quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had toch wel even kunnen uitzoeken hoe dat met F1 zat?
Een pet staat mij niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een Verstappenpetje voor Scrut gekocht?
Nee, je moet er ook nog voor betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje gratis reclame lopen maken voor suikerdrankjes
Niet als ik 'm van @sacha krijg natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, je moet er ook nog voor betalen natuurlijk.
Dan betaal je in de vorm van een leuk cadeau dat je niet krijgt omdat je nu met een hoodie opgescheept zit. Die je dan vervolgens ook nog eens elke racedag aan moet doen van sacha.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet als ik 'm van @:sacha krijg natuurlijk.
Dan heb ik m'n brandvrije race-overall al aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan betaal je in de vorm van een leuk cadeau dat je niet krijgt omdat je nu met een hoodie opgescheept zit. Die je dan vervolgens ook nog eens elke racedag aan moet doen van sacha.
Oh ja, dat was ik vergeten. Eind volgende week is het al weer raceweekend. De winterstop had van mij iets langer mogen duren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb ik m'n brandvrije race-overall al aan
Ja, nog even bijkomen van de pandemie en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten. Eind volgende week is het al weer raceweekend. De winterstop had van mij iets langer mogen duren.
Ja, nu nog even alle andere crises afwerken en we kunnen weer racen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nog even bijkomen van de pandemie en zo.
the whole shebangquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een Verstappenpetje voor Scrut gekocht?
Jullie krijgen de groetjes terugquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
@:TillyB 'spreek' je Ghostbuster nog wel eens? Zo ja, wil je hem dan de groeten doen van sacha en mij?
Ben nog aan het zoeken...ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor die paar wedstrijden. Gaan jullie wel de gamemanager weer invullen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:06 schreef Recce het volgende:
F1TV genomen voor een jaar. Ik ontdekte wel dat de allereerste Chromecast niet meer wordt ondersteund.Maar eentje met Google TV aangeschaft nu.
Ik gebruik deze: https://www.fnac.com/Pass(...)gle-TV/a15115582/w-4quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar die is in gebruik daar waar-ie ligt.
Ja, die heb ik nu ook. Ik heb wel ontdekt dat de app af en toe heel subtiel stottert. Het valt niet op als je er niet op let, maar ik let soms teveel op dit soort details.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: https://www.fnac.com/Pass(...)gle-TV/a15115582/w-4
De google tv heeft wel app, en geen gedoe met casten.
Die paar wedstrijden? 22 of 23 hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nog aan het zoeken...ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor die paar wedstrijden. Gaan jullie wel de gamemanager weer invullen?
Ik stream hem hier met AirTV2, werkt perfect vanaf m'n laptop, vanaf m'n telefoon wat haperend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:06 schreef Recce het volgende:
F1TV genomen voor een jaar. Ik ontdekte wel dat de allereerste Chromecast niet meer wordt ondersteund.Maar eentje met Google TV aangeschaft nu.
Ja, ik ga Recce weer totaal vernederen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nog aan het zoeken...ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor die paar wedstrijden. Gaan jullie wel de gamemanager weer invullen?
Dikke primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |