SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Ze weten heel goed dat de kijker genomineerd heeft of verwachten zoiets. Dat kon je wel merken aan de sfeer gistermiddag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
En z.g.n. weten ze nog niets omdat ze niet hoefde te nomineren. Enkele hebben vermoedens dat er een addertje on het gras zit dus als een complete verrassing zal het ook niet komen...
Die heeft 'al die miljoenen' weer verdient met zijn presentatieklusje....droomt hij...quote:
Het is wel de zelfde huttub waar Els in lag.quote:
Het is dezelfde, die is gewoon blijven staan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel de zelfde huttub waar Els in lag.
Sommige dachten dat hij vierkant was de vorige keer maar heb even gekeken en Els lag ook in een ronde met dezelfde kleur bank.
Kan haast niet andersquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:56 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Leroy eruit gaat zaterdag.
No brainer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:56 schreef -river- het volgende:
Dat ligt eraan, als Nawee en Salar er naast zitten wel , als het Hoelieooow is erbij zit kan die ook zomaar weg..quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:56 schreef -river- het volgende:
Het is geen BestelBoekkamerquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Beetje flauw dat ze zo niet de DGK in mogen
Dat hoop ik ook maar na vanmorgen gelezen te hebben dat er misschien een belg uit moet kwa telling ofzo snap ik nu ook dus dat er geen gewone nominatie is. Als leroy erin blijft he!!! Dan dan dan...... uhmm ff verzinnen brb dan dan..quote:
Salar heeft immuniteit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als Nawee en Salar er naast zitten wel , als het Hoelieooow is erbij zit kan die ook zomaar weg..
Die volg ik ff nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is geen BestelBoekkamer
DBKquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Beetje flauw dat ze zo niet de DGK in mogen
Vorige week ging er ook een Belg uit, en de week er voor ook. Dus ik denk dat ze dit patroon nu loslaten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar na vanmorgen gelezen te hebben dat er misschien een belg uit moet kwa telling ofzo snap ik nu ook dus dat er geen gewone nominatie is. Als leroy erin blijft he!!! Dan dan dan...... uhmm ff verzinnen brb dan dan..
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:03 schreef -river- het volgende:
Of misschien pussygrijper Grace, dat kan ook.
Scherpe observatie. Er moet nu een Nederlander uit. En dat kan wel eens Vera zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week ging er ook een Belg uit, en de week er voor ook. Dus ik denk dat ze dit patroon nu loslaten.
Ik haal het steeds door de war sjorryquote:
Waarom niet Leroy of Julio??quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Scherpe observatie. Er moet nu een Nederlander uit. En dat kan wel eens Vera zijn.
De lichaamssappen van Els, de huidschilfers van Julio, volgend jaar ontdekken ze een hele nieuwe biotoop in dat dingquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is dezelfde, die is gewoon blijven staan.
Ik baseer me op de ranking, en probeer namens BB te denken. Vera brengt weinig in het programma.quote:
Volgens jou opinie, misschien breng ze wat " klasse" in bb.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik baseer me op de ranking, en probeer namens BB te denken. Vera brengt weinig in het programma.
Niet mee eens, ze heeft een eigen wat stille/ingetogen karakter/persoonlijkheid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik baseer me op de ranking, en probeer namens BB te denken. Vera brengt weinig in het programma.
Ja, maar je houdt dan weinig nederlandse dames over. Hanne Nawel Nous en dan alleen Grace als Vera weg moet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
Wat heb ik de afgelopen drie dagen allemaal gemist? Vechtpartijen? Geneukt? Slidings? Is Nawel al uit bed?
Je moet Nawel er nu zowat inrammen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
Wat heb ik de afgelopen drie dagen allemaal gemist? Vechtpartijen? Geneukt? Slidings? Is Nawel al uit bed?
Ze hebben patat gegeten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
Oh? Is ze een soort van "Like en Subscribe" campagne begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet Nawel er nu zowat inrammen.
Nawel is inmiddels één van de populairdere bewonersquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
Enkel wat pussy grijpen, meer niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
ftfyquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel is inmiddels één van de populairdere bewoners
Leroy booswoest geweest op Hanne. Terecht ook.
Verder weinig gemist.
Oh snap! Dat wordt filmpjes terug kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verder weinig gemist.
Ik zie in de finale:quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar je houdt dan weinig nederlandse dames over. Hanne Nawel Nous en dan alleen Grace als Vera weg moet.
Nee grace is van Bahia geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat grace wel zou schrikken ook van die ramp die nu is gebeurd in brazilie san paulo kwam zij ook vandaan toch?
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen deel 2quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh snap! Dat wordt filmpjes terug kijken
Welke ramp. Als ik google zie ik veel rampen in Brazilië. De laatste 10 janquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat grace wel zou schrikken ook van die ramp die nu is gebeurd in brazilie san paulo kwam zij ook vandaan toch?
Ons natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
Wat heb ik de afgelopen drie dagen allemaal gemist?
Oh ok nah denk wel dat ze toch even schriktquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee grace is van Bahia geloof ik
Klasse, die is goed 🤣.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens jou opinie, misschien breng ze wat " klasse" in bb.
Dan hoop ik op Salar of Kristof als het maar geen Nouchine wordt.....anders is het beetje het zelfde als verleden jaar. Hoe kinderachtiger hoe beter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zie in de finale:
NL: Grace en Salar
BE: Nouchine en Kristof
Die modder overstroming dat iets was afgebroken en huizen overstroomde, zit ik nu weer zo verkeerdquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke ramp. Als ik google zie ik veel rampen in Brazilië. De laatste 10 jan
Dus???quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:21 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Klasse, die is goed 🤣.
Ze gaat meerijden met een stomdronken chauffeur, laat hem zo op haar kamer komen (dit was haar derde date). Dronken chauffeur, ging ze mee, de politiecombi wou ze nadien echt niet in.
Ook stemt ze vlotjes mee met Kristof zijn ploeg.
Ja, maar dat is echt van deze tijd.....Merk zelf dat ik soms het ook wel doe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Vera moet eens vergeten om zoveel engelse woorden te gebruiken als ze praat. Is een aangeleerd iets
Tienermeisjes, die veel stemmen en impact op Social Media hebben, gaan het verschil maken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Salar of Kristof als het maar geen Nouchine wordt.....anders is het beetje het zelfde als verleden jaar. Hoe kinderachtiger hoe beter.
ondanks dat is Grace nog steeds enorm populair dus denk het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:03 schreef -river- het volgende:
Of misschien pussygrijper Grace, dat kan ook.
Waarom? Elk woord is aangeleerd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Vera moet eens vergeten om zoveel engelse woorden te gebruiken als ze praat. Is een aangeleerd iets
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ropolis-overstromingquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke ramp. Als ik google zie ik veel rampen in Brazilië. De laatste 10 jan
En toch straalt ze klasse uit. Waar de andere meiden soms ordinair overkomen qua uitstraling.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:21 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Klasse, die is goed 🤣.
Ze gaat meerijden met een stomdronken chauffeur, laat hem zo op haar kamer komen (dit was haar derde date). Dronken chauffeur, ging ze mee, de politiecombi wou ze nadien echt niet in.
Ook stemt ze vlotjes mee met Kristof zijn ploeg.
Gevonden!quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die modder overstroming dat iets was afgebroken en huizen overstroomde, zit ik nu weer zo verkeerd
Daar heb ik never last van.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt van deze tijd.....Merk zelf dat ik soms het ook wel doe.
Dat is best vreemd.quote:
hoezo terecht? omdat ze niet meteen aan tafel ging zitten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verder weinig gemist.
Laat ik nu denken dat juist de oudere oma's en opa's bv op Jill hebben gestemd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Tienermeisjes, die veel stemmen en impact op Social Media hebben, gaan het verschil maken.
En ja, dan gaat het veel op vorig jaar (met een naïeve vrolijke Jill) lijken.
Nee doe al eventjes mee.quote:
Dat heb je, denk ik, echt mis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat juist de oudere oma's en opa's bv op Jill hebben gestemd.
Eens!quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
SL op de woonkamer (zoals nu) waar weinig gebeurd trek ik veel beter dan dat oog of die stomme filmpjes.
Hoe oud ben jij ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat heb je, denk ik, echt mis.
Ouderen houden over het algemeen niet zo van dat giechelige en kinderachtige 'gedoe'.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gevonden!
Dodental overstromingen Rio de Janeiro loopt verder ...
19 uur geleden — Het dodental door de modderstromen en overstromingen in de Braziliaanse deelstaat ... Ook raakten sommige huizen begraven onder de modder:.
Die stond er eerst niet tussen.
Oh dan begrijp ik je uitspraakquote:
die vond ik vreselijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja .. Jill heeft niet voor niks gewonnen, dat waren echt niet alleen maar tienermeisjes.
is een huskyquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:33 schreef Krambo het volgende:
Vera's hond heeft een eigen kamer met airco
Ik weet niet, ik denk heel veel Kitty stemmers.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat heb je, denk ik, echt mis.
Ouderen houden over het algemeen niet zo van dat giechelige en kinderachtige 'gedoe'.
Nog nooit van dat merk airco gehoord.quote:
Als het zo werkt dan is de stemming nooit eerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Scherpe observatie. Er moet nu een Nederlander uit. En dat kan wel eens Vera zijn.
Haha.... Dat is het ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het zo werkt dan is de stemming nooit eerlijk
Hey Whuzz, ik dacht al wat een rust hierquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Whuzz het volgende:
Terug van zakenreis!
Mee eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het zo werkt dan is de stemming nooit eerlijk
Staat op het internet ... dus het is waarquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog nooit van dat merk airco gehoord.
Dan is vera een stillequote:Op donderdag 17 februari 2022 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch straalt ze klasse uit. Waar de andere meiden soms ordinair overkomen qua uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |