SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-02-2022 13:44:12 ]Allemaal cabaretteketet!
Leroy wordt ook continu gesaved in de uitzendingen. BB is fanboy van Leroy en Nawel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:32 schreef Ptr67 het volgende:
Vera is logisch dat die er op staat... die wordt gekozen door de Nawel-anti-vera-club. En die zijn met veel meer dan wij durven aan te kijken.
Dan heb je de zooi via sociale media die dan op Nawel en Leroy stemmen, omdat ze die dan ook zien en over lezen.
Nawel wordt veel gespaard in LIVE-beelden (camera zapt weg; en toont dan vooral actieve dingen); Leroy hebben we al veel over gezegd dus heeft nu ook geen zin.
Tja Veertje; de kijker in het algemeen zien jouw als een stille muis die nooit op de voorgrond treedt. Misschien moet je wat meer doen om jezelf in de kijker te spelen (zonder sexoversch.gedrag).
En wat nog belangrijker is... al die polls zijn gewoon dikke BS !! Want telkens verwacht iedereen dat Nawel er uit wordt gegooid, en telkens zie ik overal de frustratie waarom ze er weer in blijft ondanks die BS-polls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
vorige week klopte niet toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:
Dus zaterdag weer een NL'er die vertrekt.
Gaat netjes gelijk op zo.
Peter?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorige week klopte niet toch?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef Ireth het volgende:
Leroy: "Ik ga net zo graag naar huis hé...." Vertrek! NU!!!Stemmen wij Nawel er wel uit!
ik geloof nooit dat dit kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vera is opgeofferd omdat ze Kristof er niet op durven te zettenThinking is difficult, that’s why most people judge
als je zo naar BB moet kijken wordt het wel heel vermoeiendquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias die medelijden heeft met Nawel. Dat zijn ontwikkelingen.
Zal de Nawel aanhang goed doen!
Is hij iig niet meer de gebeten hond.
Inderdaad dat dacht ik ook precies hetzelfdequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat dit klopt
Vera is opgeofferd omdat ze Kristof er niet op durven te zetten
Er komt een dag, dan is ze het bokjequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
Er moet toch wel een lichtje gaan branden bij Nawel.....eerst de bewoners haar er steeds opzetten, en nu de kijker.....ook al wordt ze weer gesaved door haar fans.
dromenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En dan zaterdag aan Nawel vragen wat ze denkt over het feit dat de kijker haar heeft genomineerd
Ze willen beide kampen nagenoeg uitbalanceren, anders krijg je roll over en is er geen kut meer aanquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leroy wordt ook continu gesaved in de uitzendingen. BB is fanboy van Leroy en Nawel.
u zijt de mol?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze willen beide kampen nagenoeg uitbalanceren, anders krijg je roll over en is er geen kut meer aan
Die gaat a.s zaterdag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er had toch een Nl -er moeten gaan?
Gingen idd twee keer Belgisch eruit Dimi en toen Peter, dus denk idd een NL nu..quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er had toch een Nl -er moeten gaan?
ik denk door BB niet haar fansquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:39 schreef zodeju het volgende:
Er moet toch wel een lichtje gaan branden bij Nawel.....eerst de bewoners haar er steeds opzetten, en nu de kijker.....ook al wordt ze weer gesaved door haar fans.
ja dat word SL hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als we dan maar geen SL krijgen. ZIEN
Welke FB groep is dat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even ter vergelijking de stand op de grootste poll op FB in een groep met 53.800 leden:
[ afbeelding ]
Dan moet het Leroy zijn....Vera lijk me stug daar er dan nog maar 1 nederlandse vrouw over blijft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gingen idd twee keer Belgisch eruit Dimi en toen Peter, dus denk idd een NL nu..
FB heeft het vaak foutquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even ter vergelijking de stand op de grootste poll op FB in een groep met 53.800 leden:
[ afbeelding ]
Precies om en om valt natuurlijk té veel op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gingen idd twee keer Belgisch eruit Dimi en toen Peter, dus denk idd een NL nu..
Ze heeft heel fanatieke fans die ver gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:40 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
ik denk door BB niet haar fans
Nee joh. Vera is best irritant en sneaky arrogant. Die dooie blik in haar ogen als ze met de, in haar ogen, mindere bewoners praat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot vorige week was het echt om en omquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies om en om valt natuurlijk té veel op.
ja dat zeg ik ze heeft gewoon die air dat ze denkt er niet op te komenquote:
Idd, dus kan maar zo zijn dat er volgende week ook weer een NL uit gaat/moetquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies om en om valt natuurlijk té veel op.
tegenwoordig ook met Nawelquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee joh. Vera is best irritant en sneaky arrogant. Die dooie blik in haar ogen als ze met de, in haar ogen, mindere bewoners praat.![]()
Alleen met Tobias, Grace en Kristoff is ze goed.
Ik had in mijn post al een hyperlink gezet, maar het is deze:quote:
Maar als ze dat dus blijven doen, is t te voorspelbaar dus daarom twee keer een bleg eruit en nu weer een nederlanderquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot vorige week was het echt om en om
Julio.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, dus kan maar zo zijn dat er volgende week ook weer een NL uit gaat/moet
of ze doen maar wat bij BBquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als ze dat dus blijven doen, is t te voorspelbaar dus daarom twee keer een bleg eruit en nu weer een nederlander
Ja, en toen ging er ergens daar een lampje branden, die de social media doorlichte.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot vorige week was het echt om en om
Misschien wel, sowieos geen tobi of grace, misschien vera als ze nu mag blijven en weer op de bank komtquote:
je moet wel de shine pakken hequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef engine het volgende:
Hanne is niet genomineerd maar ze gaat haar hele leven omgooien vanwege haar niet nominatie
Vindt de poll nu ook niet erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
FB heeft het vaak fout
maar dit is zo een groot verschil
het zaakje stinkt
Wie weet wel ja, ach kan mij er totaal niet druk om maken, op den duur gaan ze allemaal naar huisquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze doen maar wat bij BB
die kans acht ik groter
hoezo niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt de poll nu ook niet erg geloofwaardig.
en zijn dochtertje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:37 schreef Angelflush het volgende:
Leroy weet altijd alles al.
En als er wat dan ook gebeurd hij altijd de smoes gebruikt dat hij zn ouders en zn zus mist.
Ik neem aan dat we allemaal massaal kiezen voor Vera om te blijven toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
Vera is opgeofferd door BB
die durven Kristof er niet op te zetten
Dan wilde ze Julio en Hanne sowieso niet genomineerd hebben....Die staan nu het hoogst om te blijven.quote:
dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera is eigenlijk vrij onzichtbaar in de tv uitzendingen. Kan me niet voorstellen dat er ineens massaal op haar gestemd is om te nomineren.
Neequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we allemaal massaal kiezen voor Vera om te blijven toch?
Die andere twee mogen weg, het liefste Leroy maar met Naarwel ben ik ook blij als ze vertrekt. Dan heeft Leroy ook niets meer daar.
daar zijn ze verrassend positief over op FBquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan wilde ze Julio en Hanne sowieso niet genomineerd hebben....Die staan nu het hoogst om te blijven.
Waarom zouden ze Kristoff er niet op durven zetten dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem er niet op duren zetten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de kans bestaat dat ze hem er massaal uit stemmenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:49 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Kristoff er niet op durven zetten dan?
De ideale finale voor BB is 2 Belgen, man en vrouw. En 2 Nederlanders, man en vrouw.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:49 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
omdat de kans bestaat dat ze hem er massaal uit stemmenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem er niet op duren zetten?
je moest stemmen wie je eruit wildequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:50 schreef DocCroc het volgende:
Wat een onzin dat ze Vera zouden opofferen. Vera heeft een aangenamer karakter dan Nawel, maar voert voor de rest heel weinig uit en heeft zeer weinig toegevoegde waarde. Bij mij stond ze ook gewoon ergens onderin.
Ik denk niet dat er veel fouts in Vera zit. Helaas zit er ook niet heel veel gezelligs of leuks in. Ze hoeft van mij niet weg, maar ik zou haar ook niet missen als ze gaat. De andere tweeheb ik liever dat ze gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee joh. Vera is best irritant en sneaky arrogant. Die dooie blik in haar ogen als ze met de, in haar ogen, mindere bewoners praat.![]()
Je kunt meteen aansluiten bij die groep die elke week schreeuwen dat BB sjoemelt met de uitslag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moest stemmen wie je eruit wilde
was ik alquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:52 schreef DocCroc het volgende:
[..]
Je kunt meteen aansluiten bij die groep die elke week schreeuwen dat BB sjoemelt met de uitslag.
Of misschien juist daarom, omdat ze onzichtbaar isquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera is eigenlijk vrij onzichtbaar in de tv uitzendingen. Kan me niet voorstellen dat er ineens massaal op haar gestemd is om te nomineren.
Gewoon safe idd, omdat ze weten dat ze toch blijft?!quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of misschien juist daarom, omdat ze onzichtbaar is
heb jij op iemand gestemd die je eruit wil of iemand die je niet ziet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of misschien juist daarom, omdat ze onzichtbaar is
Dat is toch bij elke stemming zo dat ze iemand er massaal uit gaan stemmen, daarom stemmen we toch ook?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de kans bestaat dat ze hem er massaal uit stemmen
er is echt veel haat naar Kristof
ben ik het niet mee eens
maar ja
Blijft toch ook weer dat dame/heer verhaal van @:Engine hangen in mijn hoofd
er moet een dame/heer belg in de finale en een dame/heer nl-er
Ze weten heel goed wie er genomineerd heeft maar verkopen onzin om het wat zachter te makenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ze weten dus niet wie heeft genomineerd.
Julio bazelt over familie die zou hebben genomineerd.
BB wil de enige belgische man er niet uit????quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat is toch bij elke stemming zo dat ze iemand er massaal uit gaan stemmen, daarom stemmen we toch ook?
Heel juist ! En de rest is vooral niet sneaky arrogant ! Wat een slappe uitleg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of omdat ze haar niets aan vinden en te saai?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon safe idd, omdat ze weten dat ze toch blijft?!
Welke fb is dat dan ik volg er geen 1quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef r0ydr het volgende:
Leroy gaat goed op fb al maarliefst 115 stemmen en Vera en Nawel boven de 1500
Ik persoonlijk kan niet om Leroy en Naarwel heen, daar heb ik op gestemdquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij op iemand gestemd die je eruit wil of iemand die je niet ziet?
Kan ook nog..quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of omdat ze haar niets aan vinden en te saai?
Julio weet ook dat Leroy de toneelhaak gaat krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
Julio zegt ik gun het je echt dat je naar je ouders en je kind gaat.
Dat zou kunnen, dat lees ik hier vaker maar ik zie dat niet zo hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB wil de enige belgische man er niet uit????
https://www.facebook.com/(...)ts/3132977586949812/quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Welke fb is dat dan ik volg er geen 1
enige belgische man nog heb ik gelezenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:49 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Van mij mogen de saaie mensen er ook uit, Julio, Hanna, Vera en Tobias.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of omdat ze haar niets aan vinden en te saai?
Julio is zo dom. Hij kan over niks anders meer praten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
De Familie kiezen? zijn ze nu zo dom?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
De Familie kiezen? zijn ze nu zo dom?
is toch egal maar zij komt verder mequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
die mag er volgende week ook uit - weer zo'n miscastingquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Julio is zo dom. Hij kan over niks anders meer praten.
BB hequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
En dit mochten we niet zien![]()
Na twee minuten was het al bekend![]()
Faal op faal
de streams zijn veel(buiten de SL's om) ook triestquote:
Mogen het ook bakstenen zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
vanaf de 25 ste, kunnen we eitjes over het hek gooien..speciaal voor Vera..hoop dat ze die wel gaat delen...
voor Vera???quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mogen het ook bakstenen zijn?
Deze BB is zoals verwacht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
de streams zijn veel(buiten de SL's om) ook triest
Via postimage site of gyazo dan kan foto screen shottenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mogen het ook bakstenen zijn?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:52 schreef Mjelleke het volgende:
2x Vera gestemd. .die anderen verdienen het meer om te gaan.
als die niet gaat....quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee Leroy mocht die er nog inzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De kijker, alleen denken de bewoners zelf dat familie heeft gestemdquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
Wie heeft nou besloten. De familie of de kijker?
Julio vooralquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De kijker, alleen denken de bewoners zelf dat familie heeft gestemd
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee Leroy mocht die er nog inzitten
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als die niet gaat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ga ik ook doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Leroy gestemd om te blijven
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De één houd van blonde geile wijfen, de ander van stoere macho'squote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]je hou altijd van de irritantesten
Inderdaad, kam dat toch gewoon. Man man. En zeker die Nawel kan er wat van.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef engine het volgende:
Waar is dat gefohn eigenlijk goed voor? Moet dat echt 100% droog zijn?
Leroy denkt familie of iets anders, kan zich niet voorstellen dat de kijkers hem ! zouden nomineren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
Wie heeft nou besloten. De familie of de kijker?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:05 schreef Ptr67 het volgende:
Laat jullie meningen gerust rondstrooien na mijn gezegde...
Volgens mij hebben ze bij BB de diversiteitskaart getrokken voor dit jaar. Op zich niets mis mee, zolang het min of meer eerlijk kan blijven...
Dus of Nawel of Salar wint dit jaar... jaja schiet me maar af... we zullen wel zien achteraf
Vera blijft nog wel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:11 schreef mario390 het volgende:
ze nehmen me niet vera ook nog weg
barbara moest al gaan
Ich habe nord vpn. Gehe 5x auf Leroy stimmenquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:11 schreef mario390 het volgende:
barbara moest al gaan
echt op twitter gaat dat toch losquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:11 schreef Silves het volgende:
[..]
thema...Brazil..allemaal de hele week bloot twerken, zo komt Grace aan haar tv momentjes..
Die is of in de badkamer of ligt op bedquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:11 schreef jooba het volgende:
[..]
Inderdaad, kam dat toch gewoon. Man man. En zeker die Nawel kan er wat van.
Nee, niet vragen!quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:11 schreef mario390 het volgende:
barbara moest al gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
je kunt het Irethquote:
Ja duh, zo'n aardige jongen verdiend nog een tweede kans.quote:
Is je probleem op videoland al opgelost? Want hier is stream 2 nog steeds niet goedquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Yep daarna Nawel of JulioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aha. De beheerder van die FB-groep ken ik.(Marc Denys). Is ook de "grote man" achter de grootste FB-groep van "De Mol" België.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had in mijn post al een hyperlink gezet, maar het is deze:
https://www.facebook.com/(...)ts/3129611050619799/
In diezelfde groep nu ook een poll wie er mag blijven:
https://www.facebook.com/(...)ts/3132977586949812/
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ich habe nord vpn. Gehe 5x auf Leroy stimmen
Nope, gebeld met videoland, probleem is bekend, ze proberen een oplossing te zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is je probleem op videoland al opgelost? Want hier is stream 2 nog steeds niet goed
Of ze gaan de sauna in, of de hottub...quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Sestra666 het volgende:
elke dag je haar wassen en stylen en dan een uur later zit het alweer vast
Elke dag je haar wassen is zo slecht hequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Sestra666 het volgende:
Nou hopen dat ze het snel fiksen, want het is wel irritant heb soms ook dat er een rode cirkel in beeld komtquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, gebeld met videoland, probleem is bekend, ze proberen een oplossing te zoeken.
Ik heb het dus op alle Android, op ios en Windows geen probleem.
is dat om te blijven? de het hhogst staat in de beeld?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef r0ydr het volgende:
Gaat goed met Leroy [ link | afbeelding ]
Ik was om de dag mijn haar in de avond, en laat het gewoon opdrogen. Zou niet weten waar mijn föhn is?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Elke dag je haar wassen is zo slecht he
Ik zit nu met een hele oude laptop,half uur bezig om op te starten en dan de rest van de tijd gewoon aan laten staanquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hopen dat ze het snel fiksen, want het is wel irritant heb soms ook dat er een rode cirkel in beeld komt
Windows idd ook geen problemen.
Dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu met een hele oude laptop,half uur bezig om op te starten en dan de rest van de tijd gewoon aan laten staan
Je mag van mij een laptop lenen maar dan moet je wel effe naar Belgie komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu met een hele oude laptop,half uur bezig om op te starten en dan de rest van de tijd gewoon aan laten staan
Mijn stem heeft ze ook gekregenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]https://i.postimg.cc/ZnhH(...)17-133952-Chrome.jpg
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:22 schreef jooba het volgende:
[..]
Je mag van mij een laptop lenen maar dan moet je wel effe naar Belgie komen.
En Veertje moet troost zoeken bij Nawel. Leuke vriendin.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft weer een week overleefd en ziet dat het goed is
Volgens mij heef ie qua negatieve berichten online zelfs Jerrel verslagen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:23 schreef Stargazing het volgende:
Leroy gaat echt in een zwart gat vallen zaterdag als hij terug in de realiteit is.
Niet alleen hebben de kijkers hem genomineerd, hij is ook de meest gehate bewoner van de afgelopen 2 seizoenen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:24 schreef engine het volgende:
[..]
En Veertje moet troost zoeken bij Nawel. Leuke vriendin.
aah vandaar de stream wisselquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Grace verteld tegen tobias dat ze te horen heeft gekregen dat ze de meiden niet meer bij hun pussy mag grijpen
Ja en dat is een prestatiequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heef ie qua negatieve berichten online zelfs Jerrel verslagen?
Ja mag niet meer die geintjes maken hadden ze gezegdquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar de stream wissel
Ben benieuwd naar de verklaring, zal ze ook naar een psycholoog moetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Grace verteld tegen tobias dat ze te horen heeft gekregen dat ze de meiden niet meer bij hun pussy mag grijpen
Niet alleen van nu en vorig jaar, van alle oude seizoenen heeft hij het rotste karakter🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:30 schreef Stargazing het volgende:
Lerot zou beter zelf vertrekken.
Er is geen enkele manier waarop hij dit kan winnen.
Zowel Nawel als Vera hebben nog wel wat fans ondanks wat die ranking en deze vreemde ontwikkeling zegt.
Leroy heeft er misschien 200.
PS, nee dat is geen typfout.
Hij heeft het rotste karakter van alle bewoners tot nu toe, zowel dit als vorig jaar.
je heeft gestemt op vera blijven?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn stem heeft ze ook gekregen
Wat zal het volgende programma zijn waarin Leroy gaat verschijnen ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:30 schreef Stargazing het volgende:
Zowel Nawel als Vera hebben nog wel wat fans ondanks wat die ranking en deze vreemde ontwikkeling zegt.
Hij heeft het rotste karakter van alle bewoners tot nu toe, zowel dit als vorig jaar.
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Wat zal het volgende programma zijn waarin Leroy gaat verschijnen ?
Ex on the beach...quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Ex on the Beach waarbij alles weer niet eerlijk is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
The undateables🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:30 schreef Stargazing het volgende:
Ja, ik vind het wel een leuk meisje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft gestemt op vera blijven?
Legomasters?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Steenrijk, straatarm. Dies al zijn klanten kwijt. Je schaamt je toch dood als men ontdekt dat dít exemplaar je haar doet???quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Vermoed dat hij iemand kon inwisselen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:40 schreef engine het volgende:
Salar roept iedereen naar de woonkamer. Hij gaat iets bekend maken.
Deze gebruiken heb ik ook gaat makkelijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom lukt het me nu weer niet![]()
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen deel 2quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat heeft Salar nou gezegd kan de livestreams niet openen op Videoland..
Hij mocht iemand redden. Koos voor Kristof, die stond laatste. Klieroy staat, als ik het goed begrijp, nu laatstequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat heeft Salar nou gezegd kan de livestreams niet openen op Videoland..
?>gaat hier nog goed...quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Videoland nu algehele storing en niet alleen klanten van KPN.
Dit komt dan wel weer goed overeen met de uitslag van die FB-poll, maar een paar kleine verschillen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof
Als dat maar goed gaat zaterdag....quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt .. Leroy hoger dan Kristof ....![]()
![]()
is nur stemmen te geven om blijven?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:40 schreef engine het volgende:
Salar roept iedereen naar de woonkamer. Hij gaat iets bekend maken.
Kristof staat er niet op .. maar Vera.. dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat zaterdag....
Jup stemmen wie mag blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
is nur stemmen te geven om blijven?
vor naar huis werd niet gestemt?
Die stemming was volgens mij al afgesloten voordat Leroy die scheldpartij en die keelsnee over Hanne deedquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt .. Leroy hoger dan Kristof ....![]()
![]()
Leestekens zijn geen overbodige luxe,, toch?🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:49 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hem wel 10x gelezen, maar snap er nog steeds geen klote van![]()
[ afbeelding ]
Koeterwaals vertalen .. deze persoon denkt dat de nominatielijst gebaseerd is op de stemming van gister, wie is je favoriet. Dus dus iedereen die werkt niet heeft kunnen invullen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit van FB?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:49 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel denkt dat zei eruit gaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is al aan het inpakken. Alle kaarten gaan van de muur.
Kristofquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Stond leroy onderaan de popi lijst?
Ja maar wel hoger dan Kristof... begrijpen wie begrijpen kan met dat gedrag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Stond leroy onderaan de popi lijst?
Nee natuurlijk niet....quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:52 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vertrouwd Salar niet over de ranking.
Inderdaad ... de drie Kristof, Leroy en Nawel krijgen de meeste stemmen. Grace en Tobias veruit de minste. De rest is uitwisselbaar qua plek.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit komt dan wel weer goed overeen met de uitslag van die FB-poll, maar een paar kleine verschillen.
@:greysbones
ze moeten toch inpakken zaterdag, hij is al vast begonnen hhahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is al aan het inpakken. Alle kaarten gaan van de muur.
Zit een addertje onder het gras natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:52 schreef Angelflush het volgende:
Hier ooo ziggo , maar streams doen t nog.( heb 2 oude tel. Op beide 1 stream aan ) .quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Bij Ziggo / Zwolle ook storing. Kan niet inloggen.
Ik geloof het ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:52 schreef Angelflush het volgende:
wordt met de dag nepperiger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
Krijgen we weer die kinderachtige af en aanstoot van die 2 verwaande neppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |