quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had toch wel even kunnen uitzoeken hoe dat met F1 zat?
Een pet staat mij niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een Verstappenpetje voor Scrut gekocht?
Nee, je moet er ook nog voor betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje gratis reclame lopen maken voor suikerdrankjes
Niet als ik 'm van @sacha krijg natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, je moet er ook nog voor betalen natuurlijk.
Dan betaal je in de vorm van een leuk cadeau dat je niet krijgt omdat je nu met een hoodie opgescheept zit. Die je dan vervolgens ook nog eens elke racedag aan moet doen van sacha.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet als ik 'm van @:sacha krijg natuurlijk.
Dan heb ik m'n brandvrije race-overall al aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan betaal je in de vorm van een leuk cadeau dat je niet krijgt omdat je nu met een hoodie opgescheept zit. Die je dan vervolgens ook nog eens elke racedag aan moet doen van sacha.
Oh ja, dat was ik vergeten. Eind volgende week is het al weer raceweekend. De winterstop had van mij iets langer mogen duren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb ik m'n brandvrije race-overall al aan
Ja, nog even bijkomen van de pandemie en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten. Eind volgende week is het al weer raceweekend. De winterstop had van mij iets langer mogen duren.
Ja, nu nog even alle andere crises afwerken en we kunnen weer racen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nog even bijkomen van de pandemie en zo.
the whole shebangquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een Verstappenpetje voor Scrut gekocht?
Jullie krijgen de groetjes terugquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
@:TillyB 'spreek' je Ghostbuster nog wel eens? Zo ja, wil je hem dan de groeten doen van sacha en mij?
Ben nog aan het zoeken...ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor die paar wedstrijden. Gaan jullie wel de gamemanager weer invullen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:06 schreef Recce het volgende:
F1TV genomen voor een jaar. Ik ontdekte wel dat de allereerste Chromecast niet meer wordt ondersteund.Maar eentje met Google TV aangeschaft nu.
Ik gebruik deze: https://www.fnac.com/Pass(...)gle-TV/a15115582/w-4quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar die is in gebruik daar waar-ie ligt.
Ja, die heb ik nu ook. Ik heb wel ontdekt dat de app af en toe heel subtiel stottert. Het valt niet op als je er niet op let, maar ik let soms teveel op dit soort details.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: https://www.fnac.com/Pass(...)gle-TV/a15115582/w-4
De google tv heeft wel app, en geen gedoe met casten.
Die paar wedstrijden? 22 of 23 hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nog aan het zoeken...ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor die paar wedstrijden. Gaan jullie wel de gamemanager weer invullen?
Ik stream hem hier met AirTV2, werkt perfect vanaf m'n laptop, vanaf m'n telefoon wat haperend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:06 schreef Recce het volgende:
F1TV genomen voor een jaar. Ik ontdekte wel dat de allereerste Chromecast niet meer wordt ondersteund.Maar eentje met Google TV aangeschaft nu.
Ja, ik ga Recce weer totaal vernederen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nog aan het zoeken...ik heb eigenlijk geen zin om te betalen voor die paar wedstrijden. Gaan jullie wel de gamemanager weer invullen?
Dikke primaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 10:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik ga Recce weer totaal vernederen.
Het ziet er echt fijn uit. De kwaliteit van Viaplay is nog steeds niet best zo te lezen. Daar hebben ze de resolutie wel omhoog gegooid gisteren, maar niet de bitrate. Dat helpt dus helemaal niets.quote:Dikke prima
Ik zie de F1 manager voor 2022 nog helemaal niet. Komt die er wel dan? Of kijk ik verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]Ik neem Magnussen. Die ramt jouw hele team eruit!
[..]
Ha Prisha! Ik keek net ook en kon 'm niet vinden. Die zal de komende dagen wel verschijnen. Ze moeten ook even bedenken hoe duur de teams en rijders zijn en daarvoor moet je een idee hebben van hoe de teams ervoor staan. Dat kun je soms een beetje zien tijdens de testdagen die net zijn afgelopen.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie de F1 manager voor 2022 nog helemaal niet. Komt die er wel dan? Of kijk ik verkeerd.
hij is er inmiddelsquote:Op zondag 13 maart 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Prisha! Ik keek net ook en kon 'm niet vinden. Die zal de komende dagen wel verschijnen. Ze moeten ook even bedenken hoe duur de teams en rijders zijn en daarvoor moet je een idee hebben van hoe de teams ervoor staan. Dat kun je soms een beetje zien tijdens de testdagen die net zijn afgelopen.
grrrrr dat budget is lastigquote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]Nu nog even dagenlang tobben welk team ik neem.
Norris kan net niet als je bij de andere drie het goedkoopste neemt.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
grrrrr dat budget is lastig, je kunt nét niet iets goeds erin doen. Ik ga denk ik de kansen wat spreiden.
Vorig jaar had ik vanaf het begin Norris erin, die was een stukje goedkoper dan dat ie nu is.
quote:hoe is t met je paaseitjes![]()
Neem Norris maarquote:Op maandag 14 maart 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Norris kan net niet als je bij de andere drie het goedkoopste neemt.Ik moet eerst nog even wat artikelen lezen over de testdagen voordat ik een team kan samenstellen. Die heb ik niet heel goed gevolgd dit jaar.
Zullen we je een nieuwe kilozak sturen? Dan kan je deze leeg etenquote:[..]De kilozak heb ik nog.
Maar nu koop ik af en toe een klein zakje.
Dat kan dus niet!quote:
quote:[..]
Zullen we je een nieuwe kilozak sturen? Dan kan je deze leeg eten
Gillyyyyyy Bquote:
Ik moet met je mee leren. Ik ga steeds weer voor de bijl. Maar, na die éne zakje, geen paaseitjes meer gekocht. Wel andere dingen. Die ook niet goed zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet echt leren geen boodschappen te doen vlak voor het eten.
Verbeter je tijdmanagement! 🤓quote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet echt leren geen boodschappen te doen vlak voor het eten.
Kurvaaaaa jaaa heerlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 20:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
PRIZZOOOOOO CONJOOOOOje bent zeker wel blij met die zon de laatste tijd
JAAAAAA EINDELIJK!!!!! Dan was dit hopelijk de allerlaatste winterdepressie. Volgend jaar fluitend de winter door.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kurvaaaaa jaaa heerlijk. Maar het duurde me te lang, ik heb zelf de zon maar opgezocht.
Afgelopen winter was echt vreselijk, echt enorm last van winter depressie. Ik heb zelfs eindelijk zo'n happy lamp gekocht maar welr toen winter bijna over was, dus dat had niet zoveel nut
Damn moet ik wel leren fluitenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
JAAAAAA EINDELIJK!!!!! Dan was dit hopelijk de allerlaatste winterdepressie. Volgend jaar fluitend de winter door.
Ze zouden een supermarkt moeten beginnen met alleen gezonde dingen. En dat de caissière nog even goed kijkt of het allemaal in orde is.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet met je mee leren. Ik ga steeds weer voor de bijl. Maar, na die éne zakje, geen paaseitjes meer gekocht. Wel andere dingen. Die ook niet goed zijn
Volgens mij wil jij mijn tijdmanagement verbeteren.quote:
Omg hoe is de staat van de sokkenla tegenwoordig? Als ze uberhaupt de la al halenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij mijn tijdmanagement verbeteren.Misschien mag dat een keer na het sorteren van de sokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |