abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 februari 2022 @ 10:23:10 #61
367000 roos94
pi_203715410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef riazop het volgende:

[..]
Volgens de Quote zou hij goed zijn voor tussen de 5 en 10 miljoen. Vooral amsterdams vastgoed dat verdubbeld is in waarde.

Vergeet niet dat hij een tijd rond de 3 miljoen per jaar verdiende met voor optredens (soms 60k voor 5 gigs in en weekend) en zij Voice juryschap (700k per jaar).
Inderdaad maar hij spuit ook gerust een champagne fles van 10k in de kroeg rond. Denk dat hij een bizar uitgavepatroon heeft.

Ook altijd showen hoe hij de VIP treatment op schiphol heeft, dat je met een dure auto naar het vliegtuig wordt gereden i.p.v. lopen :')
pi_203715438
700K voor niks kunnen op TV?

Holy shit ik heb echt het verkeerde beroep gekozen :'(
afspraak tandarts verzetten
pi_203715503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:53 schreef Halcon het volgende:
Het huis waar hij in woont heeft hij gekocht, volgens mij zonder hypotheek zelfs.
Hypotheek van 2 miljoen bij de ABN en 8 ton geleend uit eigen onderneming.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 februari 2022 @ 10:28:00 #64
367000 roos94
pi_203715530
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
700K voor niks kunnen op TV?

Holy shit ik heb echt het verkeerde beroep gekozen :'(
Die gast van Jumbo vangt ook tonnen voor debiele reclames, echt bizar als je erover nadenkt.
pi_203715593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Hypotheek van 2 miljoen bij de ABN en 8 ton geleend uit eigen onderneming.
Hopelijk heeft hij de rente niet al te lang vastgezet dan :)
pi_203715811
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die gast van Jumbo vangt ook tonnen voor debiele reclames, echt bizar als je erover nadenkt.
Misschien is het maar ook beter om er niet over na te denken, wil nog wel positief het weekend ingaan :')

Maar het is wel duidelijk dat er veel te veel geld zit bij mensen die het niet verdienen.
afspraak tandarts verzetten
pi_203715857
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Misschien is het maar ook beter om er niet over na te denken, wil nog wel positief het weekend ingaan :')

Maar het is wel duidelijk dat er veel te veel geld zit bij mensen die het niet verdienen.
Keken natuurlijk wel veel mensen naar The Voice en genoeg debielen die een kaartje kopen als Lil Kneus ergens komt "rappen".
pi_203715965
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
en genoeg debielen die een kaartje kopen als Lil Kneus ergens komt "rappen".
Echt, zoveel mensen zonder smaak.
Zouden die allemaal nog Corona symptomen hebben?
pi_203716093
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Misschien is het maar ook beter om er niet over na te denken, wil nog wel positief het weekend ingaan :')

Maar het is wel duidelijk dat er veel te veel geld zit bij mensen die het niet verdienen.
tja komt omdat idioten kaartjes kopen of erna kijken.

Zelf hebben we thuis bijvoorbeeld alleen nog tv voor mijn vader. Ik kijk verder nooit tv.
pi_203716125
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Echt, zoveel mensen zonder smaak.
Zouden die allemaal nog Corona symptomen hebben?
Veel lui worden zonder smaak geboren blijkbaar.
pi_203718420
Drie nachten zat Lil Kleine al in de cel vanwege de laatste vermeende mishandeling van zijn verloofde Jaimie Vaes, vorige week vrijdag. Aangifte deed zij nog steeds niet tegen hem. Volgens sommige bronnen moet zij wel lijden aan het stockholmsyndroom, volgens een andere absolute insider die zijn informatie deelt met alléén Privé zit er een masterplan achter: géén cel, maar… betálen!

Zorgvuldig zullen de beelden, frame voor frame, door de politie worden bestudeerd om te zien wat er vorige week vrijdag nu precies is voorgevallen tussen Lil Kleine en zijn verloofde Jaimie Vaes. Dat een nieuwe, fikse ruzie tussen de twee opnieuw zou zijn uitgelopen op de mishandeling van de moeder van zijn zoon Lio lijkt duidelijk. Voor de deur van hun woning aan de Prinsengracht liepen de gemoederen vermoedelijk weer eens hoog op, zoals dat volgens vrienden en omwonenden regelmatig het geval zou zijn. Maar voor het eerst doken er nu béélden op van hoe heftig het er dan aan toe kan gaan. Beelden, gemaakt door de eigen bewakingscamera’s die in het appartement zijn opgehangen en waarover, behalve Kleine zelf, alleen Jaimie kan beschikken.

Slachtoffer
Het lijkt, hoe dan ook, een actie van haarzelf geweest te zijn om de wereld te laten zien hoe gewelddadig haar liefdesrelatie met Jorik Scholten soms zou zijn. De lezing in de vriendenkring: Jaimie deelde ze niet zelf met het zogenoemde ’Juice Channel’ dat ze naar buiten bracht, maar wel met vrienden. Een van hen zou ze vervolgens hebben gelekt.

Hoe dan ook: het is de eerste keer dat door toedoen van het vermeende slachtoffer zelf het andere gezicht van Lil Kleine aan de wereld wordt getoond. Na het grote incident op Ibiza was het Jaimie die ervoor zorgde dat haar vriend een dag nadat hij door de gevreesde Guardia Civil was opgepakt, alweer vrijkwam. Jaimie besloot geen aangifte tegen hem te doen, waardoor de politie met lege handen stond. Het lukte hem ook met de directie van het hotel - waar hij vernielingen zou hebben aangericht - te schikken door de schade te betalen en zo kwam de rapper, letterlijk, met de schrik vrij. De twee besloten een tijdje uit elkaar te gaan. Jaimie bleef langer op Ibiza en nam afstand, maar na verloop van tijd zochten ze elkaar in Amsterdam toch weer op. Waarna het niet eens zo lange aftellen naar het volgende incident, wat zich zou voordoen, begon.

Opvallend is dat Jaimie, behalve met het mogelijk versturen van de schokkende beelden, opnieuw weinig haast lijkt te maken om politiewerk te maken van wat haar nu weer zou zijn overkomen. Joriks advocaat Nienke Hoogervorst, die haar cliënt na drie nachten uit de cel kreeg, wijst er fijntjes op dat nog steeds geen aangifte tegen hem is gedaan. In het land mag dat voor verbazing zorgen, in de vriendenkring van Jorik en Jaimie valt daarvoor wel een aannemelijke verklaring op te vangen.

Een absolute ingewijde vertelt aan Privé: ,,Jaimie is er klaar mee en wil een goede regeling afdwingen. Ze heeft dan ook werkelijk aan niemand van haar vrienden gevraagd wie de beelden heeft gelekt. Dat maakt haar ook niet uit. De druk op Jorik is ermee opgevoerd, en dat komt haar goed uit. Foto’s, na de mishandeling vorig jaar, zijn door haar toen niet gedeeld. Misschien dat ze toen nog hoop had dat het daarbij zou blijven, maar nu is de maat vol. Ze wil een zo hoog mogelijke regeling voor zoon Lio en voor zichzelf, met een afkoopsom en een huis. En die kan ze laten uitonderhandelen onder de dreiging ook nog aangifte te gaan doen. Wanneer ze naar de politie gaat, zal ze daar worden ondervraagd en álles moeten vertellen over wat haar in de jaren met Jorik is overkomen. Dat is namelijk nogal wat en dan zou hij zeker voor langere tijd achter de tralies verdwijnen. Jorik is daar panisch over. Hij trok zijn drie dagen in die politiecel al niet en is doodsbang te worden veroordeeld tot een celstraf. Tot elke straf, trouwens. Honderdtwintig uur taakstraf wegens uitgaansgeweld, die hij kreeg opgelegd op de dag dat hij ’s avonds Jaimie te grazen nam, was hem ook al te veel. Hij gaat in hoger beroep. Maar ik denk dat hij dat beter kan intrekken. Zeker nu…’’

Saillant, ook het OM kondigde donderdagmiddag aan in hoger beroep te gaan tegen de beslissing van de rechter-commissaris, die woensdag besliste tot schorsing van het voorarrest van de rapper. Dat Lil Kleine volgens zijn advocaat Nienke Hoogervorst nu weer op vrije voeten is, ’lucht hem op’. „Het heeft een grote impact op hem. Het is vervelend allemaal, vooral voor alle betrokkenen.”

,,Jaimie zou in de week vóór het laatste incident al een appartement hebben bekeken wat haar zeer zou bevallen. Goede vrienden als Estelle Cruijff raden haar al langer aan Jorik te verlaten en in een mooie flat voor zichzelf en haar kind te kiezen. Dat idee was net geland, toen dít weer gebeurde en het nieuwe voorval ervoor zorgde dat alles in een stroomversnelling kwam. Nu moet dat huis er komen. Het zou worden gehuurd en Jorik zou, naast een forse afkoopsom, een bankgarantie van drie jaar huur moeten afgeven.’’

,,Juist dit is een van de redenen waarom Jaimie niet zou willen dat haar ex voor langere tijd achter de tralies verdwijnt. Zelf heeft ze bedacht dat hij, nu alles weer opengaat, beter zijn buitengewoon lucratieve handeltje met optredens en concerten kan oppakken om zo, op een afstandje, beter voor hun zoon en voor haar te kunnen zorgen. Ook dat is een afweging die maakt dat zij nog geen aangifte heeft gedaan.’’

Een andere vriend beschrijft Jaimie, die voor haar tv-werk overigens dezelfde manager als Lil Kleine heeft, namelijk Nathan Moszkowicz, als ’in sommige opzichten labiel’. Hij zegt: ,,Wat vrienden als Estelle ook tegen haar zeggen, meestal komt het niet honderd procent door. Sommige vriendinnen spreekt ze ook helemaal niet meer, want die willen niets met Jorik te maken hebben. Ze is onder behandeling van een psycholoog, maar zijn rekening wilde Jorik ook niet betalen. Tot nu toe heeft ze steeds niet doorgezet. Het lijkt wel een gevalletje stockholmsyndroom, dat je van de dader gaat houden. De mensen die haar op Ibiza hard hebben aangepakt en met de neus op de feiten drukten, hebben dat nu weer gedaan. Zaterdag stond ze misschien wel op het punt aangifte te doen, maar is toch weer gaan twijfelen en heeft er uiteindelijk van afgezien. Ik weet niet wie er toen met haar gepraat hebben. Dat zouden de advocaat en de manager geweest kunnen zijn die haar erop gewezen kunnen hebben dat Jorik weleens voor lang kon worden opgeborgen. En dan schrikt ze toch weer terug voor dat idee. Ze wil het allemaal nu eens goed geregeld hebben.’’

Nienke Hoogervorst en Nathan Moszkowicz weigeren commentaar op de verhalen uit Jaimies vriendenkring.

https://www.telegraaf.nl/(...)hierom-geen-aangifte
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 13:39:16 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203719476
heeft ze iig 1 goede vriend

de rest kan weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 13:44:55 #73
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203719554
Zou fijn zijn als dit eindelijk tot de val van die teringKleine gaat leiden.

Die gek gedraagt zich al jaren als een gigadebiel maar kreeg veeeel te veel eer.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203719624
Wat voor afkomst heeft zo'n Jamie. Is zij wat ze ook wel noemen een Mutt?
pi_203719677
Sws dat ie een keer snoeihard in elkaar getrapt gaat worden dit jaar
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 13:53:56 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203719688
zou wel mooi zijn

hopelijk on camera
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 13:54:29 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203719701
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:50 schreef Gunnter het volgende:
Wat voor afkomst heeft zo'n Jamie. Is zij wat ze ook wel noemen een Mutt?
lekker belangrijk :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203719721
quote:
Madame Tussauds haalt na Ali B en Borsato ook beeld Lil Kleine weg
Museum Madame Tussauds op de Dam haalt het wassenbeeld van rapper Lil Kleine uit de collectie. Volgens een woordvoerder heeft het museum hiertoe besloten na feedback van gasten.
https://www.ad.nl/amsterd(...)kleine-weg~a82ad857/
Blijft niets meer over in Madame Tussaud _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203719817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Het gaat er niet om wat er binnen komt, maar wat hij er mee doet. Er zijn natuurlijk voorbeelden zat van mensen die veel geld verdiend hebben, maar daarna alles verbrast hebben.

Als hij slim is, heeft 'ie wat geïnvesteerd in andere dingen dan rappen. Bijvoorbeeld die twee zaakjes en vastgoed. Die modelijn is alweer geflopt.
Dit soort lui willen ook nog wel eens een probleempje met de belastingdienst krijgen.
Ooit wel eens gelezen dat de belastingdienst elk jaar 5 BN'ers selecteert om aan te pakken, soort van waarschuwing voor grote publiek, lullig als je dan aan de beurt bent. Het zou me niet verbazen als ze deze keer hem kiezen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203719849
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit soort lui willen ook nog wel eens een probleempje met de belastingdienst krijgen.
Ooit wel eens gelezen dat de belastingdienst elk jaar 5 BN'ers selecteert om aan te pakken, soort van waarschuwing voor grote publiek, lullig als je dan aan de beurt bent. Het zou me niet verbazen als ze deze keer hem kiezen :)
Als hij alles gewoon netjes heeft geregeld / laten regelen, heeft hij weinig te vrezen. Als hij veel in het zwart doet of via vage buitenlandse constructies a la Afrojack, dan wordt het misschien nog wel lachen.
pi_203720410
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef Solotovski het volgende:
Sws dat ie een keer snoeihard in elkaar getrapt gaat worden dit jaar
en welke held gaat dat dan precies doen?
pi_203720419
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:36 schreef riazop het volgende:

[..]
en welke held gaat dat dan precies doen?
De Fok! knokploeg :')
pi_203720442
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
De Fok! knokploeg :')
Terwijl de beste man miljoenen kliks en streams verzamelt en zn zakken vult krijgt ie van een paar droeftoeters op internet een pak slaag...

Ik denk dat hij wakker gaat liggen
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:39:09 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720452
ik doe het zo

gelukkig ken ik het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203720787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:36 schreef riazop het volgende:

[..]
en welke held gaat dat dan precies doen?
Mwah, daar zal weinig voor nodig zijn denk ik persoonlijk. Als ie zich weer eens in het Amsterdamse nachtleven bevindt, hoeft er maar eentje te lopen hoor :9
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_203720815
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Mwah, daar zal weinig voor nodig zijn denk ik persoonlijk. Als ie zich weer eens in het Amsterdamse nachtleven bevindt, hoeft er maar eentje te lopen hoor :9
Voorlopig is het LK die de klappen uitdeelt.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 15:03:14 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203720854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:

[..]
Voorlopig is het LK die de klappen uitdeelt.
wat een baas ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203721010
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:

[..]
Voorlopig is het LK die de klappen uitdeelt.
Aan een vrouw poe poe
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:18:12 #89
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_203721118
Een nieuw verdienmodel voor het kleine pikkie zou kunnen zijn om plastic fantastic Jaimie tegen betaling als onderdanige BDSM slavin aan te bieden op wat sites. Ze kan wel een paar tikken verdragen blijkbaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 18-02-2022 15:45:04 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 15:27:43 #90
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203721281
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:

[..]
Voorlopig is het LK die de klappen uitdeelt.
Ja... fijn
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')