaakt
Kan dat even wat minder.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hebben ze Lego voor gekocht
moesten nog boodschappen doen voor de minimallquote:
Omdat ze het spelletje nooit begrepen hebben. Dit is wat ze er zelf van gemaakt hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom heeft big brother het normale weerwolven eigenlijk verboden? dit spelletje is gewoon een beetje kijken naar elkaar en hopen dat je geen knipoog zal terugkrijgen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
ze moeten dat kauwgom kauwen gaan verbieden vind het geen porum op beeld
Niet gek als je de hele dag aan je kop zit te wrijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
het is net of Guuulio allemaal roos op zijn shirt heeft
Zouden ze dat echt verboden hebben? Ik heb meer het gevoel dat niemand van de bewoners snapt hoe het moet en daarom voor downiewolven hebben gekozen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
moesten nog boodschappen doen voor de minimall![]()
lijkt zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Niet gek als je de hele dag aan je kop zit te wrijven.
je bent er nogquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zouden ze dat echt verboden hebben? Ik heb meer het gevoel dat niemand van de bewoners snapt hoe het moet en daarom voor downiewolven hebben gekozen.
Ja ook. Combinatie van glitters en huidschilfers.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt zo
dat shirt zitten glitters op of zo
nee was SLquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef MMXMMX het volgende:
Was er al een filmpje van de nominatie aan de bewoners bekend maken ?
Stiekem denk ik dat je het liever veel lager zagquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik dacht dat hij 105 had gezegd toen
brrrrrquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook. Combinatie van glitters en huidschilfers.
lekker groepsmindedquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat je het liever veel lager zag
En wat jouw vraag van eerder betreft ivm marshmellows.. dacht dat dit een afspraakje was tussen Nawel, Hanne & Leroy om er een paar voor zichzelf bij te houden.
Oh. Het is strenger geworden hier?quote:
glitterschilfersquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook. Combinatie van glitters en huidschilfers.
kun je zelf doen hequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Het is strenger geworden hier?
Ja hoor, was op zakenreis, dus had geen tijd en mogelijkheid om te kijken of te COS-en.quote:
nou was stil zonder jequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hoor, was op zakenreis, dus had geen tijd en mogelijkheid om te kijken of te COS-en.
Vliegen, taxi's, hotel, laaaaaaaange meetings, verplichte (lekkere) diners met (saaie) mensen, en dat achter elkaar door.
Blij da'k weer thuis ben. Over 10 dagen mag ik weer
nou nee, maar ze doen alsof, mario wordt gepamperd hier, denk aandelenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Het is strenger geworden hier?
Je had Julio toch om naar te luisteren?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je had Julio toch om naar te luisteren?
Ze heeft er krullen in gemaakt vandaagquote:
Ik kan de helft niet lezen van wat hij zegt. Dus ik negeer het.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou nee, maar ze doen alsof, mario wordt gepamperd hier, denk aandelen
je weet lekker niet wanneer ik jarig benquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus @:greysbones wil graag een sessie met Julio, dat moet toch te regelen zijn. Verjaardagscadeautje van de COS
Zeurwijf?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen ritme die leroyquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die Leroy en Nawel. Awkwaaaaaard!
Wellesquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet lekker niet wanneer ik jarig ben![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet lekker niet wanneer ik jarig ben![]()
Zegt ze het een keer goed, verkloot de stagelopert het weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Grace over de hottub: Dit is de kers op de taart
Ondertiteling: Dit is de kaars op de taart.
Ja klopt zie ik nu. Vera mooie bikini aanquote:
Verstond ik het toch goequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Grace over de hottub: Dit is de kers op de taart
Ondertiteling: Dit is de kaars op de taart.
Nu Nouch en Salar, ook superleuk!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:45 schreef Ireth het volgende:
Kristof en vera op de dansvloer![]()
Ik blijf die 2 leuk vinden samen
ik vind Vera ook de leukstequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:45 schreef Ireth het volgende:
zeker leuk, en nu Salar en Nouch, ook heel leukquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:45 schreef Ireth het volgende:
Ja en er zijn ook streamlockquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gezien. Kun je dat ook 24/7 volgen?
Lekker vertrouwd dusquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Nou nee hoor kristof ik slaap al jaren en jaren maar 3 of 4 uur per nacht en ben nog niet knettergek
Eén van de kenmerken van knettergek zijn is dat je het zelf niet merkt. Je omgeving wel. Ik heb nieuws voor je....quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Nou nee hoor kristof ik slaap al jaren en jaren maar 3 of 4 uur per nacht en ben nog niet knettergek
In de slaapkamer over Hanne tegen Nawel zit er even later ook in. “Ik kots op haar”.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
jammer de explosie over hanne niet te zien van leroy. Alleen in de keuken
Zo’n lieve jongen die Leroyquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de slaapkamer over Hanne tegen Nawel zit er even later ook in. “Ik kots op haar”.
Ja, Doe die andere twee maar lekker weg. 1 blijven is deze keer meer dan genoeg, zolang het Vera maar is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef zodeju het volgende:
Zou het zo zonde vinden als Vera moest gaan en die andere twee nog zouden blijven.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi lekker z'n zweet even in de hottub afspoelen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:11 schreef danilel het volgende:
daar komt de ambulance met de dwangbuis voor Leroy
Ik moest écht te hard lachen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:11 schreef danilel het volgende:
daar komt de ambulance met de dwangbuis voor Leroy
Gaat 'm niet redden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
En wat laten ze ze zien op tv... Iedereen ligt in bed maar Leroy is al koffie aan het maken voor iedereen
quote:
je bent echt stom dom zeurwijfquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef danilel het volgende:
[..]
nog ff en dan kun je beginnen, pak de vaseline maar alvast
Ennnnnnnn weg sfeer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent echt stom dom zeurwijf
Daar hoop ik ook op!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit een mooi groepje om over te blijven.....
Komt omdat door de hitte, de lucht in die holle bovenkamer van hem te ver uitzet. Dan krijg je hoofdpijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : het is echt heet in dat bad.. ik krijg er echt koppijn.
Leroy die beweerde dat het bad niet warmer dan lauw kon.
Hou gewoon die ontzettende domme mond van je eens dicht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij durft, net waarschuwing gehad van @Dotteke en nu alweer, je hebt mazzel dat je gepamperd wordt hierquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |